aha, jau ardžiau
scorpio1991 P307 :)
#661
Parašyta 2016 sausio 09 - 22:24
#662
Parašyta 2016 sausio 09 - 23:12
#663
Parašyta 2016 sausio 10 - 02:39
Pradžiovint neužteks, ten greičiau išdžiovint, sutept ir gerai išjudint, kad tepalas pasiskirstytų, tai metam-keliem gal ir užteks. Šiaip jei ten drėgmės jau yra, tai bus ir rūdžių. Aišku, kai nešalta, tai veiks veiks
O tepalą kokį supylei? TIkiuos ne kokį GL5 šamarliaką?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#664
Parašyta 2016 sausio 10 - 10:50
emiau is kokono 75w90 total sintetika 2ltr. siaip pakeitus alyva lengviau issijudina. matyt ir pacioj dezej gal buvo dregmes kazkiek. o trosai tai gal atsyla nuo silumos is salono ar gal is po apacios nuo ismetimo vamzdzio. bet siaip gerai sakai, jei jau dregmes buta, tai gal ir parudije bus... reiks pasidomet kokios kainos trosu, gal naujus nupirkt.
#665
Parašyta 2016 sausio 11 - 01:14
Kokonas neteisingą tepalą parinko, tavo dėžei reikalinga Total sintetika 75W80, ir būtent Gear 8 pavadinimu.
Seniau buvo pavadinimas BV, bet tokio nebegamina jau koks pusmetis. Ant Gear 8 bonkutės užrašyta "Replaces Transmission BV".
Aišku, važiuot važiuos ir su tokiu, bet turėk omeny, jei po kelių metų sinchronai padilt užsimanys ar šiaip kas panašaus
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#666
Parašyta 2016 sausio 11 - 08:30
#667
Parašyta 2016 sausio 11 - 20:19
Kokonas neteisingą tepalą parinko, tavo dėžei reikalinga Total sintetika 75W80, ir būtent Gear 8 pavadinimu.
Seniau buvo pavadinimas BV, bet tokio nebegamina jau koks pusmetis. Ant Gear 8 bonkutės užrašyta "Replaces Transmission BV".
Aišku, važiuot važiuos ir su tokiu, bet turėk omeny, jei po kelių metų sinchronai padilt užsimanys ar šiaip kas panašaus
Ce pats sugalvojai ar kas nors pamokino? Ar tavo manymu ash ish oro paimu ir duodu tokius tepalus kokius susapnuoju? Yra literatura, yra gamintojo rekomendacijos ir yra katalogai pagal tai ir renkama.
Šį pranešimą redagavo kokonas: 2016 sausio 11 - 20:20
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#668
Parašyta 2016 sausio 11 - 20:36
dėžei reikalinga Total sintetika 75W80, ir būtent Gear 8 pavadinimu.
Tadai taip žinok iš didelio rašto ir iš krašto išeisi Kam taip cackintis? Gear 8 ar dar koks lipdukas.. Taigi čia tik reklaminiai dalykai. Čia tam, kad piltum tik super duper Total alyvą..
O ten 75w80 ar 75w90 baisus ten skirtumas mech. dėžei, svarbu išvis alyvos būtų. Mašina greičiau kiaurai prarudys nei gr. dėžė pabirs dėl mažiau klampaus tepalo
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#669
Parašyta 2016 sausio 12 - 00:15
Yra galimos tam tikros variacijos, bet tokiu atveju reikia mąstyt blaiviu protu ir logiškai bei žinot, ką perki ir ką pili.
Prieš tris metus pirkau pavarų dėžės tepalo Citroen C15 89metų. Pardavėjo buvo parinkta daug variantų, iš jų pasirinkau tądien Eurol. Pavadinimas jo buvo HPG, klampa atitinka, yra uždėtas PSA sertifikatas, yra rekomendacijos ar dar ten koks brechnia, kokį gamintojas sau užsidėjo. Bet dabar pažiūrėjus pačio eurolio kataloge, jame rašo, kad jis yra mineralinis.
Supylus to tepalo, po 15kkm, pradėjo penktas bėgis durniuoti, skleisti negerus garsus ir vibruoti. Tam bėgiui visada tepalo šiek tiek trūksta, todėl visada pilu truputį virš normos, ir tą žinojau jau tuomet, būdamas dar pyplys Paskui kai jau dėžė visai baiginėjosi, keisdamas riebokšlį pusašio, supyliau naudotą BV ir dar be problemų važinėjau, ir pritilo, ir bėgiai lengviau jungėsi.
O sertifikatai ir rekomendacijos jau buvo juk ir pas Eurol.
