toyota 2007 metų, ir pasižiūrėk kreivę toyotos, nuo 1 iki 2 tūkstančių ji kyla, nuo 2k iki 3k visa trauka, po 3k vėl mažėja, tai pastebėjau primą kart pravažiavęs, o poto ir atsidaręs kilovatų kreivę prie tam tikrų apsukų, ant tdi visada kyla. iki 4 tūkstančių. aš nesakau, kad labai žiauru važiuoti su dyzeliu, ramiai važiuojant iki 2k jungiant pavaras normaliai, kai reikia paspaust meti ties 4k, esmė tame, kad tau čia tik atrodo blogai, kad benziną reikia smaugti jei nori, kad ramiai važiuotų, mano dabartinė mašina yra 1.3 55kw skarbonkė nesverianti tonos, mėtau apsūkas ties maždaug 2.2-2.5k, ir niekam manęs nereikia lenkti, aišku nesakau, kad labai galingas motoras, bet tikrai nereikia spausti iki 5k, kad važiuotum lygiai su priešais važiuojančiu dyzeliu, kuris ramiai mėto pavaras ties 2k. o dėl garso, tai aišku ant naujų mašinų jau nebe taip baisiai su tuo garsu, bet vistiek man jis nepatinka ir dyzelio nė už ką nepirkčiau, ne tik dėl garso. apie senus nekalbant, bet šeip pasakysiu kas buvoLabai geras komentaras, aš irgi siūlyčiau rimtaisusimastyti apie Toyotas techninį stovį...Gerbiamasis, įtariu, kad Jūs apskritai su dyzeliu nevažiavęs, arba važiavęs gūdžiais 91m, kai didžiausias technikos laimėjimas buvo miniatiūrinė turbina prie dyzelio
Specialiai atsiverčiau toyotos d4d variklio dyno chartą, kad įsitikinti kas ir taip buvo aišku.
Nežinau kaip jauti trauką, kad prie 3k apsisukimų, kai praktiškai artėja galios pikas, Tu jau nebejauti galios...
Niutonmetrai pradeda tolygiai ir gražiai kilti nuo 1000 ir ties ~ 2k apsisukimų pasiekia savo piką,tai nelabai galiu įsivaizduoti komfortiškesnio varianto važinėjimui po miestą.
Aišku, jei bandai važinėti kaip su benzinu, gal ir nelabai sekasi.
Pasiūlyk tėvukui pasitikrinti auto, jei d4d jau skleidžia belaruso kalenima..
p.s. Civicas turėjo 81kw prie 950kg
Peugeot turėjo 81kw prie 1400kg
Taip, kad Tavo interpretacijos net nelabai juokingai skamba, jei bandyti įžvelgti kažkokį humorą..
Nukrypome nuo temos. Rinkis toliau 607
p.p.s. prie 70kmh įmetęs į 3 bėgį tikrai pataikysi į patį traukos piką, kuriame dar išnaudosi 3 bėgį, nebūk juokingas, jei sunku suprasti elementarius dalykus važiuojant automobiliu
OT. vaidulis18 perka P607
#21
Posted 2013 October 22 - 18:45
#22
Posted 2013 October 22 - 19:52
#23
Posted 2013 October 22 - 20:35
fainas tavo komentarastema nebus cia niekada baigta nes yra zmoniu kuriem patinka 607 delto kad jis toks yra, del to kad PSA dare ji kaip geriausia ka galejo tuo metu.
Asmeniskai tau - gal tu nepirk to 607 nes manau busi labai nuviltas kai suprasi kad niekas nieko tau neprivalo aiskinti ir padeti kai iskils klausimu,o ju tau iskils o mes gi forume visi PRIVALOME zinot viska ir tau pasakot ;) arne?
Tu darbar giriesi ir lygini kaska su kaskuo - pagalvok ko tu nori tikrai ir kam tau to reikia, ieskai kilowatu? ieskai tautovezio ? ieskai kad butu pigios detales ? ieskai kad butu "kruta" masina? 607 nera geriausias sprendimas maltis po miesta, bet ne mum tai tau pasakot. Nori turet dauk litru / kilowatu imk visokius amerikonus 5.0 agregatus ;) vo bus tau traukos ir draugus nustebinsi ir su mama galesi per langa susikalbet.
Sekmes renkantis.
#24
Posted 2013 October 22 - 20:45
#25
Posted 2013 October 22 - 20:56
#26
Posted 2013 October 22 - 21:15
Edited by dzonyB, 2013 October 22 - 21:42.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users









