Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Įpurškimo ir traukos problema


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 38

#21 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2013 gegužės 23 - 22:15

Tai vat, kad tą oro cirkuliaciją persijungęs ir važinėju, net langus atsidaręs, nes duslus oras būna... Kad sklinda ji iš po kapoto, tai čia faktas... Tačiau visaip bandau rasti kur rasoja kas, nematau, kaip man tai aptikti? Statyt ant stendo atviru kapotu ir gręžti mašiną? :dntknw:

na, kadangi smarvė iš kapoto, ir ypač aukštoms apsukoms esant, pirmas klausimas, ar mišinys teisingas? ar traukia gerai?
nes čia spėju eilinę varikio netraukimo bėdą plius nedidelį dujų praleidimą iš išmetimo kolektoriaus. pas mane patį tokia problema yra, bet tingiu rimtai susitvarkyt, tai taikaus su pasekmėmis.
dėl traukos -
1) tikriname oro paėmimą ar nėra skylių, galima su ranka viską čiupinti, galima vizualiai apžiūrėti, galima purkšti užvedimo lengvinimo mišinio. jei yra apsukų svyravimai taip darant, garantija kad yra oro siurbimas ne vietoj .
2) tikrinam elektrą - keičiam žvakes, tuo pačiu patikrinam ar mišinys dega normaliai, jei turim galimybių, pasimatuojam spaudimą. jei yra AĮ laidai, juos pačiupinėjam ir tamsoje ant aukštų apsukų vizualiai patikrinam, arba keičiam, jei babinos šalia, tikrinimas tik keitimu.
3) tikrinam kuro padavimą - jei yra duja, tai ar yra skirtumai, jei nėra, tai žiūrim, ar nėra galios praradimo aukštuose sūkiuose.
jei viskas vistik ok, ir yra TIKRAI gryno benzo kvapas, darkart siūlau nevažiuoti be rimtos patikros, nes vistik galima padegti savo bolidą.
  • 0

#22 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 24 - 08:52

na, kadangi smarvė iš kapoto, ir ypač aukštoms apsukoms esant, pirmas klausimas, ar mišinys teisingas? ar traukia gerai?
nes čia spėju eilinę varikio netraukimo bėdą plius nedidelį dujų praleidimą iš išmetimo kolektoriaus. pas mane patį tokia problema yra, bet tingiu rimtai susitvarkyt, tai taikaus su pasekmėmis.
dėl traukos -
1) tikriname oro paėmimą ar nėra skylių, galima su ranka viską čiupinti, galima vizualiai apžiūrėti, galima purkšti užvedimo lengvinimo mišinio. jei yra apsukų svyravimai taip darant, garantija kad yra oro siurbimas ne vietoj .
2) tikrinam elektrą - keičiam žvakes, tuo pačiu patikrinam ar mišinys dega normaliai, jei turim galimybių, pasimatuojam spaudimą. jei yra AĮ laidai, juos pačiupinėjam ir tamsoje ant aukštų apsukų vizualiai patikrinam, arba keičiam, jei babinos šalia, tikrinimas tik keitimu.
3) tikrinam kuro padavimą - jei yra duja, tai ar yra skirtumai, jei nėra, tai žiūrim, ar nėra galios praradimo aukštuose sūkiuose.
jei viskas vistik ok, ir yra TIKRAI gryno benzo kvapas, darkart siūlau nevažiuoti be rimtos patikros, nes vistik galima padegti savo bolidą.

Na matai, čia jau nežinau ką betikrinti, vizualiai nieko nesimato ir neužsičiuopia. Apsukų svyravimų nėra, pakeičiau visas žvakes į JDM, auksinėm galvutėm. Oro siurbimas galbūt kažkur gali negeras būti. Kuras dega normaliai, leisti jo nerandu kur leistų, mąstau apie kuro siurblį, jis stovi po vairuotojo ir keleivio sėdynėm. Spaudimą kaip patikrinti nežinau.
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#23 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2013 gegužės 24 - 11:04

