Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Check engine, dingus trauka, užgesinėjimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 50

#41 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2014 vasario 03 - 16:45

Tai gi dabar taip, mašina buvo "30 garage", paskui "Acura", paskui "žibinte", o dabar "Vilgirdoj", tuoj sužinosime kas geriausiai tvarko mašinas :D
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#42 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2014 vasario 03 - 17:01

mašina buvo "30 garage", paskui "Acura", paskui "žibinte", o dabar "Vilgirdoj"

...nu naaaa***ui :D Tomai, tuoj visas Vilnius prakeiks Anką. :wh:
  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#43 Taskento

Taskento
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 130
  • Vieta:Šilalė - Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 sedanas, 2005m. Peugeot 406 coupe, 1999m.

Parašyta 2014 vasario 03 - 18:13

Tipo niekas nieko taip ir nepasakė kame šaknys? :unsure:
  • 0

#44 Bosas

Bosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 84
  • Vieta:Vilnius, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2014 vasario 05 - 14:18

Tipo niekas nieko taip ir nepasakė kame šaknys? :unsure:

Padarė ir jie Diagnostiką, reziumė buvo metamos trys klaidos dabar:
1. Kuro mišinio klaida
2. Termodaviklis (kuris laiko nuolat įjungtą ventiliatorių, jis įsijungia tik užkūrus ir suka be paliovos)
3. Kuro bako, benzino garų nuleidimo ščiupas
Tai gi va-gi-na, priėmė sprendimą, kad termodaviklis užsilenkęs, todėl veikia nuolat ventiliatorius ir neduoda iki galo išilti varikliui, t.y. maksimali temperatūra pasiekiama yra 80C, kadangi neišyla variklis, jis meta klaidą ir dirba kaip šaltas, o kai grįžta kuras, kompas supranta, taip, jog jis šaltas ir varinėja ne tik benzą po sistemą, o ir garus, tad kai kompas galvoja, kad variklis šaltas, garai kaupiasi bake, siurbiant benzą įtraukiami ir garai, o garų nuleidimo ščiupas neatsidaro ir galiausiai eina garai ratu, nes "ale šaltas" variklis, pasiekia degimo sistemą, mišinys nėra toks sprogus koks turi būti ir pasekmės tokios kaip pas mane, trūksta kuro, dingsta trauka, o paskui ir užgesinėja, atvėsta variklis, kuro sistema prisipildo vėl ataušusio kuro ir normaliai dirba iki kol kuras eidamas pro variklio sistemą neįšyla ir negrįžta į baką per abratkes.
Galiu pasakyti, kad ne veltui niekas tokio šudo neranda, nes šiadien trečia para kaip stovi maniškė Vilgirdoje, ten kaip ir mano dėdė (tėvų klasiokas) dirba, bet sakė tokių sistemų mechanikai retai mato, įprastai jos sumontuotos pas pežus, renukus, poroje modelių alfa romeo, ir volvuose (tuose pas kuriuos renault varikliai). Kaip sakant specialistai kurie tai aptinka turi būti išdirbę ne mažiau kaip 20m servisuose, kitu atvėju ragus tik įsistatysite lakstydami po visą Vilnių.
P.S. Žibintas yra aferistai ir lochai, nieko neranda, o sąskaitas išrašinėja 2000Lt sumai, Acura servisas supranta važiuoklę ir dar dalinai sugeba varikliuose tvarkytis, bet Vilgirdoje galiu pasakyti - dirba specialistai, nors ir brangu ten tvarkyti, vis gi varyti mašiną verta, pabandysiu pakalbėti, kad klubo bendruomenei taikytų nuolaidas. :)
  • 0
Burn your tires, not your soul... :pug:

#45 Taskento

Taskento
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 130
  • Vieta:Šilalė - Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 sedanas, 2005m. Peugeot 406 coupe, 1999m.

