Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Įpurškimo ir traukos problema


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 38

#1 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 13 - 19:36

Sveiki, esu naujas Jūsų klubo narys, Susidūriau su problema kurios išspręsti nepavyko net per kelis servisus, norėčiau patarimų iš žmonių kurie tikrai yra su tuo susidurę. Automobilis: Peugeot 406 Coupe 2,0L Defekto aprašymas: Kol variklis šaltas, automobilis rieda kaip laikrodukas, trauka nežmoniška, tačiau kai įšyla prasideda nesąmonės, pirmu bėgiu trauka gera, antru bėgiu tarpe tarp 2000-3000 apsisukimų dingsta trauka, mašina pradeda trūkčioti, praėjus keliom sekundėm +-10sec, traukia normaliai, įmetus trečia bėgį vėl tas pats 2000-3000 apsisukimų tarpe trūkčiojimai. Po jų pasijunta benzino kvapas salone. Realiai borto kompiuteris ir skydas nerodo jokių problemų, kuro sistemos nutekėjimo ar variklio gedimu neaptinka servisuose, pats lindau po mašina kelis kartus ir ieškojau sistemos skysčių praleidimo - neradau. Viskas iki šiol kaip ir neerzino taip, bet praėjusį savaitgalį keliavau komandiruotės reikalais į Panevėžį iš Vilniaus, trasoje įmyniau iki 150km/h, stipriau spaudžiant benzo kvapas jau buvo pradėjęs graužti akis ir gerklę, kai pabandžiau paspausti iki 170-180km/h salone beveik nebuvo deguonies, pradėjo net galva svaigt, atsidaręs langus degalinėje vėdinausi mašiną gal 30min. Kur gali būti pakastas šuo? Kadangi esu turėjęs ne vieną mašiną galvojau gal atbulinio srauto žarnelė leidžia, kai variklis gauna kuro perviršį, tačiau ji atrodo visiškai sveika. Tuomet svarsčiau nuo ko trūkčiojimas, galbūt išsprendus trūkčiojimo problemą dingtų ir kuro smarvė salone? Gal tai lemdazondas ar kokia babina? Tačiau juk, jei babina ar lemda būtų su gedimu, tai variklis pastoviai turėtų dirbti netolygiai... Kas žino kas darosi mano Liūtui?
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#2 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2013 gegužės 13 - 21:04

90% elektros problema. šiaip aišku gali būti vienas iš trijų: -oras -benzas -elektra. na ir tada jau degimo reguliavimo sistemos - srauto matuokle, liambda, kompas. kadangi trauka yra aukštose apsukose, benzas atkrenta. kadangi mašina vedas, ir ant laisvu ir ant aukštu apsuku dirba, oras irgi nelabai. lieka elektra. elektra tikriname arba stendais, arba vizualiai + pačiupinėdami laidus arba paprasčiausiu detalių keitimu. siaip pas mane jau antra babina mazdoj parejus buvo skirtinguose varikliuose. ir žinau simptomus - šaltas variklis ok, pašilus prasideda trūkčiojimas stipriai užspaudus gazą. jei ramiai gazuoji, būna trūkčioja nežymiai arba išvis netrūkčioja.
  • 0

#3 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 13 - 21:19

Tai manai, kad čia babina? O tai tuomet iš kur ta kuro smarvė? Verta dabar pirktis ją už 250Lt ir krapštytis garaže kokias 3val? :hmm:
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#4 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2013 gegužės 13 - 22:15

kartoju - elektros bėda. o benzo kvapas dėl nesudegusio mišinio, ir turbūt yra išmetime kur nesandarumų. elektra dažniausiai pradedama nuo žvakių - pigiausias sprendimas. ypač palaksčius iškart išjungi variklį ir atšaldęs pasižiūri žvakes. tada iškart matysis jei kas nesudega. be to, siūlyčiau diagnostiką pasidaryt pas rimtesnį specą. pvz Ramus.

Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2013 gegužės 13 - 22:17

  • 0

#5 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2013 gegužės 14 - 05:26

Nepaminejai koks motoras. Bet itariu 2.0L 99k arba 100kw
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#6 deividas

deividas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Automobilis:peugeot 406 coupe

Parašyta 2013 gegužės 14 - 11:26

Nepaminejai koks motoras. Bet itariu 2.0L 99k arba 100kw

Tuiu beda su coupe 406 2l 97 kw pradedant vaziuot nezmoniskai purtos variklis, ijungus pirma begi atleidinejant sankaba kalatojas labai, veliau viskas tvarkoje. Jei duosi daugiau gazo pradedamas vaziuoti ir netaip baisei kalatojas. Gal turit minciu kame beda? Benzu ar dujom tas pats
  • 0

#7 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 14 - 21:05

Pas mane paprastas 99kw 2,0L 1999m variklis, žvakes susidėjau prieš pusę metų, BOSH su auksinėm galvutėm, viskas su jom gerai, žiūrėjau ar visas kuras sudeginamas, likučiu nesimato jokių. Mąstau apie diagnostiką, tačiau turbūt už ją lups be proto, o rasti tikimybė 1/100, nebent garantuojat už tą žmogų... :pug:
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#8 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2013 gegužės 14 - 21:08

Ka reiskia lups be proto? Peugeot centre disgnostika kainuoja 50 litu. O duslintuvas pas tave tikrai neprakiures? Ipac paziurek gofra. Man taipogi pasmirsdavo salone dujom, kol nepamaciau ir nepasikeiciau trukusios gofros.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#9 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 14 - 21:27

Duslintuvas beveik visas pakeistas, gofra galbūt sena, bet bakeliai ir katalizatorius nauja. Realiai jei Peugeot centre tiek diagnostika kainuoja, ją pasidarysiu jau šią savaitę. Tačiau pas mane pora bičiulių dirbo Peugeot servise, kiek žinau kaip visi mini, kad liga yra babinos - tačiau realiai pasirodo jos gamykliškai kas trečia arba ketvirta pilnai idealios būklės, kompams meta error'us net pačiom naujausiom detalėm, ką ten bekalbant apie dėvėtą automobilį. ;) Žodžiu pranešiu kas kaip gavęs atsakymą.
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#10 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2013 gegužės 14 - 21:48

Duslintuvas beveik visas pakeistas, gofra galbūt sena, bet bakeliai ir katalizatorius nauja. Realiai jei Peugeot centre tiek diagnostika kainuoja, ją pasidarysiu jau šią savaitę. Tačiau pas mane pora bičiulių dirbo Peugeot servise, kiek žinau kaip visi mini, kad liga yra babinos - tačiau realiai pasirodo jos gamykliškai kas trečia arba ketvirta pilnai idealios būklės, kompams meta error'us net pačiom naujausiom detalėm, ką ten bekalbant apie dėvėtą automobilį. ;) Žodžiu pranešiu kas kaip gavęs atsakymą.

Tai tikriausiai tie draugai vazineja su audi bulka bmw ir juju autobombos per sekunde simta pasiekia. aisku ir kuro juju vokieciu stebuklai ima po litra simtui kilometru,tai ka ten gero ir bepasakysi apie Peugeot. Daugiau tu klausyk tokiu sudarankiu diletantu. Dirbo peugeot centre? Tikriausiai valytojais, nes kalbejo tau vejus.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#11 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2013 gegužės 15 - 17:20

Duslintuvas beveik visas pakeistas, gofra galbūt sena, bet bakeliai ir katalizatorius nauja. Realiai jei Peugeot centre tiek diagnostika kainuoja, ją pasidarysiu jau šią savaitę. Tačiau pas mane pora bičiulių dirbo Peugeot servise, kiek žinau kaip visi mini, kad liga yra babinos - tačiau realiai pasirodo jos gamykliškai kas trečia arba ketvirta pilnai idealios būklės, kompams meta error'us net pačiom naujausiom detalėm, ką ten bekalbant apie dėvėtą automobilį. ;) Žodžiu pranešiu kas kaip gavęs atsakymą.

koks rezultatas?
  • 0

#12 Zagre

Zagre
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 30
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 15 - 20:49

darykis diagnostika ir lauk kol pasakys,kad kažkuris purkštukas nusprogęs.. :D
  • 0
Nuotrauka

#13 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 21 - 17:57

Tai tikriausiai tie draugai vazineja su audi bulka bmw ir juju autobombos per sekunde simta pasiekia. aisku ir kuro juju vokieciu stebuklai ima po litra simtui kilometru,tai ka ten gero ir bepasakysi apie Peugeot. Daugiau tu klausyk tokiu sudarankiu diletantu. Dirbo peugeot centre? Tikriausiai valytojais, nes kalbejo tau vejus.

