Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.2HDI saltas griebia ir gesta


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 65

#21 Saulix

Saulix
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 267
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI

Parašyta 2014 sausio 31 - 11:33

Praeitą žiemą ir aš taip pat sukau ir nesikūrė. Pradžioj tikrinau purkštukus - nustatė, kad visi į abratkę leidžia kurą. Sutvarkė. Tiesa kol tai įvyko oras jau atšilęs buvo (čia pernai pavasarį). Bet dabar per šaltukus po kelių tokių bandymų taip pat neužkuriu - labai greitai akumą nusodina. Keisiu starterį, nes ir su pilnai pakrautu akumu per šalčius sunkiai suka...
  • 0
Peugeot 406 2.0HDI DW10ATED

#22 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2014 vasario 03 - 18:12

pabandziau po nakties pasijungt su pp2000 ir paziuret parametrus sukant starteriu. spaudima rodo, gan greit uzsikelia iki 400 bar. bet rodo, kad nera sinchro, ir matosi kad kompas nepasigauna normaliai signalo is alkuninio veleno daviklio, apsukas rodo tai nulis tai kokiu 60-100 ir taip sokineja. tempiant ant buksyro uzsiveda greitai. tai padariau isvada, kad starteris per silpnas (1.4kw dabar idetas) ir per letai suka kai viskas uzsale buna. kai motoras uzsiveda ir uzgesinu, ir vel bandau starteriu uzvest tada uzsiveda greit. keisiu starteri i galingesni
  • 0

#23 andriuzz

andriuzz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 SW, sold

Parašyta 2014 vasario 04 - 10:53

Gal nelabai i tema, bet dar toki viena asmenini pastebejima parasysiu. Pastebejau kad kurimasis dar priklauso ir nuo dyzelinio kuro. Pas mane pakeistas starteris i 1.7kW ir naujas akumas, variklis 2.0 bet variklio kubatura neesme. Pries situs didelius salcius kai buvo -11 variklis daug greiciau uzsikurdavo kai bakas buvo beveik pilnas kamynu BY gamybos kuru. Dabar, praejus 1.5 savaites lauke vel -11, bake supiltas Neste dyzelinas (jo koks penktadalis bako) ir sunkiau vedasi. Beveik du kartus ilgaiu reikia sukti starteri. Su BY kuru siemet uzsikurdavau prie -18, po to kai jis baigesi pradejau pilti is Nestes ir pie -16 neuzkuriau. Ta pati pastebejau ir pernai. ES reikalauja kad kure butu BIO priedu kurie sudarytu apie 15 proc kuro sudeties. Tai manau esme tame kad BY kuras tokiu priedu neturi, del to jis ir labiau panasus i tikra dyzelini kura. BY kuro geruma patvirtino ir "Nevienas kelyje" atliktas eksperimentas kuri manu daugelis mate.
  • 0

#24 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2014 vasario 04 - 11:33

O tu tikrinai kuro slėgio reguliatoriu???
  • 0

#25 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2014 vasario 04 - 11:49

Gal nelabai i tema, bet dar toki viena asmenini pastebejima parasysiu. Pastebejau kad kurimasis dar priklauso ir nuo dyzelinio kuro. Pas mane pakeistas starteris i 1.7kW ir naujas akumas, variklis 2.0 bet variklio kubatura neesme. Pries situs didelius salcius kai buvo -11 variklis daug greiciau uzsikurdavo kai bakas buvo beveik pilnas kamynu BY gamybos kuru. Dabar, praejus 1.5 savaites lauke vel -11, bake supiltas Neste dyzelinas (jo koks penktadalis bako) ir sunkiau vedasi. Beveik du kartus ilgaiu reikia sukti starteri. Su BY kuru siemet uzsikurdavau prie -18, po to kai jis baigesi pradejau pilti is Nestes ir pie -16 neuzkuriau. Ta pati pastebejau ir pernai. ES reikalauja kad kure butu BIO priedu kurie sudarytu apie 15 proc kuro sudeties. Tai manau esme tame kad BY kuras tokiu priedu neturi, del to jis ir labiau panasus i tikra dyzelini kura. BY kuro geruma patvirtino ir "Nevienas kelyje" atliktas eksperimentas kuri manu daugelis mate.

