

Šį pranešimą redagavo sabotage: 2013 liepos 19 - 17:53
Parašyta 2013 liepos 19 - 17:47
Šį pranešimą redagavo sabotage: 2013 liepos 19 - 17:53
Parašyta 2013 liepos 20 - 08:58
2 vietinis, as irgi turiu patirties, kaip nebutu keista su beveik tais paciais auto:Kadangi turiu su kuo lyginti , galiu drasiai sakyti, kad pezo, reno ir kitokie citroenai
yra brangiai iskaikomos masinos.
palyginimui: Turim firmos Nissan Almera 2005m. Per metus nuvaziuoja 100tukst km.
Per 5 eksploatacijos metus nebuvo jokio rimto gedimo. (siai dienai a/m nuvaziavusi 486 tukst km)
Turim VW CADDY 2006m pirktas naujas is salono (siai dienai nuvaziaves 377 tukst km) irgi nebuvo jokio
rimto gedimo.
Turim Toyota Auris 2005m pirkta poros metu senumo (siai dienai 300tukst + km) jokio rimto gedimo.
Turim Opel Asstra 2007m (285 tukst km nuvaziuota) keistas tik kuro siurblys
Visom isskyrus opeli buvo tik einamas vaziuokles remontas.
Lyginant su pezu metines aptarnavimo islaidos zyyyyymiai mazesnes.
Kiek pabendrauji su liutu turetojais 90% nera petenkinti automobiliu.
Man asmeniskai patinka tik mazos kuro sanaudos...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 liepos 20 - 08:58
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2013 liepos 25 - 11:06
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2013 liepos 25 - 17:33
Šį pranešimą redagavo Erne55: 2013 liepos 25 - 17:36
Parašyta 2013 liepos 25 - 17:51
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2013 liepos 25 - 18:05
taip:)O cia ta detale kur fiske istraukta?
Parašyta 2013 liepos 25 - 23:27
Parašyta 2013 liepos 28 - 12:33
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2013 liepos 29 - 05:05
Parašyta 2013 liepos 29 - 05:55
Šį pranešimą redagavo Erne55: 2013 liepos 29 - 05:58
Parašyta 2013 liepos 29 - 11:23
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2013 liepos 29 - 14:13
Bet kaip suprantu gazuojant jis turetu vaikscioti. O uzmovus slangute ji pritraukia ir viskas . Turbina uzputineja nuo 2,5rpm tupmet viskas gerai ,o kartais isvis neuzpucia . Ir apsukos net iki 3k nesukyla ...tam filmuky tai viskas ok...tik kad sunkokai pritraukia, sakyciau gal vakuumelis kiauras, ar truputi geometrija stringa...
Parašyta 2013 liepos 29 - 15:51
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2013 liepos 29 - 16:44
Kur tiksliau ieskoti gedimo? Kokiuose vietose?kai variklis dirba ant laisvu jis turi buti pritrauktas, jei uzspaudus neatsileidzia, o kompas nerodo perputimo, reiskia turi kazkur kiaura suspausto oro sistema...nes jis valdo turbina ir kai jis uztrauktas turbina pucia visu pajegumu...
Parašyta 2013 liepos 29 - 19:47
Parašyta 2013 liepos 30 - 19:14
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2013 rugpjūčio 04 - 19:42
Parašyta 2013 rugpjūčio 09 - 17:49
Parašyta 2013 rugpjūčio 09 - 18:00
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2014 balandžio 22 - 20:58
Sveiki. Turiu Peugeot 307 su 1.6hdi. 2006m. Šaltą užkūrus, jis dirba kaip paulius kad parašė kaip dvitaktis, duodant gazo viskas gerai, kai gaza atleidi jis vel pradeda pupsėt... kai variklis pašyla, viskas lyg ir gerai... tai čia forsunkės, ar jų lizdai? Pauliau, kaip tvarkomi tie lizdai? užtenka pakeist žiedelius?pasakysiu kaip remontuojantis ir nemazai ju mates..: pagrindine beda yra neprieziura ir netinkami tepalai..fap genda irgi del netinkamu tepalu pradzioj, o tik paskui del blogo kuro...tas dalykas su purkstuku priverzimu tai labai paprastai sprendziamas, kas kiekviena kuro filtro keitima(60000km) purkstukus perverzi reikiama jega...o jei jau isgirdai is po kapoto pupsejima, kaip traktoriuko dvitakcio, kuo greiciau leki i remonto dirbtuves, sustvarkai purkstuko lizda ir leki kai vejas..o siaip jei viskas tinkamai priziurima ir viska atlieka kompetetingi meistrai pakankamai patikimas variklis...o kad purkstukai uzlinksta tai nereikia stebetis, beveik visi common rail'o purkstukai po 250 000 km reikalauja kapitalinio remonto, ypac kurie sukisti i viduri tarp veleneliu DOHC varkliuose...bet nenusiminkite, yra ir problemiskesniu varikliu, kuriem neprieziura kainuoja daug brangiau, nei apsnekamajam...na pvz D4d, arba D-Cat toyta, arba vw PD, arba merso nesusipratimas su 3 cilindru varikliu(Mitsubishi Colt, MB A-Class)...arba naujesnis Merso 2.0cdi nuo 2004metu..galiu vardint ir vardint prastesnius modernius variklius...:)taigi nespaudziant is S vasko: jei nupirkai lavona, tai visai nesvarbu kas tai per masina, ji visvien liks lavonu...
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0