Jump to content


Photo

Creator 406(EX), 607(Now)


  • Please log in to reply
185 replies to this topic

#81 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • posts 1,483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Posted 2013 October 05 - 09:27

Antras variantas :good:
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#82 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 October 06 - 04:13

beje, primink del klausimu tave kamuojanciu? kazkaip neuzmatau.

Klausimas kamuojantis kol kas tik vienas liko, kodėl interkuleris tepaluojasi, jo apatine plastmasine dalis apsitepalavusi, iš kur ten tepalai?

Del ratų tai manau irgi 2 variantas bus skoningiausias, bet kol kas tokiu ner.
O cupinius ratus mačiau uždėtus ant 607-o, atrodė įspūdingai, patikėk.
  • 0

#83 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • posts 2,075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Posted 2013 October 06 - 08:10

Nu va butum kaunietis uzlektum pas gadintoja ir pasimeruotum coupinius ratus, manau pas ji koki pora komplektu turetu buti,nu jei aisku nepardave :beer: nu autopliusas dalim leidziamu auto pilnas pasiulymu tik reik skambinti ir klaust ar beturi :wh:

Edited by dzonyB, 2013 October 06 - 08:41.

  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#84 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2013 October 06 - 19:53

Klausimas kamuojantis kol kas tik vienas liko, kodėl interkuleris tepaluojasi, jo apatine plastmasine dalis apsitepalavusi, iš kur ten tepalai?

Del ratų tai manau irgi 2 variantas bus skoningiausias, bet kol kas tokiu ner.
O cupinius ratus mačiau uždėtus ant 607-o, atrodė įspūdingai, patikėk.

Pasidevejusi turbina ir tepaliukus leidzia i interkulerio sistema. .ir ties interkulerio radiatorium ir vamzdziu sujungimu tepaluojasi.. bandyk paverzt chamuta, gal maziau varves. Bet siulau per daug del to dabar nesijaudint, apsivalyk gerai aplink ir ziurek. Jau kai turbina prades kiaurai varyt tepaliukus tada susitvarkysi .. bet su tuo tai vali dar ilgai vazinet.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#85 Remiga

Remiga
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 23
  • Automobilis:206

Posted 2013 October 06 - 21:23

LED lempučių turi dar už alaus butelį? Paimčiau. į PM jei turi.
  • 0

#86 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 October 07 - 20:56

Šioks toks naujas klausimėlis atsirado. Kame šaknys kad vairas sukiojasi taip jau ne per lengviausiai, aname peže irgi buvo toks posunkis, nors 406-o vairo kolonėle buvau perrinkęs, vis tiek jis buvo likes toks pats, čia biški lengvesnis bet vis norisi kad dar lengviau sukiotųsi. Atsisėdus i darbine net rankos atsigauna, tikrai lengviau sukasi. Kame gali būti bėdos jei jos išviso yra? Gal siurblys pavargsta, nors ir veikia be jokiu pašaliniu garsu, bet gal jis ten slėgio ar kokio spaudimo nesukelia. Kolonėle matosi kad dar neveržta, nes tas plastmasinis varžtas švarus, po veržimo dažniausiai lieka žymių. Kiek bobutes turguje plepa tai sako kad čia visiem pežo tie vairai sunkesni, gal ir tiesa kalba?
  • 0

#87 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 October 07 - 21:20

Tikrai bobutes plepa... 607 vaira turi su mazuoju pirsteliu pasukt ypac pas v6, pas ju stovi variable steering. Bet ir pas 4 cilindru lengvai sukasi. Greiciausia susidevejes siurblys. Bet kadangi pusvelciui gavai masina negali pykt ;)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#88 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 October 07 - 21:48

Ne ne pikti visai nesiruošiu, atsidžiaugti dar negaliu, tik va gavau pralekti su Restailu 607-u, ten vairas lengvesnis nei pas mane, todel pasiryžau sužinoti kame šaknys, matyt ir bus tai kad siurblys paprasčiausiai pavargsta su laiku,nors kaip rašiau jokiu pašaliniu garsu neskleidžia .
  • 0

