scorpio1991 P307 :)
#641
Posted 2016 January 03 - 19:39
#642
Posted 2016 January 03 - 20:24
dek ant klemu ir nesuk pautu. aisku jei tas pakrovejas koki virs 15v nesutina.Na siandien sunkokau jau ir beuzsikuriau savaji bolida teko keleta minuciu padrozt, kol uzkuriau, jau ir akumas pradejo pypset, kad nusedes, bet siaip ne taip uzkuriau... matyt akuma jau gal riektu keist... nes du metai kaip turiu, nekeiciau, o dar pries tai velniai zino kada ar buvo keistas... nors pas mane dar ir gal kelios zvakes nedirba, nes vis klaida mesdavo per diagnostika, tai manau tam irgi turi itakos. Tik vat dabar galvoju palikt gal nakciai akumuliatoriu masinoj, kad krautu ir nesu tikras kaip tiksliai det kraut? siaip ant kitu masinu, tai dedu ant klemu tiesiai ir vsio, bet cia ar nenueis koks BSI ar dar kas? ar reik atjungt minusini laida ar isvis pliusa ant klemos o minusa kur ant variklio? kaip saugiausia yra det kraut akuma neisimant is masinos?
dek ant klemu ir nesuk pautu. aisku jei tas pakrovejas koki virs 15v nesutina.Na siandien sunkokau jau ir beuzsikuriau savaji bolida teko keleta minuciu padrozt, kol uzkuriau, jau ir akumas pradejo pypset, kad nusedes, bet siaip ne taip uzkuriau... matyt akuma jau gal riektu keist... nes du metai kaip turiu, nekeiciau, o dar pries tai velniai zino kada ar buvo keistas... nors pas mane dar ir gal kelios zvakes nedirba, nes vis klaida mesdavo per diagnostika, tai manau tam irgi turi itakos. Tik vat dabar galvoju palikt gal nakciai akumuliatoriu masinoj, kad krautu ir nesu tikras kaip tiksliai det kraut? siaip ant kitu masinu, tai dedu ant klemu tiesiai ir vsio, bet cia ar nenueis koks BSI ar dar kas? ar reik atjungt minusini laida ar isvis pliusa ant klemos o minusa kur ant variklio? kaip saugiausia yra det kraut akuma neisimant is masinos?
#643
Posted 2016 January 03 - 21:03
ne ne, ten tas pakrovejas labai paprastas ok, eisiu uzmesiu nakciai
O siaip ka jus i tokius dalykus kaip pasildytojus? https://www.wolverineheater.com/tarkim va tokius, cia kiek ziurejau yra ant karterio alyvai, greiciu dezei tokie pasildintojai. Ar apsimoka det toki, kiek ziurejau jie lipinasi tarkim ant karterio, nusivedi laida kur ir rozete pajungi. kaip ten sildosi, kiek laiko ir pan dar neziurejau.
Edited by scorpio1991, 2016 January 03 - 21:06.
#644
Posted 2016 January 04 - 00:30
#645
Posted 2016 January 04 - 06:30
Tvarkytis motorą ir kuro sistemą reikia, ir nereiks jokių vulverinhyterių. Dabar su senu PSA 1.8D 44kw važinėju (kadangi pačio benzininis boliduks padužo prie kelias savaites, tai skolintas bolidukas), tai pagal bendrą auto būklę tikėjaus, kad pašalus neužvesiu niekaip be šniūro. Ale pasirodo variklis ir purkštukai su žvakėm matomai ledinės būklės. Nepaisant to, kad truputį kiaura tarpinė (gerokai per didelis slėgis aušinime), bet va prie -20C pakaitinu žvakes iki lemputės užgesimo ir suku raktelį į starterio poziciją. Su pusgyviu akumu kiaukt kiaukt ir iš trečio pavertimo kuriasi kaip bitutė be jokių ten tragiškų dūmų kamuolių, baisių garsų ir dirbimų puse esamų cilindrų. Čia 21 metų senumo traktorinis dyzeliukas.
Prie -20C jau žvakės groja netgi tavo naujoviškam motorui labai stipriai. AIšku, jei ten kelios jau seniai mirę, tai rimtai nepasiruošus pačiam arba nesusiradus, kas jas sutvarkys, jei pačiam nesigaus nenulaužti, siūlau nė nelįsti. Paulius sakė, kad mokas jas nulaužtas iškrapštyt, tai pasiskambinęs jam ir susitaręs, kad jei ką- kreiptumeis ir būtum priimtas, gali bandyt atsargiai keist ir pats. Tik pasidaryk priėjimą (aš kogero imčiau valytuvų plastmases, oro filtrą ir dar ten kelis trukdančius dalykus, ir gera pasišildyk motorą (nes jiem lūžta ne sriegis, o elemento galiukas, kuris įkepęs nuodėgose karštai daug lengviau atsisuks).
