o tai ta audzi ne 10 metų senesnė už citra?
Eddy Citroen C5 2002' v6
#641
Parašyta 2015 liepos 28 - 18:27
#642
Parašyta 2015 liepos 29 - 00:53
Nu gal negrazu sitam klube taip rasyti bet audi yra audi turejau jau 16 masinu ir turejau daug prancuzisku,svedisku ,italisku,japonisku ir vokisku automobiliu tai audi yra audi jauciasi kokybe isedus i vidu isedus viskas prie ranku ir viskas aiskiai isdeliota ir nekyla klausimu del kazkokio mygtuko.... CIA TIK MANO NUOMONE
Dabar - Audi a4 b6
#643
Parašyta 2015 liepos 29 - 06:27
isiterpsiu, ziema stoholme buvau dvi savaites. Drebe istisai sniego. Pirma savaite is sixt gavau apynauji mercedes benz benzina,smagi masinyte, antra savaite dave apsoliuciai nauja audi A3 2.0 TDI quatro. Pirmas ziedas, as sedziu pusnyje :-o su mersu iprates buvau tokiu tempu ivaziuot i zieda, su aude neimanoma. Greitis per mazas kad esp isgelbetu,esme kame,po to supratau,kai nesa priekiniais ratais masina,isvairuot galima,kai nesa i sona quatro nyfyga neisivairuoja,susukus vaira ne tai kad istraukia priekiniai ratai, bet su galiniais varomais dar labiau isnesa i isore!!! Kai supratau aude tapo smagiu zaislu soniniam slydimui, bet persizegnojau ir pasakiau sau, never quatro zmonai, saugumas man pirmoje vietoje. Beje padangos merso ir audi vienodos buvo. Kad kazkuo ta aude stebuklingai skirtusi nuo 7 golpo ar 308 peugeot,kad uz ja permoket 2k as nepastebejau,nu ok,salono medziagu kokibe geresne, bet motoras triuksmingas,sankaba debiliska kaip pas visa vw seima,degalu sanaudos neproto ribose... Is realios patirties firmoje esanciu audi nuo 5m audi pabyra kaip reikiant ir tampa eiline gelda uz didelius pinigus:D o kas del mygtuku, tai panasu kalbi apie senas auto,naujoae audi su valdymo mygtukais sunkiau apsiprast;)
Šį pranešimą redagavo Francis: 2015 liepos 29 - 06:36
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#644
Parašyta 2015 liepos 29 - 07:23
pritariu franci, parsivarem 2008 A6, mygtugu skaicius tai kosmosas, susipainioji kol atsirenki. tas bumbulas valdymo meniu per vidury, tikrai blasko. taip vaziawimas smagus, sedynes puse velnio, bet nepasakyciau, kad vietos irgi daugiausia.
pats linkes prie volvu. man patinka kad mygtuku ner daug. aisku, pagal dinamika ir At Audi smagesne, bet yra ir kitu niuansu
#645
Parašyta 2015 liepos 29 - 07:23
jo, quatro lengvai uzpakali uznesa, islaviruoti sunku toki daikta, bet pravazumas, lipa kol negula ant papu ;)
sita audi turi pora gal kelis pliusus, kaip minejo pegas prietaisu skydelis, antra vaziuokle prieki 3 tasku ir neuzmusama, sako, kad quatro sitos kartos dar patikima islikus, bet apie ja mazai ka zinau.
kita, bet jai dar ne sykio galo neuzmese ant vingio kaip buna su priekiniais varomaid ;) ., kas dar suzavejo, labai patogu malonu vaziuot ilgas distancijas. garso izoliacija, pakankamai minksta , plaukia.
Tarkim trasoj su citriku 2002m max 120 vaziuodavau., su audine 150 maziau neiseina. ir cia pastovus greitis pirmyn atgal., ne maziau , jau kiek sykiu vaziuota salone tylu, ramu ;)
nepeikiu nei vienos masinos, visos su savo trukumais pliusais.
