Visu pirma pas jy ne 200 kw, antra gi pats rase kad vazineja taupiai, kaip su 1.8, tai persasi mintis nafiga tas 3.0 motoras jaigu neisnaudoji jo galingumoDėl benzo ar dujų aš niekam nepriekaištauju, bet turiu tokį mastymą, kad jei nori ekonomiškai važinėti tai ir perki mašiną su ekonomišku varikliu. Su 66kw dyzeliu neprilakstysi, su 200kw benzu nepritaupysi
Vyciuz P406/ BMW E38
#181
Parašyta 2013 lapkričio 08 - 16:00
#182
Parašyta 2013 lapkričio 08 - 16:58
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#183
Parašyta 2013 lapkričio 08 - 17:02
Xantijos be HA budavo,o activa modifikacija aplamai reikia pasistengt surast dar. C5 visi buvo su HA, taciau jis buvo jau 3 kartos...O ar būna be activa ir be HA? Kaip tokios vadinasi? Ar C5 irgi skirtingi būna, kaip jie vadinasi?
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#184
Parašyta 2013 lapkričio 08 - 17:35
Reikia padaryti Peugeot ekonomiškiausia marke.Reikia rašyti sąnaudas tik kai važiuojama iš lėtoZmones, skaitykit ka rasau!!! Kai lakstau, sanaudu neskaiciuoju ir cia nerasau nes tai visiska nesamone butu nes tai nera aktualu, o kai vaziuoju tvarkingai tai parasau sanaudas... Nejaugi turint galingesni varikli reikia visada lakstyt??
Koks tikslas rašyti sąnaudas išluptas iš konteksto.Išmetame kas nepatinka ,o kituo jau giriamės.Kažkoki technologiškai pasenusį variklį bando pavers ekonomišku.
#185
Parašyta 2013 lapkričio 08 - 18:45
Nereikia, bet taip gaunasi dažnaiZmones, skaitykit ka rasau!!! Kai lakstau, sanaudu neskaiciuoju ir cia nerasau nes tai visiska nesamone butu nes tai nera aktualu, o kai vaziuoju tvarkingai tai parasau sanaudas... Nejaugi turint galingesni varikli reikia visada lakstyt??
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#186
Parašyta 2013 lapkričio 08 - 19:04
del to ir klausiu, nes tevukas turi C5 ten parasyta hydroactive ant plasmasiu po kapou, ladna, HA tai paprasta hidrauline pakaba pas citrinas, nesu toks zalias bet nesupratau sios esmes ne viena citramona teke vairuot tai ir galvoju kas cia per naujadaras.Xantijos be HA budavo,o activa modifikacija aplamai reikia pasistengt surast dar. C5 visi buvo su HA, taciau jis buvo jau 3 kartos...
activa tai taip suprast kad taikyta ant V6 ale padare labai stabilia masina.
o kur buna seip ant 2.2 hdi ar v6 prie hidraulikos mygtuku sport mygtukas, tai jis tik seip pakietina amortus cia tipo toli grazu nuo activo?
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#187
Parašyta 2013 lapkričio 08 - 20:21
tu man parodyk ekonomiskesni varikli is 3,0 serijos 140 kw ar 152 ? turejau ir as toki - duju valge 13 - 14 litru NE DAUGIAU . Dabartinis c5 152 kw vienas benzinas 11 * 12 litru.Reikia padaryti Peugeot ekonomiškiausia marke.Reikia rašyti sąnaudas tik kai važiuojama iš lėto
Koks tikslas rašyti sąnaudas išluptas iš konteksto.Išmetame kas nepatinka ,o kituo jau giriamės.Kažkoki technologiškai pasenusį variklį bando pavers ekonomišku.
