Apie Peugeot 5008
#81
Parašyta 2017 gegužės 22 - 17:00
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#83
Parašyta 2017 gegužės 22 - 21:02
Sekmes tikint fantastinem ridom prie 100 kkm kaip sankabos pabyra. Yra skiltis forume meistru kontaktai. Ten rasi Pauliaus kobtaktus. Viska jis tau paaiskins ir suremontuos.
https://peugeot-klub...aliu-pardavejai
Vienam 5008 prie 100 kkm sankaba parejo, kitas siandien 508 tema sukure su "130" kkm automato beda kur be 300 kkm nebyra. Is kur tas naivumas
Dekui uz nuoruodas, pabendravau su Paulium, viskas aiskiau pasidare.
Del ridos tai 114tukst per nepilnus tris metus nenormalu? Nenormalu tai 10-12m senumo masinos su 170tukst. Pas mane dabar virs 160 tukst, tai masinos vidus kaip is salono ka tik atvaryta, o rida patikrinta peugeot nes pas oficialu atstova aptarnavimai daryti. Beje Paulius sake kad tas sankabas profilaktiskai kas 50tukst reikia keist, nes kaip ir minejau su robotizuota deze cia yra silpna vieta. O PAF filtra teks kastruot...
Šį pranešimą redagavo abatareika: 2017 gegužės 22 - 21:03
#84
Parašyta 2017 gegužės 23 - 20:55
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#85
Parašyta 2017 gegužės 24 - 12:02
Priklauso nuo ridos
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#86
Parašyta 2017 gegužės 24 - 13:47
Pagal Pauliaus pasakyma kas 50 stukiu keist sankab tai kazkoks mazohizmas gaunas, nes kokia imone turetu toki auto nauja ir kur per metus virs 50 stukiu nuvaro. Tai ka kiekvienais metais garantini daryt sankaba keist? Ar beje garantiniu laikotarpiu jei kokia sankaba pareina nemokamai ji keiciama ar ne?
Sankaba kaip ir stabdziu diskai ar kaladeles - ne garantinis remontas. KITAS reikalas, jei dežė ROBOTAS(jos gedimas, sugadinęs sankabą), kaip šiuo atveju. Tokiu atveju garantiškai turi remontuot. Žinoma, jei yra dar garantija ir nera perlipes km skaičius. Jei išardžius pasimato, jog suisvilimas neadekvatus, bus tikrai negarantinis. O būna kad tampo katerius, kurie sveria po 2-3 tonas, kai tempimas iki 1,2t ir pan.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#87
Parašyta 2017 gegužės 25 - 10:33
Sankaba kaip ir stabdziu diskai ar kaladeles - ne garantinis remontas. KITAS reikalas, jei dežė ROBOTAS(jos gedimas, sugadinęs sankabą), kaip šiuo atveju. Tokiu atveju garantiškai turi remontuot. Žinoma, jei yra dar garantija ir nera perlipes km skaičius. Jei išardžius pasimato, jog suisvilimas neadekvatus, bus tikrai negarantinis. O būna kad tampo katerius, kurie sveria po 2-3 tonas, kai tempimas iki 1,2t ir pan.