Parašyta 2014 vasario 05 - 15:13

Padarė ir jie Diagnostiką, reziumė buvo metamos trys klaidos dabar:
1. Kuro mišinio klaida
2. Termodaviklis (kuris laiko nuolat įjungtą ventiliatorių, jis įsijungia tik užkūrus ir suka be paliovos)
3. Kuro bako, benzino garų nuleidimo ščiupas
Tai gi va-gi-na, priėmė sprendimą, kad termodaviklis užsilenkęs, todėl veikia nuolat ventiliatorius ir neduoda iki galo išilti varikliui, t.y. maksimali temperatūra pasiekiama yra 80C, kadangi neišyla variklis, jis meta klaidą ir dirba kaip šaltas, o kai grįžta kuras, kompas supranta, taip, jog jis šaltas ir varinėja ne tik benzą po sistemą, o ir garus, tad kai kompas galvoja, kad variklis šaltas, garai kaupiasi bake, siurbiant benzą įtraukiami ir garai, o garų nuleidimo ščiupas neatsidaro ir galiausiai eina garai ratu, nes "ale šaltas" variklis, pasiekia degimo sistemą, mišinys nėra toks sprogus koks turi būti ir pasekmės tokios kaip pas mane, trūksta kuro, dingsta trauka, o paskui ir užgesinėja, atvėsta variklis, kuro sistema prisipildo vėl ataušusio kuro ir normaliai dirba iki kol kuras eidamas pro variklio sistemą neįšyla ir negrįžta į baką per abratkes.
Galiu pasakyti, kad ne veltui niekas tokio šudo neranda, nes šiadien trečia para kaip stovi maniškė Vilgirdoje, ten kaip ir mano dėdė (tėvų klasiokas) dirba, bet sakė tokių sistemų mechanikai retai mato, įprastai jos sumontuotos pas pežus, renukus, poroje modelių alfa romeo, ir volvuose (tuose pas kuriuos renault varikliai). Kaip sakant specialistai kurie tai aptinka turi būti išdirbę ne mažiau kaip 20m servisuose, kitu atvėju ragus tik įsistatysite lakstydami po visą Vilnių.
P.S. Žibintas yra aferistai ir lochai, nieko neranda, o sąskaitas išrašinėja 2000Lt sumai, Acura servisas supranta važiuoklę ir dar dalinai sugeba varikliuose tvarkytis, bet Vilgirdoje galiu pasakyti - dirba specialistai, nors ir brangu ten tvarkyti, vis gi varyti mašiną verta, pabandysiu pakalbėti, kad klubo bendruomenei taikytų nuolaidas. :)

Tikėkimės jog tame esmė ir bus. :)
  • 0

#46 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2014 vasario 05 - 15:27

na zibintas neviena gedima buvo rades ir pasalines, tad prasyciau biski pagarbos.. o sako su benzais maziau problemu :unsure:
  • 0

