Eddy Citroen C5 2002' v6
#521
Posted 2015 March 23 - 15:24
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#522
Posted 2015 March 23 - 16:29
Aš sutinku su S.Vilium jog 2,0 hdi ten tie po 80kw remontas gana pigus, bet apie naujensius dyzelius tikrai nepasakyciau jog pigus Na aš šiaip už benzą, geriau pilsiu daugiau ir brangesnio kuro pasidarysiu smulkių remontų (darytas tiek turbo buvo tiek kabriui dabartiniam) bet vistiek jo išlaidos gana jokingus palyginus vien su smagračio keitimu dyzeliui (plaukiojančio to) nėra visokių FAP filtrų. tiek benzų tiek dyzelių turėjau tai prie širdies man, benzas labiau. Reikalauja mažiau priežiūros nei HDI ir viskas daug papraščiau. Vien forume visos bėdos mirga apie HDI, o apie benziną kartas nuo karto, tai dėl dujų tai dėl automato. Bet bendrų bėdu su varikliu nėra benzininiu. Manau tai irgi daug ką pasako.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#523
Posted 2015 March 23 - 22:33
Pats dabar važinėju su 406 2.0 hdi 80kw ir pakolkas jokių bėdų, ir traukos sočiai, ir kuro sanaudos nedidelės, kaip tik studentui. Ir pats Eddy gali tai patvirtinti.
Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX
Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc
Dabartinė:
Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė
Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis
#524
Posted 2015 March 24 - 07:04
A visiem pailgėjo? Kažkaip galvoju kad visi varikliai geri, taip pat kaip ir visos moterys gražios... Tik jumi kaip mažiem vaikam reikėjo būtinai maikes pasiplėšyt savo tiesas įrodinėjant. Na bet aišku linksma buvo skaityt
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#525
Posted 2015 March 24 - 07:20
A visiem pailgėjo? Kažkaip galvoju kad visi varikliai geri, taip pat kaip ir visos moterys gražios... Tik jumi kaip mažiem vaikam reikėjo būtinai maikes pasiplėšyt savo tiesas įrodinėjant. Na bet aišku linksma buvo skaityt
Tik diskusijos priveda prie tikrosios tiesos.
p.s. Per šias diskusijas nei viena maikė nenukentėjo.
#526
Posted 2015 March 24 - 10:33
Vien forume visos bėdos mirga apie HDI, o apie benziną kartas nuo karto, tai dėl dujų tai dėl automato. Bet bendrų bėdu su varikliu nėra benzininiu. Manau tai irgi daug ką pasako.
Nieko tai nepasako, kol nėra statistikos, kuri parodytų, kiek forumiečių važinėja su dyzeliais ir kiek su benzais.
+370 605 66239
#527
Posted 2015 March 24 - 13:43
Reikia apklausos
#528
Posted 2015 March 24 - 20:09
gal ir butu kas iseje, bet nezinociau nei kas jame daryta, nei ko tiketis is jo.
be to dyzelio visiskai nenoriu - o benzu v6 ne su ziburiu nera uz ta suma panasiai +- kiek jau ikista.. o dyzeli paemus jau tikrai nenoriu..
TD imciau mielai, jokiu vargu su jais.. su hdi , galiu galvos skausma isitaisyt.
siuo metu idealiausiai man sitas sueina 2,9. valgo kiek valgytu koks 2,0 benzinas. dabar idejus dujas, vaziuos pigiau nei dyzelis.
dujos cia 45 euro centai. su nuolaida.
tai imk citroena XM 2.1 TD , bet gyvu tai jau nerastum . o kur ten tas naujas dviraciu takas eina? galinis amortikas dviraciui nereikalingas,bereikalingas energijos eikvojimas, cia siaip pastebejimas.
#529
Posted 2015 March 24 - 22:39
tai imk citroena XM 2.1 TD , bet gyvu tai jau nerastum . o kur ten tas naujas dviraciu takas eina? galinis amortikas dviraciui nereikalingas,bereikalingas energijos eikvojimas, cia siaip pastebejimas.
tikrai taip, gyvu xm nebera, bo jau butu ir paimtas ir papildomai...
del dviracio amortiko, atspejai - jis gale tikrai nereikalingas, papildomai eikvoja energija.. m bet kadangi jis ne kaip ir ne mano, nera is ko rinktis, o takas tik puskelis 2,5 km vedantis., + dar 2,5 km iki mano namu
siaip naujienos, c5 surinktas, taip kad vaziuotu, aisku liko keletas smulkmeunu.
vaziuoja kaip pries tai dar nevaziaves
vaziuoja smagiau nei senasis automatas, pasiilgai tokio skraidymo
bet.. po vienos lempos atjugimo , prijungus atgal, viena lema automatiskai nebesireguliuoja... svieca i zeme ir nesireguliuoja automatiskai.. su kita viskas ok, reguliuojasi pati ijungus degima ir sviecia kaip turetu. ta kuri neveikia,tik suzirzia piktai... kame reples. laimonai gal zinai ?
senasis automatas, tiek hidro blokas keistinas , bei hidrokonverteris,,,
Edited by Eddy, 2015 March 24 - 22:47.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#530
Posted 2015 March 24 - 22:53
Visu pirma sveikinu prisikelus (Velykos neveltui cia pat)
Del faru, reikia jungtis LEXIA ir ziureti, gal koks aukscio daviklis pasilankste bekelnojant ir beiminejant varikli? Anyway, reikia ziuret aukscius davikliu! Jei ka pasiskambinsi, paporinsiu telefonu
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#531
Posted 2015 March 24 - 22:59
...vaziuoja smagiau nei senasis automatas, pasiilgai tokio skraidymo ...
