1.6 HDI bendros problemos
#1
Parašyta 2013 liepos 07 - 11:18
#2
Parašyta 2013 liepos 08 - 14:57
#3
Parašyta 2013 liepos 08 - 15:16
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 liepos 08 - 15:17
#4
Parašyta 2013 liepos 08 - 15:26
TurbinaNezinau kaip tu vazineji, bet darbe turime berlingo 1.6 Hdi, kuris jau turbut 5 metus lietuvoje atvazinejo is salono (viso apie 130 000 km) is kuriu 2 metai Kaune . Siuo metu uzia kazkuris guolis, kryzme vairo jau reikia keisti, nes tik su WD supurskus lengviau vairas sukinejasi, o visa kita norma. Tik tepalai ir kaladeles keistos.
butu idomu suzinoti ka jau ten remontuoji, kad i metus po 2000 lt paliekama?
ABS davikliai
Visokie ten bbz kokie davikliai nuo kuriu uzsidega "antipolution fault"
guoliai
sarnyrai
traukes
salono ventiliatorius
ir t.t.
Reik pasikelti saskaitas, nes visko cia nepaminesi...
#5
Parašyta 2013 liepos 08 - 15:39
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#6
Parašyta 2013 liepos 08 - 15:41
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 liepos 08 - 15:44
#7
Parašyta 2013 liepos 08 - 15:50
Kadangi turiu su kuo lyginti , galiu drasiai sakyti, kad pezo, reno ir kitokie citroenaiGalejai prideti dar stabdziu kaladeles ir dar, kad tepala reikia keisti, o dar padla ir dyzelio praso!
Nu nesupyk, bet sarnyrus, traukes, turbinas tai ant bet kurios masinos tu keisi/restauruosi kaip mielas. Aisku jei turbina restauruoja metus ar du, tai gal vistik vairuojantys zmones nelabai gerai su masina elgiasi? O ABS ir kiti davikliai tai jau cia xz kodel pareina.
Aisku geriausiai ziureti i saskaita ka jums priraso ir dar klausimas - gal kokiam zibinte remontuojate masina? Nes uz 2000 lt as net dadabar nesugalvojau, ka galeciau savo masinoje susitvarkytu
yra brangiai iskaikomos masinos.
palyginimui: Turim firmos Nissan Almera 2005m. Per metus nuvaziuoja 100tukst km.
Per 5 eksploatacijos metus nebuvo jokio rimto gedimo. (siai dienai a/m nuvaziavusi 486 tukst km)
Turim VW CADDY 2006m pirktas naujas is salono (siai dienai nuvaziaves 377 tukst km) irgi nebuvo jokio
rimto gedimo.
Turim Toyota Auris 2005m pirkta poros metu senumo (siai dienai 300tukst + km) jokio rimto gedimo.
Turim Opel Asstra 2007m (285 tukst km nuvaziuota) keistas tik kuro siurblys
Visom isskyrus opeli buvo tik einamas vaziuokles remontas.
Lyginant su pezu metines aptarnavimo islaidos zyyyyymiai mazesnes.
Kiek pabendrauji su liutu turetojais 90% nera petenkinti automobiliu.
Man asmeniskai patinka tik mazos kuro sanaudos...
#8
Parašyta 2013 liepos 08 - 15:59
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#9
Parašyta 2013 liepos 08 - 16:04
megstu vazineti su tavrkinga a/m. Ir kai uzsidega bet koks check vaziuojuCia sis tas apie caddy http://www.peugeot-k...f=7&t=22336&hl= , siaip sakyciau visos masinos vienodos,o kaip jos vaziuos priklauso nuo savininko, nes apie visus modelius pilna visokiu atsiliepimu...
servisan. O tada ir prasideda... Tas davilkis isejo velniop, kita karta anas
daviklis ir taip pasaka be galo...
Suprasciau, kad taip man vienam, bet kai pakalbi su kitais, tai vos ne
kiekvienas su tuo susidures, o is ju 50% ir toliau sekmingai vazineja
nereaguodami i deganti "antipolution fault" pranesima...
Gal cia pezai gimsta su tokiom problemom ))))
#10
Parašyta 2013 liepos 08 - 16:07
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2013 liepos 08 - 16:09
#11
Parašyta 2013 liepos 08 - 19:02
Apie tepalu keitima kas 10000km girdejau,ir pilnai palaikau sia minti kadangi ziureti i manuala ir keisti tepalus pagal jo rekomendacijas tai nesamone!Auto tai pravaziave ne desimt km.Pilnai pritariu sandman^kfmf kad kiekvienos auto gedimu daznumas priklauso nuo jos prieziuros ir eksplotacijos.Noreciau isgirsti daugiau nuomoniu konkreciai apie 1.6 HDI motoru eksploatacija ju dazniausias problemas.1.6 Hdi svarbiausias dalykas keist anksciau tepalus nei deklaruoja gamintojas tuomet stipriai sumazinsi turbinos busima gedima.... 1.6 nuo 2.0 gerokai pigiau eksplotuojamas, bet pastarasis smagesnis, o 1.6 gerokai ekonomiskesnis, as uz 1.6 ir teisinga jo eksplotacija
#12
Parašyta 2013 liepos 08 - 19:26
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#13
Parašyta 2013 liepos 08 - 21:52
#14
Parašyta 2013 liepos 08 - 23:36
Nereikia žmonėms pūst arabų į akis, arabai irgi žmonės - o juos į akis .1.6Hdi 80kw vazineja zmona jau 4 metai.