Būna tempia taip, kad sankabą prasuka ne gazuojant, o stabdant varikliu
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#88
Parašyta 2017 gegužės 25 - 12:09
Būna tempia taip, kad sankabą prasuka ne gazuojant, o stabdant varikliu
va va.. esu jau daug pastebėjęs tokių vargšelių dėdžių "lenktyninkų" ir šiaip tėvų iš "taupymo laikų" primokintų, kad reikia kuo daugiau varikliu stabdyt. Kam mašinai stabdžiai net nesuprasi tada. Tai per stabdžių kaldėlių tarnavimo laiką du kart sankbą pakeičia
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2017 gegužės 25 - 12:09
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#89
Parašyta 2017 gegužės 25 - 17:47
va va.. esu jau daug pastebėjęs tokių vargšelių dėdžių "lenktyninkų" ir šiaip tėvų iš "taupymo laikų" primokintų, kad reikia kuo daugiau varikliu stabdyt. Kam mašinai stabdžiai net nesuprasi tada. Tai per stabdžių kaldėlių tarnavimo laiką du kart sankbą pakeičia
Pasikeiciau sankaba, atvazinejau 40k, teko keist varikli. Na, bukle, kaip nauja, tos sankabos + dar zinant, kad rimtesnis remap'as padarytas ir pensininko rezimu tikrai nevazineju. Daznai stabdau begiais, is emes vos ne "regitros" egzo laikymo budu, t.y. N tik, kad stoveti ir daredeti paskutinius 5m iki sankrizos. Ne taupymo sumetimais tikrai Ir kaip tik esu pastebejes, kad senuku "mode" yra jungti begius iki 1.8k ir riedeti ant neitralkes kiek imanoma. Bobuciu pasakos zodziu. Nebent roboto specifika kazkokia itakoja didesni devejimasi.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 gegužės 25 - 17:48
#90
Parašyta 2017 gegužės 25 - 21:04
Būna tempia taip, kad sankabą prasuka ne gazuojant, o stabdant varikliu
patark kaip to nedaryti su automatu, nes kalba eina apie automata.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2017 gegužės 25 - 21:07
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#91
Parašyta 2017 gegužės 25 - 23:40
Zmones kalbejo apie robotus, o Laimonas apie tai, kaip sudeginamos sankabos, tempiant 2-3t su silpnu varikliu, atitinkamai ir maza Sankaba.patark kaip to nedaryti su automatu, nes kalba eina apie automata.
Patarimas elementarus, su 1.6hdi netampyti traliuko arba gyvenamo katerio, arba didziojo namelio. Ir jei tempiama puspriekabe be stabdziu, nekraut i ja pusantros tonos, nes senosios tiek atlaiko...
Tas pat galioja ir automatams. Yra tempiama mase nurodyta instrukcijoj. Kazkiek ja galima virsyti, bet nedaug.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#92
Parašyta 2017 gegužės 31 - 05:25
va va.. esu jau daug pastebėjęs tokių vargšelių dėdžių "lenktyninkų" ir šiaip tėvų iš "taupymo laikų" primokintų, kad reikia kuo daugiau varikliu stabdyt. Kam mašinai stabdžiai net nesuprasi tada. Tai per stabdžių kaldėlių tarnavimo laiką du kart sankbą pakeičia
Visada stabdau begiais, kitaip nemoku. O pakrautas su mikriuku kitaip ir nepastabdysi. Zinoma skandinavuose tai ypac svarbu, nes ne del taupumo tai yra daroma, tiesiog nusileidinejant vien stabdziais - pusiaukeleje stabdziai tiesiog dingsta.
O pensijinis rezimas tikrai yra riedet puse kilo su laisva.
#93
Parašyta 2017 gegužės 31 - 20:52
Visada stabdau begiais, kitaip nemoku. O pakrautas su mikriuku kitaip ir nepastabdysi. Zinoma skandinavuose tai ypac svarbu, nes ne del taupumo tai yra daroma, tiesiog nusileidinejant vien stabdziais - pusiaukeleje stabdziai tiesiog dingsta.
O pensijinis rezimas tikrai yra riedet puse kilo su laisva.
Ne apie tai kalbėjau. Aš apie stabdymą sankaba. Kai važiuoji kokia 4, meti 3 ir, kad nebūtų "džirgt" svilinima sankaba kol variklio ir dežės greitis susivienodins. Logiška, kad geriau stabdyt 4 diskais, nei vienu.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#94
Parašyta 2017 birželio 01 - 00:30
Ne apie tai kalbėjau. Aš apie stabdymą sankaba. Kai važiuoji kokia 4, meti 3 ir, kad nebūtų "džirgt" svilinima sankaba kol variklio ir dežės greitis susivienodins. Logiška, kad geriau stabdyt 4 diskais, nei vienu.
Iskart ir atleidi sankaba, jokiu ten svilinimu. Cia kas stabdoma lt lygumose tai niekis tai sankabai.
