2.2HDI saltas griebia ir gesta
#21
Parašyta 2014 sausio 31 - 11:33
#22
Parašyta 2014 vasario 03 - 18:12
#23
Parašyta 2014 vasario 04 - 10:53
#24
Parašyta 2014 vasario 04 - 11:33
#25
Parašyta 2014 vasario 04 - 11:49
gal but ir del kuro (as pilu Nestej), bet man problema yra ir kai lauke -7. vat kai masina parkinge per nakti stovi, ten buna ne daugiau -3 salcio, tai uzsiveda gerai (nors teisybes delei, buvo keli kartai kai reikejo suktelt kokias 5 sekundes)Gal nelabai i tema, bet dar toki viena asmenini pastebejima parasysiu. Pastebejau kad kurimasis dar priklauso ir nuo dyzelinio kuro. Pas mane pakeistas starteris i 1.7kW ir naujas akumas, variklis 2.0 bet variklio kubatura neesme. Pries situs didelius salcius kai buvo -11 variklis daug greiciau uzsikurdavo kai bakas buvo beveik pilnas kamynu BY gamybos kuru. Dabar, praejus 1.5 savaites lauke vel -11, bake supiltas Neste dyzelinas (jo koks penktadalis bako) ir sunkiau vedasi. Beveik du kartus ilgaiu reikia sukti starteri. Su BY kuru siemet uzsikurdavau prie -18, po to kai jis baigesi pradejau pilti is Nestes ir pie -16 neuzkuriau. Ta pati pastebejau ir pernai. ES reikalauja kad kure butu BIO priedu kurie sudarytu apie 15 proc kuro sudeties. Tai manau esme tame kad BY kuras tokiu priedu neturi, del to jis ir labiau panasus i tikra dyzelini kura. BY kuro geruma patvirtino ir "Nevienas kelyje" atliktas eksperimentas kuri manu daugelis mate.
#26
Parašyta 2014 vasario 04 - 11:52
netikrinau. o jis gali daryt itaka uzvedimui?O tu tikrinai kuro slėgio reguliatoriu???
man labiau nerima kelia tas sinchro nepagavimas (as jau vasara su juo prasikankinau, kol nepakeite kompo), kai su juo viskas aisku bus, tada imsiuos slegio sokinejimo, purkstuku
#27
Parašyta 2014 vasario 04 - 12:33
Na man 406 2,0 hdi kai slegio reguliatoriui buvo pipiec, su užkurimu irgi buvo panašiai, sukdavau ilgai, nesikurdavo, išjungi degima, vel ijungi suki vel nieko, vel išjungi, ijungi degima tada iškarto pagriebia. Bet pasireikšdavo ir kiti simptomai, važiuojant kartais dingdavo trauka, arba sustojus ir išjungus degima, variklis dar dirbadvo kelias sekundes.netikrinau. o jis gali daryt itaka uzvedimui?
man labiau nerima kelia tas sinchro nepagavimas (as jau vasara su juo prasikankinau, kol nepakeite kompo), kai su juo viskas aisku bus, tada imsiuos slegio sokinejimo, purkstuku
#28
Parašyta 2014 vasario 04 - 12:37
Taip turi itakos. Turejau viena Meriva su tokia problema. Salta is po nakties uzsikuria ir iskart gesta. Tai kai kurdavau, tik uzsikurdavo is karto akseleratoriu paspausdavau kad apsukas palaikyti virs 1000. Apsildavo variklis ir normaliai ant laisvu dirbdavo ir uzkurus silta varikli negesta. Beda buvo slegio regulaitoriuje.netikrinau. o jis gali daryt itaka uzvedimui?
man labiau nerima kelia tas sinchro nepagavimas (as jau vasara su juo prasikankinau, kol nepakeite kompo), kai su juo viskas aisku bus, tada imsiuos slegio sokinejimo, purkstuku
#29
Parašyta 2014 vasario 04 - 15:28
tai vat, kad pas mane su trauka viskas ok, uzsigesina irgi is karto, tai kol kas ir nelendu prie reguliatoriausNa man 406 2,0 hdi kai slegio reguliatoriui buvo pipiec, su užkurimu irgi buvo panašiai, sukdavau ilgai, nesikurdavo, išjungi degima, vel ijungi suki vel nieko, vel išjungi, ijungi degima tada iškarto pagriebia. Bet pasireikšdavo ir kiti simptomai, važiuojant kartais dingdavo trauka, arba sustojus ir išjungus degima, variklis dar dirbadvo kelias sekundes.netikrinau. o jis gali daryt itaka uzvedimui?
