Šiandien žaižiau su važiuoklės aukščiu (nustatinėjau per lexia), pas mane buvo užprogramuota priekis 128, galas 115, nežinojau ką įvedinėti ten, tai bet kokius skaičius surašiau tai reikšmės nusistatė numatytasias - priekis 128, galas 120. Mašinos galas pastebimai pakilo aukščiau ir visa mašina atrodo aukštesnė, netinka prie ratų bet išsikrovus laptopui nespėjau perprasti sistemos ir nuleisti galą žemiau. Eddy gal žinai kas per dydis yra H1M ir H2M? Kaip suprantu čia yra aukštis, bet kurioje vietoje jis matuojamas tai nežinau ar iki arkos ar yra kokia kita vieta matavimui? Dabar žiūriu pas tave galas iš vis 126, tai jei nuleistum iki mano buvusiojo 115 vaizdas gerokai pasikeistų tik reikia išsiaiškinti kaip tai padarytiPHANTOM prasymu del auksciu.. primink , kaip pas tave ten buvo ? ziuriu ir pas save , priekid auksciau nei galas.
pakuomentuokit sias klaidas. atsirado pirmossios dvi atsirado po vakarykscio viliuxx pasispardymo uz vairo siuo metu istryniau. trecioji atsinaujino.
be to atsiradus ir kita klaida - oro kondicionieriaus vidaus temp daviklio klaida...
kas bus del jos, blogai veiks AC ?
buvo ir daugiau klaidu., istryniau nebeatsinaujino .. greicio davikliu parodymu nesutapimai ir panasiai..
kas del aukscio korekciju ., biski meginau koreguoti - priekis kilstelejosi - nors nenorejau... taip atsitiko nes viskas vyktsa turi buti tiksliais matavimais.. reguliuoji apkaba - pamatuoji ., kiek reikia minimaliai gali pakoreguoti per lexia.. bet ne perdaugiausia.. ant namatuskes dejau skaiciu - pakele prieki per poramilimetu .., ir atstate atreguliavo parametrus pagal save.. dabar stovi taip: 128- 120 ....128-120... reiks pakoreguot su apkaba, prie lexia nieko daug nepataisysi.. tik milimetrais.. viskas vyksta ir turi but super proporcingai
dar aktyvavau funkcija kuri buvo deaktyvuota.. tepalo lygio parodymas uzkurus.
Eddy Citroen C5 2002' v6
#241
Posted 2014 March 30 - 18:07
#242
Posted 2014 March 31 - 07:15
#243
Posted 2014 March 31 - 08:01
didysis reguliavimas vyksta su svirteles pagalba po masina - o su lexia tai ten minimaliai eina pakoreguot- pataisyt auksti i reikiama., cia pagal manuala.. turiu ta aprasyma rusiskai pdf,e kaip matuot...Pagooglinęs radau vertes, kurias reikėtų įrašyti lexia programoje, kad kompas suprastų, viename šaltinyje: priekis 140 +-10, galas 060 +-10, kitame: priekis 140 +-10, galas 073 +-10 vakare reikės pastikrinti ar tikrai taip yra.
lauksiu phantom, kaip sekesi tau ;) prasinesk - kokius skaicius vedei ir kas pavyko.. mano po paskutinio lempos ivedimo skaiciu - stovi gan ziauriai aukstai... penktadieni jau mieste uzvaziavau ant estekados per prievarta guldyt - bet ziuriu 10 raktelio neturiu., o pasiemiau tik 11 .. kaip seniesiems...
gera atrakcija padariau prie TA apziuros centro esancioje estekadoje skirtoje furoms - traktoriams.. kur lengvosios neuzvaziuoja. .. visi issizioje ziurejo kaip iveikineju
siaip.. jaunesnysis brolis su sese..
surinktas - paleistas 306 variklis.
vakar gryztant, normaliai vaziuojant neskubant, vel uzsiziebe check'as ., speju del katalizatoriu.. reiks kazka galvot, kaip sprest sia beda
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#244
Posted 2014 March 31 - 10:52
#245
Posted 2014 March 31 - 12:06
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#246
Posted 2014 March 31 - 12:11
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#247
Posted 2014 March 31 - 12:47
#248
Posted 2014 March 31 - 12:54
jop - pastebejau, keli punktai - skaiciukai jauciasi gan stipriai.. priekis man kaip rasiau atsitaise.. dabar ir vaizdas is sono ziurint biski link tragedijos.. galas zemiau paliko.. ziuresim kokius skaiciukus tu suvedinesi , kas bus tau, reiks man tada.. bet tokiu atveju svirteles turi mums sutapt ju padetys, kad lygiai atreguliuot.. nes bet kokiu skaiciu nesuvesi jei svirtis tam tikoj padety nestoves.. nes kokioj padety svirtys atreguliuotos - atitinkamai leidzia ir suvedinet duomenis... jei duomenys prasilenkia komui su realybe - jis sauna is galvos - ka mums ir padare...Kad ir nedidelis tas pareguliavimas su lexia, bet tikrai pastebimas ir jaučiamas, pasikėlus galui per 5 punktus, jau atrodo, kad važiuoji pasikėlęs aukščiau ir iš šono pažiūrėjus matosi
pas mus skaiciai dabar vienodi ant kompu - kompas savo sudejo po defaultu... bet auksciai musu skirias vistiek - nes svirtys po masina kitaip atreguliuotos.. - isvada as anaiptol turiu lysti po masina reguliuoti.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#249
Posted 2014 March 31 - 12:57
jop - skaiciau sierai ... baisu... tokio ciudo pas save silalej dar neteko uztaikyt... nors ka gali zinoti.. ejau lapkricio menesi buvo ziauriai malonus net patys pareguliavo lempas... dabar girdejau pasikeite tikrintojai.., kazi kaip dabar ten...Savo temoje aprašiau apie atsitikimą su TA, Vilnius vistik - o TA atliekama labai keistai... ant kokio užsirausi priklauso...