uzdejus'18 ant audi, tapo labiau prilipus ant kelio, stabilesne kiek, minkstumo kaip ir nepraradus, tokia pat minksta.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#647
Parašyta 2015 liepos 29 - 07:28
Nu gal negrazu sitam klube taip rasyti bet audi yra audi turejau jau 16 masinu ir turejau daug prancuzisku,svedisku ,italisku,japonisku ir vokisku automobiliu tai audi yra audi jauciasi kokybe isedus i vidu isedus viskas prie ranku ir viskas aiskiai isdeliota ir nekyla klausimu del kazkokio mygtuko.... CIA TIK MANO NUOMONE
Gerai, kad zmoniu nuomones skirias Kuo daugiau mastanciu kad audi yra audi, tuo daugiau GERU masinu lieka Peugeot myletojams Man asmeniskai audi buvo ir bus buduliu ir kaimieciu masina, taip ji tikrai tinka porai "kandu" i pieno pridavimo punkta vezt, nes kur nera kelio, per ismaurota ganykla quattro yra geriau Ir aisku sutinku su tuom, jog kaimo zmogeliui, kurio pajamos labai labai menkos, tikrai geriau vairuoti sena audi, nes visokiuose Rietavo turguose sharnyriukai, traukikes po kelis euriukus tekainuoja, o jei jam reikia tik kandas nuvezhti i pridavimo punkta, o savaitgali i rietavo turgu nulekt per zvyruota supilta vandeniu kelia (kad nedulketu), tikrai ziedu valdovas pats tas GAZAS As rimtai ir be sarkazmo dabar kalbu, jei gyvenciau kaime, kur tikrai reikia vos ne per arimus vaziuot, tikrai PSA vaziuokle ne tik kad perbrangus malonumas remontuot, bet vat kad ir meistreliai tuose kaimukuose nemoka dirbt su PSA technika, kas gaunas 2X galvos skausmas... Taip sakant, peugeot, citroen, labiau miestu ir asfaltuotu keliuku auto. Aristokratai, tik dar Lietuviai prie to nepriprato, nes jiem pezo reno ga...
Bet uztai kai turi AUDZI, niekada nereikia prie kaimuko parduotuves kazkam kazka irodinet, nes visi zino, visi turi, visi zino kiek kainuoja ji... Belekoks balabokas zino kas yra BĖŠKĖ, CĖŠKĖ, ŠEŠKĖ.
P.S. as niekada nekalbu apie naujas auto is salono ar bent jau apynaujas, nes nauja audine neiperka joks proto kaimietis dažniausiai. Nes kaimietis, tai ne gyvenamoji vieta, tai mastymas. O su kaimietisku mastymu naujos A6 uz 56 000 euru neipirksi.
P.P.S. zinau, kad Eddy, visvien grysh prie normalios auto, esu bendraves su juo, cia manau jam tik laikinas nesklandumas ta OOOO, praeis na metai, du ir atsikas to tupo paprastumo, kai viskas perdaug simple.
P.P.P.S. pats baisiausias dalykas pas Audi, VW tai sviesu ijungimas, tas kombaininis sukinejamas ryciagas (pas audi isvis nesuprantamas ir neikandamas "stalkas") su keliom pozicijom link saves...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 liepos 29 - 07:34
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#648
Parašyta 2015 liepos 29 - 07:52
jo, quatro lengvai uzpakali uznesa, islaviruoti sunku toki daikta, bet pravazumas, lipa kol negula ant papu ;)
sita audi turi pora gal kelis pliusus, kaip minejo pegas prietaisu skydelis, antra vaziuokle prieki 3 tasku ir neuzmusama, sako, kad quatro sitos kartos dar patikima islikus, bet apie ja mazai ka zinau.
kita, bet jai dar ne sykio galo neuzmese ant vingio kaip buna su priekiniais varomaid ;) ., kas dar suzavejo, labai patogu malonu vaziuot ilgas distancijas. garso izoliacija, pakankamai minksta , plaukia.
Tarkim trasoj su citriku 2002m max 120 vaziuodavau., su audine 150 maziau neiseina. ir cia pastovus greitis pirmyn atgal., ne maziau , jau kiek sykiu vaziuota salone tylu, ramu ;)
nepeikiu nei vienos masinos, visos su savo trukumais pliusais.
uzdejus'18 ant audi, tapo labiau prilipus ant kelio, stabilesne kiek, minkstumo labai nepraradus.
