Peugeot 205
#1
Posted 2014 January 16 - 22:30
paprastas dviduris raudonas 205'tas peugeot. gimes buti dyzeliu, toks turbut ir numirs. komplektacija viena is skurdziausiu o gal net ir skurdziausia(neturi net bardacioko). bet del komplektacijos nesuku nei kiek galvos save tikindamas kad sutaupiau kazkiek tai svorio jos saskaita. kadangi pries pradedamas sita zaisla projektuoti mintyse buvau nusprendes kad tai bus lengva, miesto masina su kuria esant reikaluj butu galima nuvaziuoti issikrauti i kacergine tarkim.
taigi apie viska is eiles.
po praito du simtai penkto, zinojau jog jo noriu ir vel tik si karta butinai dvieju duru. is esmes ieskojau beveik du metus nesvarbu ar tai butu benzinas ar tai butu dyzelis ir sakiau jog pagal susirasta kebula galvociau ka daryti toliau. taip isejo jog radau uz tikrai nebrangiai citroena su 1.9td motoru. ji nusipirkus nebeliko klausimu kokio butent kebulo ir su kokiu motoru ieskoti. ir po turbut kokiu triju menesiu radau jau stipriai korozijos paveikta 205.
kebulo bukle tikrai mane beveik kaip ir tenkino neskaitant to jog teko is esmes susivirinti naujus slenkscius, gabaleli dugno prie tu slenksciu ir galiausiai slenksciu virinima baigti ties galiniu arku kantu (: prie to pacio palopyta siek tiek ir bagazine.
na poto keletas dienu prie masinos motoro, siek tiek pritaikymu ir pazaidimo su elektra kuri dar ir dabar nevisiskai pilnai sukomplektuota kaip as noriu bet faktas kad masina veike, kuresi ir vaziavo
tuomet seke sioks toks masinos dazymas, visiskai neplanuotas kadangi metu laikas tikrai nebuvo tinkamas, bet kad jau slenksciu virinimas taip issiplete nebeturejau kur dingti. rezultatas pusetinas, bet spalva gyvesne. turint galvoj kokiom salygom buvo viskas daroma manau sueis si karta.
na ir aprinkta buvo viskas daugiau maziau, bandyta varyti tech apziura, prie tech apziuros vartu pasileido tepalas, ko pasekoje tech apziuros negavau
tech priemone neatitiko dumingumo(nematavom del besisunkenciu tepalu) , gabaritu sviesos prieki neveike(per skubejima pamirsau lemputes) , garsinis signalas.
mazesni trukumai buvo pasalinti ta pacia diena. kadangi sunkesi tepalai buvo manoma kad kaltas paprasciausiai riebokslis. susipirkau juos naujus. pasikeiciau per daug nesigilindamas ir ka... ogi problema isliko. na tuomet pradejau gilintis labiau per kur dar galetu sunktis tepaliukas, neradus nieko kito ir itarus kad galetu buti tarpine galvos, nusikeliau galva. radau ties tepimo kanalu luzusia galvos tarpine. ar ten ir buvo sunkimosi priezastis pasakyti sunku bet daugiau neisivaizduoju kur galejo begti.
taigi galva perrinkta, pakeista gumytes, saibos po purkstukais, pakaitinimo zvakes kurios nebefunkcijonavo kaip priklauso, sureguliuoti ir pritrinti vostuvai, nupirkta nauja metaline tarpine(del sitos busiu ramesnis kad laikyti turetu)
bandziau kurti, nelabai nori dirbti, uzsikure pabirbe ir uzgeso, kadangi nelabai buvo laiko tai kolkas stovi, rytoj po darbu bandysiu vaziuoti i garaza, uzpumpuoti kuro su "kriause", gal pades
pabaigai surinkto salono nuotrauka.
keistis su laiku gali bet kolkas atrodo taip:
tai tam kartui tiek.
#2
Posted 2014 January 16 - 23:04
#3
Posted 2014 January 16 - 23:09
Edited by skierka, 2014 January 16 - 23:10.