Apie 307 žvakių relę ir paprastą patikrinimą, kurios geros, kurios blogos, nelendant prie pačių žvakių, surasi čia.
http://peugeot-kluba...u-pakaitinimas/
Relė prie kairės pusės faros, po tuo plastikiniu dangčiu, kuris dengia nieką (geriau ten būtų įdėję oro filtrą)
Edited by tadas1991, 2016 January 04 - 06:32.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#646
Posted 2016 January 04 - 06:46
Apie 307 žvakių relę ir paprastą patikrinimą, kurios geros, kurios blogos, nelendant prie pačių žvakių, surasi čia.
http://peugeot-kluba...u-pakaitinimas/
Relė prie kairės pusės faros, po tuo plastikiniu dangčiu, kuris dengia nieką (geriau ten būtų įdėję oro filtrą)
Reikes siandien po darbo grizus pasiziuret. Del tos tuscios vietos as ale skaiciau, kad ten skirta ateinanciam orui "prakost" nuo visokiu zemiu ir kitu antikuniu Nu tipo oras be darydamas U apsisukima i sekanti vamzdi istasko zemes ir kitus velnius, nes jie nespeja pasukt tokio kampo... gal ir normaliai sugalvota, maziau i oro filtra patenka, bet siaip pagalvojus, tos slangos , kol pasiekia varikli oras, jauciu siek tiek apsyla tas oras , butu tiesiai is lauko i turba, intercooleri, tai vesesni ora turetu paduot.
#647
Posted 2016 January 06 - 18:00
#648
Posted 2016 January 06 - 19:35
#649
Posted 2016 January 06 - 19:44
Tadas1991 visi seni traktoriai kuriasi, nes ten gaunasi priverstinis uzvedimas su tiesioginiu kuro padavimu i varikli, nera davikliu hujikliu kurie nesukeliant slegio neatidaro purkshtuku ir t.t. Draugas turejo BeeMWe sena, chuliganke, 324 dyzeli, su 1 veikiancia zvake prie -20 uzhvesdavo, svarbu akumas nemirdavo. viskas tokiuose senuose varikliuose paprasta. Hdi motorai siltu krashtu gyventojams, ir su geromis zvakemis bei akumuliatoriais ne visi uzsiveda, mano kieme irgi diedai senus pasatus kuria(kuilius vadinamus) ar koki renault senuka, o vat hdi spyriojasi. Bichas ir audi 2008 metu vakar neuzhkure, gavau prikurkes duoti, shi ryta vel susitikome, savo c5 uzhkuriau, o jis neuzhkure o ir zvakes naujos ir akumas priesh savaite idetas o vat nesikuria ir basta, o nuo laidu duodi smarves viskas chiki piki.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#650
Posted 2016 January 06 - 19:46
Viskas gerai su tais common reilais ir prie -20 ir prie -30. Esmė, kad prie tokio šalčio susidevėję purkštukai jau ne miglą pučią, o sysių padaro į cilindrą. Ir tu brūžink kiek nori tada kol purkštuko galvutė neužkais ir nepradės normaliai dirbt. O visi megėjai, jei tik traktorių turi, tai būtinai reik užsipilt kokio pigaus brūdo iš Vasios surudyjusios bačkos ir babah purkštukam..
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#651
Posted 2016 January 06 - 20:38
90C yra darbine temp. Kai kils virs 90 tada kazka mastyk
nu 90 dar nepersoko, kiek skaiciau uzsienio forumuose tai nuomones dvipuses, vieni sako, kad siek tiek iki 90 darbine, kiti sako kad tarp 70-80 yra visai normalu. bet kai vakar pavaziavau, kai siek tiek virs 70, tai kazkaip vesiau salone pasidare tai ir dejau del to kartona. gal bsk sona atplest reiks, paziuret kaip temp. kad ir 80 butu, tai jau smagu vaziuot.
#652
Posted 2016 January 06 - 22:14
Edited by zaliuks, 2016 January 06 - 22:15.
#653
Posted 2016 January 07 - 06:25
#654
Posted 2016 January 07 - 07:47
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#655
Posted 2016 January 07 - 11:02
#656
Posted 2016 January 07 - 13:59
EM, kai kalbam apie naujus dyzelius, tai jiem nebūtinai ir termostatas naujas gelbėja. Kai lauke -20C, pats variklis nebeįšildo savęs laisvais sūkiais, mieste ir t.t. Trasoj sušyla, nes ilgą laiką generuoja daug energijos.
O traktoriai prie -20C gali kurtis tik tiesioginio įpurškimo, visokie TDInai ir TDSai. Forkamerinio dyzelio nereto ir prie pliuso nelebai užkursi šalto...
Edited by tadas1991, 2016 January 07 - 14:00.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#657
Posted 2016 January 07 - 22:47
keiciau sau termostata, tai ant jo raso 83 laipsniai, tai prie tiek atsidaro, mano senasis prie 89 sakyciau atsidarydavo, nes auksciau rodykle stovedavo.
#658
Posted 2016 January 08 - 10:39
#659
Posted 2016 January 08 - 10:42
trosai.
#660
Posted 2016 January 09 - 18:58
kad trosus isimt, tai cia reik panele prie riciagos nusiimt, ane? ar dar ir po apacia kazka pasiekt reik?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users