ir eikit jus perst seskit ir pasivazinekit tada aptarinekit
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#188
Parašyta 2013 lapkričio 08 - 21:30
Baikit čia diskutuot - beprasmės diskusijos apie taupumą. Savi marškiniai arčiau kūno.tu man parodyk ekonomiskesni varikli is 3,0 serijos 140 kw ar 152 ? turejau ir as toki - duju valge 13 - 14 litru NE DAUGIAU . Dabartinis c5 152 kw vienas benzinas 11 * 12 litru.Reikia padaryti Peugeot ekonomiškiausia marke.Reikia rašyti sąnaudas tik kai važiuojama iš lėto
Koks tikslas rašyti sąnaudas išluptas iš konteksto.Išmetame kas nepatinka ,o kituo jau giriamės.Kažkoki technologiškai pasenusį variklį bando pavers ekonomišku.
ir eikit jus perst seskit ir pasivazinekit tada aptarinekit
Vieniem 8l dujų jau katastrofa, kitam ir 15l sąnaudos stebuklas.
Dabar į temą - Pabradė - Vilnius. 170-200km/h pastovus greitis. Per kelionę sudeginta nei daug nei mažai - 11l benzino. Realiai, sunku pasakyt, ar daug. Gal sakyčiau netgi labai mažos sąnaudos. Realiai panašiu greičiu neduok Dieve ji reiktų nuo Švenčionių lėkt, panašu, kad galima būtų parašyt tikslesnes sąnaudas jau 100km, kas atitiktų maždaug 20l benzino.
sizus , tai kad niekas čia nesako, kad tas variklis geriausias, gražiausias, fainiausias, taupiausias ir galingiausias. Tiesiog yra pats faktas, kad tas variklis yra tikrai GANĖTINAI taupus, tiek jo nespaudžiant, tiek ir skrendant, kai to reikia. Nesiginčys manau niekas su tuo. Juolab, kad ir apskritai, nežinau, iš pažįstamų turinčių būtent ES9J4/S, yra tik aš, Eddy ir Vyciuz. Gal dar kas? Prisipažinkit, staigiai Taigi, nepykit, bet manau, kad objektyviai apie tą variklį tik mes galėtumėm kažką pasakyt iš vartotojų pusės, nes mes esam naudoję jį. Čia lygiai tas pats, ką aš galiu pasakyt apie Fiat Bravo 1.6 ir 1.8, 2.0 variklius, nes esu juos narstęs, surinkinėjęs, laužęs, drožęs, tvarkęs ir žinau, kokios sąnaudos ir panašius niuansus. Ir galėčiau rekomenduoti TIK 1.6 83kw, nes trauka nuo 1.8 ne super daug skiriasi, o sąnaudos skiriasi labai daug. Tiesa, su HGT buvo problemų, kurių neišsiaiškinau, nes 5-6.000 sūkių diapozone trukčiot pradėdavo, dėl ko kartą vos neįsimūrijau į kažkokį sunkvežimį, kai kažkoks durnelis nutarė neleist aplenkt.
Baigiam žodžiu OT apie sąnaudas. Bendrai apie variklį galiu pasakyt taip -
Sūkių nebijo, neužmušamas, gražų garsą turintis ir praeivių ausį patraukiantis variklis. Jo TRAUKA(nekalbu apie kažkokius padangų deginimus vietoj ir dragus), realiai prasideda nuo 4000RPM ir jai praktiškai nėra pabaigos, kas yra labai apgaulinga vairuotojui, manau. Dideliais sūkiais 2.9 sąlyginai tylus. Ir apskritai, nu nežinau, manau nelyginami dalykai yra toks variklis ir standartiniai visokie peugeot mažalitražiai. Kiekvienam pagal poreikius ir pagal lūkesčius. Taip kad nelyginkim pirštų ir pimpių, bus lengviau gyvent.
Variklį bendrai įvardinčiau, kaip - mažai priežiūros reikalaujantį, tikrai kokybiškai padarytą, gan patogiai remonto prasme sukurtą, taupų ir dinamišką.
