Nu nera blogi tie varikliai. Nieko ten keist nereikia. Tik biski kaprizingi tie SIEMENS ir tiek Nuvaziuoja 500 000km be problemu.
volvo ar toyota?
#241
Parašyta 2015 gruodžio 31 - 14:48
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#242
Parašyta 2015 gruodžio 31 - 18:58
kaip ir rasiau buvo atliekamas testas no naujo volvo, is niolikos bandzusiuju berods nei vienam nebuvo kazkokiu grybavimu. Juokas jeme kai statyt bande pats volvo ir isirezes i stulpas gazavo, ar i prieko kitam auto:) na daug ten visokiu grybu buvo...ir tai masina uz 50000€, panasu pagal patikimuma bus gale kaip ir pirmtakas.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#243
Parašyta 2015 gruodžio 31 - 20:05
Nu nera blogi tie varikliai. Nieko ten keist nereikia. Tik biski kaprizingi tie SIEMENS ir tiek Nuvaziuoja 500 000km be problemu.
Kaipo užvedusio šią temą, planai tokie:
Pežiui TA baigiasi 16 m. rugsėjo pradžioj. Dar kartą varyt nebesinori. Juolab pavasary mano francūzui sukanka 20 metų. Visi galai irsta, investicijų reikalauja 2X daugiau, nei likutinė vertė.
Nesinori pirkti š... , nes visos mano auto tarnaudavo ilgai. Net pagalvoju, ar pagal turėtųjų laikymo progresiją metais (5, 10, 11 ) ši netaps paskutinė?
Dūšia labiau krypsta prie volvo, bet (gal jau minėjau), niekad neturėjau dyzelio, o skelbimuose benzai - 1 iš 50. Ir tie patys matosi, kad uždrožti. Net ant nuotraukų detalių atspalviai skiriasi.
Yra pirktų Lietuvoj, su pilna serviso istorija, tikra rida ir t.t., bet dyzeliai. Taip kad dabar derėtų pakeisti temą : "kurį dyzelį rinktis?".
Tas "Tik biski kaprizingi tie SIEMENS ir tiek" - man netinka. Neturėjau ir neturėsiu kelių mašinų autoparko, tik vieną, todėl jai vienai "tik biskį" neužsikūrus, kils problemos....
#244
Parašyta 2016 sausio 02 - 22:31
Kaipo užvedusio šią temą, planai tokie:
Pežiui TA baigiasi 16 m. rugsėjo pradžioj. Dar kartą varyt nebesinori. Juolab pavasary mano francūzui sukanka 20 metų. Visi galai irsta, investicijų reikalauja 2X daugiau, nei likutinė vertė.
Nesinori pirkti š... , nes visos mano auto tarnaudavo ilgai. Net pagalvoju, ar pagal turėtųjų laikymo progresiją metais (5, 10, 11 ) ši netaps paskutinė?
Dūšia labiau krypsta prie volvo, bet (gal jau minėjau), niekad neturėjau dyzelio, o skelbimuose benzai - 1 iš 50. Ir tie patys matosi, kad uždrožti. Net ant nuotraukų detalių atspalviai skiriasi.
Yra pirktų Lietuvoj, su pilna serviso istorija, tikra rida ir t.t., bet dyzeliai. Taip kad dabar derėtų pakeisti temą : "kurį dyzelį rinktis?".
Tas "Tik biski kaprizingi tie SIEMENS ir tiek" - man netinka. Neturėjau ir neturėsiu kelių mašinų autoparko, tik vieną, todėl jai vienai "tik biskį" neužsikūrus, kils problemos....