#95
Parašyta 2017 birželio 14 - 15:35
As visada sankaba stabdau ir nieko jai nenutinka. Juk zinant savo auto galima graziai ta stabdyma padaryti. Gal labiau sankaba deginama stabdant kai is auktu apsuku meti i zemesni begi ir staigiai atleidi. Tada tai aisku didelis greiciu skirtumas ir staigus stabdymas privers sankaba praslysi, ar luzti. Darant protingai bedu nebuna
#96
Parašyta 2019 gegužės 23 - 10:57
#97
Parašyta 2019 gegužės 23 - 19:42
bus kaip naujas greit, suremontuos.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#98
Parašyta 2024 sausio 23 - 16:52
Peugeot 406 2.1TD 1996
Peugeot 307 2.0HDI 2004
Peugeot 5008 2.0HDI 2017
#99
Parašyta 2024 sausio 24 - 06:31
Jie visi neblogi, esme tik kaip nuo gimimo priziureta ir ar labai uzleista. Nes buna nuo labai neblogu iki nudroztu iki kad gaila zmogaus, kai po pirkimo papraso suremontuoti viska, ka reikia, kad butu tvarkinga, po tokio remonto skaiciuojant saskaitaZmogus dairosi 3/5008 iki 2016m. Nespjauna ir i 1.6 dyzeli. Tik idomu kuom skiriasi 80kw 82kw ir 85kw varikliai. Gal yra kurio geriau vengti, o kuris visai neblogas?
80kw yra senas dvieju veleneliu 16v variklis. Gamyba kazkur 2004-2011. Pigesnes dalys, zinomi gedimai. Sako trumpesnis resursas, bet teko matyti vaziuojanciu dar kazkiek gyvu su 450kkm.
82kw, buna dar 84kw, yr naujesnis 8v vieno velenelio variklis. Irgi neblogas, gan ilgo resurso, siems laikams santykinai mazai problemu.
85kw, buna dar 88kw, yra tas pats motoras, tik jau su AdBlue sistema. Geriau be jos, nereikes spresti su tuo susijusiu problemu. Nes spresti beveik garantuotai reikes, jei ta sistema bus. Bet jei tvarkingesnis variantas tik su AdBlue papuola, tai isjungti sugedus paprasciau ir pigiau, negu atgaivinti lavoniuka be AdBlue.
Jei susisuks smegeneles pirkti sita modeli benzina, darykit viska, kas jusu galioje, kad nepavyktu.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2024 sausio 24 - 06:36
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#100
Parašyta 2024 sausio 24 - 09:16
Dekui uz info. Benzinas grieztai ne 😁Jie visi neblogi, esme tik kaip nuo gimimo priziureta ir ar labai uzleista. Nes buna nuo labai neblogu iki nudroztu iki kad gaila zmogaus, kai po pirkimo papraso suremontuoti viska, ka reikia, kad butu tvarkinga, po tokio remonto skaiciuojant saskaita
80kw yra senas dvieju veleneliu 16v variklis. Gamyba kazkur 2004-2011. Pigesnes dalys, zinomi gedimai. Sako trumpesnis resursas, bet teko matyti vaziuojanciu dar kazkiek gyvu su 450kkm.
82kw, buna dar 84kw, yr naujesnis 8v vieno velenelio variklis. Irgi neblogas, gan ilgo resurso, siems laikams santykinai mazai problemu.
85kw, buna dar 88kw, yra tas pats motoras, tik jau su AdBlue sistema. Geriau be jos, nereikes spresti su tuo susijusiu problemu. Nes spresti beveik garantuotai reikes, jei ta sistema bus. Bet jei tvarkingesnis variantas tik su AdBlue papuola, tai isjungti sugedus paprasciau ir pigiau, negu atgaivinti lavoniuka be AdBlue.
Jei susisuks smegeneles pirkti sita modeli benzina, darykit viska, kas jusu galioje, kad nepavyktu.
Dar toks klausimas meistrai pripasakoje,kad kazkokia elektrine dalis berods purkstuku 1.6 brangiai remontuojasi ir beveik garantuotai sugenda po 100-150k km. Kiek teisybes tame?
Peugeot 406 2.1TD 1996
Peugeot 307 2.0HDI 2004
Peugeot 5008 2.0HDI 2017
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0