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#189
Parašyta 2013 lapkričio 08 - 21:38
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#190
Parašyta 2013 lapkričio 08 - 21:47
#191
Parašyta 2013 lapkričio 08 - 22:04
Ne pensininko. Ir nėra lenktyniavimas. Kalba eina apie tiesiąją, kai be jokių žaidimų ir mąstymų tiesiog arba stabdai iš anksto, matydamas, kad atlikt lenkimo manevrą bus nesaugu kitiems, ar spustelt labiau ir suspėt nenušluojant nei priešpriešais, nei šone važiuojančių pasiimt kokias 3-4 50m intervalu besivelkančias mašinas. Kiekvienas tiesiog pasirenka tai, ko jam reikia ir aplinkybės reikalauja. Dėl šito gal diskusijos nepradėsim? O su teisingu išmetimu - tvarkingu, gerai veikiančiu duslintuvu, kažkokio diskomforto 2.9 nesukelia nuo tokių sūkių. Galėčiau prie to paties pasakyt, kad būtent arti tokių sūkių atsiranda charakteringas v6 garsas, kokį esu girdėjęs tik Peugeot'e.Kur jus vazinejat tokiais dideliais sukiais jei pradedat nuo 4000 tai jau cia skaitosi lenktiniavimas, as tokiu nepasiekiu net, nebent staigiau pajudant is vietos bet ir tai trumpas tada efektas buna, o palei jumis kiek suprantu cia kaip ir naturalus vaziavimas su tokiais sukiais tai reiskias as pensininko rezimu vazinejuos
O šiaip, tikrai nesiginčysiu, kad v6 24v labiau yra skirtas užmiesčiui, o ne miestui, nes mieste jis pastoviai užgainiojamas + visi pastoviai maišosi. Šiaip, jeigu automobilis liks man, pavasario pabaigoje turiu rimtų planų atsisėst ir labai rimtai pasikalbėt su stabdžių sistema savo peže apie jų stabdymo kokybės pagerinimą + padaryti tok5 dalyk1, kaip daugumoje bmw - priekinių stabdžių diskų aušinimo tunelis. Ir dar - visi 3, tiek Eddy, tiek Vyciuz, manau gali man paporint, kad 2.9 variklis savaime reikalauja efektyvesnių stabdžių sistemos, nei standartiškai yra 2.9 24v sedane. (pininfarinkės puikavosi cypiančiais brembo, bet niekur taip ir neišsiaiškinau, ar jie tikrai efektyvesni, negu standartiniai stock'iniai, kad ir LUCAS sedano vieno darbinio cilindriuko stabdžiai). Teoriškai - stabdžių disko diametras didesnis, kas padidina sukibimo paviršių tarp disko paviršiaus ir kaladėlių, bet stabdžių pagrindinis cilindras taigi tas pats? Kaip tada gaunasi? Nes manau, kad svarbu yra ir pagrindinis slėgis, išeinantis iš cilindro? Kas iš to, kad bus didelis paviršius sukibimo, bet nebus jėgos, kuri prispaudžia tas kaladėles? Nes jau vien pagal elementarią slėgio formulę - didinant plotą, slėgis mažėja.)
Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2013 lapkričio 08 - 22:04
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#192
Parašyta 2013 lapkričio 08 - 23:11
2.9 variklio trauka ir prasideda butent nuo 4000 rpm iki tol jis bukas, toks jo sukimo momentas, tavo 2.2 trauka jau nuo 2000 rpm prasideda nes turi vts todel jo ir nereikia smaugti iki redlainoKur jus vazinejat tokiais dideliais sukiais jei pradedat nuo 4000 tai jau cia skaitosi lenktiniavimas, as tokiu nepasiekiu net, nebent staigiau pajudant is vietos bet ir tai trumpas tada efektas buna, o palei jumis kiek suprantu cia kaip ir naturalus vaziavimas su tokiais sukiais tai reiskias as pensininko rezimu vazinejuos
Šį pranešimą redagavo talbotas: 2013 lapkričio 08 - 23:12
#193
Parašyta 2013 lapkričio 08 - 23:25
Būtent, talbotas. Teisingiau nebūčiau pasakęs. Tik dėl to bukumo, na nežinau, galbūt ir yra bukas, jeigu turėsim omeny patį judėjimą užmynus dugną. Jeigu kalbam apie variklio įsisukimą mieste - galiu pasakyti, kad nėra tas 2.9 labai bukas. gan aštrus kad ir mažam sūkių diapozone, tiksliau - mieste to užtenka kažkaip, nebent turint tikrai daug patirties dėl landžiojimo pro mažus tarpelius, kai tikrai reikia tokio efekto, kad užmynus automobilis šautų į priekį. Bet 2.9 šitoj vietoj susiduria su nemalonia problema - permetus žemesnį bėgį, kad būtų bent artimas optimaliam greičio ir apsukų santykis, esant drėgnesnei dangai, ratai užsisuka. (kalbu apie 215/65 R15 padangas. 195/65 - 205-60ne išimtis.) Protektoriaus kiekis beje, tam įtaką turi labai mažą, tad praktiškai tokiai mašinai reikia ir lengvų bei didesnio nei 15" diametro ratų.2.9 variklio trauka ir prasideda butent nuo 4000 rpm iki tol jis bukas, toks jo sukimo momentas
Kiek patikslinsiu dar: Pažiūrim į kreives ir viskas tampa gan aišku.
p.s. Vienintelis tikrai bukas daiktas (jo etalonas man asmeniškai) yra karbiuratorinė audi 80 1.8. Va ten tai daiktas tikrai bukas Kaip kažkur buvo rašyta: "rimti kentai supras, tik be pavido scenu"
p.p.s. aišku tai, ką parašiau, yra tik mano asmeninė nuomonė.
Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2013 lapkričio 08 - 23:39
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#194
Parašyta 2013 lapkričio 10 - 09:26
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#195
Parašyta 2013 lapkričio 10 - 12:07
Jei dabar pilną baką turi, tai gera proga atlikti kokių 1000 - 1500 km kuro sąnaudų paskaičiavimą. Manau toks kelias - pats tas vidutinėms sąnaudoms paskaičiuoti.Katik savo isbandziau, kiek suvalge po 110km. Buvau pyles, kad per garlavina jau bego. Bagazineje turejau 10ltr kanistriuke. Dabar prabaziavau 110km, sugalvojau supilt turetus 10ltr, sakautilps laisvai.. sutalpinau vargais negalais 9.5 ltr ir tai ta puslitri blemba ant zemes ispyliau per garlavina....
rezimas nesidraskant,, bet ir nestabdant eismo, biskis miesto 30proc, ir likusieji uzmiescio keliukai 5 ar po 10km ., 90 km/h greitis.. liuks.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2013 lapkričio 10 - 12:25
#196
Parašyta 2013 lapkričio 10 - 12:29
Šiaip REALIOS sąnaudos taip ir skaičiuojamos, išvažinėjant vieną kitą PILNĄ baką, o ne nuriedėjus 100km... Nuvažiavus 100km ir išvažinėjus pilną baką gaunamos skirtingos sąnaudos. Įsitikinta tiek su turėtu 1.6, 1,9td, tiek su turimu 1.8... Bet kaip kažkas ir minėjo, V6 neskirtas taupiam važinėjimuiJei dabar pilną baką turi, tai gera proga atlikti kokių 1000 - 1500 km kuro sąnaudų paskaičiavimą. Manau toks kelias - pats tas vidutinėms sąnaudoms paskaičiuoti.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#197
Parašyta 2013 lapkričio 10 - 17:10
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#198
Parašyta 2013 lapkričio 26 - 08:44
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#199
Parašyta 2013 lapkričio 26 - 11:41
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#200
Parašyta 2013 lapkričio 26 - 13:04
pardavei puga ?Pajudejo. Pugo nera, bet ieskomi purkstukai nuo 2.2 benzo, turbina TD04HL-15G, map'as nuo 2.5 TD ir kolkas tiek...IC dar ieskau. Beje kokie purkstukai pralaidumo nuo 2.2 ? Jei kas ka turit,siulykit.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0