Reikėtų kada su šeškėm susimeetinti
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#532
Posted 2015 March 25 - 08:32
Visu pirma sveikinu prisikelus (Velykos neveltui cia pat)
Del faru, reikia jungtis LEXIA ir ziureti, gal koks aukscio daviklis pasilankste bekelnojant ir beiminejant varikli? Anyway, reikia ziuret aukscius davikliu! Jei ka pasiskambinsi, paporinsiu telefonu
Reikėtų kada su šeškėm susimeetinti
Dekui uz patarima laimonai - ne nepagalvojau, jau maniau lexia to daikto nematys. biski atidesiu sy reikala - dabar pasibaikt butiniausius darbus, isidet dujas, uzsibaikt smulkmenas, siek tiek estetikos pagrazint.
tas lempas buvau isemes visiskai, ne netrankiau -svelniai padejau i lentyna - o jau kai jungiau fyske, lempa suzyze iskarto ir tuom baiges. su kita kai jungiau, buvo tylu. ta su kuria buvo tylu - veikianti, reguliuoja auksti normaliai viska. ta kur suzirze neaisku del ko - neveikia. tik ijungi degima - ir zyzimas jo garsus.
zodziu kontaktuosim laimonai dar del to kai prieisiu
EVX - butu tikrai smagu susimetinti ;) dar kad daugiau chebros prisistatytu su tom seskem
dabar kiek vaziuoju - niekaip neeina ramiai vaziuot, skraidau vis dar. syryt mieste, ziu i spidometra nuo sankryzos per kelias sekundes jau 70 greitis
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#533
Posted 2015 March 25 - 08:52
Sveikinimai
#534
Posted 2015 March 25 - 09:56
del ko taip purto vaira ?
prasidejo momentaliai.. vaira galetum pasukinet ir su dantim jei reiktu...
jei kokia duobe ir jei greitis vos 10-20km/h tai vairas per 5 cm sokineja - vos nulaikysi.
cia staigiai prasidejo tas, per viena diena, dar pries uzlinkstant automatui., bet lyg nebuvo taip stipriai.
ar cia jau traukem visiskai amba
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#536
Posted 2015 March 25 - 11:30
Pas mane tai taip kratėsi kai buvo balansavimo svareliai pabėgę nuo rato priekinio.
variantas.. bet tai kai net duobe yra - vairas visas susikrato ir ant mazo greicio..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#537
Posted 2015 March 25 - 13:25
Ratus balansuok, kokios padangos? senos?
#538
Posted 2015 March 25 - 13:41
variantas.. bet tai kai net duobe yra - vairas visas susikrato ir ant mazo greicio..
Kai dejai pusasius, nepastebejai jokiu "anomaliju"? Arba automatas kai dauzhes suvaryt galejo juos arba betraukdamas lauk kazka "uzkliuvai". Na cia tik vienas is variantu... Isibegek i pakalni leiskis ir ziurek ar dreba, jei nedreba, tada pusasiai, jei dreba, tada ratai
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#539
Posted 2015 March 27 - 09:07
radau, beda drebulio - kai vos rato nepameciau vaziuodamas
priverziau - davaziavau, o tas vel atsilaisvines.
beda buvo diske stabdziu, kuri pakeiciau su visa stebule nuo kito. pavirsius buvo apkerpejes ir nelygiai prisidedavo, ismaldavo varztus, issukdavo. tai dabar nuvaliau pavirsiu, priverziau ir drebulio nebeliko, atrodo viskas ok
kaip manot, nieko nepamirsau, pro koki gala ipilt reiketu langu apiplovimo skyscio ?
vakar jau paleidau dujas. teko ir traversa atpalaiduot vienoj pusej, kad tvarkingai vamzdeli pravesti.
tiurlingas.. bo originali deze, nelabai nori tilpti , per visas tas duju pravodkes ir ausinimus i reduktoriu - reikia tobulinti, ir jau zinau kaip. kolkas kol originali deze bus istatyta, istaciau kazkada tureta, gauta su kita masina, kuri tuoj pat isemiau ir idejau originalu
siaip visai nieko variantas butu - jei pavyktu izoliuoti nuo karsto oro.
vienas klausimelis, ar pagal duju jungikli eina atskirti kokia tai duju marke ?
dabar reiks bandyt pasijungt prie duju kompo , susitvarkyt duju lygi bandyt...
atrodo viskas , ok vaziuoja dujomis, aisku joms baigiantis, buvo ir anomaliju , masinos kompai to nesupranta, priima kaip gedima kazkoki.. iskaitant ir dezes kompa. su benzinu viskas ok
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#540
Posted 2015 March 27 - 11:04
O tai duju dokumentu nera? pas mane kai buvo detos dujos kiekvienas elementas nuodugniai aprasytas, kas gamintojas, modelis ir t.t. kada vaziuosi i TA, legalizuoti duju? dugne vamzdziai privirtinti su spec laikiliais kas ~30-40cm?
Edited by sieras206, 2015 March 27 - 11:04.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users