Nu tai pirk volvą su volviniu varikliu ir džiaugsies Nors reliai V70 III kartos, S80 II, tai yra ant Fordo platformos kurtos, tai gali nustebt pakaboj radęs FORD detalių
Pvz: as saviškę jau 3 metus drožiu. Prasukta 50 000km ir asfaltu ir žvyru ir kitokiom dangom Nupirkus buvo iškart amortikai galiniai pakeisti po 90Lt (kinietiški), nes bildėjo. Iš pakabos buvo keisti šakiu sailentblokai po 70Lt ir stabilizatoriuas traukes. Buvo sprogęs interkūleris, kai pastrigo turbinos valdymo vožtuvas. Interkūleris šrote 250Lt buvo. Dar kondiškės sankabos guolį esu keitęs, nes cypė 20eur. Čia viskas ką per 50k km sukišau. Dabar prieki jau kažkas barška, atšilus orams bus ieškoma to bilduko. Dar tiesa buvo prietaisų skydelis buvo pradėjęs neberodyt, čia liga iki 2004m. O remontas toks, kad reikia su lituokliu perlituot. Pats perlitavau, tai nieko nekainavo.
Tik dėl eskplotacinių išlaidų, tai tepalų keitimas brangus. 5 cil. dyzeliniam motorui volvos reik 6.5L 0w30 pilnai sintetinio tepalo (galima ir pigesni pilt 5w30/40), kas kainuodavo apie 250-280Lt su filtru. Keičiasi kas 20kkm arba kas metus.
Yra dar 406 , tai ten hemarojus.. Vis kažkas genda. Jokio patikimumo. Tai koloneliu laidai kazkur duryse nusilankstė, tai abs kompas sudegė, tai duru spyna užsikirto ir nejo kiekaip vidun patekt, tai stabdžiu suportas uzsikirto... Nors su volva jie tu pačiu metu ir anas dar daug mažiau pravaževęs buvo, nes buvo pirktas dar su originaliom 7 metu senumo suaižėjusiom Michelin padugnėm.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#245
Parašyta 2016 sausio 03 - 12:31
Pirmieji V70 (kampuoti) ėjo su VW 2,5 TDI varikliais. Dar ir dabar pažįstamas tokį turi ir kurą taupo. Vėliau pasirodę V70 II gavo "a la volvinį" 2,4 variklį, kuris kiek supratau - tas pats, tik savaip perkurtas motoras. Ekonomijos jokios, srebia kaip smakas. Trys bendradarbiai turi (visų 120 kW), tai miesto rėžimu telpa į 8 su biškiu, nes važiuojam darban prieš 7.00, kai dar neprasidėjęs pikas. Grįžtama apie 16.00, irgi iki didžiųjų kamščių. Kitais atvejais - virš 9 l/100 km garantuota. Tikrai nepirksiu tokio kuro naikintojo...
Domiuosi 1,6 ir 2,0 variantais, arba gal pasitaikysiančiais benzininiais, katruos galima apdujinti.
Potencialiai įperkami Avensis (iki 2008) labai nuvylė salonu. Toks jausmas, kad mano 406-am kokybiškesnės medžiagos ir naujesnis dizainas. Volvo - kas kita. O jei dar pamatau variantą su šviesia oda, tai....
Šį pranešimą redagavo Jimmy: 2016 sausio 03 - 12:33
#246
Parašyta 2016 sausio 03 - 13:22
Pas mane proporcija panaši: 6; 11; 8 ( čia bus ir daugiau metų, nes kėbulas mažai terūdija, o visa kita - norma). Tai, kad dar neturėjai dyzelio, tai jį įsigijęs nei kiek nenusivilsi. Apie dešimt metų važinėjau dujomis. Įranga "Landi". Niekas negedo, sunku patikėti, bet per tą laiką nei kartą nesilankiau pas dujininkus, nes nebuvo reikalo. Vesdavosi be benzino, o prakiurus benzino bakui du metus iš vis be benzino važinėjau. Tačiau pavažinėjus dyzeliu prie dujų jau negrįšiu. Imk tą dyzelinį Volvo ir viskas ten bus gerai. Tačiau jeigu didelis universalas nėra būtinas, o ekonomija aktuali, tai nefik tokį balastą vežiotis. Imčiau ką nors mažesnio. Pvz. P308 - teigiamai užsirekomendavęs modelis.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2016 sausio 03 - 14:11
#247
Parašyta 2016 sausio 03 - 13:32
Imč ir V50, bet vėl gi - jau nykokas vidus. O dydis reikalingas dėl švelnesnio duobių gesinimo. Mano stuburui tas darosi aktualu...
