tai su protu vaziuot , juk nera nei ASR nei ESP. o tiek priekinius tiek i galinius paskirsto galia praktiskai vienodai. o uz slapesni zvirkeli yra blogiau visiskai sausas ir skaldos gabaliukais manau sutiksi., tokiam keli, bandziau siurksciau vaziuot, posukius eme stabiliai, galas i sona nuejes nebuvo, kai priekis varo su galu, neisivaizduoju, kaip tu ja uznest turetum.. jei draskysi tai sutinku, be patirties qvatrines gal ir neislaviruosi kaip FWD. bet tai jau cia turi draskytis ir dideliu greiciu, manau proto turim, bet o taciau, jei ir yra bedos tai visu turetu buti problema 4 pastoviai varomu ratu. nemanau kad vien tik sidu kvatriniu.
Jei sublokuoju galini diferianciala tai gali net nenoredamas pametyt gala. kai jis isjungtas kitas reikalas.
ant slapio zvirkelio ar ant sniego, skirtumo nematau o per pakankamai ilga gyvenimo laikotarpi kaip nekeista, neturejus nei avarijos .
p.s.. daug rinkau informacijos ne viena nakti ar diena , ir youtuba isnarsiau., nei vieno neigiamo atsiliepimo apie vaziavima, visi tik liaupsina kvatrines. jei butu toks ch*jovas vaziavimas ar nebutu atvirksciai.
linai, gal bandei drozta dauzta sonu, kur kebulo priekis vienam, galas kitam sone vaziuoja ? vizualiai nesimato, bet pajungus ratu suvedimo iranga kompiuterine puikiai pasimato nuokrypiai.