gal but ir del kuro (as pilu Nestej), bet man problema yra ir kai lauke -7. vat kai masina parkinge per nakti stovi, ten buna ne daugiau -3 salcio, tai uzsiveda gerai (nors teisybes delei, buvo keli kartai kai reikejo suktelt kokias 5 sekundes)
  • 0

#26 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2014 vasario 04 - 11:52

O tu tikrinai kuro slėgio reguliatoriu???

netikrinau. o jis gali daryt itaka uzvedimui?
man labiau nerima kelia tas sinchro nepagavimas (as jau vasara su juo prasikankinau, kol nepakeite kompo), kai su juo viskas aisku bus, tada imsiuos slegio sokinejimo, purkstuku
  • 0

#27 Laimisxx

Laimisxx
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 869
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0 HDI 66kw 1999

Parašyta 2014 vasario 04 - 12:33

netikrinau. o jis gali daryt itaka uzvedimui?
man labiau nerima kelia tas sinchro nepagavimas (as jau vasara su juo prasikankinau, kol nepakeite kompo), kai su juo viskas aisku bus, tada imsiuos slegio sokinejimo, purkstuku

Na man 406 2,0 hdi kai slegio reguliatoriui buvo pipiec, su užkurimu irgi buvo panašiai, sukdavau ilgai, nesikurdavo, išjungi degima, vel ijungi suki vel nieko, vel išjungi, ijungi degima tada iškarto pagriebia. Bet pasireikšdavo ir kiti simptomai, važiuojant kartais dingdavo trauka, arba sustojus ir išjungus degima, variklis dar dirbadvo kelias sekundes.
  • 0

#28 andriuzz

andriuzz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307 SW, sold

Parašyta 2014 vasario 04 - 12:37

netikrinau. o jis gali daryt itaka uzvedimui?
man labiau nerima kelia tas sinchro nepagavimas (as jau vasara su juo prasikankinau, kol nepakeite kompo), kai su juo viskas aisku bus, tada imsiuos slegio sokinejimo, purkstuku

Taip turi itakos. Turejau viena Meriva su tokia problema. Salta is po nakties uzsikuria ir iskart gesta. Tai kai kurdavau, tik uzsikurdavo is karto akseleratoriu paspausdavau kad apsukas palaikyti virs 1000. Apsildavo variklis ir normaliai ant laisvu dirbdavo ir uzkurus silta varikli negesta. Beda buvo slegio regulaitoriuje.
  • 0

#29 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2014 vasario 04 - 15:28

netikrinau. o jis gali daryt itaka uzvedimui?
man labiau nerima kelia tas sinchro nepagavimas (as jau vasara su juo prasikankinau, kol nepakeite kompo), kai su juo viskas aisku bus, tada imsiuos slegio sokinejimo, purkstuku

Na man 406 2,0 hdi kai slegio reguliatoriui buvo pipiec, su užkurimu irgi buvo panašiai, sukdavau ilgai, nesikurdavo, išjungi degima, vel ijungi suki vel nieko, vel išjungi, ijungi degima tada iškarto pagriebia. Bet pasireikšdavo ir kiti simptomai, važiuojant kartais dingdavo trauka, arba sustojus ir išjungus degima, variklis dar dirbadvo kelias sekundes.

tai vat, kad pas mane su trauka viskas ok, uzsigesina irgi is karto, tai kol kas ir nelendu prie reguliatoriaus
Tuo labiau, kad su pp2000 matosi problema su apsukom ir sinchro, o su dyzelio spaudimu sukant starteriu jokiu bedu nesimato
  • 0

#30 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2014 vasario 04 - 15:40

netikrinau. o jis gali daryt itaka uzvedimui?
man labiau nerima kelia tas sinchro nepagavimas (as jau vasara su juo prasikankinau, kol nepakeite kompo), kai su juo viskas aisku bus, tada imsiuos slegio sokinejimo, purkstuku

Taip turi itakos. Turejau viena Meriva su tokia problema. Salta is po nakties uzsikuria ir iskart gesta. Tai kai kurdavau, tik uzsikurdavo is karto akseleratoriu paspausdavau kad apsukas palaikyti virs 1000. Apsildavo variklis ir normaliai ant laisvu dirbdavo ir uzkurus silta varikli negesta. Beda buvo slegio regulaitoriuje.