#4
Posted 2014 January 17 - 08:46
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#5
Posted 2014 January 17 - 09:11
#6
Posted 2014 January 17 - 12:27
Senesnese masinose buna nuo generatoriaus o y naujesnes nuo holo daviklio..Šaunuolis,
Va kam tau tas boost gauge buvo reikalingas nežadi kelti boost'o? Na bet čia nelabai aktualu...
Turiu 1.5D 106, be apsuku, nuo ko reikia pajungti kad rodytų apsukas? galvoju gal atskira gauge pasistatyt
#7
Posted 2014 January 17 - 12:56
Bardačiokas yra, tik durelių nėra Su tokiu Look'u atvažinėjau virš šešių metų<...> paprastas dviduris raudonas 205'tas peugeot. gimes buti dyzeliu, toks turbut ir numirs. komplektacija viena is skurdziausiu o gal net ir skurdziausia(neturi net bardacioko). <...>
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#8
Posted 2014 January 17 - 15:20
#9
Posted 2014 January 17 - 15:40
Šitie varikliai TUD ir XUD aplamai labai skirias, bet dėl dėžių nežinau, gal ir tos pačios ėjo. Šiaip, jei dėžė ir variklis ZXo - tai bus alkūniako padėties daviklis (arba lizdas jam) dėžės viršuje prie pat variklio (po vakuumo pompa). Jei tacho ZXe buvo - reikia dėti tą patį daviklį, ant smagračio žymė bus, o prietaisą irgi tą patį, arba kokį reguliuojamą custom.Šaunuolis,
Va kam tau tas boost gauge buvo reikalingas nežadi kelti boost'o? Na bet čia nelabai aktualu...
Turiu 1.5D 106, be apsuku, nuo ko reikia pajungti kad rodytų apsukas? galvoju gal atskira gauge pasistatyt
Dėjau į ZX benzą paprastą 1,8D variklį, tai tik daviklį perdėjau, nes dėžės buvo beveik identiškos ir lizdas davikliui buvo paliktas toj pačioj vietoj - veikia. Galvoju tik, jei ZX jau su kompiuteriniu ankstinimu arba žvakių kaitinimo ilgumo reguliavimu - gali be kompo ir neveikti. Reiktų el. schemas pavartyt, kažką iš ZX turiu, jei prireiktų, ir norėtumėt su tuo pačiu davikliu pajungt.
Ai, tiesa, dar smagratį keičiau, nes dyzelio buvo be žymės. Gerai, kad XUD7 ir XU7 identiški smagračiai (nėra tik skylės kaiščiavimui ir žymės bei dantų tachometrui.
Edited by tadas1991, 2014 January 17 - 15:42.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Posted 2014 January 17 - 16:41
#11
Posted 2014 January 17 - 16:56
nu jei is 205 nieko gero, tai tada is nei vieno pezo nera nieko gero. ..Ale iš kur tas noras tuos grabus remontuoti, kišti pinigus y juos, tas 205 nu nieko gero iš jo, bet šių gerbėjai mane nubaus, žiauru
cheinikas
Edited by Debeselis, 2014 January 17 - 16:57.
#12
Posted 2014 January 17 - 17:09
#13
Posted 2014 January 17 - 17:48
YOH, pažiūrėsim, kieno čia grabai ilgiau ir toliau važiuosAle iš kur tas noras tuos grabus remontuoti, kišti pinigus y juos, tas 205 nu nieko gero iš jo, bet šių gerbėjai mane nubaus, žiauru
Ir kam pirmam prasidės problemos su purkštukais, siurbliais, žvakėm, davikliais, kompais ir t.t.
Kai mes sugendam ant kelio, pagalbą retai kviečiam
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Posted 2014 January 17 - 18:11
#15
Posted 2014 January 17 - 18:27
#16
Posted 2014 January 18 - 20:27
#17
Posted 2014 January 18 - 21:25
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Posted 2014 January 18 - 21:52
#19
Posted 2014 January 18 - 22:12
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#20
Posted 2014 January 19 - 00:02
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users