#89 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • posts 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Posted 2013 October 07 - 23:04

Čia kas be ko dėdės tikrai daugiau ir geriau žino ,bet man toks su buvusiu 406 nutikimas buvo jog užsikimšo truputi "radiatorius" vairo stiprintuvo (lankstytas vamzdelis). Prijungiau tiesiog žarną ir vairas maloniau pradėjo vaikščioti. :)
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#90 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 October 08 - 07:13

Kuris čia tas "lankstitas vamzdelis", gal gali su pirštu besti?
  • 0

#91 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 October 08 - 07:22

Detale 4, jis paciam priekyje stovi pries radiatoriu, pasilenka pro groteles turi matyt.

Posted Image

Edited by Laimonas, 2013 October 08 - 07:23.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#92 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2013 October 08 - 07:52

nejau pas tave nera ant 607 reguliatoriaus ? pas mane jis stovi palei priesrukine keleivio pusei., pradejo grybauti., tai pasunkeja- tai vel lengvas lyg pukas., tai dabar kai pasidare lengvutis kai pukelis- staigiai fyske nuo reguliatoriaus kompo smaukst.. pries pora savaiciu..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#93 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2013 October 08 - 08:16

nejau pas tave nera ant 607 reguliatoriaus ? pas mane jis stovi palei priesrukine keleivio pusei., pradejo grybauti., tai pasunkeja- tai vel lengvas lyg pukas., tai dabar kai pasidare lengvutis kai pukelis- staigiai fyske nuo reguliatoriaus kompo smaukst.. pries pora savaiciu..

pas V6 yra daug variantu, net pas senuka mano 1991 metu 3.0 buvo variable steering. Pas keturcilindrius nera tokio varianto.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#94 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 October 08 - 13:32

Na kada prie progos reikes ta vamzduką po slėgiu prapūsti nusiėmus, a vdrug anis užakejes. Šiandien radau displėjų nuo 307-o, 40lt atidaviau, fiške, dydis tinka, tik fiksacija jo netinka, teks burtais užsiimti, anas išplaukęs jau nusibodo, eilutes dingusios būtent ten kur įdomiausia veizoti ir po 30min jau temdavo nuo viršaus, čia dabar viskas aiškiai gražiai matosi, pasižiūriu į ji ir vėl atrodo 406-am sėdžiu :) Na o pavasari keisim į "plačiaekranį" :) Schemas turiu, laidiną ir atidavė dykai, belieka "menkniekiai",blokas ir ekranas :shy:
  • 0

#95 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 October 14 - 13:12

Taigi kam nusibodo matyti ta išsiliejusi displeju pas save 607-am, ir norit apsieiti be dideliu investiciju, trumpas gidelis:
Šrote nusipirkau displeju nuo 307-o, 40lt.
Ardoma displejaus konsole su plastikine kortele, radau nereikalinga.
Taip atrodo pajungtas displejus 307-o:
Posted Image

Tada priklijavau su "super" klijais juoda plastmase, kuri buvo ant senojo displejaus,nes fiksacija skiriasi, išsimatavus išsigrežiau skilutes knopkem, nes pas 307-a valdimas nuo displejaus knopkiu, deja bet rankenele valdyti negalima :( Valdosi tik visi kuro sanaudu parodimai, laikrodi reikia nustatyti butent su tom knopkutem.
Posted Image
Posted Image

307-o displejus labai gražiai isistato į ta plastmasiuką nuo 607-o displejaus, "fiške" tinka.
Ir turim šitoki grožį kuris nei užtemsta nei pikseliai jam niekur nepabega, aišku prieš perkant pasitikrinau ar veikiantis.
Posted Image
Atrodo tai biški graudžiai, bet čia tik kol pribres reikalas iki didelio ekrano isidejimui.
  • 0

#96 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • posts 1,178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Posted 2013 October 14 - 14:48

