Peršokti prie turinio


Nuotrauka

1.6 HDI bendros problemos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 566

#1 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2013 liepos 07 - 11:18

Noreciau pirkti auto su 1.6HDI DV6TED4 (9HZ) 80kW varikliu.Skaiciau apie juos rusu forumuose ,taciau noreciau isgirsti , forumieciu nuomone. Perskaiciau daug temu, taciau taip ir neradau issamios informacijos apie sius variklius musu forume.Kokie dazniausia pasitaikantys gedimai.Ar normaliai laiko ju turbinos, purkstukai,siurblys.Ar yra papildomas siurblys bake.Kokia ju ipurskimo sistema(Delphi,Bosch,Siemens). Gal kas is forumieciu galetu palyginti siuos 1.6HDI 80 kW ir 2.0HDI 100Kw motorus, del patikimumo ,remonto islaidu.
  • 0

#2 Vietinis

Vietinis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 35
  • Automobilis:PEUGEOT 307

Parašyta 2013 liepos 08 - 14:57

1.6Hdi 80kw vazineja zmona jau 4 metai. Pats vazineju firmai priklausanciu pugu irgi jau 4 metai. Bet NIEKADA DAUGIAU GYVENIME NEPIRKCIAU PEUGEOT NEI SAU ASMENISKAI, NEI ZMONAI!!!!!!!!! Butu tai viena masina, tai manyciau siaip sutapimas, bet kai abi byra ir per metus remontui reikia palikti ne maziau kaip 2000lt tai yra p....iec... Firmos - tai dar bala nemate, 4000km + / men. Bet kai zmona per metus tik 12000km nuvaziuoja tai jau per daug...
  • -1

#3 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 liepos 08 - 15:16

Nezinau kaip tu vazineji, bet darbe turime berlingo 1.6 Hdi, kuris jau turbut 5 metus lietuvoje atvazinejo is salono (viso apie 130 000 km) is kuriu 2 metai Kaune :D. Siuo metu uzia kazkuris guolis, kryzme vairo jau reikia keisti, nes tik su WD supurskus lengviau vairas sukinejasi, o visa kita norma. Tik tepalai ir kaladeles keistos. butu idomu suzinoti ka jau ten remontuoji, kad i metus po 2000 lt paliekama?

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 liepos 08 - 15:17

  • 0

#4 Vietinis

Vietinis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 35
  • Automobilis:PEUGEOT 307

Parašyta 2013 liepos 08 - 15:26

Nezinau kaip tu vazineji, bet darbe turime berlingo 1.6 Hdi, kuris jau turbut 5 metus lietuvoje atvazinejo is salono (viso apie 130 000 km) is kuriu 2 metai Kaune :D. Siuo metu uzia kazkuris guolis, kryzme vairo jau reikia keisti, nes tik su WD supurskus lengviau vairas sukinejasi, o visa kita norma. Tik tepalai ir kaladeles keistos.
butu idomu suzinoti ka jau ten remontuoji, kad i metus po 2000 lt paliekama?

Turbina
ABS davikliai
Visokie ten bbz kokie davikliai nuo kuriu uzsidega "antipolution fault"
guoliai
sarnyrai
traukes
salono ventiliatorius
ir t.t.
Reik pasikelti saskaitas, nes visko cia nepaminesi...
  • 0

#5 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2013 liepos 08 - 15:39

1.6 Hdi svarbiausias dalykas keist anksciau tepalus nei deklaruoja gamintojas tuomet stipriai sumazinsi turbinos busima gedima.... 1.6 nuo 2.0 gerokai pigiau eksplotuojamas, bet pastarasis smagesnis, o 1.6 gerokai ekonomiskesnis, as uz 1.6 ir teisinga jo eksplotacija :good:
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#6 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 liepos 08 - 15:41

