O tech. apžiūros talonas jam nepanaikintas?
Eddy Citroen C5 2002' v6
#501
Parašyta 2015 kovo 15 - 20:59
#502
Parašyta 2015 kovo 16 - 08:05
O tech. apžiūros talonas jam nepanaikintas?
Ne ;)
Galejo anuliuot, mums ji toli grazu nebus reikalinga
matyt atsizvelgdami i tai , nenorejo vargintis
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#503
Parašyta 2015 kovo 16 - 09:15
Įdomu..per TV rodė, kad už netinkamas šviesas TA atiminėja be teisės savo eiga važiuoti toliau, o čia ant stogo guldyta ir nieko..
#504
Parašyta 2015 kovo 16 - 09:34
Įdomu..per TV rodė, kad už netinkamas šviesas TA atiminėja be teisės savo eiga važiuoti toliau, o čia ant stogo guldyta ir nieko..
butu neleide vaziuot
bet kadangi sustabde - 100 metru nuo giminiu namo, jie patikejo ir paleido
o del technikines - tai jau koks skirtumas jie ja atims ar ne, vistiek su ja nebevazinesi
reikalas tas, kad sustabde netiketai, darant posuki - ir jie islindo is dar toliau esancio posukio - uzmate akies krasteliu sukele itarima ir dasivijo. buciau pasukes - 5 sekundem anksciau - nebutu pastebeje., bet turbut jau buciau jurbarke kibes
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#505
Parašyta 2015 kovo 20 - 20:52
is donoro isluptas variklis su visom pravodkem, ne neatjunginejau nieko nuo jo, nustebau kaip viskas paprastai.. sugaisau valandike su duju pravodke ir reduktorium, viska taisyklingai isimt, kad nebut problemu perdet i savo. siaip jei ne dujos, viskas vyktu labai greit..
aisku dabar su savo uzsiimsiu. priekio nieko neardysiu, bandysiu iskelt viska per virsu ir AC freona issaugodamas.. dar glusitelis ten prieimo beveik nulis..
donoro variklis, visi varztukai tiek karterio tiek galvu dangteliu - supurksti geltonais dazais, net keista labai., nera jokio tepaliuko. galbut tvarkytas, arba tik siaip suhermetintas visur.
siaip ketinu su visu varikliu kelti kitu (savo i sona atidesiu), kad nereiktu atjungineti pavaru dezes, o ir kolektoriu nebereiks imliot su visa pravodke duju. tai issaugosiu truputi laiko.. pasikeisiu tepalus i sintetinius ir ziuresiu kokas tas naujas variklis gyvus.. siaip tuos 80 km vaziavimo - vaziavo smagiai.
tai tiek.. dabar laukia zaliuko eile..
o cia sportuojam, su xsiusa per daug nevazinejant.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#506
Parašyta 2015 kovo 22 - 19:44
donoro širdutė bei dėzė jau jau plaka žaliuke. per savaitgali stropiai pasidarbuota. vien variklio išėmimai ir įdėjimai sutrukta tik pora valandų , įskaitant viso priekio nuėmimą. citroeno priekis visas labai lengvai nusiardo kaip kokiam fokieciui šešiukei, lieka tuščia erdvė variklio išvažiavimui. mane tai maloniai nustebino. kadangi variklio nei per viršų nei per apačia neišprašysi . trukdys traversas arba ABS blokas, o jų liesti tikrai nesinorėjo.
Šeštadienį, staigiai per keletą valandikių tarp 11 ir 14 išėmėm viska , su visa dėže neatjuginėjant., trukom iki vakaro jau tik tikrinant variklį periferija kai kurią kraunant nuo vieno prie kito. pagrindiniai dirželiai pusnaujiai tiek vieno tiek kito. Donorinio įtempėjai atrodo net gražesni ir naujesni nei mano senieji, taigi, tą dalyką palikom ramybėje.
Tiesa.. Paaiškėjo, jog mano AC sistema stebuklingai išgaravusi.. neaišku, pro kur.. tai nuo donorinio, visi vamzdukai iki pat salono pečiaus ir siurblys perdėti pas mane, įskaitant šiuos darbus, buvo įstatytas variklis, surinktos kompo dėžės.
