Creator 406(EX), 607(Now)
#81
Parašyta 2013 spalio 05 - 09:27
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#82
Parašyta 2013 spalio 06 - 04:13
Klausimas kamuojantis kol kas tik vienas liko, kodėl interkuleris tepaluojasi, jo apatine plastmasine dalis apsitepalavusi, iš kur ten tepalai?beje, primink del klausimu tave kamuojanciu? kazkaip neuzmatau.
Del ratų tai manau irgi 2 variantas bus skoningiausias, bet kol kas tokiu ner.
O cupinius ratus mačiau uždėtus ant 607-o, atrodė įspūdingai, patikėk.
#83
Parašyta 2013 spalio 06 - 08:10
Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2013 spalio 06 - 08:41
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#84
Parašyta 2013 spalio 06 - 19:53
Pasidevejusi turbina ir tepaliukus leidzia i interkulerio sistema. .ir ties interkulerio radiatorium ir vamzdziu sujungimu tepaluojasi.. bandyk paverzt chamuta, gal maziau varves. Bet siulau per daug del to dabar nesijaudint, apsivalyk gerai aplink ir ziurek. Jau kai turbina prades kiaurai varyt tepaliukus tada susitvarkysi .. bet su tuo tai vali dar ilgai vazinet.Klausimas kamuojantis kol kas tik vienas liko, kodėl interkuleris tepaluojasi, jo apatine plastmasine dalis apsitepalavusi, iš kur ten tepalai?
Del ratų tai manau irgi 2 variantas bus skoningiausias, bet kol kas tokiu ner.
O cupinius ratus mačiau uždėtus ant 607-o, atrodė įspūdingai, patikėk.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#85
Parašyta 2013 spalio 06 - 21:23
#86
Parašyta 2013 spalio 07 - 20:56
#87
Parašyta 2013 spalio 07 - 21:20
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#88
Parašyta 2013 spalio 07 - 21:48
#89
Parašyta 2013 spalio 07 - 23:04
#90
Parašyta 2013 spalio 08 - 07:13
#91
Parašyta 2013 spalio 08 - 07:22
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 spalio 08 - 07:23
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#92
Parašyta 2013 spalio 08 - 07:52
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#93
Parašyta 2013 spalio 08 - 08:16
pas V6 yra daug variantu, net pas senuka mano 1991 metu 3.0 buvo variable steering. Pas keturcilindrius nera tokio varianto.nejau pas tave nera ant 607 reguliatoriaus ? pas mane jis stovi palei priesrukine keleivio pusei., pradejo grybauti., tai pasunkeja- tai vel lengvas lyg pukas., tai dabar kai pasidare lengvutis kai pukelis- staigiai fyske nuo reguliatoriaus kompo smaukst.. pries pora savaiciu..
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#94
Parašyta 2013 spalio 08 - 13:32
#95
Parašyta 2013 spalio 14 - 13:12
Šrote nusipirkau displeju nuo 307-o, 40lt.
Ardoma displejaus konsole su plastikine kortele, radau nereikalinga.
Taip atrodo pajungtas displejus 307-o:
Tada priklijavau su "super" klijais juoda plastmase, kuri buvo ant senojo displejaus,nes fiksacija skiriasi, išsimatavus išsigrežiau skilutes knopkem, nes pas 307-a valdimas nuo displejaus knopkiu, deja bet rankenele valdyti negalima Valdosi tik visi kuro sanaudu parodimai, laikrodi reikia nustatyti butent su tom knopkutem.
307-o displejus labai gražiai isistato į ta plastmasiuką nuo 607-o displejaus, "fiške" tinka.
Ir turim šitoki grožį kuris nei užtemsta nei pikseliai jam niekur nepabega, aišku prieš perkant pasitikrinau ar veikiantis.
Atrodo tai biški graudžiai, bet čia tik kol pribres reikalas iki didelio ekrano isidejimui.
#96
Parašyta 2013 spalio 14 - 14:48
#97
Parašyta 2013 spalio 18 - 12:05
Viena šiaip ne taip atkaliau su buku kaltu ir nemenku plaktuku, jau galvojau tuoj skils visa ta "lapke" kurioje jis isuktas, bet pajudejo.
Kitam jau ir jegu turbut pritrukau ir noro, tai nesikankinau ir pakeite serviziuke, mat ant pakeltos visos mašinos žymiai patogiau dirbti, be to anas dar ir su svarke prikabintas buvo, bučiau užsip...s. Nutariau šarnyrų pats daugiau nekeisiu.
Šarnyrai Lempforder.
Po to atejo laikas filtrui kuro, kadangi mašina iki manes buvo ilga laiką stovejus garaže, tai po biški privalomus dalykus keičiu, ir matau kad reikia.
Kuro filtra radau toki
Kaip dar ta mašina važiavo
Idejau MANN Filter, kodas PU922X, Boch sistema, gal kam prireiks kodo.
Atsisuka su 22 galva, stipriau paspaudus, anam pežui net servize neišsuko, teko meistravotis atsukeja.
Aišku likusi kurą filtre ištraukiau, išvaliau bačką.
Na ir paliginimui:
#98
Parašyta 2013 spalio 24 - 22:15
Kadangi nežinau ar iki manęs ten išvis kas nors yra keitęs tepalus, tai nutariau užsiimti tuom reikalu, kaip tik pasitaikė tepalas pigiau, bet toks koks ir priklauso pagal PSA reikalavimus.
Total 75/80
Atsukam apatine apsauga, ir randame ant dėžes 2 varžtus, abu yra atsukami su keturkampiu 8*8mm raktu, tik viršutini dar galima atsukti ir su 21 raktu. Apatiniam varžtui greitai pasigaminau raktą, turėjau per didelį, teko pašlifuoti.
Atsisuko lengvai, reiškia kažkada jau kažkas daryta, gal ir gerai. Nuleidau tepalą, spalva jau nelabai graži, pagal mane ten jis neturėtu "juodėti".
Toki radau apatini varžtą, pasišiaušęs nuo metalo drožliu, nes ant galo jis yra su magnetu, ir traukia visas metalines šiukšles prie savęs, kažin ar tos drožlės reiškia kad artėja remontas?
Nuvalytas
Na o įpilimo procedūra paprasta, reikęs šlangos 14mm išore ir "piltuko", tik tas tepalas taip jau lėtai ten leidosi, teko dažniau rūkyti
Na kaip ir viskas, supyliau 1,85 l, leidau dar biški išbėgti kai ištraukiau "lašelinė" ir užsukau, ai reikia ir nauju varinių tarpinių 16*22mm.
Tepalai 40lt
Tarpines 3lt
Šlanga 5lt
"Piltuvėlis" iš virtuves
Gal kam pravers.
#99
Parašyta 2013 spalio 24 - 22:34
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#100
Parašyta 2013 spalio 24 - 23:21
Vartotojų skaito šią temą: 7
narių: 0, svečių: 7, slaptų narių: 0