Peršokti prie turinio


Nuotrauka

OT. vaidulis18 perka P607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 25

#21 vaidulis18

vaidulis18
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 spalio 22 - 18:45

Gerbiamasis, įtariu, kad Jūs apskritai su dyzeliu nevažiavęs, arba važiavęs gūdžiais 91m, kai didžiausias technikos laimėjimas buvo miniatiūrinė turbina prie dyzelio

Specialiai atsiverčiau toyotos d4d variklio dyno chartą, kad įsitikinti kas ir taip buvo aišku.

Nežinau kaip jauti trauką, kad prie 3k apsisukimų, kai praktiškai artėja galios pikas, Tu jau nebejauti galios...
Niutonmetrai pradeda tolygiai ir gražiai kilti nuo 1000 ir ties ~ 2k apsisukimų pasiekia savo piką,tai nelabai galiu įsivaizduoti komfortiškesnio varianto važinėjimui po miestą.
Aišku, jei bandai važinėti kaip su benzinu, gal ir nelabai sekasi.

Pasiūlyk tėvukui pasitikrinti auto, jei d4d jau skleidžia belaruso kalenima..

p.s. Civicas turėjo 81kw prie 950kg
Peugeot turėjo 81kw prie 1400kg

Taip, kad Tavo interpretacijos net nelabai juokingai skamba, jei bandyti įžvelgti kažkokį humorą..

Nukrypome nuo temos. Rinkis toliau 607

p.p.s. prie 70kmh įmetęs į 3 bėgį tikrai pataikysi į patį traukos piką, kuriame dar išnaudosi 3 bėgį, nebūk juokingas, jei sunku suprasti elementarius dalykus važiuojant automobiliu

Labai geras komentaras, aš irgi siūlyčiau rimtaisusimastyti apie Toyotas techninį stovį...

toyota 2007 metų, ir pasižiūrėk kreivę toyotos, nuo 1 iki 2 tūkstančių ji kyla, nuo 2k iki 3k visa trauka, po 3k vėl mažėja, tai pastebėjau primą kart pravažiavęs, o poto ir atsidaręs kilovatų kreivę prie tam tikrų apsukų, ant tdi visada kyla. iki 4 tūkstančių. aš nesakau, kad labai žiauru važiuoti su dyzeliu, ramiai važiuojant iki 2k jungiant pavaras normaliai, kai reikia paspaust meti ties 4k, esmė tame, kad tau čia tik atrodo blogai, kad benziną reikia smaugti jei nori, kad ramiai važiuotų, mano dabartinė mašina yra 1.3 55kw skarbonkė nesverianti tonos, mėtau apsūkas ties maždaug 2.2-2.5k, ir niekam manęs nereikia lenkti, aišku nesakau, kad labai galingas motoras, bet tikrai nereikia spausti iki 5k, kad važiuotum lygiai su priešais važiuojančiu dyzeliu, kuris ramiai mėto pavaras ties 2k. o dėl garso, tai aišku ant naujų mašinų jau nebe taip baisiai su tuo garsu, bet vistiek man jis nepatinka ir dyzelio nė už ką nepirkčiau, ne tik dėl garso. apie senus nekalbant, bet šeip pasakysiu kas buvo :D žodžiu pasiskolinau iš draugo audi a3 1.9tdi ir žiūriu mama atvažiuoja su toyota, tai privažiavom vienas prie kito prasidarėm langus pašnekėt, tai per audinės variklio garsą negalėjau susišnekėti, reikėjo rėkti, tai teko man užgesinti variklį. :D na kaip kam čia, patinka ta momentinė trauka ant dyzelių, kai tarkim gale sėdi ir pasilenkes arčiau, kad pašnekėt kasnors na galva tarp sėdynių, tai kai duodi 2 pavara gazo tai nuleki į galą. :D pas benziną tokios traukos nėra :) na čia nesiginčykim, man nepatinka dyzeliai ir aš jų neperku, nesakau jum sekti mano pavyždžiu. taigi tema baigta :) gal dar kąnors turit pasakyti apie pežo 607? praverčiau gal 10 puslapių, bet gal ko neperskaičiau, ar čia nėra parašyta? :)
  • 0