na, kadangi smarvė iš kapoto, ir ypač aukštoms apsukoms esant, pirmas klausimas, ar mišinys teisingas? ar traukia gerai?
nes čia spėju eilinę varikio netraukimo bėdą plius nedidelį dujų praleidimą iš išmetimo kolektoriaus. pas mane patį tokia problema yra, bet tingiu rimtai susitvarkyt, tai taikaus su pasekmėmis.
dėl traukos -
1) tikriname oro paėmimą ar nėra skylių, galima su ranka viską čiupinti, galima vizualiai apžiūrėti, galima purkšti užvedimo lengvinimo mišinio. jei yra apsukų svyravimai taip darant, garantija kad yra oro siurbimas ne vietoj .
2) tikrinam elektrą - keičiam žvakes, tuo pačiu patikrinam ar mišinys dega normaliai, jei turim galimybių, pasimatuojam spaudimą. jei yra AĮ laidai, juos pačiupinėjam ir tamsoje ant aukštų apsukų vizualiai patikrinam, arba keičiam, jei babinos šalia, tikrinimas tik keitimu.
3) tikrinam kuro padavimą - jei yra duja, tai ar yra skirtumai, jei nėra, tai žiūrim, ar nėra galios praradimo aukštuose sūkiuose.
jei viskas vistik ok, ir yra TIKRAI gryno benzo kvapas, darkart siūlau nevažiuoti be rimtos patikros, nes vistik galima padegti savo bolidą.

Na matai, čia jau nežinau ką betikrinti, vizualiai nieko nesimato ir neužsičiuopia. Apsukų svyravimų nėra, pakeičiau visas žvakes į JDM, auksinėm galvutėm. Oro siurbimas galbūt kažkur gali negeras būti. Kuras dega normaliai, leisti jo nerandu kur leistų, mąstau apie kuro siurblį, jis stovi po vairuotojo ir keleivio sėdynėm. Spaudimą kaip patikrinti nežinau.

Kuro siurblys yra po galine sedyne po plastikiniu dangciu.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#24 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 26 - 17:29

na, kadangi smarvė iš kapoto, ir ypač aukštoms apsukoms esant, pirmas klausimas, ar mišinys teisingas? ar traukia gerai?
nes čia spėju eilinę varikio netraukimo bėdą plius nedidelį dujų praleidimą iš išmetimo kolektoriaus. pas mane patį tokia problema yra, bet tingiu rimtai susitvarkyt, tai taikaus su pasekmėmis.
dėl traukos -
1) tikriname oro paėmimą ar nėra skylių, galima su ranka viską čiupinti, galima vizualiai apžiūrėti, galima purkšti užvedimo lengvinimo mišinio. jei yra apsukų svyravimai taip darant, garantija kad yra oro siurbimas ne vietoj .
2) tikrinam elektrą - keičiam žvakes, tuo pačiu patikrinam ar mišinys dega normaliai, jei turim galimybių, pasimatuojam spaudimą. jei yra AĮ laidai, juos pačiupinėjam ir tamsoje ant aukštų apsukų vizualiai patikrinam, arba keičiam, jei babinos šalia, tikrinimas tik keitimu.
3) tikrinam kuro padavimą - jei yra duja, tai ar yra skirtumai, jei nėra, tai žiūrim, ar nėra galios praradimo aukštuose sūkiuose.
jei viskas vistik ok, ir yra TIKRAI gryno benzo kvapas, darkart siūlau nevažiuoti be rimtos patikros, nes vistik galima padegti savo bolidą.

Na matai, čia jau nežinau ką betikrinti, vizualiai nieko nesimato ir neužsičiuopia. Apsukų svyravimų nėra, pakeičiau visas žvakes į JDM, auksinėm galvutėm. Oro siurbimas galbūt kažkur gali negeras būti. Kuras dega normaliai, leisti jo nerandu kur leistų, mąstau apie kuro siurblį, jis stovi po vairuotojo ir keleivio sėdynėm. Spaudimą kaip patikrinti nežinau.

Kuro siurblys yra po galine sedyne po plastikiniu dangciu.

O per salona prieiti iki jo galiu ar ne? Bandysiu ieskoti to siurblio gedimo :)
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#25 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2013 gegužės 26 - 21:25

Po galine sedyne, po plastikiniu dangciu reiskia kad siurbli rasi nuemes galine sedyne. Tada rasi plastikini dangi, kuri nuemes pamatysi kuro baka ir siurbli. Atsukes plastikini zieda siurbli galesi isimt. Ir visa tai daroma is salono.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#26 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 27 - 06:52

Po galine sedyne, po plastikiniu dangciu reiskia kad siurbli rasi nuemes galine sedyne. Tada rasi plastikini dangi, kuri nuemes pamatysi kuro baka ir siurbli. Atsukes plastikini zieda siurbli galesi isimt. Ir visa tai daroma is salono.