Kitais metais pirkau Xantijai 97metų. Eurol pasiūlymuose jau nebuvo, pagrinde buvo visokios sintetikos. Tai paėmėm Fuchs 75w90 sintetikos ir supylus, po šiai dienai ramiai važiuoja jau treti metai. Ta dėžė jau tada turėjo bėdų su antro bėgio sinchronu ir tos bėdos per tuos metus net nepablogėjo.
Tai va tokie dviprasmiški atsiliepimai apie tą rinkimą pagal katalogus.
O kas dėl mašinų, tai tiek tame C15 89tų metų, tiek Xantijoj 97tų metų, tiek tavo Pežuke sudėtos tos pačios BE pavarų dėžės ir reikalingi tie patys tepalai.
Gear 8 kainuoja centus. Klausimas, kiek kainuoja ta sintetinė, kurią pirkai, Scorpio?
Nesu aš kodų ir skaičiukų žiurkė, pats mėgstu eksperimentuoti, tiesiog dėžės ir jų tepalai pas PSA yra ta vieta, kur beveik pigiausia gaunasi pilti tą, ką rekomenduoja būtent pats PSA koncernas. Tai ką esu išbandęs, tą ir kitiems stengiuos papasakot.
Kokonai, čia juk nieko asmeniško jumi neturiu Pardavėjo darbas yra parduoti, ir pardavėjas neatsako už prekės tinkamumą, jei gamintojas teigia, kad ji tinkama. Normalu, kad parduodami tepalai ir kiti dalykai dažnai nebūna niekaip patikrinti savo kailiu, nes tokio visokio kiekio patikrinti tiesiog neįmanoma fiziškai niekaip, nebent specializuotumėtės į vieną markę ar net modelį.
Aš esu išbandęs ne vienos ir ne dviejų rūšių tepalus visokioms jau pavargusioms (kur negaila eksperimentuoti) PSA dėžėms ir savo nuomonę turiu, ir manau galiu pareikšti, nes nesu kategoriškas, tik bandau įspėti apie rizikas. Manau, kad forumietis Valdas yra išbandęs dar daugiau visokių produktų, tai savo nuomonę galėtų irgi pareikšti.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#670
Parašyta 2016 sausio 12 - 09:39
Pilnai pritariu Tadui , ypac del BE deziu.Pas jas sinchronizatoriai aliumininiai.Stabdymo pavirsiai plienas-aliuminis.Kiek sutikau kitu deziu , tokios sinchronizatoriu stabdymo poros neradau.Dazniausia tai plienas -bronza ,plienas-spizius.Is savo patyrimo galiu pasakyti kad siom dezems geriausia tinka butent tepalas Total Transmission BV75W-80.Taip pat nuo tepalo klampumo priklauso ir dezes adatiniu guoliu (slydimo guoliu) ,tepimas.Tepalo parinkimas priklauso ir nuo pacios dezes tepimo sistemos, ar tai tik taskymo budu tapama, ar inerciniu budu per veleno centrine skyle , ar latakeliu sistena , ar viskas kartu.Apskritai mano nuomone tokia: pilkite tepalus tokius kokius rekomenduoja gamykla gamintoja , ir viskas bus ok.
#671
Parašyta 2016 sausio 12 - 10:08
Pavyzdžiui Shell alyva sukurta specialiai PSA automobiliams. Turbūt, kaip Valdas aprašė, sukurta atsižvelgiant į PSA dėžių išskirtinumus ir ypatumus.
Shell SF 5288
Aukštos kokybės rankinių pavarų dėžių alyva.
SF 5288 yra ribinių apkrovų transmisinė alyva, sukurta PSA automobilių pavarų dėžėms.
Turi labai aukštas atsparumo apkrovai savybes. Dėl savo skystumo užtikrina minimalius energijos nuostolius, todėl palaiko degalų taupymą.
Viršija šiuos standartus:
API GL-4+ PSA B712315
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2016 sausio 12 - 10:48
#672
Parašyta 2016 sausio 12 - 15:36
nu jus ce dabar pripilstete parashykite dabar kolegai tepalas tinkamas ar netinkamas? bo jis dabar skaito ir galvoja tinkamas tepalas ar netinkamas
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#673
Parašyta 2016 sausio 12 - 20:10
as dabar skaitau ir galvoju... nu ipyliau, junginejasi lengviau, pati deze neuzsala, priekaistu paciai dezei neturiu, tai ka dabar... jau jeigu jau ir prades dilt, nu tai kita kart zinosiu , kad pilt va butent 75w80 BV tepala
#674
Parašyta 2016 sausio 12 - 23:13
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#675
Parašyta 2016 sausio 13 - 09:14
Kam isradineti dvirati jeigu jis jau israstas!Gamykla gamintoja rekomenduoja tepalus.Kam ieskoti kazkokiu pakaitalu ,jeigu tu tepalu kaina tikrai normali.Del konkreciai BE deziu , tikrai galiu pasakyti,kad rekomenduojamas tepalas BV 75W-80 ,joms tikrai geriau tinka uz bet koki kita ( yra ir pavyzdziu).As ne chemikas ,bet galvoju, kad siame tepale yra kazkokiu priedu , reikalingu sinchronizatoriu poros aliuminis-plienas darbui.