Pakurtas, murkia gražiai ir dirba tyliai . duslintuvo gofros geresnės būklės.
Liko šie darbai..
Pakeisti šarnyrą.
Sudėti pusašius.
Atrasti vietos dujų reduktoriui, sujungti aušinimą.
Surinkti priekį, bamperiai, posparniai, lempos.
Iš donorinio ištraukti teroidini dujų balioną, bei visus varinius vamzdukus ir perdėti pas mane..
AA., nu dar duju pultelio pravodke pravesti ir sujungti salone..
tokie žaidimai..
aišku, ir be šių jau važiuotų nesiliečiant prie dujų.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#507
Parašyta 2015 kovo 22 - 19:57
Super darbai !
#508
Parašyta 2015 kovo 22 - 20:13
dėkui
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#509
Parašyta 2015 kovo 23 - 00:53
kai pardaviau peugeot retai beuzsuku i peugeot kluba. nu bet tavo tema visad idomu pavartyti. is kur pas tave tiek kantrybes ir noro.
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#510
Parašyta 2015 kovo 23 - 06:42
#511
Parašyta 2015 kovo 23 - 07:57
kai pardaviau peugeot retai beuzsuku i peugeot kluba. nu bet tavo tema visad idomu pavartyti. is kur pas tave tiek kantrybes ir noro.
malačiai, tiesa tu netik donoro dežę įsimetei, bet ir visą variklį kaip supratau
dekui,
is tikro ir vargina tokie grandioziniai darbai, bet kai zinai kad cia del saves renkiesi, ne pardavimui, turi galimybe pats pamatyti ir apziureti viska, kas blogai pakeisti, tas ir stumia i prieki , kad darai del saves ir gerai
Taip, keiciau iskarto visa varikli , neatjunginejant jokiu deziu ir pravodkiu, palikdamas visas duju pravodkes ir pagrindines nuo seno variklio, kadangi taip zymiai greiciau ;)
jeigu uzsiimt atskirai nuo kekvienos dezes perdet ir pravest pravodkes, tai labai daug darbo ir varginancio, kai is duobes praktiskai neislendi ;)
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#512
Parašyta 2015 kovo 23 - 08:28
Na reik manyt, kad jau vsio - susitvarkei ir galėsi vėl smagiai eksplotuot
#513
Parašyta 2015 kovo 23 - 08:32
dar laukia visi pusasiai, bamperiai, ir kruopstaus darbo , duju prasivedimui
jau nekantrauju- kai isedau parsivaryti donora , tai net sirdis atsigavo , gaza paspaudus
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 kovo 23 - 08:35
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#514
Parašyta 2015 kovo 23 - 09:53
Gal bandei skaičiuoti visas išlaidas? nebūtų išėjas sveikas citras?
#515
Parašyta 2015 kovo 23 - 10:02
gal ir butu kas iseje, bet nezinociau nei kas jame daryta, nei ko tiketis is jo.
be to dyzelio visiskai nenoriu - o benzu v6 ne su ziburiu nera uz ta suma panasiai +- kiek jau ikista.. o dyzeli paemus jau tikrai nenoriu..
TD imciau mielai, jokiu vargu su jais.. su hdi , galiu galvos skausma isitaisyt.
siuo metu idealiausiai man sitas sueina 2,9. valgo kiek valgytu koks 2,0 benzinas. dabar idejus dujas, vaziuos pigiau nei dyzelis.
