nematau bedos,nebutu vokieciu butu kiti.
volvo ar toyota?
#221
Parašyta 2015 lapkričio 25 - 13:13
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#222
Parašyta 2015 lapkričio 25 - 13:30
nematau bedos,nebutu vokieciu butu kiti.
Nieko nebūtų. Vokiečiai ir japonai labai disciplinuotos tautos todėl ir sugeba kokybišką produkciją gamint
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#223
Parašyta 2015 lapkričio 25 - 13:49
Nieko nebūtų. Vokiečiai ir japonai labai disciplinuotos tautos todėl ir sugeba kokybišką produkciją gamint
Pamirškit tą vokišką kokybę amžiams, ne be rusų laika, kai aparat vokietijos nieko kito niekas nežinojo. pvž japonai, prancūzai šimta, jei ne milijoną kartu geriau už visokas aubi, vw ir kitus to rajono vežimus, čia tik stereotipas "kokibes". Čia turbūt tik Lietuvoje, vokiečių grupės, volvo, toyota - negendančios mašinos ir bėda yra tame, kad žmogus užėjąs į servisą, kur kabės paskersti (visi prieš tai išvardinti vežimai ir nei vieno prancūzo), guls kryžium ir sakys, kad "pežo, reno..." , neginu labai aš ir france auto, bet čia lygiai taip pat yra piktybiškai šnekama apie tą "pež, reno.." kaip pragyventi 20-40metų Lietuvoje ir "nemokėti" lietuviškai
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 lapkričio 25 - 14:07
#224
Parašyta 2015 lapkričio 25 - 14:29
Pamirškit tą vokišką kokybę amžiams, ne be rusų laika, kai aparat vokietijos nieko kito niekas nežinojo. pvž japonai, prancūzai šimta, jei ne milijoną kartu geriau už visokas aubi, vw ir kitus to rajono vežimus, čia tik stereotipas "kokibes". Čia turbūt tik Lietuvoje, vokiečių grupės, volvo, toyota - negendančios mašinos ir bėda yra tame, kad žmogus užėjąs į servisą, kur kabės paskersti (visi prieš tai išvardinti vežimai ir nei vieno prancūzo), guls kryžium ir sakys, kad "pežo, reno..." , neginu labai aš ir france auto, bet čia lygiai taip pat yra piktybiškai šnekama apie tą "pež, reno.." kaip pragyventi 20-40metų Lietuvoje ir "nemokėti" lietuviškai
Ne apie tai kalbu. Visi koncernai dabar aišku orientuojasi į gamybos apimčių didinimą, pinigų kalimą naudojant pigesnes medžiagas, skiriant mažiau laiko tobulinant produkciją, ko pasekoje kenčia kokybė. Kalbėjau apie pačių vokiečių gebėjimą kurti ir daryti kokybiškai (nekalbu apie tai, kai ateina koncerno fiureris ir duoda Hansui per makaulę: - nedaryk taip, taip brangu bus - niekas nepirks.) Jei pasidomėt pramone, tai 80proc. įrengimų vokiečių ir japonų. Pats dirbau su tuo ir kai reikia kokybės vokiečiai, japonai nepaikeičiami. Čia aišku, nugrybavom į lankas jau
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#225
Parašyta 2015 lapkričio 25 - 17:30
Nieko nebūtų. Vokiečiai ir japonai labai disciplinuotos tautos todėl ir sugeba kokybišką produkciją gamint
Tikrai,kad nugrybavai i lankas, vienareiksmiskai jau nebera vokieciai pramones irengimu lyderiai. bet tiek to ;) Apie disciplinas jau gali garsiai ir nebekalbet, jau 12 metu dirbu su vokieciais ir daug laiko praleidziu vokietijoje, tai zinau,ka sakau. Dar ka noriu pasakyti, niekas nesistengia gaminti tam,kad reiktu remontuoti,visi gamina su ta intencija,kad butu patikimiau, bet ne visiems tas gaunasi, todel,kad visokie reikalavimai,tokie kaip EURO 6 tarkim,labai padaro viska sudetinga ir aisku nepatikima. Jei gamintu su ta mintim,kad tektu taisyti,visi oficialus servisai turetu pilnus sandelius detaliu, bet taip nera. Is kitos puse,nu pagamintu masina,kuri 15metu negestu,nu ir kas, vistiek ja po 15metu keistum,atsibostu gi
Šį pranešimą redagavo Francis: 2015 lapkričio 25 - 17:30
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#226
Parašyta 2015 lapkričio 25 - 22:16
Nią nu reik proto turėt ir sakyt kad be vokiečių būtų tik vežimai. Turėdamas kada laiko pasidomėk ką reiškia Volkswagen... Vokiečiai jau senai nebežiba kokybe ir patikimumu. Taip ka nereik čia senais sentimentais šiandien vadovautis.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#227
Parašyta 2015 lapkričio 28 - 09:55
kad ir kaip nemegstu Autobild rasliavos,bet viename numeryje Subarikas buvo testuojamas 100000km, nepamenu kox, su savo 2.0 boxer dyzeliu. Subaru fanams siulau neskaityti,smugis zemiau juostos bus. jei jau taip po 1000000km, kas bus su atvarytu pas mus su virs 200000km...
