kaip kaip? sestadieni? pries kelias dienas buvo kalba apie neturejima laiko/noro savo masina remontuot nes geriau su mergaitem pabut, o cia va sestadieni dirbat aisku suprantu, savo masina remontuojant neuzdirbsi tik nesupykit kolega.
Nepykstu, už ką čia pykt.
Realybė yra tokia, kad šeštadienį (bet ne visada) dažnai daugiau ar mažiau kažką darau, bet tai būna tie darbai, kurie daromi neskubant ir prie ilgųjų projektų, kur norisi, kad pirmadienį atvažiavus ne tokia didelė darbo eilės kupra slėgtų. Ragelis nekeliamas ir klientai nepriimami, nes tai poilsio diena, o ką aš veikiu jos metu, mano asmeninis reikalas. O jei kas pradeda kabinėtis, kad "va mačiau, šeštadienį buvai ir kažką veikei, bet man tai netaisei mašinos šeštadienio vėlų vakarą, kai bandžiau prisiskambinti", tai tokiem veikėjam galima išvis ragelio nebekelti niekada, nes su chamais dirbti nemalonu.
Bet šiuo atveju buvo kitaip, žmogui buvo šalta ir reikėjo (ketvirtadienį) iki sekmadienio pakeisti sulūžusias pečiaus sklendes. Kadangi yra didelė eilė ir šiaip krūva darbo, tai normaliai galėčiau pasiūlyti kovo vidury. Buvo sutarta kita kaina ir padaryta be eilės nuo penktadienio popietės, kai jau buvau pasidaręs visus penktadienio darbus, t.y. susivežiojau ir susiruošiau X7 variklius, užkūrėm komandiruotėje sutartą tik apžiūrėti C3 (buvo sugedęs raktas, kolega elektrikas su donoro detalėmis (pakeitė immo anteną) sulitavo ir mašina užsikūrė) ir diagnozavom C5II neveikiančių parktronikų bėdą (vakar veikė, o šiandien visų keturių galinių daviklių klaidos, užkišęs akį pamačiau supuvusius laidus, tai susitarėm laiką laidų remontui) ir paspėliojom dėl nesikūrimo bėdų, ir pabaigiau iki šeštadienio vakaro. Žmogus iš Tauragės tam sklendžių remontui važiavo du kartus - priduot ir atsiimt
Šiandien važiuojam slidinėti su šeima ir mergaite, bet vakare grįžęs gal, jei bus nuotaikos, prasuksiu pasižiūrėt į C5 X7 variklį, kurį reikia pakeisti iki kokio trečiadienio, o donorinis guli ant žemės, kurį dar reikia perrinkti naujomis visomis tarpinėmis ir diržais, o esamas dar iki galo neišimtas, kabo ant pagalvių su daug laidų ir šlangų dar neatjungtų. Atsuksiu kokį varžtą, pasiplanuosiu reikiamų dalių sąrašą, užsisakysiu ir lėksiu namo ramiai leist vakarą.
Supranti, kai dirbi ne darbe, o sau, tai tas darbas - visai kitoks požiūris ir kitokia gyvenimo dalis gaunasi. Tu nesi įsipareigojęs darbdaviui būti 8ryto vietoje, tai gali būti ir dešimtą, ir dvyliktą, gali vidury laiko kada nori išeiti, jei turi svarbių reikalų, nieko neatsiklausęs, bet neigiamas skirtumas tas, kad darbą vistiek turi padaryti iki sutarto laiko arba jei nespėji ir vėluoji, tai kartais netgi labai nieko negali, nes reikia padaryti. O kai planuojamas laikas būna purkštukų remontui ir keitimui dvi dienos, o gaunasi variklio diagnozavimas ir remontas arba keitimas - min dvi savaitės mašina stovi, o kartais ir daugiau, tai ta kupra būna labai didelė, nes kieme dar penkios stovi ir laukia, kodėl ne per dvi dienas anas susitaisė ir kodėl užima keltuvą. Taip pat, kaip ir "negali" sirgti, nes biuletenio nemoka. Nors dabar kažkaip jau lyg žada mokėti ir biuletenius, ir tėvystes, nes gi visi mokam VSD ir PSD, bet čia dar žiūrėsim, kaip bus, nes praktikos dar nėra, tik dabar įstatyminė bazė formuojama, bet labai laukiu žinių, nes būtų tikrai smagus pasistūmėjimas ta linkme
O tada ta sava kasdieninio trynimo darbinė mašina pasidaro tokia ne tai kad nėra laiko, bet paprasčiausiai visiškai neįdomu. Taisai tada, kai reikia, kad tik važiuot, o ne rankioji smulkius gedimėlius kiekvieną laisvą minutę. Tų smulkių gedimėlių visada yra ir bus. Nereiškia taip, kad ten visiškas grabas, va laisvai nuvažiavom iki Norvegijos, pavažinėjom vietoj ir atgal grįžom be problemų su mano darbine, bet tai ten vistiek visada kažkas kleba, kažkas sulūžę, koks ventiliatorius šaltas labai ūžia, aušinimo ventiliatorius išvis neveikia, bet tai žiemą pofig, kažkuris guolis truputį ūžia, bevažiuojant dar bėgių bumbulas visai sulūžo ir pradėjo ranką griaužt, tai visai numoviau ir junginėjau su pačiu kotu, nu ir t.t. Laisvalaikis prie kasdienio automobilio leidžiamas visiškai ne malonus, tai geriau jį remontuoji darbo metu, nes reikia važiuoti ir pinigus uždirbti, o laisvą laiką, jei nori leisti prie automobilių, tai pas mane visada yra koks nors keistų minčių kratinys. Šiuo metu darau 1992trų metų ZX su 2,0 HDi 80kw varikliu. O jei nenori leisti laisvalaikio prie automobilių, tai va puikus oras, saulė šviečia, lekiam ant kalniukų