#22 vakaris

vakaris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Vieta:Kauno raj.
  • Automobilis:5008 2.0HDI 2010 / 208 1.5HDI 2019

Parašyta 2013 spalio 22 - 19:52

tema nebus cia niekada baigta nes yra zmoniu kuriem patinka 607 delto kad jis toks yra, del to kad PSA dare ji kaip geriausia ka galejo tuo metu. Asmeniskai tau - gal tu nepirk to 607 nes manau busi labai nuviltas kai suprasi kad niekas nieko tau neprivalo aiskinti ir padeti kai iskils klausimu,o ju tau iskils o mes gi forume visi PRIVALOME zinot viska ir tau pasakot ;) arne? Tu darbar giriesi ir lygini kaska su kaskuo - pagalvok ko tu nori tikrai ir kam tau to reikia, ieskai kilowatu? ieskai tautovezio ? ieskai kad butu pigios detales ? ieskai kad butu "kruta" masina? 607 nera geriausias sprendimas maltis po miesta, bet ne mum tai tau pasakot. Nori turet dauk litru / kilowatu imk visokius amerikonus 5.0 agregatus ;) vo bus tau traukos ir draugus nustebinsi ir su mama galesi per langa susikalbet. Sekmes renkantis.
  • 0

#23 vaidulis18

vaidulis18
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 4
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 spalio 22 - 20:35

tema nebus cia niekada baigta nes yra zmoniu kuriem patinka 607 delto kad jis toks yra, del to kad PSA dare ji kaip geriausia ka galejo tuo metu.

Asmeniskai tau - gal tu nepirk to 607 nes manau busi labai nuviltas kai suprasi kad niekas nieko tau neprivalo aiskinti ir padeti kai iskils klausimu,o ju tau iskils o mes gi forume visi PRIVALOME zinot viska ir tau pasakot ;) arne?
Tu darbar giriesi ir lygini kaska su kaskuo - pagalvok ko tu nori tikrai ir kam tau to reikia, ieskai kilowatu? ieskai tautovezio ? ieskai kad butu pigios detales ? ieskai kad butu "kruta" masina? 607 nera geriausias sprendimas maltis po miesta, bet ne mum tai tau pasakot. Nori turet dauk litru / kilowatu imk visokius amerikonus 5.0 agregatus ;) vo bus tau traukos ir draugus nustebinsi ir su mama galesi per langa susikalbet.

Sekmes renkantis.

fainas tavo komentaras :) nu man gražus labai tas pežas, patinka viskas. tik vis pasiskaitai komentarus tai kas antras sako žiauriai genda elektronika. apie važiuokle ir tt nekalbu, bet kaip su elektronika? gi jos "nepadroši" :) ir tie tavo "nepirk 607 po miesta maltis" tiesiog noriu komfortiškos, gražios mašinos, kilovatų man tiesiog reiktų, kad būtų normaliai, kad lenkiant fūrą nereiktų mest 2 pavaros o jei dar į kalną ir prieš vėja žiūri, kad neaplenki fūros... ką dar siūlai imt? bemsą? kur be 200lt gali neiti detalių pirkti, kai detalių kainos tiesiog durnos išvis. suprantu, kad nebebus kaip su dabartine mašina, kai detalių kainos kainuoja centus, o tų detalių išvis nėra, suprantu, kad kuro ris daugiau, negu 8 litrus, kaip dabartinė. tik bijau, kad nebūtų, kaip vienas rašė, kad nusipirko už 16k ir sukišo per pora metų 24k atrodo. :) labiausiai kas traukia peže tai išvaizda, nepirkčiau golfo ar audinės vien dėl išvaizdos, tiesiog negražios mašinos. :)
  • 0

#24 thunder

thunder
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 648
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Toyota Avensis

