OT. vaidulis18 perka P607
#1
Posted 2013 October 21 - 15:31
#2
Posted 2013 October 21 - 15:47
Diedukas y bažnyčią ir tik savaitgaliais važinėjo, todėl maža ridasu dėde žiūrėjom pežus iš olandijos atrodo ir vokietijos, žiūriu rida 140k, sako kokia rida? sakau nežinau, atsukta, rašo 140k, sako tai tokia ir yra, jie tokiais dalykais neužsiiminėja vistiek netikiu, kad 2003 metų mašina gali būti su tokia maža rida. na nors gal, kai kuro sąnaudos 14litrų tai ir nenuvažiuoja daugiau 14k per metus
#3
Posted 2013 October 21 - 16:56
tai reiškias daug diedukų važinėja su pežais 607 visi po 140-200k, vienas tik buvo 420kDiedukas y bažnyčią ir tik savaitgaliais važinėjo, todėl maža rida
#5
Posted 2013 October 22 - 14:30
Atrodo visai neblogas variantas. Keista, kad tik pakeites dirzus parduoda :/ . Bet pavargsi begius metyt, ne limuzinui mechanke, veliau ir parduot bus sunku...http://www.autogidas...0125472504.html ką manot?
#6
Posted 2013 October 22 - 14:37
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#7
Posted 2013 October 22 - 15:43
Pagal ką? Kaina didelė,info standartinė,foto minimumas...Tuščias reikalas...Atrodo visai neblogas variantas. Keista, kad tik pakeites dirzus parduoda :/ . Bet pavargsi begius metyt, ne limuzinui mechanke, veliau ir parduot bus sunku...
#8
Posted 2013 October 22 - 15:57
norėčiau automato, bet brangus malonumas, na apie tuos, kad neužtemsi ir tt kita šneka, bet esmė, kad labai daug pažįstamu turi mašinas su automatais, tai kiekvienam yra bėdų, kai pareina iškart gali atbašliuot pora k. beto su savo skarbonke nepavargau, nemanau, kad pavargsiu ir su pežu, gi ne pirma mašinaAtrodo visai neblogas variantas. Keista, kad tik pakeites dirzus parduoda :/ . Bet pavargsi begius metyt, ne limuzinui mechanke, veliau ir parduot bus sunku...
#9
Posted 2013 October 22 - 16:00
Kokia dar kaina didele?, gal uz 5K noretum nusipirkt toki? Realiai reikia apziuret, is foto negali vien sprest. Bet sakau nezinau kam pardavinet auto tik pakeitus dirzus, tuo labiau ant V6? Gali buti kazkas priburta...Pagal ką? Kaina didelė,info standartinė,foto minimumas...Tuščias reikalas...
norėčiau automato, bet brangus malonumas, na apie tuos, kad neužtemsi ir tt kita šneka, bet esmė, kad labai daug pažįstamu turi mašinas su automatais, tai kiekvienam yra bėdų, kai pareina iškart gali atbašliuot pora k. beto su savo skarbonke nepavargau, nemanau, kad pavargsiu ir su pežu, gi ne pirma mašina
Matai kad ant 607 mechanu ejo plaukiojantys smagraciai, kurio kaina su sankaba lygi automato kapitaliniam, tai rizikuoji abiem atvejais. Ant BMW'u kiek zinau visi deda LUK firmos vienmasius smagracius, tokiu atveju kazkiek pigiau gautusi.
Edited by definedt, 2013 October 22 - 16:09.
#10
Posted 2013 October 22 - 16:13
o tas smagratis dyla po biški ar staigiai sugest gali? ir ar išeina nustatyti jo stovį? ir kokia ta kaina automato kapitalinio ir sankabos su smagračiu ? ir šeip daugiau traukos su mechanine, mažiau kuro sąnaudų. vistiek praktiškiau mechaninėKokia dar kaina didele?, gal uz 5K noretum nusipirkt toki? Realiai reikia apziuret, is foto negali vien sprest. Bet sakau nezinau kam pardavinet auto tik pakeitus dirzus, tuo labiau ant V6? Gali buti kazkas priburta...
Matai kad ant 607 mechanu ejo plaukiojantys smagraciai, kurio kaina su sankaba lygi automato kapitaliniam, tai rizikuoji abiem atvejais. Ant BMW'u kiek zinau visi deda LUK firmos vienmasius smagracius, tokiu atveju kazkiek pigiau gautusi.
