Check engine, dingus trauka, užgesinėjimas
#41
Parašyta 2014 vasario 03 - 16:45
#42
Parašyta 2014 vasario 03 - 17:01
...nu naaaa***ui Tomai, tuoj visas Vilnius prakeiks Anką.mašina buvo "30 garage", paskui "Acura", paskui "žibinte", o dabar "Vilgirdoj"
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#43
Parašyta 2014 vasario 03 - 18:13
#44
Parašyta 2014 vasario 05 - 14:18
Padarė ir jie Diagnostiką, reziumė buvo metamos trys klaidos dabar:Tipo niekas nieko taip ir nepasakė kame šaknys?
1. Kuro mišinio klaida
2. Termodaviklis (kuris laiko nuolat įjungtą ventiliatorių, jis įsijungia tik užkūrus ir suka be paliovos)
3. Kuro bako, benzino garų nuleidimo ščiupas
Tai gi va-gi-na, priėmė sprendimą, kad termodaviklis užsilenkęs, todėl veikia nuolat ventiliatorius ir neduoda iki galo išilti varikliui, t.y. maksimali temperatūra pasiekiama yra 80C, kadangi neišyla variklis, jis meta klaidą ir dirba kaip šaltas, o kai grįžta kuras, kompas supranta, taip, jog jis šaltas ir varinėja ne tik benzą po sistemą, o ir garus, tad kai kompas galvoja, kad variklis šaltas, garai kaupiasi bake, siurbiant benzą įtraukiami ir garai, o garų nuleidimo ščiupas neatsidaro ir galiausiai eina garai ratu, nes "ale šaltas" variklis, pasiekia degimo sistemą, mišinys nėra toks sprogus koks turi būti ir pasekmės tokios kaip pas mane, trūksta kuro, dingsta trauka, o paskui ir užgesinėja, atvėsta variklis, kuro sistema prisipildo vėl ataušusio kuro ir normaliai dirba iki kol kuras eidamas pro variklio sistemą neįšyla ir negrįžta į baką per abratkes.
Galiu pasakyti, kad ne veltui niekas tokio šudo neranda, nes šiadien trečia para kaip stovi maniškė Vilgirdoje, ten kaip ir mano dėdė (tėvų klasiokas) dirba, bet sakė tokių sistemų mechanikai retai mato, įprastai jos sumontuotos pas pežus, renukus, poroje modelių alfa romeo, ir volvuose (tuose pas kuriuos renault varikliai). Kaip sakant specialistai kurie tai aptinka turi būti išdirbę ne mažiau kaip 20m servisuose, kitu atvėju ragus tik įsistatysite lakstydami po visą Vilnių.
P.S. Žibintas yra aferistai ir lochai, nieko neranda, o sąskaitas išrašinėja 2000Lt sumai, Acura servisas supranta važiuoklę ir dar dalinai sugeba varikliuose tvarkytis, bet Vilgirdoje galiu pasakyti - dirba specialistai, nors ir brangu ten tvarkyti, vis gi varyti mašiną verta, pabandysiu pakalbėti, kad klubo bendruomenei taikytų nuolaidas.
#45
Parašyta 2014 vasario 05 - 15:13
Tikėkimės jog tame esmė ir bus.Padarė ir jie Diagnostiką, reziumė buvo metamos trys klaidos dabar:
1. Kuro mišinio klaida
2. Termodaviklis (kuris laiko nuolat įjungtą ventiliatorių, jis įsijungia tik užkūrus ir suka be paliovos)
3. Kuro bako, benzino garų nuleidimo ščiupas
Tai gi va-gi-na, priėmė sprendimą, kad termodaviklis užsilenkęs, todėl veikia nuolat ventiliatorius ir neduoda iki galo išilti varikliui, t.y. maksimali temperatūra pasiekiama yra 80C, kadangi neišyla variklis, jis meta klaidą ir dirba kaip šaltas, o kai grįžta kuras, kompas supranta, taip, jog jis šaltas ir varinėja ne tik benzą po sistemą, o ir garus, tad kai kompas galvoja, kad variklis šaltas, garai kaupiasi bake, siurbiant benzą įtraukiami ir garai, o garų nuleidimo ščiupas neatsidaro ir galiausiai eina garai ratu, nes "ale šaltas" variklis, pasiekia degimo sistemą, mišinys nėra toks sprogus koks turi būti ir pasekmės tokios kaip pas mane, trūksta kuro, dingsta trauka, o paskui ir užgesinėja, atvėsta variklis, kuro sistema prisipildo vėl ataušusio kuro ir normaliai dirba iki kol kuras eidamas pro variklio sistemą neįšyla ir negrįžta į baką per abratkes.
Galiu pasakyti, kad ne veltui niekas tokio šudo neranda, nes šiadien trečia para kaip stovi maniškė Vilgirdoje, ten kaip ir mano dėdė (tėvų klasiokas) dirba, bet sakė tokių sistemų mechanikai retai mato, įprastai jos sumontuotos pas pežus, renukus, poroje modelių alfa romeo, ir volvuose (tuose pas kuriuos renault varikliai). Kaip sakant specialistai kurie tai aptinka turi būti išdirbę ne mažiau kaip 20m servisuose, kitu atvėju ragus tik įsistatysite lakstydami po visą Vilnių.
