Peršokti prie turinio


Nuotrauka

scorpio1991 P307 :)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 743

#641 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2016 sausio 03 - 19:39

As savo pamenu kraudavau neatjunges klemu ir nieko nenutikdavo, che dar ir uzkurdavau su pajungtu pakroveju, px tam pezui ka ten darai su juo
  • 0

#642 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2016 sausio 03 - 20:24

Na siandien sunkokau jau ir beuzsikuriau savaji bolida :D teko keleta minuciu padrozt, kol uzkuriau, jau ir akumas pradejo pypset, kad nusedes, bet siaip ne taip uzkuriau... matyt akuma jau gal riektu keist... nes du metai kaip turiu, nekeiciau, o dar pries tai velniai zino kada ar buvo keistas... nors pas mane dar ir gal kelios zvakes nedirba, nes vis klaida mesdavo per diagnostika, tai manau tam irgi turi itakos. Tik vat dabar galvoju palikt gal nakciai akumuliatoriu masinoj, kad krautu ir nesu tikras kaip tiksliai det kraut? siaip ant kitu masinu, tai dedu ant klemu tiesiai ir vsio, bet cia ar nenueis koks BSI ar dar kas? ar reik atjungt minusini laida ar isvis pliusa ant klemos o minusa kur ant variklio? kaip saugiausia yra det kraut akuma neisimant is masinos?

dek ant klemu ir nesuk pautu. aisku jei tas pakrovejas koki virs 15v nesutina.

Na siandien sunkokau jau ir beuzsikuriau savaji bolida :D teko keleta minuciu padrozt, kol uzkuriau, jau ir akumas pradejo pypset, kad nusedes, bet siaip ne taip uzkuriau... matyt akuma jau gal riektu keist... nes du metai kaip turiu, nekeiciau, o dar pries tai velniai zino kada ar buvo keistas... nors pas mane dar ir gal kelios zvakes nedirba, nes vis klaida mesdavo per diagnostika, tai manau tam irgi turi itakos. Tik vat dabar galvoju palikt gal nakciai akumuliatoriu masinoj, kad krautu ir nesu tikras kaip tiksliai det kraut? siaip ant kitu masinu, tai dedu ant klemu tiesiai ir vsio, bet cia ar nenueis koks BSI ar dar kas? ar reik atjungt minusini laida ar isvis pliusa ant klemos o minusa kur ant variklio? kaip saugiausia yra det kraut akuma neisimant is masinos?

dek ant klemu ir nesuk pautu. aisku jei tas pakrovejas koki virs 15v nesutina.
  • 0

#643 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2016 sausio 03 - 21:03

ne ne, ten tas pakrovejas labai paprastas   :D ok, eisiu uzmesiu nakciai


O siaip ka jus i tokius dalykus kaip pasildytojus? https://www.wolverineheater.com/tarkim va tokius, cia kiek ziurejau yra ant karterio alyvai, greiciu dezei tokie pasildintojai. Ar apsimoka det toki, kiek ziurejau jie lipinasi tarkim ant karterio, nusivedi laida kur ir rozete pajungi. kaip ten sildosi, kiek laiko ir pan dar neziurejau.


Šį pranešimą redagavo scorpio1991: 2016 sausio 03 - 21:06

  • 0

#644 kujuots

kujuots
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 794
  • Vieta:Silale/Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2Hdi 98(88->116) kw // 607 2.2Hdi 98kw

Parašyta 2016 sausio 04 - 00:30

Kad su tokia kaina cia jau ir kokia webasta gali ziuret, gal deveta. Nzn mano manymu geriau tuos pinigus isleisti tam kad tvarkingas matoras pats is saves prie -20 be vargu vestusi, tvarkingi: akumas, zvakes, pakaitinimo rele, tepalas, kokybiski filtrai. Ir nereikes bijot, nes masina belekur uzsives, o tu laidu nevisur nusitemsi, pvz kokioj aikstelej palikes. Ten el. Sunkiai gauso
  • 0