#11
Posted 2013 October 22 - 16:18
arba tiesiog meluoja. pažįstamas sakė jo kaimynas pardavinėja pasatą, tai skelbime rašo, kad pakeisti visi diržai, tepalai, motoras tepalų nevalgo ir tt. o sakė tepalų jau nežinia kiek laiko nekeitė, diržų taipogi, motoras apsišikęs tepalais, nu baisi mašina. arba kai rašo tikra rida, nu irgi naivuoliu kabliukai. bet vistiek kiek pastebėjau smagiau kai rodo 200k km rida ir žinai, kad ji atsukta, negu 350k ir žinai, kad tikrai, smagiau jautiesi, gal čia kokia viltis tavyje dega, kad tikra rida. aišku, kaip kada, jei pvz 3l pežas 607tas su 200k rida tai dar dar gal įmanoma, kai kuras brangus, tai manau ir nevažinėja ištisai, dar kai be dujų.Atrodo visai neblogas variantas. Keista, kad tik pakeites dirzus parduoda :/ . Bet pavargsi begius metyt, ne limuzinui mechanke, veliau ir parduot bus sunku...
#12
Posted 2013 October 22 - 16:20
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#13
Posted 2013 October 22 - 16:33
Nu tas smagratis pradeda jau skleist garsus po biski ant neutralkes gazuojant girdetusi barskejimas ir butinai reikia ji keist arba suvarysi kartu ir sankaba. O pats jei pradesi klausyt cia visu forumieciu nuomones apie tai taip to auto ir nenusipirksi. Pvz. kiek su mechanikais esu snekejes tai 3.0 V6 PSA sako visi lavonai, apsitepaliave, kuro ryja nesveikai, srotuose kur stovi naudoti tuo labiau visi mire+dar V6 dirzu keitimas..., o cia forume Laimono komentarus paskaityk tai pasakys da best engine in the world. 10 metu+ masinai, nebesvarbu ta rida, esme - stovis. Kaip nenusipirkti lavono sitam forume daug prirasyta, paskaitynek.arba tiesiog meluoja. pažįstamas sakė jo kaimynas pardavinėja pasatą, tai skelbime rašo, kad pakeisti visi diržai, tepalai, motoras tepalų nevalgo ir tt. o sakė tepalų jau nežinia kiek laiko nekeitė, diržų taipogi, motoras apsišikęs tepalais, nu baisi mašina. arba kai rašo tikra rida, nu irgi naivuoliu kabliukai. bet vistiek kiek pastebėjau smagiau kai rodo 200k km rida ir žinai, kad ji atsukta, negu 350k ir žinai, kad tikrai, smagiau jautiesi, gal čia kokia viltis tavyje dega, kad tikra rida. aišku, kaip kada, jei pvz 3l pežas 607tas su 200k rida tai dar dar gal įmanoma, kai kuras brangus, tai manau ir nevažinėja ištisai, dar kai be dujų.
#14
Posted 2013 October 22 - 16:43
toks jausmas, kad vienintelis dalykas dėl kurio neperku automato. išvardinau daug, bet užkliuvo tik šis, jei nebūtų toks brangus remontas ir tokia didelė tikimybė, kad reiks remontuot, tai imčiau automatą, o dabar kai susideda daug pvz: brangus remontas, didelė tikimybė, kad teks remontuot, mažesnė trauka, didesnės kuro sąnaudos, žiemą kiek girdėjau jei labai šalta kol neužšyla nepersimeta pavaros (šitą galim atmesti nes dėl šito neesu garantuotas, tai galim ir neskaityti šito, tik šeip pasakiau) jei nusės akumas neužtrauksi, pats negali nieko traukti, jei užklimsi irgi šakės, nepadarysi raskačkės ir šeip sudroši dėžę, kaip broliui buvo. žodžiu daug minusų, bet tik nepradėkit savo, jei tik ta dėžė negestų ir nekainuotų remontas tiek daug tai imčiau vistiek automatą, tai labai nesureikšminkit. ir beto, ne už 100k perku mašiną, kad galėtum sakyti jog perku tokią mašiną ir labai kreipiu dėmesį į kuro sąnaudas. va kaip draugui jo turtingas tėvelis nupirko mersą už 100k ir dyzelį, va čia tai žiauru... 100k ant mašinos negaili, o keliu litų daugiau ant kuro jau gaili. kuom tie dyzeliai nesuprantu taip daug kam patinka. tiek dyzelis tiek dujos yra skirtos tam, kad taupyti, bet su dyzeliu sutaupydamas išleidi ant forsunkių keitimo kurios kaip žinom pora k kainuoja, ant fap filtrų operavimų kuris 1.5k kainuoja, ant nusprogusių turbinų ir tt. nesakau, kad jei pirksi tai būtinai reikės keist, bet vistiek papildoma detalė sugesti, kuri daug kainuoja. o su dujom tik tiek, kad balionas bagažinėje, bet va nesuprantu, kad prabangi mašina ir su dujom gėda, kodėl? todėl, kad piliesi kitur dujas daugiau nieko, o dyzelis, kad prabangi mašina atvažiuoja, o iš po kapoto belaruso traktoriaus variklio garsas nebegėda? tik nepradėkim vieni kitiem nervų gadint, dyzelio mylėtojai normaliai paneikit mane, o ne tik stumt.Jei kuro skirtumas tarp mechaninės ir automatinės dėžės auto tau toks svarbus, tai gal palūkėk geresnių laikų pirkti 607....