man labiau nerima kelia tas sinchro nepagavimas (as jau vasara su juo prasikankinau, kol nepakeite kompo), kai su juo viskas aisku bus, tada imsiuos slegio sokinejimo, purkstuku
Tuo labiau, kad su pp2000 matosi problema su apsukom ir sinchro, o su dyzelio spaudimu sukant starteriu jokiu bedu nesimato
#30
Parašyta 2014 vasario 04 - 15:40
nepaminejau, kad ir FAP pasalintas buvo, ir gal kazkoks yra rysys su tuo uzgesinejimu iskart uzkurus, nes po pasalinimo niekad nepasitaike gesimas uzkurus.Taip turi itakos. Turejau viena Meriva su tokia problema. Salta is po nakties uzsikuria ir iskart gesta. Tai kai kurdavau, tik uzsikurdavo is karto akseleratoriu paspausdavau kad apsukas palaikyti virs 1000. Apsildavo variklis ir normaliai ant laisvu dirbdavo ir uzkurus silta varikli negesta. Beda buvo slegio regulaitoriuje.netikrinau. o jis gali daryt itaka uzvedimui?
man labiau nerima kelia tas sinchro nepagavimas (as jau vasara su juo prasikankinau, kol nepakeite kompo), kai su juo viskas aisku bus, tada imsiuos slegio sokinejimo, purkstuku
girdejau viena sena istorija, kad kazkokiai benzininei masinai buvo katalizatorius beveik aklinai uzkistas tai toks bajeris su gesimais uzkurus budavo
gal ir pas mane del uzkisto FAPo tas daresi, arba ar negali but toks scenarijus: kompas mato didziuli skirtuma tarp slegiu pries ir po FAP ir suprasdamas kad reik pasistengt kuo "svelniau" elgtis su varikliu, kad neuzkist galutinai FAPo, tik uzvedus mazina ispurskiamo kuro kieki ir gaunasi, kad nepakanka galios saltam varikliui suktis ir gesta, ir su trauka buvo problemos pries FAP pasalinima (pasalinus trauka pasidare pastovi, o ne kaip anksciau- nori traukia, nori maziau traukia)
Šį pranešimą redagavo ElvisGapo: 2014 vasario 04 - 15:42
#31
Parašyta 2014 vasario 04 - 15:42
Man ir toks pat jausmasYoutube vaizdelis, tai lyg savo mašinoj sėdėčiau
Siaip pas mane sukant pakyla sūkių rodyklė šiek tiek prieš užsikuriant... Ar nebus alkūninio veleno daviklis?
Šį pranešimą redagavo Bildas: 2014 vasario 04 - 15:46
#32
Parašyta 2014 vasario 04 - 16:52
zinok as jau tu alkuninio veleno davikliu prikeites n, rezultatas tas patsMan ir toks pat jausmas
Siaip pas mane sukant pakyla sūkių rodyklė šiek tiek prieš užsikuriant... Ar nebus alkūninio veleno daviklis?
nu kai uzsiveda, tai nespeju pamatyt ka daro apsuku rodykle, o kai nesiveda, tada ir buna, kad apsuku signalo nepagauna ir tiek kompas nerodo tiek skydelis
#33
Parašyta 2014 lapkričio 30 - 17:09
1. Atsalus orams nebesikuria. Salta is 10o karto ir kankinant vedasi. Vis grobia, bet nesiveda. Uzsivedusi neapsipila dumais. Pasilusi vedasi be problemu.
2. Kol silti orai vedasi is kokio 3io variklio apsisukimo, kaip koks benzas.
3. Visada uzgesinus dar daug kartu variklis apsisuka (kokia 1-2 sekundes). Sakyciau pavarges variklis, bet traukia labai gerai ir tepalo neryja. Kuro sanaudos geros.
4. Kartais pasmaugiant sutrukcioja, dingsta trauka ir uz sekundes vel traukia puikiai. Retai tai nutinka, bet...
5. Buvo, kad uzmynus akseleratoriu ir begejantis uzgeso. Sustojus ir bandant vestis - jokio griebimo. Po puses minutes uzsivede lyg nieko nebutu buve.
Gal ne visos bedos susijusios, bet svarviausia kad dabar uzvest norint reikia kankint starteri.
Padaryta:
1. Pakeiciau kuro filtra i Mann
2. Diagnostika pasake kad tik senos klaidos, kaip zvakiu rele, bet jos - metu senumo. Nauju klaidu nemato.
Prasau pasidalinkit mintimis kas gali buti, nes nesinori kad is zmonos pinigus isluptu meistrai, kurie pasakys kad zvakes pasikeisk ir bedu nebebus.