dujos cia 45 euro centai. su nuolaida.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#516
Parašyta 2015 kovo 23 - 12:34
Nesutinku su teiginiu kad hdi galvos skausmas tuo labiau, nesutinku, kad tdi geriau už hdi. O kaip praktika rodo ir bendziną tikrai nė ką pigiau išlaikyti nei dyzeli. Bet kiekvienas turi savo tiesas
#517
Parašyta 2015 kovo 23 - 12:43
turiu 1,6HDI, ir galvoju jog buciau geriau pirkes v6... na trumpai pvz vien ka reiskia smagratis su sankaba dyzeliui ir benzui. Kainu skirtumas akivaizdus. hdi varikliai naujesni labai lepus, meto ivairiausias klaidas del smulkiausiu gedimu. Netiki? nusirpirk naujesni HDI pvz 2.0 100kw arba 1.6hdi su rida ~250k km. paziuresiu ka sakysi atvazinejas du metus 2.0hdi 80-81kw zymiai patikimesni buvo, nors galvos skausmu irgi kele.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#518
Parašyta 2015 kovo 23 - 13:23
Ne, nu tai nusipirk 1.6hdi su 450 tūkst rida, kiek ten visko išmes, gal net patį variklį išmes, man mažatūriai varikliai yra šit. Su >1.6 pastoviai apsukos danguje būna.
Tai gerai pavardinkit ką kam ko meta. (TOKIOS "klaidos" kaip francis rašė: "top up washscreen Service")...
Čia kaip man buvo, atsirado auto ūkį 307tas, išmetė check engine, fap filtras užsikimšo, ok metam lauk, oro srauto matuoklė sudurniavo, ok dedam naują ir dabar liko egr išprogramuot, keli eurai. Tai buvo tokių kur sakė, kas čia per mašina, pastoviai genda, sakiau peugeot šūdas, o dar hdi... (nors nesvarbu, kad savo audi ir kitus triperius į savaitę po kelis kartus vis kažką tvarko). Na ir kur čia problema su hdi? 3 dalykai išlindo kai mašinai 10metų ir rida 200tūks., ko iš jo norėt, kad dar 200tūks. važiuotų be jokių check engine ar būtų neapsitepalavęs, kai nei piršto ir nei cento neįdėjai? Nebesvaikstam. Tuo labiau kai automobilį perki iš nežinia ko ir nežinia kaip jis ją prižiūrėjo ar laiku tepalus keitė ar teisingą kurą pylė ar dar kokių vėjų nepridarė, kad sutaupytų ant alaus butelio.
Jeigu jau lyginam V6 kuris tikrai nėra pigus priežiūrai su 1.6hdi, tai lexus 440 pagrid. diržo komplektas su pompa ir pan. 1000eur. kai tuo tarpu mano 307tam 140eur.
#519
Parašyta 2015 kovo 23 - 13:39
Jeigu jau lyginam V6 kuris tikrai nėra pigus priežiūrai su 1.6hdi, tai lexus 440 pagrid. diržo komplektas su pompa ir pan. 1000eur. kai tuo tarpu mano 307tam 140eur.
V6 152kw variklis kaina 600 lt pagrindinis dirzelis su viskuo ir pakeitimu apie 1000lt reziume vaziuojam kol uzlanksto - uzlankscius perkam kita varikli
is donoro kuri nupirkau, variklyje pasitaike jau neseniai pakeistas dirzelis
per metus laiko i v6 pakeiciau tik viena aukstos itampos rite, kuri kainavo 100 lt nauja. devetos eina apie 30-40lt.. viskas, islaidu nebera.. tepalu dar net nekeiciau.. o pabandykit hdi nekeist ilgiau - tuoj turbai prailginsit gyvenima..
nu dabar po metu laiko isejo lauk automatas ... nu bet jei butu mechanine - isvis lafa, jokiu problemu.. su benzinu gali ir metus issisukt - neinvestaves.
niekam nieko neirodineju, kekvienam savo., vieniem dyzeliai, kitiem benzinai , viskas., siuo metu man tik benzinas, jei automatas vaziuos, nieko geresnio nebera uz tai.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#520
Parašyta 2015 kovo 23 - 14:36
2.0hdi 80kw variklis devetas - 300, purkstuko kaina deveto 80kw - 50-70LT.... Aišku čia nesamonė, nes spėju koks 2.7 V6 dyzelis kainuotų kaip pora 2.9 V6, bet tikrai nėra su hdi taip, kad pastoviai servise ir pastoviai nesamonės visokios, kaži Laimonui 2.7 HDI galvos skausmas? - Nemanau.
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0