Pats vazineju firmai priklausanciu pugu irgi jau
4 metai.
Bet NIEKADA DAUGIAU GYVENIME NEPIRKCIAU PEUGEOT
NEI SAU ASMENISKAI, NEI ZMONAI!!!!!!!!!
Butu tai viena masina, tai manyciau siaip sutapimas,
bet kai abi byra ir per metus remontui reikia palikti
ne maziau kaip 2000lt tai yra p....iec...
Firmos - tai dar bala nemate, 4000km + / men.
Bet kai zmona per metus tik 12000km nuvaziuoja tai jau
per daug...
307 1.6Hdi pirkai 2010 metais (3 metai atgal) ubagan sudrožtu varikliu (turbūt pYYgiai pirkai), vietoj tepalo motor-doctor spausti, metus laiko drožiai su RVS'ais kol užlenkei turbiną. Dar neaišku kokiu kuru važinėji. Taip kad nereikia stumt ant VISŲ pežukų.
P. S. savuoju 1.6 Hdi esu patenkintas
#15
Parašyta 2013 liepos 09 - 07:11
Kokiu kuru vazineju aisku pilu is NESTE. Reta karta STATOIL ar LUKOIL.Dar neaišku kokiu kuru važinėji. Taip kad nereikia stumt ant VISŲ pežukų.
P. S. savuoju 1.6 Hdi esu patenkintas
Arabu nepuciu, tik garsiai sakau kad PEUGEOTAI geri tik tuo, kad ryja
mazai kuro )) Ypac 1.6Hdi.
#16
Parašyta 2013 liepos 09 - 08:27
1.6hdi 110bhp niekam tike sitie varikliai tikraj,na gal jei nebutu ydeti fapaj gamykloje,taj butu visaj kitokia ir eksplotacijos kaina,ir nereiktu tu kastraciju daryt ir perprogramavimu su turbinu keitimais,nes visos bedos prasideda nuo Fap uzsikisimo.Noreciau pirkti auto su 1.6HDI DV6TED4 (9HZ) 80kW varikliu.Skaiciau apie juos rusu forumuose ,taciau noreciau isgirsti , forumieciu nuomone. Perskaiciau daug temu, taciau taip ir neradau issamios informacijos apie sius variklius musu forume.Kokie dazniausia pasitaikantys gedimai.Ar normaliai laiko ju turbinos, purkstukai,siurblys.Ar yra papildomas siurblys bake.Kokia ju ipurskimo sistema(Delphi,Bosch,Siemens). Gal kas is forumieciu galetu palyginti siuos 1.6HDI 80 kW ir 2.0HDI 100Kw motorus, del patikimumo ,remonto islaidu.
#17
Parašyta 2013 liepos 09 - 16:16
#18
Parašyta 2013 liepos 09 - 17:43
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#19
Parašyta 2013 liepos 09 - 18:39
Pauliusj labai protingai,perasei. Dekui. O gal dar ka nors pauliusj apie ju turbinas gali parasyti.pasakysiu kaip remontuojantis ir nemazai ju mates..: pagrindine beda yra neprieziura ir netinkami tepalai..fap genda irgi del netinkamu tepalu pradzioj, o tik paskui del blogo kuro...tas dalykas su purkstuku priverzimu tai labai paprastai sprendziamas, kas kiekviena kuro filtro keitima(60000km) purkstukus perverzi reikiama jega...o jei jau isgirdai is po kapoto pupsejima, kaip traktoriuko dvitakcio, kuo greiciau leki i remonto dirbtuves, sustvarkai purkstuko lizda ir leki kai vejas..o siaip jei viskas tinkamai priziurima ir viska atlieka kompetetingi meistrai pakankamai patikimas variklis...o kad purkstukai uzlinksta tai nereikia stebetis, beveik visi common rail'o purkstukai po 250 000 km reikalauja kapitalinio remonto, ypac kurie sukisti i viduri tarp veleneliu DOHC varkliuose...bet nenusiminkite, yra ir problemiskesniu varikliu, kuriem neprieziura kainuoja daug brangiau, nei apsnekamajam...na pvz D4d, arba D-Cat toyta, arba vw PD, arba merso nesusipratimas su 3 cilindru varikliu(Mitsubishi Colt, MB A-Class)...arba naujesnis Merso 2.0cdi nuo 2004metu..galiu vardint ir vardint prastesnius modernius variklius...:)taigi nespaudziant is S vasko: jei nupirkai lavona, tai visai nesvarbu kas tai per masina, ji visvien liks lavonu...
#20
Parašyta 2013 liepos 10 - 08:10
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0