Galejai prideti dar stabdziu kaladeles ir dar, kad tepala reikia keisti, o dar padla ir dyzelio praso! :D Nu nesupyk, bet sarnyrus, traukes, turbinas tai ant bet kurios masinos tu keisi/restauruosi kaip mielas. Aisku jei turbina restauruoja kas metus ar du, tai gal vistik vairuojantys zmones nelabai gerai su masina elgiasi? Bet tai besidevinti dalis, kuri anksciau ar veliau - pareis. O ABS ir kiti davikliai tai jau cia xz kodel pareina. Aisku geriausiai ziureti i saskaita ka jums priraso ir dar klausimas - gal kokiam zibinte remontuojate masina? Nes uz 2000 lt as net dadabar nesugalvojau, ka galeciau savo masinoje susitvarkytu :D Beje, 1.6 darbe pas mus atrodo 66kW. Tai visai jis smagus kaip berlingui, o taupumas tai net nezinau kaip is jo isspaudziamas. Laksciau kaip nuo b*** nutrukes kelis menesius, tai uz 50 lt vos ne 300 km susukdavau. :ax: Dabartinis 2.0 tai jau maziau 7 litru tokiais paciais tempais niekaip nesuvalgo.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 liepos 08 - 15:44

  • 0

#7 Vietinis

Vietinis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 35
  • Automobilis:PEUGEOT 307

Parašyta 2013 liepos 08 - 15:50

Galejai prideti dar stabdziu kaladeles ir dar, kad tepala reikia keisti, o dar padla ir dyzelio praso! :D
Nu nesupyk, bet sarnyrus, traukes, turbinas tai ant bet kurios masinos tu keisi/restauruosi kaip mielas. Aisku jei turbina restauruoja metus ar du, tai gal vistik vairuojantys zmones nelabai gerai su masina elgiasi? O ABS ir kiti davikliai tai jau cia xz kodel pareina.
Aisku geriausiai ziureti i saskaita ka jums priraso ir dar klausimas - gal kokiam zibinte remontuojate masina? Nes uz 2000 lt as net dadabar nesugalvojau, ka galeciau savo masinoje susitvarkytu :D

Kadangi turiu su kuo lyginti , galiu drasiai sakyti, kad pezo, reno ir kitokie citroenai
yra brangiai iskaikomos masinos.
palyginimui: Turim firmos Nissan Almera 2005m. Per metus nuvaziuoja 100tukst km.
Per 5 eksploatacijos metus nebuvo jokio rimto gedimo. (siai dienai a/m nuvaziavusi 486 tukst km)
Turim VW CADDY 2006m pirktas naujas is salono (siai dienai nuvaziaves 377 tukst km) irgi nebuvo jokio
rimto gedimo.
Turim Toyota Auris 2005m pirkta poros metu senumo (siai dienai 300tukst + km) jokio rimto gedimo.
Turim Opel Asstra 2007m (285 tukst km nuvaziuota) keistas tik kuro siurblys
Visom isskyrus opeli buvo tik einamas vaziuokles remontas.
Lyginant su pezu metines aptarnavimo islaidos zyyyyymiai mazesnes.
Kiek pabendrauji su liutu turetojais 90% nera petenkinti automobiliu.
Man asmeniskai patinka tik mazos kuro sanaudos...
  • 0

#8 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2013 liepos 08 - 15:59

Cia sis tas apie caddy http://www.peugeot-k...f=7&t=22336&hl= , siaip sakyciau visos masinos vienodos,o kaip jos vaziuos priklauso nuo savininko, nes apie visus modelius pilna visokiu atsiliepimu...
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#9 Vietinis

Vietinis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 35
  • Automobilis:PEUGEOT 307

Parašyta 2013 liepos 08 - 16:04

Cia sis tas apie caddy http://www.peugeot-k...f=7&t=22336&hl= , siaip sakyciau visos masinos vienodos,o kaip jos vaziuos priklauso nuo savininko, nes apie visus modelius pilna visokiu atsiliepimu...