#248
Parašyta 2016 sausio 03 - 13:35
Pirmieji V70 (kampuoti) ėjo su VW 2,5 TDI varikliais. Dar ir dabar pažįstamas tokį turi ir kurą taupo. Vėliau pasirodę V70 II gavo "a la volvinį" 2,4 variklį, kuris kiek supratau - tas pats, tik savaip perkurtas motoras. Ekonomijos jokios, srebia kaip smakas. Trys bendradarbiai turi (visų 120 kW), tai miesto rėžimu telpa į 8 su biškiu, nes važiuojam darban prieš 7.00, kai dar neprasidėjęs pikas. Grįžtama apie 16.00, irgi iki didžiųjų kamščių. Kitais atvejais - virš 9 l/100 km garantuota. Tikrai nepirksiu tokio kuro naikintojo...
Domiuosi 1,6 ir 2,0 variantais, arba gal pasitaikysiančiais benzininiais, katruos galima apdujinti.
Potencialiai įperkami Avensis (iki 2008) labai nuvylė salonu. Toks jausmas, kad mano 406-am kokybiškesnės medžiagos ir naujesnis dizainas. Volvo - kas kita. O jei dar pamatau variantą su šviesia oda, tai....
Gavo ne "a la volvinį", o volvinį variklį, kuris absolučiai nieko bendro neturi su 2.5 TDI. Jei taip lygint, tai ir HDi yra savaip perkurtas TDI vokiečių o dėl rajumo, tai vistik 120kw. Pas mane irgi toks stovi. Mietas 5 pagal dydį lietuvoj Vidutinis greitis ant kompo 47km/h, vidutinės sanaudos 5.4L Realiai litru didesnės, tai bus apie 6,4l.
Tai jeigu norisi būt baisiai praktiškam ir ekonomiškam, tai tik Avensis tamstai. Yra ten slabnų, mažai ryjančių varikliukų ir šiaip patikima mašina, tik kaip pats minėjai vidus toks varganas.
Imč ir V50, bet vėl gi - jau nykokas vidus. O dydis reikalingas dėl švelnesnio duobių gesinimo. Mano stuburui tas darosi aktualu...
Į V50 net nežiūrėk, prakeiksi
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#249
Parašyta 2016 sausio 03 - 15:06
Kad jau tema apie Volvo ir tajuotas tai galiu išsakyt įspūdžius apie tėvų naujai įsigytą tajuotą corola verso. Dydis išvaizda super. Motoras 2ltr 85kw mechankė, viskas normaliai. Ekonomiška gyvybinga ir nekapryzinga. Bet salonas tai kažkoks nesusipratimas, sako žiūrėk kaip gražu kaip patogu. Nenorėjau įžeist tai galva palinksėjau ir pagalvojau kad mano keturiais metais senesnis keturinolšeštas gerokai patogesnis ir iš žymiai kokybiškesnių medžiavų surinktas. Tik va kas patiko pas tajuotą tai kad pas aną pylna visokių skyrelių kur gali kažką pasidėt. Tik va kaži kaip jom su dalių kainom.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#250
Parašyta 2016 sausio 03 - 15:26
kodel visi isitikine volvo minksta, v50 kieta s60 is vis medine, atsargiai su stuburu. Joo, toyota is vis neturi supratimo kas yra kokybiskos salono medziagos;) patikima? Nu jo, kai jau 20 metu nelabai ka keicia motoruose.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#251
Parašyta 2016 sausio 03 - 18:19
kodel visi isitikine volvo minksta, v50 kieta s60 is vis medine, atsargiai su stuburu. Joo, toyota is vis neturi supratimo kas yra kokybiskos salono medziagos;) patikima? Nu jo, kai jau 20 metu nelabai ka keicia motoruose.
