Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 5008


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 94

#81 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.766
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Renault Megane Grandtour

Parašyta 2017 gegužės 22 - 17:00

kur ta tema apie 508 automata?
  • 0
PEUGEOT 508 SW ALLURE 2.0HDI AT6
Bez pežo, žyzn gavno.

#82 mmedic

mmedic
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 107
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugoet 406

Parašyta 2017 gegužės 22 - 17:11

https://peugeot-klub...ansformatoriaus
  • 0

#83 abatareika

abatareika
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.6eHDI

Parašyta 2017 gegužės 22 - 21:02

Sekmes tikint fantastinem ridom prie 100 kkm kaip sankabos pabyra. Yra skiltis forume meistru kontaktai. Ten rasi Pauliaus kobtaktus. Viska jis tau paaiskins ir suremontuos.
https://peugeot-klub...aliu-pardavejai
Vienam 5008 prie 100 kkm sankaba parejo, kitas siandien 508 tema sukure su "130" kkm automato beda kur be 300 kkm nebyra. Is kur tas naivumas :)

Dekui uz nuoruodas, pabendravau su Paulium, viskas aiskiau pasidare. 

 Del ridos tai 114tukst per nepilnus tris metus nenormalu? Nenormalu tai 10-12m senumo masinos su 170tukst. Pas mane dabar virs 160 tukst, tai masinos vidus kaip is  salono ka tik atvaryta, o rida patikrinta peugeot nes pas oficialu atstova aptarnavimai daryti.  Beje Paulius sake kad tas sankabas profilaktiskai kas 50tukst reikia keist, nes kaip ir minejau su robotizuota deze cia yra silpna vieta. O PAF filtra teks kastruot...


Šį pranešimą redagavo abatareika: 2017 gegužės 22 - 21:03

  • 0

#84 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.621
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2017 gegužės 23 - 20:55

Pagal Pauliaus pasakyma kas 50 stukiu keist sankab tai kazkoks mazohizmas gaunas, nes kokia imone turetu toki auto nauja ir kur per metus virs 50 stukiu nuvaro. Tai ka kiekvienais metais garantini daryt sankaba keist? Ar beje garantiniu laikotarpiu jei kokia sankaba pareina nemokamai ji keiciama ar ne?
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#85 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.766
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Renault Megane Grandtour

Parašyta 2017 gegužės 24 - 12:02

Priklauso nuo ridos :)


  • 0
PEUGEOT 508 SW ALLURE 2.0HDI AT6
Bez pežo, žyzn gavno.

#86 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.105
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 508 120kW, 2012 gimimo :)

Parašyta 2017 gegužės 24 - 13:47

Pagal Pauliaus pasakyma kas 50 stukiu keist sankab tai kazkoks mazohizmas gaunas, nes kokia imone turetu toki auto nauja ir kur per metus virs 50 stukiu nuvaro. Tai ka kiekvienais metais garantini daryt sankaba keist? Ar beje garantiniu laikotarpiu jei kokia sankaba pareina nemokamai ji keiciama ar ne?

 

Sankaba kaip ir stabdziu diskai ar kaladeles - ne garantinis remontas. KITAS reikalas, jei dežė ROBOTAS(jos gedimas, sugadinęs sankabą), kaip šiuo atveju. Tokiu atveju garantiškai turi remontuot. Žinoma, jei yra dar garantija ir nera perlipes km skaičius. Jei išardžius pasimato, jog suisvilimas neadekvatus, bus tikrai negarantinis. O būna kad tampo katerius, kurie sveria po 2-3 tonas, kai tempimas iki 1,2t ir pan.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#87 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.750
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 gegužės 25 - 10:33

Sankaba kaip ir stabdziu diskai ar kaladeles - ne garantinis remontas. KITAS reikalas, jei dežė ROBOTAS(jos gedimas, sugadinęs sankabą), kaip šiuo atveju. Tokiu atveju garantiškai turi remontuot. Žinoma, jei yra dar garantija ir nera perlipes km skaičius. Jei išardžius pasimato, jog suisvilimas neadekvatus, bus tikrai negarantinis. O būna kad tampo katerius, kurie sveria po 2-3 tonas, kai tempimas iki 1,2t ir pan.

Būna tempia taip, kad sankabą prasuka ne gazuojant, o stabdant varikliu :D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#88 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.145
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 gegužės 25 - 12:09

Būna tempia taip, kad sankabą prasuka ne gazuojant, o stabdant varikliu :D

va va.. esu jau daug pastebėjęs tokių vargšelių dėdžių "lenktyninkų" ir šiaip tėvų iš "taupymo laikų" primokintų, kad reikia kuo daugiau varikliu stabdyt. Kam mašinai stabdžiai net nesuprasi tada. Tai per  stabdžių kaldėlių tarnavimo laiką du kart sankbą pakeičia  :unsure:


Šį pranešimą redagavo diawollo: 2017 gegužės 25 - 12:09

  • 0

 Polestar.jpg


#89 PhanT

PhanT
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 959
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2017 gegužės 25 - 17:47

va va.. esu jau daug pastebėjęs tokių vargšelių dėdžių "lenktyninkų" ir šiaip tėvų iš "taupymo laikų" primokintų, kad reikia kuo daugiau varikliu stabdyt. Kam mašinai stabdžiai net nesuprasi tada. Tai per  stabdžių kaldėlių tarnavimo laiką du kart sankbą pakeičia  :unsure:

Pasikeiciau sankaba, atvazinejau 40k, teko keist varikli. Na, bukle, kaip nauja, tos sankabos + dar zinant, kad rimtesnis remap'as padarytas ir pensininko rezimu tikrai nevazineju. Daznai stabdau begiais, is emes vos ne "regitros" egzo laikymo budu, t.y. N tik, kad stoveti ir daredeti paskutinius 5m iki sankrizos. Ne taupymo sumetimais tikrai :) Ir kaip tik esu pastebejes, kad senuku "mode" yra jungti begius iki 1.8k ir riedeti ant neitralkes kiek imanoma. Bobuciu pasakos zodziu. Nebent roboto specifika kazkokia itakoja didesni devejimasi. 


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 gegužės 25 - 17:48

  • 0
2.2HDi 136ag/[email protected] ~200ag/410nm

#90 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.766
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Renault Megane Grandtour

Parašyta 2017 gegužės 25 - 21:04

Būna tempia taip, kad sankabą prasuka ne gazuojant, o stabdant varikliu :D

patark kaip to nedaryti su automatu, nes kalba eina apie automata.


Šį pranešimą redagavo Francis: 2017 gegužės 25 - 21:07

  • 0
PEUGEOT 508 SW ALLURE 2.0HDI AT6
Bez pežo, žyzn gavno.

#91 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.750
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen: BX,C15,ZX ir antrs guolpz

Parašyta 2017 gegužės 25 - 23:40

patark kaip to nedaryti su automatu, nes kalba eina apie automata.

Zmones kalbejo apie robotus, o Laimonas apie tai, kaip sudeginamos sankabos, tempiant 2-3t su silpnu varikliu, atitinkamai ir maza Sankaba.
Patarimas elementarus, su 1.6hdi netampyti traliuko arba gyvenamo katerio, arba didziojo namelio. Ir jei tempiama puspriekabe be stabdziu, nekraut i ja pusantros tonos, nes senosios tiek atlaiko...
Tas pat galioja ir automatams. Yra tempiama mase nurodyta instrukcijoj. Kazkiek ja galima virsyti, bet nedaug.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#92 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 771
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2017 gegužės 31 - 05:25

va va.. esu jau daug pastebėjęs tokių vargšelių dėdžių "lenktyninkų" ir šiaip tėvų iš "taupymo laikų" primokintų, kad reikia kuo daugiau varikliu stabdyt. Kam mašinai stabdžiai net nesuprasi tada. Tai per stabdžių kaldėlių tarnavimo laiką du kart sankbą pakeičia :unsure:


Visada stabdau begiais, kitaip nemoku. O pakrautas su mikriuku kitaip ir nepastabdysi. Zinoma skandinavuose tai ypac svarbu, nes ne del taupumo tai yra daroma, tiesiog nusileidinejant vien stabdziais - pusiaukeleje stabdziai tiesiog dingsta.

O pensijinis rezimas tikrai yra riedet puse kilo su laisva.
  • 0

#93 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.145
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 gegužės 31 - 20:52

Visada stabdau begiais, kitaip nemoku. O pakrautas su mikriuku kitaip ir nepastabdysi. Zinoma skandinavuose tai ypac svarbu, nes ne del taupumo tai yra daroma, tiesiog nusileidinejant vien stabdziais - pusiaukeleje stabdziai tiesiog dingsta.

O pensijinis rezimas tikrai yra riedet puse kilo su laisva.

Ne apie tai kalbėjau. Aš apie stabdymą sankaba. Kai važiuoji kokia 4, meti 3 ir, kad nebūtų "džirgt" svilinima sankaba kol variklio ir dežės greitis susivienodins. Logiška, kad geriau stabdyt 4 diskais, nei vienu. :unsure:


  • 0

 Polestar.jpg


#94 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 771
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2017 birželio 01 - 00:30

Ne apie tai kalbėjau. Aš apie stabdymą sankaba. Kai važiuoji kokia 4, meti 3 ir, kad nebūtų "džirgt" svilinima sankaba kol variklio ir dežės greitis susivienodins. Logiška, kad geriau stabdyt 4 diskais, nei vienu. :unsure:


Iskart ir atleidi sankaba, jokiu ten svilinimu. Cia kas stabdoma lt lygumose tai niekis tai sankabai.
  • 0

#95 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 111
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Parašyta 2017 birželio 14 - 15:35

As visada sankaba stabdau ir nieko jai nenutinka. Juk zinant savo auto galima graziai ta stabdyma padaryti. Gal labiau sankaba deginama stabdant kai is auktu apsuku meti i zemesni begi ir staigiai atleidi. Tada tai aisku didelis greiciu skirtumas ir staigus stabdymas privers sankaba praslysi, ar luzti. Darant protingai bedu nebuna :)


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0