Spėju rūkyti tai darant nepatartina :))
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#27 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2013 gegužės 27 - 20:02

Spėju rūkyti tai darant nepatartina :))

A cia jau skonio reikalas. Tiesiog gali paskutini kart uzsirukyt :clap:
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#28 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 27 - 20:45

Dar viena beda islindo, per lietu vazinejant ji pradeda man netolygiai dirbti, kartais pasokineja ir apsukos, variklis pradeda dungseti, cia del to gal, kad isiurbia su oru vandens? Be to dar viena dalyka parode ProstaKristis, aciu jam, masina pradangina antifryza, o ir neaisku kur nueina...
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#29 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2013 gegužės 27 - 20:54

Dar viena beda islindo, per lietu vazinejant ji pradeda man netolygiai dirbti, kartais pasokineja ir apsukos, variklis pradeda dungseti, cia del to gal, kad isiurbia su oru vandens? Be to dar viena dalyka parode ProstaKristis, aciu jam, masina pradangina antifryza, o ir neaisku kur nueina...

Jei per lietu variklis dirba netolygiai -- elektros problemos. ir vel grįžtame į pradžią. elektra nesibaigia ties žvakėmis.

kad pagautų vandens per oro įsiurbimą tai reikia pakankamai daug lietaus ir laaabai daug taškytis. o jei gerai pagautų, tai rastum vandens filtre ir jo dėžėje. na ir gal variklį pakeistum :wh:

dėl antifryzo - pirmiausia pažiūrėk kiek jo pradangina.
  • 0

#30 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 27 - 21:07

Tai kas tai masinai yra? Kas su elektra cia negerai?
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#31 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2013 gegužės 27 - 23:24

Tai kas tai masinai yra? Kas su elektra cia negerai?

gal su situo problemos:
http://www.autoaibe....67&typeno=15561

?
  • 0

#32 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 gegužės 28 - 12:14

gal su situo problemos:
http://www.autoaibe....67&typeno=15561

?

NAUJA STOVI, prieš mėnesį įdėta.
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#33 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2013 gegužės 28 - 21:58

gal su situo problemos:
http://www.autoaibe....67&typeno=15561

?

NAUJA STOVI, prieš mėnesį įdėta.

nu tada idomesnis netraukimo variantas. reikia senoliu patarimo. :wh:
  • 0

#34 p406coupe

p406coupe
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 156
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugot 406 coupe

Parašyta 2013 birželio 05 - 14:53

del kuro smarves ir pas mane ant cupo 2.0 atsiranda, gal labiau jauciasi kai ryte masina uzvedi, poto lyg ir normaliai, bet tai jau kaip nekeista liamda tai itariu jinai kiek grybo papjauna, nors ir PC nieko nerodo. planuoju pasikeist bet ar trauka nuo to pasikeis nezinau.. kuro sanaudoss PC vidutiness 7.6 rodo Variklis purttytis del babinos gali but arba del purkstuku ipurskimo, kazuris neveikia , pas mane su tuo purtymusi panasiai buvo ir trauka.. Davilkius visus perziuret reik kur oro isiurbimas eina, ten gal kas gryba pjauna. :) Katalizatoriu kokiu neturi po masina?
  • 0
Nuotrauka

#35 ProstaKristis

ProstaKristis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 82
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 coupe 2.0

Parašyta 2013 birželio 05 - 16:36

del kuro smarves ir pas mane ant cupo 2.0 atsiranda, gal labiau jauciasi kai ryte masina uzvedi, poto lyg ir normaliai, bet tai jau kaip nekeista liamda tai itariu jinai kiek grybo papjauna, nors ir PC nieko nerodo.
planuoju pasikeist bet ar trauka nuo to pasikeis nezinau.. kuro sanaudoss PC vidutiness 7.6 rodo
Variklis purttytis del babinos gali but arba del purkstuku ipurskimo, kazuris neveikia , pas mane su tuo purtymusi panasiai buvo ir trauka..
Davilkius visus perziuret reik kur oro isiurbimas eina, ten gal kas gryba pjauna. :)
Katalizatoriu kokiu neturi po masina?

