volvo ar toyota?
#101
Parašyta 2014 vasario 01 - 18:26
Dabar - Audi a4 b6
#102
Parašyta 2014 vasario 01 - 20:25
75% Vilniaus gatvėmis.Tavo 406 ne lietuviskais keliais gal vazineja?
#103
Parašyta 2014 vasario 02 - 10:28
priklauso nuo tarpines tarp vairo ir sedines vaziuosi vargo nematysi,bet reik ziuret nesudroztas ,kad,butuCia tas su Audi nepatikimiausius varikliu pasaulyje ??
#104
Parašyta 2014 vasario 02 - 10:43
2,5 vožtuvu reguliavimas apie 300 lt. 3.0 vožtuvu reguliavimas nuo 3000 lt( reikia lupt varikli lauk )2,5L ARBA 3,0L Bendzininius.
#105
Parašyta 2014 vasario 02 - 11:08
Dabar - Audi a4 b6
#106
Parašyta 2014 vasario 02 - 11:23
sutinku,bet perkam mašina tai ne iš salono.ar kas dar norės papildomai pinigus kišt.dar gal ir dujas norės susidėt.žvakes teks keist,teks varikli nuleidinėt, prie dvieju zvakiu priėjimo nėr.kas turi rankas ir garaža ,tai pats susidoros,o kas neturi?Juk ne kiekviena diena vožtuvus reguliuoji.
#107
Parašyta 2014 vasario 02 - 12:39
Dabar - Audi a4 b6
#108
Parašyta 2014 vasario 02 - 18:18
#109
Parašyta 2014 vasario 02 - 19:47
Perlenkiai tu cia su tuo reguliavimu, pakanka ir 2000-2500max. Bet tas 3l. tai ir taip sudetingas motoras, ten nagu bet kas neikis, o jei ikis koks nelabai suprantantis, tai prakeiksi subarika amziams , jei nepakanka galios is 2,5l tai jauciu geriau ziuret forika turbo2,5 vožtuvu reguliavimas apie 300 lt. 3.0 vožtuvu reguliavimas nuo 3000 lt( reikia lupt varikli lauk )
#110
Parašyta 2014 vasario 02 - 21:15
cia dilerio kainos.garazėli pigiau.Perlenkiai tu cia su tuo reguliavimu, pakanka ir 2000-2500max
#111
Parašyta 2014 vasario 02 - 21:51
8-663-63443.
#112
Parašyta 2014 vasario 02 - 21:56
nepirkciau tokios auto, kur dar reik voztuvus reguliuotPerlenkiai tu cia su tuo reguliavimu, pakanka ir 2000-2500max. Bet tas 3l. tai ir taip sudetingas motoras, ten nagu bet kas neikis, o jei ikis koks nelabai suprantantis, tai prakeiksi subarika amziams , jei nepakanka galios is 2,5l tai jauciu geriau ziuret forika turbo
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#113
Parašyta 2014 vasario 02 - 23:09
Dujas įdėjus reikia po tam tikro laiko reguliuoti vožtuvų tarpelius, jei variklis be hidrokompensatorių. Giliau niekada nesigilinau, gal kažkas ir plačiau gali pakomentuoti ;)smarkiai nemuskit,kam reikalingas voztuvu reguliavimas? ar cia butent subaru reikia tokio dalyko? ir ar cia reikalingas reguliavimas tam,kada dujas ideda?
#114
Parašyta 2014 vasario 03 - 18:45
jei hidrokompensatoriu nera, tai ir nededant duju reik reguliuot gamintojo numatytais intervalais. tiek kad su dujom greiciau pradega kai nesureguliuotais vazineji..Dujas įdėjus reikia po tam tikro laiko reguliuoti vožtuvų tarpelius, jei variklis be hidrokompensatorių. Giliau niekada nesigilinau, gal kažkas ir plačiau gali pakomentuoti ;)
#115
Parašyta 2014 vasario 05 - 20:59
Jei jau nukrypom nuo temos į bezdalo lankas, tai pataisysiu kolegą.jei hidrokompensatoriu nera, tai ir nededant duju reik reguliuot gamintojo numatytais intervalais. tiek kad su dujom greiciau pradega kai nesureguliuotais vazineji..
Važinėjant dujomis, vožtuvai smarkiau susodinami, t.y. trumpėja, arba dar kitaip - didėja atstumas nuo vožtuvo kotelio galo iki "karomyslo". Pasekoje - garsesnis variklio darbas (vožtuvų barškėjimas). O pradega vožtuvai nuo kitų priežasčių: nuo per mažo tarpelio (reabilituojam dujas) ir nuo per lieso kuro mišinio, kas gali pasitaikyti ir nemačiusiai bezdalo mašinai...
Tik nusistebėjau: negi reguliuojamų vožtuvų era nesibaigė prieš kokius 20 metų? Kiek teko domėtis, dauguma save gerbiančių auto gamintojų kažkur po 199... m. visi ėmė dėti hidrokompensatorius...
#116
Parašyta 2014 vasario 05 - 21:34
Panasu tas netaikoma VOLVOJei jau nukrypom nuo temos į bezdalo lankas, tai pataisysiu kolegą.
Važinėjant dujomis, vožtuvai smarkiau susodinami, t.y. trumpėja, arba dar kitaip - didėja atstumas nuo vožtuvo kotelio galo iki "karomyslo". Pasekoje - garsesnis variklio darbas (vožtuvų barškėjimas). O pradega vožtuvai nuo kitų priežasčių: nuo per mažo tarpelio (reabilituojam dujas) ir nuo per lieso kuro mišinio, kas gali pasitaikyti ir nemačiusiai bezdalo mašinai...
Tik nusistebėjau: negi reguliuojamų vožtuvų era nesibaigė prieš kokius 20 metų? Kiek teko domėtis, dauguma save gerbiančių auto gamintojų kažkur po 199... m. visi ėmė dėti hidrokompensatorius...
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#117
Parašyta 2014 vasario 14 - 14:46
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#118
Parašyta 2014 vasario 14 - 20:11
yra dar vokiška kokybe?tokios temos komentariu dziaugsmas o naudos kazin kiek buna. geriausia darba padarei paskaites butent to gamintojo forumus.o visa kita tai kiek zmoniu tiek nuomoniu.as pats ieskau masinos. kaip visad tos paieskos pas mane uztrunka apie metus. nesirenku pagal kitu zmoniu nuomone o renkuosi pagal tai kas man patinka. kada pirkau 406 irgi sake kad vaziuokle nelaiko elektronika genda ir pan. mano atvejju kaip ir neturejau tu gedimu, tiks eksplotaciniai dalykai.
rinkis kas patinka ir kas tinka. o ne kas ka pataria ir pan. mano atveju sugrysiu prie vokiskos kokybes.
galiu pakomentuoti tik apie tojota. sesuo jau nemazai pakeite tu tojotu. kaip ir gerbeja. is pradziu pirkdavo devetas paskutines kelios buvo is salono naujos. kadangi visi buvo traktoriai tai kaip ir su visa zemes ukio technika kas sezona regulerus remontas. tik tiek kad naujas tvarko gamintojas. apie benzus nieko nezinau.
apie volvo isvis galiam sakyti nieko nezinau.kaip danai sako labai paprastas ir pigus remontas. pats bendro nieko neturejau.
sekmes renkantis
8-663-63443.
#119
Parašyta 2014 vasario 15 - 00:22
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#120
Parašyta 2014 vasario 16 - 14:59
Ka nupirkai?nepatikesi. katik nupirkau. del kokybes klausk po 5 metu
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0