Įpurškimo ir traukos problema
#1
Parašyta 2013 gegužės 13 - 19:36
#2
Parašyta 2013 gegužės 13 - 21:04
#3
Parašyta 2013 gegužės 13 - 21:19
#4
Parašyta 2013 gegužės 13 - 22:15
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2013 gegužės 13 - 22:17
#5
Parašyta 2013 gegužės 14 - 05:26
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#6
Parašyta 2013 gegužės 14 - 11:26
Tuiu beda su coupe 406 2l 97 kw pradedant vaziuot nezmoniskai purtos variklis, ijungus pirma begi atleidinejant sankaba kalatojas labai, veliau viskas tvarkoje. Jei duosi daugiau gazo pradedamas vaziuoti ir netaip baisei kalatojas. Gal turit minciu kame beda? Benzu ar dujom tas patsNepaminejai koks motoras. Bet itariu 2.0L 99k arba 100kw
#7
Parašyta 2013 gegužės 14 - 21:05
#8
Parašyta 2013 gegužės 14 - 21:08
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#9
Parašyta 2013 gegužės 14 - 21:27
#10
Parašyta 2013 gegužės 14 - 21:48
Tai tikriausiai tie draugai vazineja su audi bulka bmw ir juju autobombos per sekunde simta pasiekia. aisku ir kuro juju vokieciu stebuklai ima po litra simtui kilometru,tai ka ten gero ir bepasakysi apie Peugeot. Daugiau tu klausyk tokiu sudarankiu diletantu. Dirbo peugeot centre? Tikriausiai valytojais, nes kalbejo tau vejus.Duslintuvas beveik visas pakeistas, gofra galbūt sena, bet bakeliai ir katalizatorius nauja. Realiai jei Peugeot centre tiek diagnostika kainuoja, ją pasidarysiu jau šią savaitę. Tačiau pas mane pora bičiulių dirbo Peugeot servise, kiek žinau kaip visi mini, kad liga yra babinos - tačiau realiai pasirodo jos gamykliškai kas trečia arba ketvirta pilnai idealios būklės, kompams meta error'us net pačiom naujausiom detalėm, ką ten bekalbant apie dėvėtą automobilį. ;) Žodžiu pranešiu kas kaip gavęs atsakymą.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#11
Parašyta 2013 gegužės 15 - 17:20
koks rezultatas?Duslintuvas beveik visas pakeistas, gofra galbūt sena, bet bakeliai ir katalizatorius nauja. Realiai jei Peugeot centre tiek diagnostika kainuoja, ją pasidarysiu jau šią savaitę. Tačiau pas mane pora bičiulių dirbo Peugeot servise, kiek žinau kaip visi mini, kad liga yra babinos - tačiau realiai pasirodo jos gamykliškai kas trečia arba ketvirta pilnai idealios būklės, kompams meta error'us net pačiom naujausiom detalėm, ką ten bekalbant apie dėvėtą automobilį. ;) Žodžiu pranešiu kas kaip gavęs atsakymą.
#12
Parašyta 2013 gegužės 15 - 20:49
#13
Parašyta 2013 gegužės 21 - 17:57
Prašau nekalbėti apie žmones kurių nepažinojai ir nepažinosi neigiamai, važinėja ir su peugeot ir su renault ir su hondom ir t.t. Realiai vėjų kalbėjimu skaitau tai, kai kalbama tam, kad kalbėt ir gauti dėmesio. Aš tavo nuomonę išklausau, suprantu, galiu nesutikti, bet tai nereiškia, kad kiti visi kvaili, o tu vienintelis protingas.Tai tikriausiai tie draugai vazineja su audi bulka bmw ir juju autobombos per sekunde simta pasiekia. aisku ir kuro juju vokieciu stebuklai ima po litra simtui kilometru,tai ka ten gero ir bepasakysi apie Peugeot. Daugiau tu klausyk tokiu sudarankiu diletantu. Dirbo peugeot centre? Tikriausiai valytojais, nes kalbejo tau vejus.
#14
Parašyta 2013 gegužės 21 - 18:12
#15
Parašyta 2013 gegužės 21 - 19:25
Purkstukus tikrino?Diagnostikos rezultatai parodė: Jog kuro degimo sistemoje klaida - kitaip tariant žvakė kažkuri būna, kad trumpina. (Kadangi jos buvo dar garantinės, nuvažiavau į autodalis su faktūra, visas dėžutes ir antgalius pasiemęs su savimi ir paprašiau, kad pakeistų į naujas arba grąžintų pinigus, tad grąžino pinigus).