Gerai, kad zmoniu nuomones skirias Kuo daugiau mastanciu kad audi yra audi, tuo daugiau GERU masinu lieka Peugeot myletojams Man asmeniskai audi buvo ir bus buduliu ir kaimieciu masina, taip ji tikrai tinka porai "kandu" i pieno pridavimo punkta vezt, nes kur nera kelio, per ismaurota ganykla quattro yra geriau Ir aisku sutinku su tuom, jog kaimo zmogeliui, kurio pajamos labai labai menkos, tikrai geriau vairuoti sena audi, nes visokiuose Rietavo turguose sharnyriukai, traukikes po kelis euriukus tekainuoja, o jei jam reikia tik kandas nuvezhti i pridavimo punkta, o savaitgali i rietavo turgu nulekt per zvyruota supilta vandeniu kelia (kad nedulketu), tikrai ziedu valdovas pats tas GAZAS As rimtai ir be sarkazmo dabar kalbu, jei gyvenciau kaime, kur tikrai reikia vos ne per arimus vaziuot, tikrai PSA vaziuokle ne tik kad perbrangus malonumas remontuot, bet vat kad ir meistreliai tuose kaimukuose nemoka dirbt su PSA technika, kas gaunas 2X galvos skausmas... Taip sakant, peugeot, citroen, labiau miestu ir asfaltuotu keliuku auto. Aristokratai, tik dar Lietuviai prie to nepriprato, nes jiem pezo reno ga...
Bet uztai kai turi AUDZI, niekada nereikia prie kaimuko parduotuves kazkam kazka irodinet, nes visi zino, visi turi, visi zino kiek kainuoja ji... Belekoks balabokas zino kas yra BĖŠKĖ, CĖŠKĖ, ŠEŠKĖ.
P.S. as niekada nekalbu apie naujas auto is salono ar bent jau apynaujas, nes nauja audine neiperka joks proto kaimietis dažniausiai. Nes kaimietis, tai ne gyvenamoji vieta, tai mastymas. O su kaimietisku mastymu naujos A6 uz 56 000 euru neipirksi.
P.P.S. zinau, kad Eddy, visvien grysh prie normalios auto, esu bendraves su juo, cia manau jam tik laikinas nesklandumas ta OOOO, praeis na metai, du ir atsikas to tupo paprastumo, kai viskas perdaug simple.
P.P.P.S. pats baisiausias dalykas pas Audi, VW tai sviesu ijungimas, tas kombaininis sukinejamas ryciagas (pas audi isvis nesuprantamas ir neikandamas "stalkas") su keliom pozicijom link saves...
isduosiu paslapti Laimonai, po dvieju savaiciu i mano kiema iriedes 406 ;)
Audi, as tik stebiuosi, nes neesu turejes, stebina tokia masina mane dar audine kaip pakaitine masina., itempciau bandysim daugiau vazinet tik ziema, na kitais metais, jau kogero audine pereis i kitas rankas palei planus
Cia mano istureta 6 metus
va cia tai joo, ledoova
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 liepos 29 - 07:53
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#649
Parašyta 2015 liepos 29 - 08:18
Siaip, kas stabiluma liecia, geriau ratus labiau pasirinkti su isnesimu i lauka, t.y kuo mazesniu. Tada stabilumas bus juntamesnis nei dideli volai, nes dideli volai mazina stabdymo jega. Nes pvz pastumus vienos puses ratus per du cm i lauka viso gausis 4cm, o tai jau ne tiek ir mazai. Kas liecia audi, draugas turejo tokia pacia, vienintelis dalykas, kas patiko tai pravazumas, bet vistiek pakibo ziema ant papu laukuose ne viena karta o del greicio... taip, lakstyt galima su betkuo... bet nepamirskim jog audinej geriausiu atveju 2 oro pagalves, kartais ir pagavles nepadeda, bet jaustis saugiam tikrai padeda. su kabriu dar nei kart nevaziavau daugiau nei 140, nesvarbu jog traukia daugiau.....
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#650
Parašyta 2015 liepos 29 - 08:24
Aš padiskutuočiau dar, nes esu išbandęs, kur galima nuvažiuoti, užvažiuoti, pravažiuoti, įvažiuoti su kai kuriais PSA bolidais. Tarkim nesu vairavęs pravažesnio automobilio, negu Citroen BX. VIsi, išgirdę šitą prikolą, iškart rėkia TAIGI VAŽIUOKLĖ PASIKELIA. Ir galiu pasakyt, kad praktiškai važiuoklė keliama tik tada, kai turi labai didelę duobę arba kai kažkur jau pakimbi ir reikia pasikelti tam, kad dugną pakeltum nuo kliūties. Nes važiuoti su pakelta neįmanoma net ir per asfaltą, o su pakelta važiuot bekele išvis neįmanoma, nes ji sukietėja ir tuomet šokinėja, ratai nedirba į gruntą ir gaunasi šuds. 99proc važiavimo bekele arba prastais keliais vyksta normalioj padėty, nes bolidas ir taip gan aukštas, didele prošvaisa.