Pamaščiau jog už pinigus papraščiau... nes TA man išėjo ~300LT
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#250
Posted 2014 March 31 - 20:01
žemiausias padėtis ką išėjo suvesti 151mm priekyje ir 86mm gale, kompas rodė atitinkamai 116 ir 109 punktus, štai ką rodėliniuotė:
Galas:
Priekis:
štai ką rodė liniuotė prie numatytųjų verčių (priekis 128, galas 120)
Galas:
Priekis:
ir įdomumo dėlei pabandžiau iškelti kiek išeina suvedus priekyje 134mm, gale 64mm gavosi atitinkamai 132 ir 137 punktai, liniuotė rodė:
Galas:
Priekis:
Matavimo paklaidos irgi glimos, kadangi kiemas nėra lygus, bet liniuotę stengiausi statyti į tą pačią vietą Reguliuojasi tikrai ne per daugiausiai, bet vaizdui ir važiavimui turi įtakos, nuleidus šiek tiek pakietėjo važiuoklė lyginant su numatytomis reikšmėmis. Tai jei nuleisi dar daugiau mechaniškai, gali visai pasikeisti amortizacija į blogąją pusę. Taip pat įvedus tas pačias reikšmes priekiui ir galui, mašinai stovint kitokiose padėtyse (stovint kreivai, vienas ratas žemiau, kitas aukščiau ir pan. gaunamos skirtingos punktų reikšmės Kiekvienai mašinai tikslios įvedamos reikšmės turbūt yra skirtingos, randamos ekspermentuojant, bet jos yra kažkur tame intervale kurį gavau aš.
Vakar bežaisdamas su lexia kažkaip aktyvavau padangų slėgio daviklius, kurių pas mane nėra ir nebuvo , gal žinai kur reikėtų ieškoti šitos funkcijos išjungimo?
#251
Posted 2014 April 01 - 13:57
naujas pirkinukas mums su tevuku. '17 ratai keliaus ant c5 ziemai su jais picasas ziauriai kietas. 2,0 66kw hdi.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#252
Posted 2014 April 02 - 12:44
#253
Posted 2014 April 02 - 15:47
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#254
Posted 2014 April 02 - 16:13
Deja ne balandzio 1 ., man cia ne svente ir tu bairiu pokstu ale neuzskaitau ;) nevirskinu nei kai kas nors papokstauja ta die a - pameluoja ., citramonas zydras ir su ratais stovi ant kiemoEddy, pirkai ratus ar citramoną žydrą? Jeigu citramoną - geras bajeris Jeigu ratus -
Ratai khri laika bus dar ant jo manau, kaip tevukas nuspres kada desis mazesnius., o as siuos ziemai panaudosiu susirades ziemai padangu
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#255
Posted 2014 April 03 - 07:07
#256
Posted 2014 April 03 - 07:11
ir mums, kolkas tik teigiami atsiliepimai masina buvus is GB , atkreipiau demesi i kitas is ten tai dauguma jos irgi padengtos ta dangaPats važinėjau picassiku porą metų , tik teigiami prisiminimai, bet reikėjo didesnės. Sėkmės eksploatuojant !
O slenksčiai ko smaluoti ar nesėkmingai ištiesinti ar jau korozija?
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#257
Posted 2014 April 03 - 07:56
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#258
Posted 2014 April 03 - 08:00
#259
Posted 2014 April 03 - 08:08
Edited by Eddy, 2014 April 03 - 08:10.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#260
Posted 2014 April 03 - 09:41
Kiek aš esu pastebėjęs, tai pikasas su sveikais nesulankstytais slenksciais deficitas, nes kiek pats pastebejau neatidziai darant posuki labai lengvai siekia bordiurus, bet ne ant ju pakimba o braukia slenkscio sonu, na ir teke matyt kiaurai prapuvusius slenkscius. Manoji buvo is francu, tai slenksciai buvo lediniai, nei lankstyti nei parudija o padengimas buvo gamyklinis - uzdazyta kebulo spalva smala, kazkaip galvoju, kad taip turi buti visos nesvarbu kam gamintos ir juodai nutepti slenksciai cia jau vartotojo ismislas vienai ar kitai problemai spresti - pvz. ta gamykline uzdazyta smala megsta atsilupti ir ttt...Gale torcionas - dar kolkas neisklises ;)
slenksciai nevirinti - originalus, apziurejau jau. padengti antikorozine danga. Speju, kad visos masinos is didziosios britanijos picasai gamykliskai padengti papildomai ten ..? nes kelis apziurejau - lygiai ta pati situacija.
Uzvakar darbe stovejo picasas - ans irgi buvo su ta danga slenksciu.. va kodel kai kurie taip neaisku., isvada priemiau, kad anglai taip daro
ten dregnesis klimatas, esu turejes 406 angla - buvo parudijusi tai matyt specialiai padaryta taip.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users