Apie si pirma blyna visi viska zino ir nieko naujo cia neparasiai, gali pasiskaityt apie atnaujinta 2.0boxer dyzeli, manau labai nustebsi, kad ir japonai moka gamint dyzelius
O bendrai apie subaru, tai nuo kada sis auto yra egzotika, apsidairykit ju turbut daugiau nei peupeu ir kuri detale pas subaru nelaiko? Kas ten byra ir yra nepatikima? Kas del kainu, tai didesne dalis subaru originaliu daliu kainuoja pigiau uz tarkim audi taivanietiskas, kas del kebulo, tai irgi pilna daliu. Tiek originaliu, tiek taivano ar kokio kino gamybos. Vienintelis trukumas, tai garso izoliacija, nors man tai ne kiek netrukdo, bet kitiems labai kliuna. Nors ir sia beda japonai issprende su naujais auto.
#228
Parašyta 2015 lapkričio 28 - 10:53
WV, Audi, Ople, Ford, Renault, Peugeot populiariausi Lietuvoje. Subaru tame sąraše gal šešioliktas, gal devynioliktas...
#229
Parašyta 2015 lapkričio 28 - 15:26
nezinau kelintas subaru, bet kas liecia naujus, tai populiariausias fiat
#230
Parašyta 2015 lapkričio 28 - 15:29
nezinau kelintas subaru, bet kas liecia naujus, tai populiariausias fiat
Naujas populiariausias, kuris pigiausias
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#231
Parašyta 2015 lapkričio 28 - 16:05
linukass,pasakysiu tau kazka naujo,tai buvo siu metu subaru su paskutines kartos boxer dyzeliu. Apie pirmos kartos tai is vis nieko gero,zinau tokius du pirktus lt legacius,vos 100000 km davaziavo,pardave savininkai.
Šį pranešimą redagavo Francis: 2015 lapkričio 28 - 16:09
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#232
Parašyta 2015 lapkričio 28 - 16:06
nezinau kelintas subaru, bet kas liecia naujus, tai populiariausias fiat
Populiariausias Fiat 500, deja jau po dienos ar dviejų po nupirkimo jie būna išregistruoti ir išvažiuoja į Vakarų Europą, daugiausiai grįžta atgal į Italiją. Italams taip pigiau.
#233
Parašyta 2015 lapkričio 28 - 19:35
linukass,pasakysiu tau kazka naujo,tai buvo siu metu subaru su paskutines kartos boxer dyzeliu. Apie pirmos kartos tai is vis nieko gero,zinau tokius du pirktus lt legacius,vos 100000 km davaziavo,pardave savininkai.