#645 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 04 - 06:30

Tvarkytis motorą ir kuro sistemą reikia, ir nereiks jokių vulverinhyterių. Dabar su senu PSA 1.8D 44kw važinėju (kadangi pačio benzininis boliduks padužo prie kelias savaites, tai skolintas bolidukas), tai pagal bendrą auto būklę tikėjaus, kad pašalus neužvesiu niekaip be šniūro. Ale pasirodo variklis ir purkštukai su žvakėm matomai ledinės būklės. Nepaisant to, kad truputį kiaura tarpinė (gerokai per didelis slėgis aušinime), bet va prie -20C pakaitinu žvakes iki lemputės užgesimo ir  suku raktelį į starterio poziciją. Su pusgyviu akumu kiaukt kiaukt ir iš trečio pavertimo kuriasi kaip bitutė be jokių ten tragiškų dūmų kamuolių, baisių garsų ir dirbimų puse esamų cilindrų. Čia 21 metų senumo traktorinis dyzeliukas.

Prie -20C jau žvakės groja netgi tavo naujoviškam motorui labai stipriai. AIšku, jei ten kelios jau seniai mirę, tai rimtai nepasiruošus pačiam arba nesusiradus, kas jas sutvarkys, jei pačiam nesigaus nenulaužti, siūlau nė nelįsti. Paulius sakė, kad mokas jas nulaužtas iškrapštyt, tai pasiskambinęs jam ir susitaręs, kad jei ką- kreiptumeis ir būtum priimtas, gali bandyt atsargiai keist ir pats. Tik pasidaryk priėjimą (aš kogero imčiau valytuvų plastmases, oro filtrą ir dar ten kelis trukdančius dalykus, ir gera pasišildyk motorą (nes jiem lūžta ne sriegis, o elemento galiukas, kuris įkepęs nuodėgose karštai daug lengviau atsisuks).

Apie 307 žvakių relę ir paprastą  patikrinimą, kurios geros, kurios blogos, nelendant prie pačių žvakių, surasi čia.
http://peugeot-kluba...u-pakaitinimas/

 

Relė prie kairės pusės faros, po tuo plastikiniu dangčiu, kuris dengia nieką (geriau ten būtų įdėję oro filtrą)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 04 - 06:32

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#646 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2016 sausio 04 - 06:46

 

Apie 307 žvakių relę ir paprastą  patikrinimą, kurios geros, kurios blogos, nelendant prie pačių žvakių, surasi čia.
http://peugeot-kluba...u-pakaitinimas/

 

Relė prie kairės pusės faros, po tuo plastikiniu dangčiu, kuris dengia nieką (geriau ten būtų įdėję oro filtrą)

 

Reikes siandien po darbo grizus pasiziuret. Del tos tuscios vietos as ale skaiciau, kad ten skirta ateinanciam orui "prakost" nuo visokiu zemiu ir kitu antikuniu :D Nu tipo oras be darydamas U apsisukima i sekanti vamzdi istasko zemes ir kitus velnius, nes jie nespeja pasukt tokio kampo... gal ir normaliai sugalvota, maziau i oro filtra patenka, bet siaip pagalvojus, tos slangos , kol pasiekia varikli oras, jauciu siek tiek apsyla tas oras , butu tiesiai is lauko i turba, intercooleri, tai vesesni ora turetu paduot.


  • 0

#647 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2016 sausio 06 - 18:00

Na kartonu uzsidengiau grotas, nes jau per tokius salciu temperatura nelabai 75 virs tepakyla... Ir siaip vasara net budavo iki 80 nepakyla... Nors teemostatas manau atidaro gal ties 82, nes vos virs 82 pakyla ir krenta zemyn iki 70 vos ne. Tai dabar vaziuojant jau ir 90 beveik pasiekia xD dar tokiu temperaturu nelabai mates, tai net baisu pasidaro xD nors speju ar ne normali darbine 90c temp yra situ 1.6hdi... Dabar bent nornalu karsta ora pucia, taip tokio nepusdavo xD nors nelabai graziai atrodo is priekio... Reiks kazka gal mastyt ant pavasario, kad kazkiek pridengt radiatoriaus puse, nes manau varikliui sveikiau kai apie 90c yra o ne iki 80. Kaip sakot?
  • 0

