

vairo koloneles laisvumas
#21
Parašyta 2013 rugsėjo 02 - 22:33

#22
Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 07:00
Pas manaji pug'a traukes antgalis ir trauke pakeista, kita puse tvarkoje. daugiau nieko nerado, sake, kad kliba is vairo koloneles. kai as situose dalykuose nesusigaudau, tai tik galiu sakyti kas ka sake... (zinoma, tai nereiskia 100% tiesos)... po pakeitimu braskesiu apmazejo. dabar braska, tik tuomet, kai suku vaira ir yra kazkoks kelio nelygumas. (pvz ivaziuojant i kiema per saligatvi). beje vairas sunkokai sukinejasi (lyginant koks lengvumas buvo pries perkant masina)Chebra, nusileiskit ant zemes ir nustokit galvot kad vienas varztas isspres visas vairo koloneles problemas.
Jis reguliuoja vairo koloneles serdies iverzima, tad jei masina itempus posukyje vairas nustoja bildet - problema ne cia.
Nepamirskit, kad klibeti gali 2 traukiu antgaliai, 2 traukes ir dar kryzmes.
Tad tik nepulkit visi stebuklingu varztu ieskot
Šį pranešimą redagavo egiducis: 2013 rugsėjo 03 - 07:02
#23
Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 11:06

#24
Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 11:34
atraminiai + atraminiu gumos pakeistos pries 2menCia atraminiai guoliai greiciausiai bus, ne vairo sistema. Lengva patikrint - statai masina ant asfalto, prasai kolegos kad vaira sukiotu, o pats pirstu prilietes, ar is akies stebi spyruokle. Sukiotis ji turi laisvai, o jei traska, sukasi strigdama ar persokdama, tai reiskia atraminiams amen.
O jei sakei braska ir per borteli laipant, tai ir sarnyrus gal pasitikrink?

del sarnyru nezinau.
kaip juos patikrinti? servise?
#25
Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 11:45
#26
Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 16:54
#27
Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 21:45
Pats keitei ar servise? Jeigu servisr, tai kokiam?Visai neseniai turėjau vairo laisvumą, tai problema buvo šarnyre. Šarnyras pakeistas į naują ir laisvumas dingo. Dabar girdisi bildėjimas priekyje, tačiau žinau jog reikia pasikeisti stabilizatoriaus traukę.
#28
Parašyta 2013 rugsėjo 05 - 17:34
Pats keičiau.Pats keitei ar servise? Jeigu servisr, tai kokiam?
#29
Parašyta 2013 spalio 02 - 21:57
#30
Parašyta 2013 spalio 09 - 21:39
#31
Parašyta 2013 spalio 15 - 17:17
O kaip tai patikrinai, kad drąsiai sakai, jog tai vairo kryžmė? Beje, o kokie jos defekto simptomai?ka gi mano atveju kolonelele mano pezui gera,,vat laisvumas yra is kryzmes ta kur jau lauko puseja stovi,,dabar mastau kur ja nupirkti ar ten keiciasi su ta asim ,,ebay nerandu o cia parduotuveja beprotiskai brangiai
O keičiasi tik su ašimi (ilgokas daiktas).
#32
Parašyta 2014 kovo 02 - 15:34

Šį pranešimą redagavo Pugas: 2014 kovo 02 - 15:35
#33
Parašyta 2014 kovo 02 - 15:51
tiesiog palindau po masina ir uzciuopiau kryzme o zentas pasukioji truputi vaira ir jautesi laisvumas,,,nupirkau kryzme na su tuo veleneliu ir pakeiciau ir jokio laisvumo nelikoO kaip tai patikrinai, kad drąsiai sakai, jog tai vairo kryžmė? Beje, o kokie jos defekto simptomai?
O keičiasi tik su ašimi (ilgokas daiktas).
va cia 2 nr detale
http://www.auto-part...xdQSgTmFa0hSfI=
#34
Parašyta 2014 kovo 02 - 15:55
na pas tave yrgi gal is kryzmes laisvumas va cia yrgi 2 nrPas mane irgi atsirado laisvumas, gal kas zino kur pas mane tas stebuklingas varztas? nesinori palindus po masina imt ir sukiot viska is eiles..
Gal kas turit schema ar foto netycia![]()
Auto: p306
Beje, tas pasireguliuoti reiskia paprasciausia paverzima ar kazkaip cia reik isgaudyt, kad to bildesio nebutu?
http://www.auto-part...8cdfUhk7B///g9f
#35
Parašyta 2014 kovo 02 - 16:06
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 kovo 02 - 16:07
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#36
Parašyta 2014 kovo 02 - 19:19
dekuiAbejoju, kad pas 306 bus ta veržlė.
Ten turėtų būti senesnio tipo kolonėlė, kur vienam gale plastikinė įvorė, o kitam - plastikinis prispaudėjas, kurį spaudžia spyruoklė ir jos įtempimas reguliuojamas ne varžtu, o dadedant šaibų po spyruoklės galu arba keičiant visą plastmasę. Čia jei laisvumas iš kolonėlės.
Kai laisvumas iš vairo - kryžmė apatinė prie kolonėlės, nes esanti sausai ir švariai salone - beveik amžina.
Kryžmė keičiama ir atskirai - presavimo būdu. Kainuoja daug pigiau, arba kartais ir nėra brangios išeities, kai senam modeliui su visu štoku nebetiekiama. Būna trijų tipų kryžmės prancūzams: 15x16, 16x16 ir 15x15mm, bent jau tiems, kuriuose tą mazgą teko čiupinėti man arba kolegai.
Kryžmės laisvumas tikrinamas labai lengvai. Jei yra priėjimas, kišam pirštą į tarpą tarp dviejų strypų galų, kuriuos sujungia kryžmė ir kolega makaluoja vairą pirmyn atgal - jausis, kad kinta tarpelis.
Apie laisvumus iš antgalių ar pačių traukių nekalbu, nes tikrinama labai lengvai.

Traukes su antgaliais tikrinti - stovis puikus

Šį pranešimą redagavo Pugas: 2014 kovo 02 - 19:20
#37
Parašyta 2014 kovo 02 - 23:02
#38
Parašyta 2014 kovo 03 - 13:03
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#39
Parašyta 2014 lapkričio 12 - 11:15
Gal kas Vilniuje gali parekomenduoti kur kreiptis del koloneles laisvumo? Isskyrus Hidromota. Aciu.
#40
Parašyta 2016 spalio 16 - 18:43
Prikeliu temą. Sugalvojau paveržt kolonėlę p406'tam, nes barškesiukas buvo atsiradęs (visi galai pratikrinti buvo). Paveržiau 4tadalį apsisukimo. Padėjo. Bet biški perstandus vairas gavos. Norisi biški atleist, bet tas varžtas atgal nesisuka Likau nesupratęs. Ar tik į vieną pusę sukasi ar kas ten?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0