Parašyta 2013 spalio 22 - 20:45

o galvoji su pezo geriau bus? uzteks 150 lt einant detaliu pirkt? nemanau.... o del toyotos tai pats su tokia vazineju... na del traukos iki tol kol turbina pradeda suktis (1,5 k apsuku) gal ir mazai traukos, palyginus su tuo kaip vaziuoja kai pradeda turbina veikt. Norint ratus prasukt tai jokiu problemu ner.... Nzn kaip tu vazineji, bet per 3 metus kiek ja turiu dar nei karto nebuvo tokios situacijos kad reiktu norint kazka aplenkt jungti zemesni begi.... o taip labai daznai buna kai isedu atgal i taip pat turima peza (1,8 benzas), kuris man po toyotos beveik isvis galios neturi...
  • 0
Peugeot 406 Nuotrauka Toyota Avensis Nuotrauka

#25 vakaris

vakaris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Vieta:Kauno raj.
  • Automobilis:5008 2.0HDI 2010 / 208 1.5HDI 2019

Parašyta 2013 spalio 22 - 20:56

pasakysiu taip - as masina pirkau pigiau nei kad man kainuoja jos eksplotacija per metus (iskaiciuojant kura/ remontus/padangas/draudimus ir t.t.) , as nuvaziuoju 40k km + ,tuoj bus 4 metai kaip pradejau pazintis su 607 dabar vazineju jau su antru ir manau kad kai bus laikas, sekantis vel turetu but 607 tik jau 2.7hdi ;) va uzpraita savaite nusprogo starteris, tuo paciu ir generatoriu i prieki pasiremontavau, + naujas akumas , dar zinau kad nebeuzkalnu turetu vairo kolonele parodyt savo dantis ;) , pavasari ir dirzui kaip ir laikas , bet as vistiek laimingas kaip rublis ir toliau ja vazinesiu. Ir masina man reikalinga kas diena nuvaziuot saugiai , maloniai i darba ir atgal (vln-kns).
  • 0

#26 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2013 spalio 22 - 21:15

Ir vel tema pritersta nereikalingo slamsto istrink nafik visas tas nesamones, tu nieko nesiklausai, uztenka ka Laimonas paraso, gerai jo postus pasiskaityk ir viskas bus aisku. Jei dar bus neaisku tai paimk Laimonui i PM uzduok tave dominancius klausimus (jei aisku jam jau nepasirodei mazvaikiu) turetu atrasyt, kam cia bereikalo pilstyt is tuscio i kiaura. Kas tau neaisku??? gi rase vaziuokle ten viskas tvarkinga yra nera nei brangi, nei pigi per viduri, kaip sakant baisiai kisenes nedrasakys, nu cia klausimu neturetu kilt. Ieskai tik 3.0 benzina gi rase beveik neuzmusami varikliai, jei dega chekai ar kazko truksta kaip traukos ir panasiai tau cia nieks atsakymo teisingo nepateiks, vaziuoji pas rimta diagnostika pries perkant ir viska suzinai kas kaip ir del ko ir tvarkymo kainas suzinosi. Nu ir kaip pats zinai elektronika yra silpnoji vieta, tau tuo momentu gali viskas veikti nusipirksi pavaziuosi biski ir prades kas nors listi, arba jau ir taip matysi kas negerai yra, tau apie elektronika irgi chebra nenupasakos kas ir kaip, ten su ja jau kapstytis reikia, bet nieko nera nepataisoma. Jau mazdaug info kazkiek susirinkai, db belieka vykti ir vieta ir ziurinetis, cia tau forume nieks nenupirks. Ar pirma karta masina perki?? Klubietis Creator pats rase nupirko pigiai puslavoni ir tvarkosi po biski ir nesiskundzia, pats auto pirkau per interneta tik foto mates is francu uz nemazus pinigus rizikavau dar dauztas be to buvo, pasiseke grizo kaip fotkese. Tai vaziuoji ir perki,o ne cia blevizguoji P.S. rasai Laimonui i PM klausimu protingus ir viskas suzinosi :beer: P.S. 1 jei tavo pateiktoje nuorodoje ka jis ten raso yra tiesa ir viska leidzia patikrinti ir patikrinus viskas atitiktu, tai tikrai vertas tu pinigu, imciau ir vaziuociau paziuret to egzmeplioriaus :beer:

Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2013 spalio 22 - 21:42

  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0