na, kadangi smarvė iš kapoto, ir ypač aukštoms apsukoms esant, pirmas klausimas, ar mišinys teisingas? ar traukia gerai?Tai vat, kad tą oro cirkuliaciją persijungęs ir važinėju, net langus atsidaręs, nes duslus oras būna... Kad sklinda ji iš po kapoto, tai čia faktas... Tačiau visaip bandau rasti kur rasoja kas, nematau, kaip man tai aptikti? Statyt ant stendo atviru kapotu ir gręžti mašiną?
nes čia spėju eilinę varikio netraukimo bėdą plius nedidelį dujų praleidimą iš išmetimo kolektoriaus. pas mane patį tokia problema yra, bet tingiu rimtai susitvarkyt, tai taikaus su pasekmėmis.
dėl traukos -
1) tikriname oro paėmimą ar nėra skylių, galima su ranka viską čiupinti, galima vizualiai apžiūrėti, galima purkšti užvedimo lengvinimo mišinio. jei yra apsukų svyravimai taip darant, garantija kad yra oro siurbimas ne vietoj .
2) tikrinam elektrą - keičiam žvakes, tuo pačiu patikrinam ar mišinys dega normaliai, jei turim galimybių, pasimatuojam spaudimą. jei yra AĮ laidai, juos pačiupinėjam ir tamsoje ant aukštų apsukų vizualiai patikrinam, arba keičiam, jei babinos šalia, tikrinimas tik keitimu.
3) tikrinam kuro padavimą - jei yra duja, tai ar yra skirtumai, jei nėra, tai žiūrim, ar nėra galios praradimo aukštuose sūkiuose.
jei viskas vistik ok, ir yra TIKRAI gryno benzo kvapas, darkart siūlau nevažiuoti be rimtos patikros, nes vistik galima padegti savo bolidą.