megstu vazineti su tavrkinga a/m. Ir kai uzsidega bet koks check vaziuoju
servisan. O tada ir prasideda... Tas davilkis isejo velniop, kita karta anas
daviklis ir taip pasaka be galo...
Suprasciau, kad taip man vienam, bet kai pakalbi su kitais, tai vos ne
kiekvienas su tuo susidures, o is ju 50% ir toliau sekmingai vazineja
nereaguodami i deganti "antipolution fault" pranesima...
Gal cia pezai gimsta su tokiom problemom :)))))
  • 0

#10 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2013 liepos 08 - 16:07

Na manau cia nuo eksoloatacijos priklauso. Aisku ir masinu buna, kurios ir labiau genda ir maziau. Tiesiog as kadangi is draugu rato turiu ivairias masinas vairuojanciu, tai zinau, kad masina gali ir priversti nervintis ir dziaugtis :) O jei ji deveta, tai tada isvis sekmes dalykas. O antipolutionas gali degti ir del isdegusio katalyzo ;) kolega opeli turejo, tai sake irgi taise, taise ir betaisydamas ir pardave, nes su EGR niekaip nesusitvarke.

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 liepos 08 - 16:09

  • 0

#11 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2013 liepos 08 - 19:02

1.6 Hdi svarbiausias dalykas keist anksciau tepalus nei deklaruoja gamintojas tuomet stipriai sumazinsi turbinos busima gedima.... 1.6 nuo 2.0 gerokai pigiau eksplotuojamas, bet pastarasis smagesnis, o 1.6 gerokai ekonomiskesnis, as uz 1.6 ir teisinga jo eksplotacija :good:

Apie tepalu keitima kas 10000km girdejau,ir pilnai palaikau sia minti kadangi ziureti i manuala ir keisti tepalus pagal jo rekomendacijas tai nesamone!Auto tai pravaziave ne desimt km.Pilnai pritariu sandman^kfmf kad kiekvienos auto gedimu daznumas priklauso nuo jos prieziuros ir eksplotacijos.Noreciau isgirsti daugiau nuomoniu konkreciai apie 1.6 HDI motoru eksploatacija ju dazniausias problemas.
  • 0

#12 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2013 liepos 08 - 19:26

didziausia problema kad "nelaiko" turbinos, priezastis jau kaip ir isaiskinta buvo uzsienio forumuose, diagnoze, tepalas turi buti keiciamas gerokai dazniau nei gamintojas nerodo ir problema dingsta.....bet perkant naudota auto neaisku koki paimsi, t.y kaip buvo eksplotuotas, todel bet kuriuo atveju reik paruost pinigus turbinos sutvarkymui,o visa kita daug maz kiek teko dometis neblogai su jais,pats ieskojausi sau....
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#13 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 207
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2013 liepos 08 - 21:52

As jau rasiau forume, kad prie 1.6 hdi turbinu gedimo stipriai prisideda gamyklinis brokas - netike purkstuku varztai. Paziurekit kiek tu 1.6 hdi uzkurti kokia minute dumina del atsipalaidavusiu purkstuku ir pradegusiu purkstuku tarpiniu. Pagal uzsienietiskus forumus, per laika kazkokia ten dar tarpine pradega netaisant bedos, pradeda i varikli varyt ta smala ir uzkemsa galiausiai turbinos tepalo padavima. Tai tokia ir problema tu 1.6 hdi. Keli varztai ir tarpines uz koki 50 lt. turbut :) Neabejoju kad ta problema prisideda ir prie greitesnio EGR bei FAP uzsikimsimo.
  • 0

#14 Arvydzius

Arvydzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 218
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 307 1.6Hdi, Subaru Outback boxer diesel 2011

Parašyta 2013 liepos 08 - 23:36

1.6Hdi 80kw vazineja zmona jau 4 metai.
Pats vazineju firmai priklausanciu pugu irgi jau
4 metai.
Bet NIEKADA DAUGIAU GYVENIME NEPIRKCIAU PEUGEOT
NEI SAU ASMENISKAI, NEI ZMONAI!!!!!!!!!
Butu tai viena masina, tai manyciau siaip sutapimas,
bet kai abi byra ir per metus remontui reikia palikti
ne maziau kaip 2000lt tai yra p....iec...
Firmos - tai dar bala nemate, 4000km + / men.
Bet kai zmona per metus tik 12000km nuvaziuoja tai jau
per daug...