Kitoje parduotuvėje nusipirkau japoniškas žvakes, parodžius pardavėjams esamą žvakę kurią buvau pirkęs kitur, pasakė, kad jos perilgos mano varikliui ir todėl tikriausiai turiu problemų su degimu.
Tai gi va gi na... Dabar mašinos variklis dirba kaip laikrodis. Jei paspaudžiu, tai net antra pavara svyla padangos, labai linksma, jau buvau pasiilgęs tokio veržlumo...
DIDELIS BET - kuro smarvė salone nedingo, galvojau galbūt aromatas dėl kuro nesudeginimo, tačiau nieks nepasikeitė, smarvė kokia buvo tokia ir yra, užspaudžiu gazo pedalą ir po kokių 20-30 sekundžių pasijunta kuro dvelksmas, o diagnostika nerodo nieko... Trečias servisas apžiūrėjo ar nėra pratekėjimo, nieko neaptiko, jautė visi smarvę ir nesuprato iš kur ji.
PRAŠAU PAGALBOS!!!
Del zvakiu nieko keisto, man irgi buvo ikises pardavejas netinkamas. Bet gryzes atsiverciau kataloga ir paaiskejo kad netinkamos. Paprasius pakeist pardavejas labai nustebo, nes tos pagal ji tinka visiem Peugeot.
Dabar sove dar viena mintis, pasiziurek siurbli bake ir vamzdelius butent toj vietoj kur jungiasi i siurbli. Galo ten rasoja.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#16
Parašyta 2013 gegužės 21 - 20:57
Nerasoja tikrai, aš pats servisuose savom rankom apčiupinėjau šlangeles visas. Yra vienintelė rasojanti, bet man minėjo, jog ten vairo stiprintuvo žarna ir jai pakeisti reikia specų kurie jomis užsiima paslaugų, mat ji yra slėginė ir kažkokiu išskirtinu būdu montuojasi, tai nekišau dar prie jos nagų.Purkstukus tikrino?Diagnostikos rezultatai parodė: Jog kuro degimo sistemoje klaida - kitaip tariant žvakė kažkuri būna, kad trumpina. (Kadangi jos buvo dar garantinės, nuvažiavau į autodalis su faktūra, visas dėžutes ir antgalius pasiemęs su savimi ir paprašiau, kad pakeistų į naujas arba grąžintų pinigus, tad grąžino pinigus).
Kitoje parduotuvėje nusipirkau japoniškas žvakes, parodžius pardavėjams esamą žvakę kurią buvau pirkęs kitur, pasakė, kad jos perilgos mano varikliui ir todėl tikriausiai turiu problemų su degimu.
Tai gi va gi na... Dabar mašinos variklis dirba kaip laikrodis. Jei paspaudžiu, tai net antra pavara svyla padangos, labai linksma, jau buvau pasiilgęs tokio veržlumo...
DIDELIS BET - kuro smarvė salone nedingo, galvojau galbūt aromatas dėl kuro nesudeginimo, tačiau nieks nepasikeitė, smarvė kokia buvo tokia ir yra, užspaudžiu gazo pedalą ir po kokių 20-30 sekundžių pasijunta kuro dvelksmas, o diagnostika nerodo nieko... Trečias servisas apžiūrėjo ar nėra pratekėjimo, nieko neaptiko, jautė visi smarvę ir nesuprato iš kur ji.
PRAŠAU PAGALBOS!!!
Del zvakiu nieko keisto, man irgi buvo ikises pardavejas netinkamas. Bet gryzes atsiverciau kataloga ir paaiskejo kad netinkamos. Paprasius pakeist pardavejas labai nustebo, nes tos pagal ji tinka visiem Peugeot.
Dabar sove dar viena mintis, pasiziurek siurbli bake ir vamzdelius butent toj vietoj kur jungiasi i siurbli. Galo ten rasoja.
P.S. Su variklio trauka ir kitkuo viskas gerai, aš kaip suprantu tu manai, jog kuro kvapas yra dėl rasojančios žarnelės kažkuriam taške?
Tik ką važiavau iš namų į Santariškes, realiai kvapas atsiranda kada jai šauna į galvą, lėtai važinėjant ir metant bėgius ties 2,5tūkst apsukų, kvapo nesijaučia, o plente link Santariškių paspaudžiau iki 130km letai įsibėginėjant, taip pat nebuvo kvapo...
#17
Parašyta 2013 gegužės 21 - 22:52
#18
Parašyta 2013 gegužės 22 - 08:52
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#19
Parašyta 2013 gegužės 22 - 11:54
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#20
Parašyta 2013 gegužės 22 - 17:34
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0