paprastas dviduris raudonas 205'tas peugeot. gimes buti dyzeliu, toks turbut ir numirs. komplektacija viena is skurdziausiu o gal net ir skurdziausia(neturi net bardacioko). bet del komplektacijos nesuku nei kiek galvos save tikindamas kad sutaupiau kazkiek tai svorio jos saskaita. kadangi pries pradedamas sita zaisla projektuoti mintyse buvau nusprendes kad tai bus lengva, miesto masina su kuria esant reikaluj butu galima nuvaziuoti issikrauti i kacergine tarkim.
taigi apie viska is eiles.
po praito du simtai penkto, zinojau jog jo noriu ir vel tik si karta butinai dvieju duru. is esmes ieskojau beveik du metus nesvarbu ar tai butu benzinas ar tai butu dyzelis ir sakiau jog pagal susirasta kebula galvociau ka daryti toliau. taip isejo jog radau uz tikrai nebrangiai citroena su 1.9td motoru. ji nusipirkus nebeliko klausimu kokio butent kebulo ir su kokiu motoru ieskoti. ir po turbut kokiu triju menesiu radau jau stipriai korozijos paveikta 205.

kebulo bukle tikrai mane beveik kaip ir tenkino neskaitant to jog teko is esmes susivirinti naujus slenkscius, gabaleli dugno prie tu slenksciu ir galiausiai slenksciu virinima baigti ties galiniu arku kantu (: prie to pacio palopyta siek tiek ir bagazine.


na poto keletas dienu prie masinos motoro, siek tiek pritaikymu ir pazaidimo su elektra kuri dar ir dabar nevisiskai pilnai sukomplektuota kaip as noriu bet faktas kad masina veike, kuresi ir vaziavo


tuomet seke sioks toks masinos dazymas, visiskai neplanuotas kadangi metu laikas tikrai nebuvo tinkamas, bet kad jau slenksciu virinimas taip issiplete nebeturejau kur dingti. rezultatas pusetinas, bet spalva gyvesne. turint galvoj kokiom salygom buvo viskas daroma manau sueis si karta.



na ir aprinkta buvo viskas daugiau maziau, bandyta varyti tech apziura, prie tech apziuros vartu pasileido tepalas, ko pasekoje tech apziuros negavau

tech priemone neatitiko dumingumo(nematavom del besisunkenciu tepalu) , gabaritu sviesos prieki neveike(per skubejima pamirsau lemputes) , garsinis signalas.
mazesni trukumai buvo pasalinti ta pacia diena. kadangi sunkesi tepalai buvo manoma kad kaltas paprasciausiai riebokslis. susipirkau juos naujus. pasikeiciau per daug nesigilindamas ir ka... ogi problema isliko. na tuomet pradejau gilintis labiau per kur dar galetu sunktis tepaliukas, neradus nieko kito ir itarus kad galetu buti tarpine galvos, nusikeliau galva. radau ties tepimo kanalu luzusia galvos tarpine. ar ten ir buvo sunkimosi priezastis pasakyti sunku bet daugiau neisivaizduoju kur galejo begti.
taigi galva perrinkta, pakeista gumytes, saibos po purkstukais, pakaitinimo zvakes kurios nebefunkcijonavo kaip priklauso, sureguliuoti ir pritrinti vostuvai, nupirkta nauja metaline tarpine(del sitos busiu ramesnis kad laikyti turetu)


bandziau kurti, nelabai nori dirbti, uzsikure pabirbe ir uzgeso, kadangi nelabai buvo laiko tai kolkas stovi, rytoj po darbu bandysiu vaziuoti i garaza, uzpumpuoti kuro su "kriause", gal pades

pabaigai surinkto salono nuotrauka.
keistis su laiku gali bet kolkas atrodo taip:

tai tam kartui tiek.