toyota 2007 metų, ir pasižiūrėk kreivę toyotos, nuo 1 iki 2 tūkstančių ji kyla, nuo 2k iki 3k visa trauka, po 3k vėl mažėja, tai pastebėjau primą kart pravažiavęs, o poto ir atsidaręs kilovatų kreivę prie tam tikrų apsukų, ant tdi visada kyla. iki 4 tūkstančių. aš nesakau, kad labai žiauru važiuoti su dyzeliu, ramiai važiuojant iki 2k jungiant pavaras normaliai, kai reikia paspaust meti ties 4k, esmė tame, kad tau čia tik atrodo blogai, kad benziną reikia smaugti jei nori, kad ramiai važiuotų, mano dabartinė mašina yra 1.3 55kw skarbonkė nesverianti tonos, mėtau apsūkas ties maždaug 2.2-2.5k, ir niekam manęs nereikia lenkti, aišku nesakau, kad labai galingas motoras, bet tikrai nereikia spausti iki 5k, kad važiuotum lygiai su priešais važiuojančiu dyzeliu, kuris ramiai mėto pavaras ties 2k. o dėl garso, tai aišku ant naujų mašinų jau nebe taip baisiai su tuo garsu, bet vistiek man jis nepatinka ir dyzelio nė už ką nepirkčiau, ne tik dėl garso. apie senus nekalbant, bet šeip pasakysiu kas buvoLabai geras komentaras, aš irgi siūlyčiau rimtaisusimastyti apie Toyotas techninį stovį...Gerbiamasis, įtariu, kad Jūs apskritai su dyzeliu nevažiavęs, arba važiavęs gūdžiais 91m, kai didžiausias technikos laimėjimas buvo miniatiūrinė turbina prie dyzelio
Specialiai atsiverčiau toyotos d4d variklio dyno chartą, kad įsitikinti kas ir taip buvo aišku.
Nežinau kaip jauti trauką, kad prie 3k apsisukimų, kai praktiškai artėja galios pikas, Tu jau nebejauti galios...
Niutonmetrai pradeda tolygiai ir gražiai kilti nuo 1000 ir ties ~ 2k apsisukimų pasiekia savo piką,tai nelabai galiu įsivaizduoti komfortiškesnio varianto važinėjimui po miestą.
Aišku, jei bandai važinėti kaip su benzinu, gal ir nelabai sekasi.
Pasiūlyk tėvukui pasitikrinti auto, jei d4d jau skleidžia belaruso kalenima..
p.s. Civicas turėjo 81kw prie 950kg
Peugeot turėjo 81kw prie 1400kg
Taip, kad Tavo interpretacijos net nelabai juokingai skamba, jei bandyti įžvelgti kažkokį humorą..
Nukrypome nuo temos. Rinkis toliau 607
p.p.s. prie 70kmh įmetęs į 3 bėgį tikrai pataikysi į patį traukos piką, kuriame dar išnaudosi 3 bėgį, nebūk juokingas, jei sunku suprasti elementarius dalykus važiuojant automobiliu