Taip pat, prasau patarkit kas Kaune tikrai patvarkytu. Reikia rimtu specialistu, kad moteriai galvos skausmo nebutu del vazinejimo po servizus.
Na man 406 2,0 hdi kai slegio reguliatoriui buvo pipiec, su užkurimu irgi buvo panašiai, sukdavau ilgai, nesikurdavo, išjungi degima, vel ijungi suki vel nieko, vel išjungi, ijungi degima tada iškarto pagriebia. Bet pasireikšdavo ir kiti simptomai, važiuojant kartais dingdavo trauka, arba sustojus ir išjungus degima, variklis dar dirbadvo kelias sekundes.
Šį pranešimą redagavo Jokubas Beniusis: 2014 lapkričio 30 - 17:15
#34
Parašyta 2014 lapkričio 30 - 17:39
Padaryta:
1. Pakeiciau kuro filtra i Mann
2. Diagnostika pasake kad tik senos klaidos, kaip zvakiu rele, bet jos - metu senumo. Nauju klaidu nemato.
Prasau pasidalinkit mintimis kas gali buti, nes nesinori kad is zmonos pinigus isluptu meistrai, kurie pasakys kad zvakes pasikeisk ir bedu nebebus.
Taip pat, prasau patarkit kas Kaune tikrai patvarkytu. Reikia rimtu specialistu, kad moteriai galvos skausmo nebutu del vazinejimo po servizus.
Pas ko darei diagnostika? ...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#35
Parašyta 2014 lapkričio 30 - 17:56
Padaryta:
1. Pakeiciau kuro filtra i Mann
2. Diagnostika pasake kad tik senos klaidos, kaip zvakiu rele, bet jos - metu senumo. Nauju klaidu nemato.
Prasau pasidalinkit mintimis kas gali buti, nes nesinori kad is zmonos pinigus isluptu meistrai, kurie pasakys kad zvakes pasikeisk ir bedu nebebus.
Taip pat, prasau patarkit kas Kaune tikrai patvarkytu. Reikia rimtu specialistu, kad moteriai galvos skausmo nebutu del vazinejimo po servizus.
Pas ko darei diagnostika? ...
Butrimoniu gatveje, garazu masyve "serviziukas", bet kaip supratau tai ten elektra daugiau tvarko o ne variklius.
Pajunge ant kompo ir pasake kad nieko blogo nemato. Paziurejo parametrus ir sako kad ir suodziu filto parametrai geri, ir visi kiti.
Siaip bedu nera su masina, isskyrus vedimasis prie zemos temperaturos ir reti "pasispardymai", kai gerai uzspaudi. Bet baisu lenkt, nes niekad nezinai ar vel neuzges
#36
Parašyta 2014 lapkričio 30 - 17:59
Miestas? Zodziu jei Kaunas tai susirask pauliusj, jei Vilnius tai Tauriu, nes pas sarlatanus kurie tik apie AUDZI supranta nera ko varyt senos klaidos jiem matai patiko man sitas bajeris
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#37
Parašyta 2014 lapkričio 30 - 18:06
Miestas? Zodziu jei Kaunas tai susirask pauliusj, jei Vilnius tai Tauriu, nes pas sarlatanus kurie tik apie AUDZI supranta nera ko varyt senos klaidos jiem matai patiko man sitas bajeris
Jei Butrimonyse buvo, tai Kaunas vadinas.
Šiaip nėra jie ten tokie durni kiek girdėjau.
#38
Parašyta 2014 lapkričio 30 - 18:18
Jei Butrimonyse buvo, tai Kaunas vadinas.
Šiaip nėra jie ten tokie durni kiek girdėjau.
Taip, Kaunas.
As irgi girdejau kad jie geri. Gyvenu ten pat, tai del to variau. Bet nusivyliau, nea nieko neparekomendavo ir nepasake.
Koki serviza/meistra Kaune patariat?
Miestas? Zodziu jei Kaunas tai susirask pauliusj, jei Vilnius tai Tauriu, nes pas sarlatanus kurie tik apie AUDZI supranta nera ko varyt senos klaidos jiem matai patiko man sitas bajeris
Pauliusj? Gal yra ne tik nick bet ir tel nr ar jo darbo adresas?
#39
Parašyta 2014 lapkričio 30 - 18:22
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#40
Parašyta 2014 lapkričio 30 - 18:23
Į Ateities plentą varyk pas Arūną, ten Taurius atvažiuoja.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0