#15
Posted 2013 October 22 - 16:47
nu jo. kuo toliau tuo pradedu suprasti, kad čia tik žmonių stumimai ant tų pežų ir tt. pvz vienas draugas turi 3 golfą, tai per 30k km sukišo tiek, kad vien už taisymo sukištus pinigus išeitų 4 golfas, bet nerašinėja forumuose, kad volkswagen gavno ar panašiai. o būtų pežas jau sakytų pežo gavno. bet iš kur tas pežo gavno atsirado? o ant kitų mašinų nieko panašaus nėra? ant reno citroen rover ir alfa romeo, kiek žinau gendamiausios mašinos. beje brolis kuris vairuoja bmw e39 523 tai sako klausė savo draugo autoservise dirbančio 20 metų tai sako pežą jei tokį pirkt tai tik dyzelį, kad tie 3l benzai irgi šūdas. kažkaip nusiperki paprastą mašiną ir jei genda tai dzin, o jei nusiperki pežą ir genda daug, tai visi pradeda "nu va sakiau pežo gavno, pats kaltas, gi sakiau tau"Nu tas smagratis pradeda jau skleist garsus po biski ant neutralkes gazuojant girdetusi barskejimas ir butinai reikia ji keist arba suvarysi kartu ir sankaba. O pats jei pradesi klausyt cia visu forumieciu nuomones apie tai taip to auto ir nenusipirksi. Pvz. kiek su mechanikais esu snekejes tai 3.0 V6 PSA sako visi lavonai, apsitepaliave, kuro ryja nesveikai, srotuose kur stovi naudoti tuo labiau visi mire+dar V6 dirzu keitimas..., o cia forume Laimono komentarus paskaityk tai pasakys da best engine in the world. 10 metu+ masinai, nebesvarbu ta rida, esme - stovis. Kaip nenusipirkti lavono sitam forume daug prirasyta, paskaitynek.
Edited by vaidulis18, 2013 October 22 - 16:49.
#16
Posted 2013 October 22 - 16:55
Edited by Tadunce, 2013 October 22 - 17:01.
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#17
Posted 2013 October 22 - 17:08
Vaiduli, variantas aprašytas tikrai neblogas, siūlau apžiūrėti. info apie auto parinkimą ir greitą patikrą Laimonas daug pasakė per kelis savo paskutinius postus, nuvažiuoji, apžiūri, ir nuperki arba parašai, kodėl nepatiko šis variantas. nes nemanau, kad forumas už tave nuvažiuos jo apžiūrėti.http://www.autogidas...0125472504.html ką manot?
laukiam žinių apie rezultatus. o iki to laiko - galime visi protingai patylėti, o ne spėlioti jo būklę.
game over.