Nereikia žmonėms pūst arabų į akis, arabai irgi žmonės - o juos į akis :doh: . :pug:
307 1.6Hdi pirkai 2010 metais (3 metai atgal) ubagan sudrožtu varikliu (turbūt pYYgiai pirkai), vietoj tepalo motor-doctor spausti, metus laiko drožiai su RVS'ais kol užlenkei turbiną. Dar neaišku kokiu kuru važinėji. Taip kad nereikia stumt ant VISŲ pežukų.
P. S. savuoju 1.6 Hdi esu patenkintas :wub:
  • 0
Pesimistas - gerai informuotas optimistas

#15 Vietinis

Vietinis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 35
  • Automobilis:PEUGEOT 307

Parašyta 2013 liepos 09 - 07:11

Dar neaišku kokiu kuru važinėji. Taip kad nereikia stumt ant VISŲ pežukų.
P. S. savuoju 1.6 Hdi esu patenkintas :wub:

Kokiu kuru vazineju aisku :) pilu is NESTE. Reta karta STATOIL ar LUKOIL.
Arabu nepuciu, tik garsiai sakau kad PEUGEOTAI geri tik tuo, kad ryja
mazai kuro :))) Ypac 1.6Hdi.
  • 0

#16 ROBUTUKAS

ROBUTUKAS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 128
  • Vieta:airija, monaghan
  • Automobilis:peugeot 307 hdi 1.4

Parašyta 2013 liepos 09 - 08:27

Noreciau pirkti auto su 1.6HDI DV6TED4 (9HZ) 80kW varikliu.Skaiciau apie juos rusu forumuose ,taciau noreciau isgirsti , forumieciu nuomone. Perskaiciau daug temu, taciau taip ir neradau issamios informacijos apie sius variklius musu forume.Kokie dazniausia pasitaikantys gedimai.Ar normaliai laiko ju turbinos, purkstukai,siurblys.Ar yra papildomas siurblys bake.Kokia ju ipurskimo sistema(Delphi,Bosch,Siemens). Gal kas is forumieciu galetu palyginti siuos 1.6HDI 80 kW ir 2.0HDI 100Kw motorus, del patikimumo ,remonto islaidu.

1.6hdi 110bhp niekam tike sitie varikliai tikraj,na gal jei nebutu ydeti fapaj gamykloje,taj butu visaj kitokia ir eksplotacijos kaina,ir nereiktu tu kastraciju daryt ir perprogramavimu su turbinu keitimais,nes visos bedos prasideda nuo Fap uzsikisimo.
  • 0

#17 Ginciakas2

Ginciakas2
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 42
  • Vieta:Londonas - Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 1.6hdi

Parašyta 2013 liepos 09 - 16:16

as vazineju su siuo 1.6HDI 80kw, na turiu ja dar neilgai, bet jau bedu turejau nemazai, nes pries tai savininkas buvo ..., tai zodziu tvarkiau varikli, na kainos tikrai nemazos detaliu :) beda buvo ta, kad nebuvo keiciami tepalai laiku, paskui keiciau naujus purkstukus, is pradziu uzsidegdavo antipolution fault, tai man pasake meistrai, uzvaikyk ant apsuku aukstesniu ir gali praeiti ta beda, tai taip ir buvo, karts nuo karto uzvaikau ir jokiu antipolution fault nebeuzsidega... va db gryzau pugu 2000km is UK i LT tai pats negaliu patiketi del ekonomiskumo ir traukos, nes tikrai smagiai rieda :) man visai patinka si masinyte :)
  • 0