cia kur tokios kuro sanaudos? autostradoje? :dntknw: beja ar kas meginot ta nelemta MAP davikli pakeisti? nes panasu, kad nei LEV plovimas, nei zvakiu keitimas, nei babina nepadeda, ta jau visi ismegino :)

Šį pranešimą redagavo ProstaKristis: 2013 birželio 05 - 16:38

  • 0

#36 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2013 birželio 05 - 22:22

Tai gi chebra, pakeiciau savo masinoje nuo nupirkimo, t.y. nuo siu metu Balandzio pradzios sias dalis: priekiniai atraminiai guoliai abu, priekiniai stabdziu diskai, priekines stabdziu kalades, priekiniai stabdziu cilindriukai, radiatoriu, tepalus, zvakes, priekinius remkomplektus, priekines faras, neseniai teko keist duslintuva nes kibinimat pries tai buvusi nuplesiau lekdamas i ligonines priimamaji, kuro bako rankenele, galinius abieju pusiu sarnyrus, dali laidu ir dali saugikliu, taciau problemu issisprende tik maza dalis. T.y. Dingo trukciojimas, variklis dirba tolygiai, nebekaista iki 110C, max iki 90C, vaziuokle nebilda, rieda gerai. Likusios problemos kurioms nerandu niekaip sprendimo: kuro smarve salone, stabdant vairo musimas (diskai nauji japoniski, kalades taip pat), veliurinis salonas (noriu keisti i oda, bet negaunu tvarkingos), priesrukiniai abu zibintai (priekiniai), standartiniai ratai (noriu R17/215/45), skaidrus langai (siekiu uztamsinti gala ~90%, priekinius sonukus 70%, o patis prieki 30%). Tai vat, galite toliau bandyt man padet, tai ka parasot tikrai lieka pastebeta ir patikrinta. Lauksiu ziniu.
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#37 p406coupe

p406coupe
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 156
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugot 406 coupe

Parašyta 2013 birželio 06 - 11:45

del vairo musimo , man toks variantas stabdant buvo, irig naujus diskus, kalades sudejes, metai neprabego kai must vaira pradejo, nuvariau i servisa, pasake kad diskai kreivi siek tiek, tekint anepsimoka nes vel susikraipys..zodziu pakeiciau diskus vel su kaladem viskas ok, stabdo tolygiai ir graziai :) as daug ka irgi keiciau, o sita masina ar verta tiek pinigu sukist kiek ji suryja, paziurejus i jos rinkos verte :) aisku susitvarkai ir vazyneji sau ramiai, bet kai imi skaiciuot kiek tas kiek anas kainavo.. Ziurek diskus, gali but perkaitinai to nenoredamas ir zopa. kaip ir man buvo, del suportu jai neklystu.
  • 0
Nuotrauka

#38 slimas

slimas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 123
  • Vieta:Vilnius/Molėtai
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI, automatas

Parašyta 2013 birželio 06 - 13:11

Dėl vairo mušimo, tai pradžiai patariu ratus priekinius iš naujo persibalansuot. Man panašai buvo kažkada, stabdant jausdavosi per vairą mušimas. :) o dėl tekinimo, tai nemanau, kad kas gali nutekinti perkaitintus diskus, bent man jau vienas tekintojas sakė, kad jei 'pamėlinavę' mesk velniop ir pirk naujus :)
  • 0
Stogo langai, lietaus nuvedimo sistemos, palėpės laitai
www.arpekas.lt

#39 Sampas

Sampas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 156
  • Vieta:Mes prie Nemuno užaugę
  • Automobilis:Peugeot 407 1.8 16v

Parašyta 2013 birželio 07 - 09:32

Likusios problemos kurioms nerandu niekaip sprendimo:

veliurinis salonas (noriu keisti i oda, bet negaunu tvarkingos), priesrukiniai abu zibintai (priekiniai), standartiniai ratai (noriu R17/215/45), skaidrus langai (siekiu uztamsinti gala ~90%, priekinius sonukus 70%, o patis prieki 30%).

Tai vat, galite toliau bandyt man padet, tai ka parasot tikrai lieka pastebeta ir patikrinta. Lauksiu ziniu.

Papasakok plačiau ką mes galime padėti dėl tokių 'defektų' ir iš karto padėsim.
  • 0
Kas gali - daro. Kas negali - moko. Kas negali mokyti - vadovauja.




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0