Tai gal imesk kokia nuoroda kur ten kas ka testavo, butu idomu paziuret, nes kolkas po atnaujinimo niekas nesiskundzia tais dyzeliais. Nors man asmeniskai giliai dzin, daugiau gyvenime neturesiu dyzelio
#234
Parašyta 2015 lapkričio 28 - 19:56
www.autobild.de
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#235
Parašyta 2015 lapkričio 29 - 19:14
Vokiskai neskaitau, bet kiek pavyko rast info, tai nieko blogo neradau, gal sukonkretink
#236
Parašyta 2015 gruodžio 31 - 10:59
Jei teisingai supratau, volvo nuo ~2008-9 m. ėmė montuoti PSA 1,6 ir 2,0 HDI variklius? Jie gatavus jama iš francūzų, ar patys renka?...
#237
Parašyta 2015 gruodžio 31 - 11:03
nuo 2005 ima 1,6 ir 2,0. 2010 paleido savo 2.0 dyzeli ir liko tik 1.6 Hdi. O koks skirtumas kas renka variklius? Ten didelio mokslo nereik Mokslo reik jiem suprojektuot
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#238
Parašyta 2015 gruodžio 31 - 11:18
... jo, bet kažkas čia minėjo, kad volvuose tie HDI nelabai patikimi, lyginant su pežais...
P.S. kai italai Toljatyje pastatė autogamyklą, pradžioje tiekdavo savo mazgus, tame tarpe ir variklius. Orginalieji fiat'iniai be problemų prasukdavo 400 kkm, kai imti gaminti rusiškieji jau po 200 kkm jau prašydavosi kapitalinio...
Kaži, ar naujieji volvo akcininkai (China) neliepė ant ko nors pataupyt?..
#239
Parašyta 2015 gruodžio 31 - 13:08
... jo, bet kažkas čia minėjo, kad volvuose tie HDI nelabai patikimi, lyginant su pežais...
P.S. kai italai Toljatyje pastatė autogamyklą, pradžioje tiekdavo savo mazgus, tame tarpe ir variklius. Orginalieji fiat'iniai be problemų prasukdavo 400 kkm, kai imti gaminti rusiškieji jau po 200 kkm jau prašydavosi kapitalinio...
Kaži, ar naujieji volvo akcininkai (China) neliepė ant ko nors pataupyt?..
Nu taip HDi vulvose nepatikimi, bet dėl to, kad SIEMENS sistema ten. Dažnai prastai kuriasi, nes kuro sistema oro prisigaudo.
Apie rusišką produkciją neverta net kalbėti, nei minėti. Viskas pas juos praščiausios kokybės. Jei kažko galima nedadaryt, tai jie nedadarys ;)
O siauraakiai vulvas tik 2010 metais nupirko, tai iki tų metų kinų gali nebijot.
O kas dėl kokybės, tai naująjį XC90, kuris gamintas jau po kiniečių invazijos visi giria ir niekas blogų žodžių neturi. Dėl kainos nebent
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2015 gruodžio 31 - 13:10
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#240
Parašyta 2015 gruodžio 31 - 14:30
Nu taip HDi vulvose nepatikimi, bet dėl to, kad SIEMENS sistema ten. Dažnai prastai kuriasi, nes kuro sistema oro prisigaudo.
Apie rusišką produkciją neverta net kalbėti, nei minėti. Viskas pas juos praščiausios kokybės. Jei kažko galima nedadaryt, tai jie nedadarys ;)
O siauraakiai vulvas tik 2010 metais nupirko, tai iki tų metų kinų gali nebijot.
O kas dėl kokybės, tai naująjį XC90, kuris gamintas jau po kiniečių invazijos visi giria ir niekas blogų žodžių neturi. Dėl kainos nebent
O tą SIEMENS negalima pakeisti į pvz BOSCH?
Rusiškos technikos pavyzdį daviau tam, kad paneigti teiginį " O koks skirtumas kas renka variklius? Ten didelio mokslo nereik .Mokslo reik jiem suprojektuot "...
XC90 vos pasirodė, dar nepavažinėta tiek, kad būtų galima kažką spręst. "Visi giria" - ne rodiklis.
Vartotojų skaito šią temą: 9
narių: 0, svečių: 9, slaptų narių: 0