nepaminejau, kad ir FAP pasalintas buvo, ir gal kazkoks yra rysys su tuo uzgesinejimu iskart uzkurus, nes po pasalinimo niekad nepasitaike gesimas uzkurus.
girdejau viena sena istorija, kad kazkokiai benzininei masinai buvo katalizatorius beveik aklinai uzkistas tai toks bajeris su gesimais uzkurus budavo
gal ir pas mane del uzkisto FAPo tas daresi, arba ar negali but toks scenarijus: kompas mato didziuli skirtuma tarp slegiu pries ir po FAP ir suprasdamas kad reik pasistengt kuo "svelniau" elgtis su varikliu, kad neuzkist galutinai FAPo, tik uzvedus mazina ispurskiamo kuro kieki ir gaunasi, kad nepakanka galios saltam varikliui suktis ir gesta, ir su trauka buvo problemos pries FAP pasalinima (pasalinus trauka pasidare pastovi, o ne kaip anksciau- nori traukia, nori maziau traukia)

Šį pranešimą redagavo ElvisGapo: 2014 vasario 04 - 15:42

  • 0

#31 Bildas

Bildas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.2 HDi universalas

Parašyta 2014 vasario 04 - 15:42

Youtube vaizdelis, tai lyg savo mašinoj sėdėčiau  :o

Man ir toks pat jausmas :lyzht:

Siaip pas mane sukant pakyla sūkių rodyklė šiek tiek prieš užsikuriant... Ar nebus alkūninio veleno daviklis?

Šį pranešimą redagavo Bildas: 2014 vasario 04 - 15:46

  • 0

#32 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2014 vasario 04 - 16:52

Man ir toks pat jausmas :lyzht:

Siaip pas mane sukant pakyla sūkių rodyklė šiek tiek prieš užsikuriant... Ar nebus alkūninio veleno daviklis?

zinok as jau tu alkuninio veleno davikliu prikeites n, rezultatas tas pats
nu kai uzsiveda, tai nespeju pamatyt ka daro apsuku rodykle, o kai nesiveda, tada ir buna, kad apsuku signalo nepagauna ir tiek kompas nerodo tiek skydelis
  • 0

#33 Jokubas Beniusis

Jokubas Beniusis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:407 2.2HDI

Parašyta 2014 lapkričio 30 - 17:09

Sveiki, turiu problema, panasia i sio komentatoriaus. 407 2006m. 2,2HDI:
1. Atsalus orams nebesikuria. Salta is 10o karto ir kankinant vedasi. Vis grobia, bet nesiveda. Uzsivedusi neapsipila dumais. Pasilusi vedasi be problemu.
2. Kol silti orai vedasi is kokio 3io variklio apsisukimo, kaip koks benzas.
3. Visada uzgesinus dar daug kartu variklis apsisuka (kokia 1-2 sekundes). Sakyciau pavarges variklis, bet traukia labai gerai ir tepalo neryja. Kuro sanaudos geros.
4. Kartais pasmaugiant sutrukcioja, dingsta trauka ir uz sekundes vel traukia puikiai. Retai tai nutinka, bet...
5. Buvo, kad uzmynus akseleratoriu ir begejantis uzgeso. Sustojus ir bandant vestis - jokio griebimo. Po puses minutes uzsivede lyg nieko nebutu buve.
Gal ne visos bedos susijusios, bet svarviausia kad dabar uzvest norint reikia kankint starteri.
Padaryta:
1. Pakeiciau kuro filtra i Mann
2. Diagnostika pasake kad tik senos klaidos, kaip zvakiu rele, bet jos - metu senumo. Nauju klaidu nemato.

Prasau pasidalinkit mintimis kas gali buti, nes nesinori kad is zmonos pinigus isluptu meistrai, kurie pasakys kad zvakes pasikeisk ir bedu nebebus.
Taip pat, prasau patarkit kas Kaune tikrai patvarkytu. Reikia rimtu specialistu, kad moteriai galvos skausmo nebutu del vazinejimo po servizus.