Žvyruotam kaimo keliuky esu nulėkęs nuo kelio ant lauko (įsivaizduokit, kad peraukštėjimas, kaip griovio) ir pakibęs dugnu ant to šlaito kampo. Pasikelta, nuvažiuota žemyn ant lauko. Tuomet važiavau kokį kilometriuką per po rugiapjūtės suartą lauką, kol radau lėkštesnį šlaitą ir kabindamas skersai, užkilau. Miške per sąmanų ir lapų dangą (t.y. grynai tarp medžių be jokio keliuko ir jokia mašina ten nevažiavus) kyla maždaug į 10-12 laipsnių įkalnę, kol nesustoji. Ledai, sniegai, pusnys. Esam kartą pakibę iki dugno, nes su drauge labai rimti žmonės, nusprendėm po mano mokymą ją vairuoti, dar paraižyt ant užsnigtos aikštelės, o ten viršuj buvo leduko sluoksnis, o po juo dvigubas sniego sluoksnis, perskirtas ledu (panašiai kaip būna, kai žiemą vandens telkiniai per atlydžius užšąla dvigubu ledu), tai kol važiavom, buvo viskas gerai, bet sustojus ratai smigo kiaurai per tuos ledukus ir kapstėmės tuomet kokią valandą, bet išlipom savom jėgom be jokių patempimų.
Žiemą su vasarinėm padangom miškovežių išvažinėtais ir išmaltais keliais, kur tarpvėžė tokio aukščio, kad braukia dugną net pakėlus, važiavom ir pravažiavom. Pakibom tik tada, kai nusprendėm pabandyt tokį kelią, kur po paskutinės pūgos dar nevažiuota. Tai pakabinau ir dugną, ir variklio karterį ant užšąlusios tarpvėžės, ir tik tada jau sustojom. Nusprendus pabandyt pakelt į aukščiausią - rezultato jokio - ratai susmigo į sniegą provėžose... Pasirodo, ten buvo jo gerokai daugiau. Tuomet iššokom su chebra, pasistumėm ir išvažiavom Žodžiu tankas Ir tas galioja taip pat ir ZX/306 bolidams, tik kad jie gamykliškai labai žemo aukščio, dėl to pastoviai kažkur kažkas kimba į dugną, duslę, o greičiau važiuojant - kimba ir priekiniai bamperiai.
Dabar pridėsiu, kad nesiūlau to daryti su naujesniais ir prabangesniais bolidais, t.y. visokie ten naujesni 4,5,6 serijos bolidai, na ir iš esmės beveik visi naujesni PSA gaminiai...
O senesni, iki kokių 2000tųjų metų, žemesnės klasės, t.y. iki 4 serijos, yra juk kurti Prancūzijos kaimo žmogui, pas kurį taip pat kelias dažnai nebūna įspūdingas, ir dažnai taip pat važiuoklė nori būti paprastai remontuojama. Ir ji tikrai ji itin paprastai remontuoja, tereikia teisingus įrankius turėti ir naudoti, ko mūsų meistrai, turėdami ir naudodami VW/Audi specialius ar pasidarytus įrankius, nesupranta - skirtingai markei reikalingi skirtingi įrankiai, bet jie reikalingi. Jau net ir tos pačios Audi 80 senolės būlkos šakei išimt be specialiai pasigaminto rakto - sailenblokų varžtus atsukt labai nepatogu, nes jie tilto viduje, o skylė labai maža ir nepatogi, varžtas joje šone ir giliai...
O dabar prisipažinsiu, kad pradedu ir aš remontuoti/restauruoti Golpą. Golpas MK2 88 metų. 1,8 GT, t.y. benzinas su karbiuratorium ir jokių dujų, ir su vis dar veikiančiu Syncro. Įdomūs kontrastai - Karbiuratorius valdo variklį, o stabdžius valdo kompas - t.y. yra ABS. Gaila, neveikiantis. Nes parvarius mašiną apie 98tais, jau po metų nuėjo vienas daviklis, o tie davikliai tuomet kainavo labai daug, t.y. TIKRAI LABAI DAUG... Vakar susimatavau ir nusistačiau, kad mirę abu priekiniai davikliai, o vieno jų net neradau (atjungtas tvarkingai), galvojau, kur čia vežt restauruot, o vieną išburt visai, bet pažiūrėjau, kad tokie davikliai vis dar prekyboje Žodžiu pradžioj ardysim ir vežim kėbulo meistrams, kad pervirintų pusę kėbulo, nes tokį puvėką dar reikia mokėti rasti, bet iš techninės dalies tai ten viskas pakankamai dar gerai. Varikliukas kaip laikrodis, tik užkūrus po ilgo stovėjimo, teko gerokai palaukti, kol užsipildė kompensatoriai ir pradėjo gražiai tyliai dirbti, dėžė veikia gerai, tiltai veikia abu, sankaba keista, bet betods ir paprasto 1,8 motoro tinka. Įdomesni reikalai, kuriuos sunku gauti - pakabinamas guolis (jei prireiks, bet žinoma bėda, tai gali prireikt), visi galiniai stabdžiai (nuo paprasto netinka niekas, nei būgnai, nei kaladės, nei rankinio trosai), visa galinė važiuoklė ir pakaba. Reikia kaip tik susirinkt kėbulo dalis - gabalus, kurių dar šiuo metu nemažai yra likę parduotuvėse, sandėliuose, bet jau pradeda jos baiginėtis.