P.S. Žibintas yra aferistai ir lochai, nieko neranda, o sąskaitas išrašinėja 2000Lt sumai, Acura servisas supranta važiuoklę ir dar dalinai sugeba varikliuose tvarkytis, bet Vilgirdoje galiu pasakyti - dirba specialistai, nors ir brangu ten tvarkyti, vis gi varyti mašiną verta, pabandysiu pakalbėti, kad klubo bendruomenei taikytų nuolaidas.
#46
Parašyta 2014 vasario 05 - 15:27
#47
Parašyta 2014 vasario 05 - 20:24
Skaiciau kelis kartus .Taciau nuo siu zodziu ""Tai gi va-gi-na, priėmė sprendimą..... iki ......negrįžta į baką per abratkes."" nieko nesupratau. Pats turiu P406 benzina, suprantu visa ipurskimo sistemos veikimo principa , taciau kas cia parasyta nesuprantu , kad ir ""siurbiant benzą įtraukiami ir garai"", kaip gali siurblys siurbiant benzina traukti benzino garus!!!!Nebent nera benzino. Jeigu klystu prasau pataisykite.Padarė ir jie Diagnostiką, reziumė buvo metamos trys klaidos dabar:
1. Kuro mišinio klaida
2. Termodaviklis (kuris laiko nuolat įjungtą ventiliatorių, jis įsijungia tik užkūrus ir suka be paliovos)
3. Kuro bako, benzino garų nuleidimo ščiupas
Tai gi va-gi-na, priėmė sprendimą, kad termodaviklis užsilenkęs, todėl veikia nuolat ventiliatorius ir neduoda iki galo išilti varikliui, t.y. maksimali temperatūra pasiekiama yra 80C, kadangi neišyla variklis, jis meta klaidą ir dirba kaip šaltas, o kai grįžta kuras, kompas supranta, taip, jog jis šaltas ir varinėja ne tik benzą po sistemą, o ir garus, tad kai kompas galvoja, kad variklis šaltas, garai kaupiasi bake, siurbiant benzą įtraukiami ir garai, o garų nuleidimo ščiupas neatsidaro ir galiausiai eina garai ratu, nes "ale šaltas" variklis, pasiekia degimo sistemą, mišinys nėra toks sprogus koks turi būti ir pasekmės tokios kaip pas mane, trūksta kuro, dingsta trauka, o paskui ir užgesinėja, atvėsta variklis, kuro sistema prisipildo vėl ataušusio kuro ir normaliai dirba iki kol kuras eidamas pro variklio sistemą neįšyla ir negrįžta į baką per abratkes.
Galiu pasakyti, kad ne veltui niekas tokio šudo neranda, nes šiadien trečia para kaip stovi maniškė Vilgirdoje, ten kaip ir mano dėdė (tėvų klasiokas) dirba, bet sakė tokių sistemų mechanikai retai mato, įprastai jos sumontuotos pas pežus, renukus, poroje modelių alfa romeo, ir volvuose (tuose pas kuriuos renault varikliai). Kaip sakant specialistai kurie tai aptinka turi būti išdirbę ne mažiau kaip 20m servisuose, kitu atvėju ragus tik įsistatysite lakstydami po visą Vilnių.
P.S. Žibintas yra aferistai ir lochai, nieko neranda, o sąskaitas išrašinėja 2000Lt sumai, Acura servisas supranta važiuoklę ir dar dalinai sugeba varikliuose tvarkytis, bet Vilgirdoje galiu pasakyti - dirba specialistai, nors ir brangu ten tvarkyti, vis gi varyti mašiną verta, pabandysiu pakalbėti, kad klubo bendruomenei taikytų nuolaidas.
Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2014 vasario 05 - 20:25
#48
Parašyta 2014 vasario 05 - 21:08
http://www.peugeot-k...5&hl=tiksejimas...suprantu visa ipurskimo sistemos veikimo principa , taciau kas cia parasyta nesuprantu ...
... reiškia, supranti ne viską...
#49 Svečias_Albertasssss_*
Parašyta 2014 vasario 05 - 22:07
Šį pranešimą redagavo Albertas: 2014 vasario 05 - 22:08
#50
Parašyta 2014 vasario 08 - 10:15
#51
Parašyta 2014 vasario 13 - 16:22
Į įsiurbimo kolektorių patenka ne tik kuro siurblio pumpuojamas kuras, bet ir kuro garai. Tik jie patenka skirtingu keliu. Garai į įsiurbimo kolektorių patenka pro taip vadinamą EVAP vožtuvą, anglies filtrą. Dažniausiai šis filtras beveik visų benzininių auto būna po dešiniu priekiniu sparnu..... Pats turiu P406 benzina, suprantu visa ipurskimo sistemos veikimo principa , taciau kas cia parasyta nesuprantu , kad ir ""siurbiant benzą įtraukiami ir garai"", kaip gali siurblys siurbiant benzina traukti benzino garus!!!!Nebent nera benzino. Jeigu klystu prasau pataisykite.
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0