#648 ModestasL

ModestasL
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDi

Parašyta 2016 sausio 06 - 19:35

90C yra darbine temp. Kai kils virs 90 tada kazka mastyk :D
  • 0

aaaa.png


#649 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 sausio 06 - 19:44

Tadas1991 visi seni traktoriai kuriasi, nes ten gaunasi priverstinis uzvedimas su tiesioginiu kuro padavimu i varikli, nera davikliu hujikliu kurie nesukeliant slegio neatidaro purkshtuku ir t.t. Draugas turejo BeeMWe sena, chuliganke, 324 dyzeli, su 1 veikiancia zvake prie -20 uzhvesdavo, svarbu akumas nemirdavo. viskas tokiuose senuose varikliuose  paprasta.  Hdi motorai siltu krashtu gyventojams, ir su geromis zvakemis bei akumuliatoriais ne visi uzsiveda, mano kieme irgi diedai senus pasatus kuria(kuilius vadinamus) ar koki renault senuka, o vat hdi spyriojasi. Bichas ir audi 2008 metu vakar neuzhkure, gavau prikurkes duoti, shi ryta vel susitikome, savo c5 uzhkuriau, o jis neuzhkure :)  o ir zvakes naujos ir akumas priesh savaite idetas  :) o vat nesikuria ir basta, o nuo laidu duodi smarves viskas chiki piki. 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#650 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 sausio 06 - 19:46

Viskas gerai su tais common reilais ir prie -20 ir prie -30. Esmė, kad prie tokio šalčio susidevėję purkštukai jau ne miglą pučią, o sysių padaro į cilindrą. Ir tu brūžink kiek nori tada kol purkštuko galvutė neužkais ir nepradės normaliai dirbt. O visi megėjai, jei tik traktorių turi, tai būtinai reik užsipilt kokio pigaus brūdo iš Vasios surudyjusios bačkos ir babah purkštukam..


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#651 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2016 sausio 06 - 20:38

90C yra darbine temp. Kai kils virs 90 tada kazka mastyk :D

 

nu 90 dar nepersoko, kiek skaiciau uzsienio forumuose tai nuomones dvipuses, vieni sako, kad siek tiek iki 90 darbine, kiti sako kad tarp 70-80 yra visai normalu. bet kai vakar pavaziavau, kai siek tiek virs 70, tai kazkaip vesiau salone pasidare :D tai ir dejau del to kartona. gal bsk sona atplest reiks, paziuret kaip temp. kad ir 80 butu, tai jau smagu vaziuot.


  • 0

#652 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2016 sausio 06 - 22:14

termostata susitvarkyk ir nereiks su kardonais zaist :) dabar kaip rusu laikais varai :)

Šį pranešimą redagavo zaliuks: 2016 sausio 06 - 22:15

  • 0

#653 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2016 sausio 07 - 06:25

Na pagal tai ka paskaiciau internete, termostatas tvarkoj, nes pakyla iki 80 keliu ir nukrenta iki 70 keliu. Bent jau turetu but tvarkoj...
  • 0

#654 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 sausio 07 - 07:47

Termostatas berods 85 laipsniu?
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#655 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2016 sausio 07 - 11:02

Nu vat tiksliai nezinau, kiek radau uzsienio forumuose tai tipo 83.
  • 0

#656 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 07 - 13:59

EM, kai kalbam apie naujus dyzelius, tai jiem nebūtinai ir termostatas naujas gelbėja. Kai lauke -20C, pats variklis nebeįšildo savęs laisvais sūkiais, mieste ir t.t. Trasoj sušyla, nes ilgą laiką generuoja daug energijos.

O traktoriai prie -20C gali kurtis tik tiesioginio įpurškimo, visokie TDInai ir TDSai. Forkamerinio dyzelio nereto ir prie pliuso nelebai užkursi šalto...


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 07 - 14:00

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#657 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2016 sausio 07 - 22:47

keiciau sau termostata, tai ant jo raso 83 laipsniai, tai prie tiek atsidaro, mano senasis prie 89 sakyciau atsidarydavo, nes auksciau rodykle stovedavo.


  • 0

#658 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2016 sausio 08 - 10:39

Na vakar pakeiciau greiciu dezes tepala. Supyliau sintetika, ryte atejus jau neprisalus, nu dar taip kaip per kose i sonus vaiksto bet jau neprisalus xD gal cia dar kur pasala truputi
  • 0

#659 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2016 sausio 08 - 10:42

trosai.


  • 0

#660 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2016 sausio 09 - 18:58

kad trosus isimt, tai cia reik panele prie riciagos nusiimt, ane? ar dar ir po apacia kazka pasiekt reik?


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 8

narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0