#18
Posted 2013 October 22 - 17:29
tai civiką tūrėjai 1.4 su 55kw užtai ir smaugt reikėjo. o dyzelį jau su vos ne 100kw. brolio pvz 523 e39 galios užtenka ir ramiai važiuojant, nereik 5k apsūkų, aišku jei nori daug galios tai jau reikia smaugt iki 6k, bet tas garsas malonus, o koks važiavimas su dyzeliu, tarkim paimkit tėvo avensį, važiuojant iki 2k apsūkų galios 0, visiškai traukos nėra, kai pavažinėjau su tuo avensiu tai žiauru, be 2k apsūkų galios 0 tikrai mažiau negu pas benzus, o nuo 2k ant sauso asfalto ratai prasisuka, nes sucypia o sukasi kelias sekundes, čia 2 pavara nuo 50 taip. variklis 2.2 130kw. bet kas iš to? nuo 3k trauka vėl dingsta, nori normaliai paspaust ir tarkim prie kokio 70 nei 3 junkt nei 2. 2 įmesi tai kol sureaguos kol pradės traukt tada iškart 3 vėl mest, įmeti 3 tada jau per mažos apsūkos būna, na aš nematau vairavimo malonumo dyzelyje kai jis kratosi ir skleidžia belaruso traktoriaus garsus, o galios arba per daug, arba per mažai.Čia pagal iškreiptus TUV duomenis taip pasakei?
Aš tokiu pat principu galiu pasakyt, kad kiekvieną pamainą pravažiuodamas pro didžiausią mieste servisą visą laiką matau tik vokiškas ir japoniškas auto kieme... Nemanau, kad tai rodiklis.
Dėl automato, Tau pasakė, kad ir su mechanke tokio pat brangumo išlaidos gali laukti,ir tikrai kažkada tas smagratis subyrės jei nebuvo keistas prieš tave (kažin ar naują suvažinėt žadi)
Asmeniškai aš renkuosi dyzelius dėl malonumo važiuoti prie normalių kasdienių apsukų.
Kai kibirą civicą turėjau, tai reikėjo sukti nuo šviesoforų normaliai, kad galėtų važiuoti.
O pažiūrėk į dyzelinio auto kreivę, kaip sukimo momentas staigiai atsiranda.. Nereikia ir sukti daug. Plius dėžės dažnai būna ilgesnėm pavarom, maloniau užmiestyje važiuoti nesiklausant baubimo..
Ir be to, niekada neteko girdėti, kad dyzelinių variklių daug didesnis efektyvumo koficientas? O benzai didesnę dali energijos paleidžia šilumos pavidalu? Nesunku pastebėti, kad dyzeliniai varikliai daug ilgiau šyla..
P.s. nauji benzinai dirba vis kiečiau, o nauji dyzeliai vis minksčiau (ne apie garsumą kalbu) Dėl suspaudimo laipsnio
#19
Posted 2013 October 22 - 17:40
Edited by Tadunce, 2013 October 22 - 17:41.
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#20
Posted 2013 October 22 - 17:58
Labai geras komentaras, aš irgi siūlyčiau rimtaisusimastyti apie Toyotas techninį stovį...Gerbiamasis, įtariu, kad Jūs apskritai su dyzeliu nevažiavęs, arba važiavęs gūdžiais 91m, kai didžiausias technikos laimėjimas buvo miniatiūrinė turbina prie dyzelio
Specialiai atsiverčiau toyotos d4d variklio dyno chartą, kad įsitikinti kas ir taip buvo aišku.
Nežinau kaip jauti trauką, kad prie 3k apsisukimų, kai praktiškai artėja galios pikas, Tu jau nebejauti galios...
Niutonmetrai pradeda tolygiai ir gražiai kilti nuo 1000 ir ties ~ 2k apsisukimų pasiekia savo piką,tai nelabai galiu įsivaizduoti komfortiškesnio varianto važinėjimui po miestą.
Aišku, jei bandai važinėti kaip su benzinu, gal ir nelabai sekasi.
Pasiūlyk tėvukui pasitikrinti auto, jei d4d jau skleidžia belaruso kalenima..
p.s. Civicas turėjo 81kw prie 950kg
Peugeot turėjo 81kw prie 1400kg
Taip, kad Tavo interpretacijos net nelabai juokingai skamba, jei bandyti įžvelgti kažkokį humorą..
Nukrypome nuo temos. Rinkis toliau 607
p.p.s. prie 70kmh įmetęs į 3 bėgį tikrai pataikysi į patį traukos piką, kuriame dar išnaudosi 3 bėgį, nebūk juokingas, jei sunku suprasti elementarius dalykus važiuojant automobiliu
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users