#47 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 vasario 05 - 20:24

Padarė ir jie Diagnostiką, reziumė buvo metamos trys klaidos dabar:
1. Kuro mišinio klaida
2. Termodaviklis (kuris laiko nuolat įjungtą ventiliatorių, jis įsijungia tik užkūrus ir suka be paliovos)
3. Kuro bako, benzino garų nuleidimo ščiupas
Tai gi va-gi-na, priėmė sprendimą, kad termodaviklis užsilenkęs, todėl veikia nuolat ventiliatorius ir neduoda iki galo išilti varikliui, t.y. maksimali temperatūra pasiekiama yra 80C, kadangi neišyla variklis, jis meta klaidą ir dirba kaip šaltas, o kai grįžta kuras, kompas supranta, taip, jog jis šaltas ir varinėja ne tik benzą po sistemą, o ir garus, tad kai kompas galvoja, kad variklis šaltas, garai kaupiasi bake, siurbiant benzą įtraukiami ir garai, o garų nuleidimo ščiupas neatsidaro ir galiausiai eina garai ratu, nes "ale šaltas" variklis, pasiekia degimo sistemą, mišinys nėra toks sprogus koks turi būti ir pasekmės tokios kaip pas mane, trūksta kuro, dingsta trauka, o paskui ir užgesinėja, atvėsta variklis, kuro sistema prisipildo vėl ataušusio kuro ir normaliai dirba iki kol kuras eidamas pro variklio sistemą neįšyla ir negrįžta į baką per abratkes.
Galiu pasakyti, kad ne veltui niekas tokio šudo neranda, nes šiadien trečia para kaip stovi maniškė Vilgirdoje, ten kaip ir mano dėdė (tėvų klasiokas) dirba, bet sakė tokių sistemų mechanikai retai mato, įprastai jos sumontuotos pas pežus, renukus, poroje modelių alfa romeo, ir volvuose (tuose pas kuriuos renault varikliai). Kaip sakant specialistai kurie tai aptinka turi būti išdirbę ne mažiau kaip 20m servisuose, kitu atvėju ragus tik įsistatysite lakstydami po visą Vilnių.
P.S. Žibintas yra aferistai ir lochai, nieko neranda, o sąskaitas išrašinėja 2000Lt sumai, Acura servisas supranta važiuoklę ir dar dalinai sugeba varikliuose tvarkytis, bet Vilgirdoje galiu pasakyti - dirba specialistai, nors ir brangu ten tvarkyti, vis gi varyti mašiną verta, pabandysiu pakalbėti, kad klubo bendruomenei taikytų nuolaidas. :)

Skaiciau kelis kartus .Taciau nuo siu zodziu ""Tai gi va-gi-na, priėmė sprendimą..... iki ......negrįžta į baką per abratkes."" nieko nesupratau. Pats turiu P406 benzina, suprantu visa ipurskimo sistemos veikimo principa , taciau kas cia parasyta nesuprantu , kad ir ""siurbiant benzą įtraukiami ir garai"", kaip gali siurblys siurbiant benzina traukti benzino garus!!!!Nebent nera benzino. Jeigu klystu prasau pataisykite.

Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2014 vasario 05 - 20:25

  • 0

#48 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2014 vasario 05 - 21:08

...suprantu visa ipurskimo sistemos veikimo principa , taciau kas cia parasyta nesuprantu ...

http://www.peugeot-k...5&hl=tiksejimas
... reiškia, supranti ne viską... :ax:
  • 0
... labai piktas diedas...

#49 Svečias_Albertasssss_*

Svečias_Albertasssss_*
  • Svečiai

Parašyta 2014 vasario 05 - 22:07

Noreciau pamatyt tos epopejos finala. Jau vaziuoja? Gedimas sutvarkytas, kad servisas visaip "pakyletas"? Nes kazkodel niekur neiskaitau apie laiminga pabaiga..

Šį pranešimą redagavo Albertas: 2014 vasario 05 - 22:08

  • 0

#50 Taskento

Taskento
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 130
  • Vieta:Šilalė - Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 sedanas, 2005m. Peugeot 406 coupe, 1999m.

Parašyta 2014 vasario 08 - 10:15

Sutvarkė jau?
  • 0

#51 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2014 vasario 13 - 16:22

.... Pats turiu P406 benzina, suprantu visa ipurskimo sistemos veikimo principa , taciau kas cia parasyta nesuprantu , kad ir ""siurbiant benzą įtraukiami ir garai"", kaip gali siurblys siurbiant benzina traukti benzino garus!!!!Nebent nera benzino. Jeigu klystu prasau pataisykite.

Į įsiurbimo kolektorių patenka ne tik kuro siurblio pumpuojamas kuras, bet ir kuro garai. Tik jie patenka skirtingu keliu. Garai į įsiurbimo kolektorių patenka pro taip vadinamą EVAP vožtuvą, anglies filtrą. Dažniausiai šis filtras beveik visų benzininių auto būna po dešiniu priekiniu sparnu.
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0