Prašau nekalbėti apie žmones kurių nepažinojai ir nepažinosi neigiamai, važinėja ir su peugeot ir su renault ir su hondom ir t.t. Realiai vėjų kalbėjimu skaitau tai, kai kalbama tam, kad kalbėt ir gauti dėmesio. Aš tavo nuomonę išklausau, suprantu, galiu nesutikti, bet tai nereiškia, kad kiti visi kvaili, o tu vienintelis protingas.
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#14 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 21 - 18:12

Diagnostikos rezultatai parodė: Jog kuro degimo sistemoje klaida - kitaip tariant žvakė kažkuri būna, kad trumpina. (Kadangi jos buvo dar garantinės, nuvažiavau į autodalis su faktūra, visas dėžutes ir antgalius pasiemęs su savimi ir paprašiau, kad pakeistų į naujas arba grąžintų pinigus, tad grąžino pinigus). Kitoje parduotuvėje nusipirkau japoniškas žvakes, parodžius pardavėjams esamą žvakę kurią buvau pirkęs kitur, pasakė, kad jos perilgos mano varikliui ir todėl tikriausiai turiu problemų su degimu. Tai gi va gi na... Dabar mašinos variklis dirba kaip laikrodis. Jei paspaudžiu, tai net antra pavara svyla padangos, labai linksma, jau buvau pasiilgęs tokio veržlumo... :)~ :clap: DIDELIS BET - kuro smarvė salone nedingo, galvojau galbūt aromatas dėl kuro nesudeginimo, tačiau nieks nepasikeitė, smarvė kokia buvo tokia ir yra, užspaudžiu gazo pedalą ir po kokių 20-30 sekundžių pasijunta kuro dvelksmas, o diagnostika nerodo nieko... Trečias servisas apžiūrėjo ar nėra pratekėjimo, nieko neaptiko, jautė visi smarvę ir nesuprato iš kur ji. PRAŠAU PAGALBOS!!! :rolleyes:
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#15 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2013 gegužės 21 - 19:25

Diagnostikos rezultatai parodė: Jog kuro degimo sistemoje klaida - kitaip tariant žvakė kažkuri būna, kad trumpina. (Kadangi jos buvo dar garantinės, nuvažiavau į autodalis su faktūra, visas dėžutes ir antgalius pasiemęs su savimi ir paprašiau, kad pakeistų į naujas arba grąžintų pinigus, tad grąžino pinigus).
Kitoje parduotuvėje nusipirkau japoniškas žvakes, parodžius pardavėjams esamą žvakę kurią buvau pirkęs kitur, pasakė, kad jos perilgos mano varikliui ir todėl tikriausiai turiu problemų su degimu.
Tai gi va gi na... Dabar mašinos variklis dirba kaip laikrodis. Jei paspaudžiu, tai net antra pavara svyla padangos, labai linksma, jau buvau pasiilgęs tokio veržlumo... :)~ :clap:
DIDELIS BET - kuro smarvė salone nedingo, galvojau galbūt aromatas dėl kuro nesudeginimo, tačiau nieks nepasikeitė, smarvė kokia buvo tokia ir yra, užspaudžiu gazo pedalą ir po kokių 20-30 sekundžių pasijunta kuro dvelksmas, o diagnostika nerodo nieko... Trečias servisas apžiūrėjo ar nėra pratekėjimo, nieko neaptiko, jautė visi smarvę ir nesuprato iš kur ji.
PRAŠAU PAGALBOS!!! :rolleyes:

Purkstukus tikrino?
Del zvakiu nieko keisto, man irgi buvo ikises pardavejas netinkamas. Bet gryzes atsiverciau kataloga ir paaiskejo kad netinkamos. Paprasius pakeist pardavejas labai nustebo, nes tos pagal ji tinka visiem Peugeot.
Dabar sove dar viena mintis, pasiziurek siurbli bake ir vamzdelius butent toj vietoj kur jungiasi i siurbli. Galo ten rasoja.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#16 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 21 - 20:57

Diagnostikos rezultatai parodė: Jog kuro degimo sistemoje klaida - kitaip tariant žvakė kažkuri būna, kad trumpina. (Kadangi jos buvo dar garantinės, nuvažiavau į autodalis su faktūra, visas dėžutes ir antgalius pasiemęs su savimi ir paprašiau, kad pakeistų į naujas arba grąžintų pinigus, tad grąžino pinigus).
Kitoje parduotuvėje nusipirkau japoniškas žvakes, parodžius pardavėjams esamą žvakę kurią buvau pirkęs kitur, pasakė, kad jos perilgos mano varikliui ir todėl tikriausiai turiu problemų su degimu.
Tai gi va gi na... Dabar mašinos variklis dirba kaip laikrodis. Jei paspaudžiu, tai net antra pavara svyla padangos, labai linksma, jau buvau pasiilgęs tokio veržlumo... :)~  :clap:
DIDELIS BET - kuro smarvė salone nedingo, galvojau galbūt aromatas dėl kuro nesudeginimo, tačiau nieks nepasikeitė, smarvė kokia buvo tokia ir yra, užspaudžiu gazo pedalą ir po kokių 20-30 sekundžių pasijunta kuro dvelksmas, o diagnostika nerodo nieko... Trečias servisas apžiūrėjo ar nėra pratekėjimo, nieko neaptiko, jautė visi smarvę ir nesuprato iš kur ji.
PRAŠAU PAGALBOS!!!  :rolleyes:

Purkstukus tikrino?
Del zvakiu nieko keisto, man irgi buvo ikises pardavejas netinkamas. Bet gryzes atsiverciau kataloga ir paaiskejo kad netinkamos. Paprasius pakeist pardavejas labai nustebo, nes tos pagal ji tinka visiem Peugeot.
Dabar sove dar viena mintis, pasiziurek siurbli bake ir vamzdelius butent toj vietoj kur jungiasi i siurbli. Galo ten rasoja.

Nerasoja tikrai, aš pats servisuose savom rankom apčiupinėjau šlangeles visas. Yra vienintelė rasojanti, bet man minėjo, jog ten vairo stiprintuvo žarna ir jai pakeisti reikia specų kurie jomis užsiima paslaugų, mat ji yra slėginė ir kažkokiu išskirtinu būdu montuojasi, tai nekišau dar prie jos nagų.
P.S. Su variklio trauka ir kitkuo viskas gerai, aš kaip suprantu tu manai, jog kuro kvapas yra dėl rasojančios žarnelės kažkuriam taške?
Tik ką važiavau iš namų į Santariškes, realiai kvapas atsiranda kada jai šauna į galvą, lėtai važinėjant ir metant bėgius ties 2,5tūkst apsukų, kvapo nesijaučia, o plente link Santariškių paspaudžiau iki 130km letai įsibėginėjant, taip pat nebuvo kvapo...
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#17 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2013 gegužės 21 - 22:52

na su tom žvakėm įkalbėjot, ir man laikas jas pakeist, gal padės ir man. nes tikrai dažna problema, ne karvę kainuoja, o kaip dujininkui privaloma pasirūpint. :wh: dėl kuro kvapo tai net nzn kuo padėti, na pirmiausia rekia įvertinti iš kur jis patenka - ar iš variklio skyriaus per ventiliaciją, ar kažkur salone yra bėda. na neįtikėtina kad kuras šiaip jaustųsi taip greit važiuojant iš variklio. nors, jei nesudega labai, tai gal ir įmanoma. jei vistik užspaudus aukštas apsukas nesvarbu kuris bėgis, tai vistik kuro padavimą atidėčiau į šoną ir pirmiausia privaloma tvarka patikrinti išmetimo kolektorių ir kuro sudegimą (ka rodo liambda). ta prasme tikrai gerai patikrinti. ant įkaitusio variklio (tada prasiplečia metalai) duoti apsukų tiek nuo kiek smirda ir organoleptiškai - rankyte ar dar kuo neprisiliečiant prie kolektoriaus ir kt patikrinti, ar nepučia. be to, vertėtų patikrinti ir katalizatorių, gal jis nebaigia deginti kuro ir yra kažkur jame skylė ar iškart už jo, kuri nukreipta į saloną. tada nebūna aiškaus garso, bet gali būti smarvė. va jei tikrai viskas su degimu ir dujų išmetimu ok, tada jau įdomesnis variantas. tada jau reiškia leidžia, ir lauk gaisro.. :doh: tikiuosi neprikalbėsiu... :beer:
  • 0

#18 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 gegužės 22 - 08:52

del smarves salone, gali buti ir tarpine tarp kuro bako ir kuro siurblio dangcio..ten tokia guma yra ir ji kartais sutrukineja..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#19 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2013 gegužės 22 - 11:54

Pradziai persijunk oro cirkuliacija viduj, kad neimtu islauko. Jei smarve dings tada aisku kad smarve sklinda is po kapoto. Logiskai mastant smarve atsiranda motorui dirbant didesniu kruviu. Galbut tuo metu kai sukyla kuro slegis ima ir per kazkur rasot.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#20 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 22 - 17:34

Tai vat, kad tą oro cirkuliaciją persijungęs ir važinėju, net langus atsidaręs, nes duslus oras būna... Kad sklinda ji iš po kapoto, tai čia faktas... Tačiau visaip bandau rasti kur rasoja kas, nematau, kaip man tai aptikti? Statyt ant stendo atviru kapotu ir gręžti mašiną? :dntknw:
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0