Na man 406 2,0 hdi kai slegio reguliatoriui buvo pipiec, su užkurimu irgi buvo panašiai, sukdavau ilgai, nesikurdavo, išjungi degima, vel ijungi suki vel nieko, vel išjungi, ijungi degima tada iškarto pagriebia. Bet pasireikšdavo ir kiti simptomai, važiuojant kartais dingdavo trauka, arba sustojus ir išjungus degima, variklis dar dirbadvo kelias sekundes.


Šį pranešimą redagavo Jokubas Beniusis: 2014 lapkričio 30 - 17:15

  • 0

#34 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 lapkričio 30 - 17:39

Padaryta:
1. Pakeiciau kuro filtra i Mann
2. Diagnostika pasake kad tik senos klaidos, kaip zvakiu rele, bet jos - metu senumo. Nauju klaidu nemato.

Prasau pasidalinkit mintimis kas gali buti, nes nesinori kad is zmonos pinigus isluptu meistrai, kurie pasakys kad zvakes pasikeisk ir bedu nebebus.
Taip pat, prasau patarkit kas Kaune tikrai patvarkytu. Reikia rimtu specialistu, kad moteriai galvos skausmo nebutu del vazinejimo po servizus.
 

Pas ko darei diagnostika? ...


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#35 Jokubas Beniusis

Jokubas Beniusis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:407 2.2HDI

Parašyta 2014 lapkričio 30 - 17:56



Padaryta:
1. Pakeiciau kuro filtra i Mann
2. Diagnostika pasake kad tik senos klaidos, kaip zvakiu rele, bet jos - metu senumo. Nauju klaidu nemato.

Prasau pasidalinkit mintimis kas gali buti, nes nesinori kad is zmonos pinigus isluptu meistrai, kurie pasakys kad zvakes pasikeisk ir bedu nebebus.
Taip pat, prasau patarkit kas Kaune tikrai patvarkytu. Reikia rimtu specialistu, kad moteriai galvos skausmo nebutu del vazinejimo po servizus.

Pas ko darei diagnostika? ...


Butrimoniu gatveje, garazu masyve "serviziukas", bet kaip supratau tai ten elektra daugiau tvarko o ne variklius.
Pajunge ant kompo ir pasake kad nieko blogo nemato. Paziurejo parametrus ir sako kad ir suodziu filto parametrai geri, ir visi kiti.
Siaip bedu nera su masina, isskyrus vedimasis prie zemos temperaturos ir reti "pasispardymai", kai gerai uzspaudi. Bet baisu lenkt, nes niekad nezinai ar vel neuzges
  • 0

#36 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 lapkričio 30 - 17:59

Miestas? Zodziu jei Kaunas tai susirask pauliusj, jei Vilnius tai Tauriu, nes pas sarlatanus kurie tik apie AUDZI supranta nera ko varyt :) senos klaidos jiem matai :D patiko man sitas bajeris


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#37 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2014 lapkričio 30 - 18:06

Miestas? Zodziu jei Kaunas tai susirask pauliusj, jei Vilnius tai Tauriu, nes pas sarlatanus kurie tik apie AUDZI supranta nera ko varyt :) senos klaidos jiem matai :D patiko man sitas bajeris

Jei Butrimonyse buvo, tai Kaunas vadinas.

Šiaip nėra jie ten tokie durni kiek girdėjau.


  • 0

#38 Jokubas Beniusis

Jokubas Beniusis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:407 2.2HDI

Parašyta 2014 lapkričio 30 - 18:18

Jei Butrimonyse buvo, tai Kaunas vadinas.
Šiaip nėra jie ten tokie durni kiek girdėjau.


Taip, Kaunas.
As irgi girdejau kad jie geri. Gyvenu ten pat, tai del to variau. Bet nusivyliau, nea nieko neparekomendavo ir nepasake.
Koki serviza/meistra Kaune patariat?

Miestas? Zodziu jei Kaunas tai susirask pauliusj, jei Vilnius tai Tauriu, nes pas sarlatanus kurie tik apie AUDZI supranta nera ko varyt :) senos klaidos jiem matai :D patiko man sitas bajeris


Pauliusj? Gal yra ne tik nick bet ir tel nr ar jo darbo adresas?
  • 0

#39 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 lapkričio 30 - 18:22

http://peugeot-kluba...liu-pardavejai/


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#40 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2014 lapkričio 30 - 18:23

Į Ateities plentą varyk pas Arūną, ten Taurius atvažiuoja.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0