#18 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 liepos 09 - 17:43

pasakysiu kaip remontuojantis ir nemazai ju mates..: pagrindine beda yra neprieziura ir netinkami tepalai..fap genda irgi del netinkamu tepalu pradzioj, o tik paskui del blogo kuro...tas dalykas su purkstuku priverzimu tai labai paprastai sprendziamas, kas kiekviena kuro filtro keitima(60000km) purkstukus perverzi reikiama jega...o jei jau isgirdai is po kapoto pupsejima, kaip traktoriuko dvitakcio, kuo greiciau leki i remonto dirbtuves, sustvarkai purkstuko lizda ir leki kai vejas..o siaip jei viskas tinkamai priziurima ir viska atlieka kompetetingi meistrai pakankamai patikimas variklis...o kad purkstukai uzlinksta tai nereikia stebetis, beveik visi common rail'o purkstukai po 250 000 km reikalauja kapitalinio remonto, ypac kurie sukisti i viduri tarp veleneliu DOHC varkliuose...bet nenusiminkite, yra ir problemiskesniu varikliu, kuriem neprieziura kainuoja daug brangiau, nei apsnekamajam...na pvz D4d, arba D-Cat toyta, arba vw PD, arba merso nesusipratimas su 3 cilindru varikliu(Mitsubishi Colt, MB A-Class)...arba naujesnis Merso 2.0cdi nuo 2004metu..galiu vardint ir vardint prastesnius modernius variklius...:)taigi nespaudziant is S vasko: jei nupirkai lavona, tai visai nesvarbu kas tai per masina, ji visvien liks lavonu...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#19 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2013 liepos 09 - 18:39

pasakysiu kaip remontuojantis ir nemazai ju mates..: pagrindine beda yra neprieziura ir netinkami tepalai..fap genda irgi del netinkamu tepalu pradzioj, o tik paskui del blogo kuro...tas dalykas su purkstuku priverzimu tai labai paprastai sprendziamas, kas kiekviena kuro filtro keitima(60000km) purkstukus perverzi reikiama jega...o jei jau isgirdai is po kapoto pupsejima, kaip traktoriuko dvitakcio, kuo greiciau leki i remonto dirbtuves, sustvarkai purkstuko lizda ir leki kai vejas..o siaip jei viskas tinkamai priziurima ir viska atlieka kompetetingi meistrai pakankamai patikimas variklis...o kad purkstukai uzlinksta tai nereikia stebetis, beveik visi common rail'o purkstukai po 250 000 km reikalauja kapitalinio remonto, ypac kurie sukisti i viduri tarp veleneliu DOHC varkliuose...bet nenusiminkite, yra ir problemiskesniu varikliu, kuriem neprieziura kainuoja daug brangiau, nei apsnekamajam...na pvz D4d, arba D-Cat toyta, arba vw PD, arba merso nesusipratimas su 3 cilindru varikliu(Mitsubishi Colt, MB A-Class)...arba naujesnis Merso 2.0cdi nuo 2004metu..galiu vardint ir vardint prastesnius modernius variklius...:)taigi nespaudziant is S vasko: jei nupirkai lavona, tai visai nesvarbu kas tai per masina, ji visvien liks lavonu...

Pauliusj labai protingai,perasei. :good: Dekui. O gal dar ka nors pauliusj apie ju turbinas gali parasyti.
  • 0

#20 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2013 liepos 10 - 08:10

normalios, mazos, kintamos geometrijos turbineles...siaip absoliuciai visu turbinu resursas yra apie 500 000 km, tada kapitalinis, o jei turba subyra ties 150 ar 200 tukst.km reiskia netinkama automobilio eksploatacija...o siaip turbos kaip turbos, rem komplektu yra remontas nuo 300 iki 900LT, deveta apie 500, bet atsitikus bedai, geriau remontuoti...o jei konkreciai kas domina apie turbas, tada jau ir klausima sukonkretint reiketu..nes turbinu gedimai pasireiskia pirmiausia del eksploataciniu niuansu, broko tikimybe yra labai menka...
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0