O kam kažką keist variklyje jei viskas išdirbta? Hdi labai daug pasikeite nuo 2000? Kalbi kaip boba apie b..bius, nei turejes, nei naudojes tik ragaut teko
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#252
Parašyta 2016 sausio 03 - 19:44
kodel visi isitikine volvo minksta, v50 kieta s60 is vis medine, atsargiai su stuburu.
Teko pralėkt su V70 II , tai tikrai paliko neblogą įspūdį. V50 per maža ir per lengva, kad gerai gesintų kelio nelygumus, dėl S60 - nežinau, nebent tamstai pasitaikė apauta R18-19 ratais. Tokia gali ir nuorūką ant kelio pajaust...
#253
Parašyta 2016 sausio 04 - 08:34
O kam kažką keist variklyje jei viskas išdirbta? Hdi labai daug pasikeite nuo 2000? Kalbi kaip boba apie b..bius, nei turejes, nei naudojes tik ragaut teko
apie boba kalbi, kaip zinodamas:D 2015 sesuo bande pirkti V50 is salono BRC su 1.6 dyzeliu, po golpo darbinio man ji pasirode tikras vezimas, sesuo nuomone palaike ir atsisake pirkt, ratai buvo tikrai ne r18, berods r16 jei ne r15. Su S60 rida virs 320000km veze taksistas vokietijoje, tas buvo kazkur 2010metais ir vel man jinai kaip kamuoliukas sokinejo ant kelio.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#254
Parašyta 2016 sausio 04 - 09:38
Jimmy, Citroen C5 nuo 2008. Man reikia didelio universalo, tai šis labai rimtas kandidatas. Jeigu aktualu ekonomija, tai su 1,6 HDi jis ima tikrai juokingai.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2016 sausio 04 - 09:39
#255
Parašyta 2016 sausio 05 - 08:49
Is tikro jei reiktu skubia iieskotis auto imciau is tokiu tik:
http://suchen.mobile...3&pageNumber=1#
Bet tie C5 super gerai laiko kaina, ne tai ka 407...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#256
Parašyta 2016 sausio 05 - 11:49
Yra dar 406 , tai ten hemarojus.. Vis kažkas genda. Jokio patikimumo. Tai koloneliu laidai kazkur duryse nusilankstė, tai abs kompas sudegė, tai duru spyna užsikirto ir nejo kiekaip vidun patekt, tai stabdžiu suportas uzsikirto... Nors su volva jie tu pačiu metu ir anas dar daug mažiau pravaževęs buvo, nes buvo pirktas dar su originaliom 7 metu senumo suaižėjusiom Michelin padugnėm.
Tai tu pasivažinėk su S60 iki tokio amžiaus dar ne tiek bajerių sulauksi iš jo Volvo gerai iki tam tikros ribos, bet po to, tai nu nafig ... bėdų laivas.
#257
Parašyta 2016 sausio 05 - 11:53
Tai tu pasivažinėk su S60 iki tokio amžiaus dar ne tiek bajerių sulauksi iš jo Volvo gerai iki tam tikros ribos, bet po to, tai nu nafig ... bėdų laivas.
Volva tokio pat amžiaus ir žymiau daugiau nuriedėjus
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#258
Parašyta 2016 sausio 05 - 17:31
Volva tokio pat amžiaus ir žymiau daugiau nuriedėjus
jo? pats nuo naujumo abi ekspluatavai ? Naivuolis.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#259
Parašyta 2016 sausio 05 - 17:36
Volvos, tai nežinau tikros ridos, bet tikrai daugiau nuvažiavus nei piežas. O piežas, tai žinoma kiek nuvažiavęs
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#260
Parašyta 2016 sausio 05 - 17:45
šimtus istorijų girdėjau kaip jų automobiliai "negenda", o peugeot pastoviai tvarkydavo stebuklingos mašinos aš ir tokios noriu paiimant tą patį Bivainį, žmogus prižiūri auto kaip priklauso, atrodo tam 406 nieko nėra, bet pastoviai išlaidos per metus ~1000lt o tu per tris metus nei 200lt nesukišai... fckng stebuklai gal ir su tais pačiais tepalais važinėji?
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2016 sausio 05 - 17:48
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0