406 irgi toks pats ekranas
  • 0

#97 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 October 18 - 12:05

Laisva diena tai nusprendžiau užsiimti šarnyrais, pasirodo ne taip paprasta juos pakeisti, iki šiol nejaučiu "nei rankičių nei kojyčių". :)
Viena šiaip ne taip atkaliau su buku kaltu ir nemenku plaktuku, jau galvojau tuoj skils visa ta "lapke" kurioje jis isuktas, bet pajudejo.
Kitam jau ir jegu turbut pritrukau ir noro, tai nesikankinau ir pakeite serviziuke, mat ant pakeltos visos mašinos žymiai patogiau dirbti, be to anas dar ir su svarke prikabintas buvo, bučiau užsip...s. Nutariau šarnyrų pats daugiau nekeisiu.
Šarnyrai Lempforder.

Po to atejo laikas filtrui kuro, kadangi mašina iki manes buvo ilga laiką stovejus garaže, tai po biški privalomus dalykus keičiu, ir matau kad reikia.
Kuro filtra radau toki
:o
Posted Image
Kaip dar ta mašina važiavo :hmm:

Idejau MANN Filter, kodas PU922X, Boch sistema, gal kam prireiks kodo.
Atsisuka su 22 galva, stipriau paspaudus, anam pežui net servize neišsuko, teko meistravotis atsukeja.
Aišku likusi kurą filtre ištraukiau, išvaliau bačką.
Posted Image

Na ir paliginimui:
Posted Image
  • 0

#98 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • posts 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Posted 2013 October 24 - 22:15

Taigi, vėl darbeliai prie mašinos, šikart greičių dėžes tepalu keitimas.
Kadangi nežinau ar iki manęs ten išvis kas nors yra keitęs tepalus, tai nutariau užsiimti tuom reikalu, kaip tik pasitaikė tepalas pigiau, bet toks koks ir priklauso pagal PSA reikalavimus.
Total 75/80

Posted Image

Atsukam apatine apsauga, ir randame ant dėžes 2 varžtus, abu yra atsukami su keturkampiu 8*8mm raktu, tik viršutini dar galima atsukti ir su 21 raktu. Apatiniam varžtui greitai pasigaminau raktą, turėjau per didelį, teko pašlifuoti.

Posted Image

Atsisuko lengvai, reiškia kažkada jau kažkas daryta, gal ir gerai. Nuleidau tepalą, spalva jau nelabai graži, pagal mane ten jis neturėtu "juodėti".
Posted Image

Posted Image

Toki radau apatini varžtą, pasišiaušęs nuo metalo drožliu, nes ant galo jis yra su magnetu, ir traukia visas metalines šiukšles prie savęs, kažin ar tos drožlės reiškia kad artėja remontas?
Posted Image

Nuvalytas
Posted Image

Na o įpilimo procedūra paprasta, reikęs šlangos 14mm išore ir "piltuko", tik tas tepalas taip jau lėtai ten leidosi, teko dažniau rūkyti :)
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Na kaip ir viskas, supyliau 1,85 l, leidau dar biški išbėgti kai ištraukiau "lašelinė" ir užsukau, ai reikia ir nauju varinių tarpinių 16*22mm.
Tepalai 40lt
Tarpines 3lt
Šlanga 5lt
"Piltuvėlis" iš virtuves :)

Gal kam pravers.
  • 0

#99 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • posts 1,483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Posted 2013 October 24 - 22:34

Drozles, jei tepalas keistas labai senai arba isvis nekeistas nieko labai nerodo, tai naturalus dilimo proceso likutis, trintis vistik vyksta todel ir verta kartais per visa masinos gyvenima pakeist tepala i svaru kad visi tie "traskuciai" negadintu gyvenimo krumpliam :good:
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#100 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • posts 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Posted 2013 October 24 - 23:21

Tepalo spalva kokia ir turi būti, ta prasme panaudotam. Kvapas neišpasakytas, pirmą kartą vos neapsivėmiau. ;)
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users