Labai reikia visų keturių durų. Durys jau be fortkių. Gal kas gali pasiūlyt?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#651
Parašyta 2015 liepos 29 - 08:36
Taip Tadai, ankstesni Peugeot (tie senieji patys) buvo vadinami afrikos karaliais, taciau kaip ir sakai, tik ne siu dienu
Šis bolidas buvo visų laikų perkamiausia afrikos AUTO ( ne Mercedesas kaip cia posakyje ir afrikoje...), nes buvo TANKAS (504 ir 504 4x4):
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 liepos 29 - 08:37
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#652
Parašyta 2015 rugpjūčio 04 - 10:17
seimoje nupirkta Citroen Xantia Activa modelis. 2000m., 2.0 HDI 80kw.. Gerai islaikyta, nenudrenkta., is senolio..LT tik pirma technikine dar..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#653
Parašyta 2015 rugpjūčio 04 - 10:58
O activa nebuvo gaminami tik bendzinai?
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 rugpjūčio 04 - 10:58
#654
Parašyta 2015 rugpjūčio 04 - 11:12
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 rugpjūčio 04 - 11:14
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#655
Parašyta 2015 rugpjūčio 04 - 11:30
tai kiek auto kieme dabar stovi? jeigu gerai išlaikytas, tai variantas tikrai neblogas, smagus posūkiuose turėtų būt
#656
Parašyta 2015 rugpjūčio 04 - 14:47
siaip kam tiek masinu ? draudimai TA kuras ?
#657
Parašyta 2015 rugpjūčio 04 - 15:49
vieni rūbus keičia kožnai dienai, kiti automobilius
#658
Parašyta 2015 rugpjūčio 04 - 17:04
Koks kieno reikalas, kiek norim, tiek ir turim. Jei turim ir neverkiam, vadinas viskas gerai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#659
Parašyta 2015 rugpjūčio 04 - 19:33
draudima koznai pirkt nebutina- ziurint ar yra kam vaziuot., Tech praeinamas ir puiku. Siaip is musu seimos (neskaitau saves ir zmonos., cia ieina ir mano tevai) visi vairuoja kas ne kozna diena - bet vaziuoja, tai autoparkas nemazas tikrai.. dar pora restauruojamu.. BXiukas ., dar gal but viena xsiusa (po avarijos) .
dar atsizvelgiama i tai, jei kuri sugenda, kad yra po ranka pakaitine.. bet tokiu tikrai nera ALE atsarginiu masinu daug.. turim viena kuria pasinaudojame as arba tevukas..
bet jos taip kaupiamos ir nera kolekcionuojamos, kitos tikrai paimam, parduodam kitiem.. kaip buvo su 306 paprastu dyzeliu, atkelus idejus turbinini varikli, atrodo vazinesim ilgai kol laikys, pasitaike proga, pardavem..
cia jau mano ., tevuko pomegiai automobilizmai.. aisku cia gal dar, parasys kodel ne naujos kur ten nei remontuot - tipo negenda..
o su jom visiskai nebeidomu daros. jos be dvasios - be charakterio. tipo ale vaziuot ir graziai atrodo nieko nedarius.
;)
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#660
Parašyta 2015 rugpjūčio 05 - 16:32
naujos negenda? pala, ką reiškia naujos? spėju tos naujos lankosi dažniau aptarnavimo centruose, nei senesni auto. Tfu tfu tfu, kabris, 2 metai, ir viskas kas daryta tai variklis. nes valgė tepalus. Ir tai buvo galima nedaryti... anyway vaziuoja ir vaziuoja. Zinoma pasikrapstyti yra kur ir viskas atnaujinama.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0