#676
Parašyta 2016 sausio 13 - 09:41
Kam isradineti dvirati jeigu jis jau israstas!Gamykla gamintoja rekomenduoja tepalus.Kam ieskoti kazkokiu pakaitalu ,jeigu tu tepalu kaina tikrai normali.Del konkreciai BE deziu , tikrai galiu pasakyti,kad rekomenduojamas tepalas BV 75W-80 ,joms tikrai geriau tinka uz bet koki kita ( yra ir pavyzdziu).As ne chemikas ,bet galvoju, kad siame tepale yra kazkokiu priedu , reikalingu sinchronizatoriu poros aliuminis-plienas darbui.
Alyva turi atitikti API ir ACAE specifikacijas, nurodytas automobilio gamintojo. Jeigu norim dar geriau, tai ieškom alyvos kuriai PSA yra suteikusi savo specifikaciją. Viskas.
PSA Total alyvas ne tik rekomenduoja, o ir reklamuoja. Pvz. Renault tokį patį susitarimą turi su Elf, kuris yra to paties Total padalinys.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2016 sausio 13 - 09:49
#677
Parašyta 2016 sausio 13 - 21:17
O kas tau nepatinka kad PSA reklamuoja savos salies produkcija.Vakieciai reklamuoja savo .Taigi viskas suprantama.Man tik vienas momentas nesuprantamas, kam ieskoti kazko geriau, negu rekomenduoja gamykla.Neisizeiskite, bet nejaugi mes esame protingesni uz PSA inzinierius?
#678
Parašyta 2016 sausio 14 - 15:18
as dabar skaitau ir galvoju... nu ipyliau, junginejasi lengviau, pati deze neuzsala, priekaistu paciai dezei neturiu, tai ka dabar... jau jeigu jau ir prades dilt, nu tai kita kart zinosiu , kad pilt va butent 75w80 BV tepala
Matomai prieš tai buvo mineralka supilta išvis, arba nuo gamyklos nekeista produkcija, kur kakavos spalvos ir daugiau vandens, negu pačio tepalo
Alyva turi atitikti API ir ACAE specifikacijas
Tai va pagal tas specifikacijas dažnai tas, kas parašyta, kad turi (ar tikrai turi) PSA specifikacijų sertifikatus, būna GL-5. O šitie dalykai iš esmės pjaunasi.
Šitoms PSA dėžėms reikalinga GL-4 ar GL-4+ alyva.
Eurol turi GL-5 - BAM.
http://www.widman.bi...ansaxle_oil.pdfČia pasiskaitom apie GL skirtumus ir kodėl negalima naudoti GL-5 alyvos dėžėse, kurios suprojektuotos GL-4 alyvai. Yra ir puikių iliustracijų.
Dabar apie Shell. Jūs parašėt ištrauką, kad viršija GL-4+ standartą. Tas, kad viršija, nieko gero nereiškia, nes kai viršija jau labai daug, gaunasi GL-5. Vis dėl to, pats Shell deklaruoja, kad ši alyva visgi atitinka GL-4+, o ne viršija
http://www.alba.al/f...CF(SF 5288).pdf
Dabar dar tiems žmonėms, kurie perskaitė raideles PSA ir apsidžiaugė. Bivainis parašė tos Shell alyvos PSA standarto numerį ir jis yra PSA B71 2315.
Skaitykit ne tik raideles, bet ir kodą, kuris po jų seka, nes tai skirtingi numeriai.
Dabar aš įmetu tos alyvos, kurią pirkau iš visiems žinomo prekeivio, Eurol, nuorodą į šaltinį.
http://www.eurol.com...80-gl-5-cp.html
Ten yra tokios specifikacijos
API GL 5
MIL-L-2105 D
PSA Peugeot Citroën B71 2330
Gear 8 standartas: B71 2330
šaltinis
BV standartas: B71 2330
šaltinis http://www4.total.fr...V 75W80 TDS.pdf
Tiek Gear8, tiek BV yra GL-4+.
Dabar jūs man kvailam paaiškinkit, kaip alyva, kurioj yra PSA dėžių dantračius ir guolius saugančių, bet greitesnį sinchronizatorių dilimą skatinančių priedų kiekis gerokai (tame straipsnyje parašyta, kad priedų kiekio skirtumas tarp GL-4 ir GL-5 yra apie dvigubas) viršija, gali gauti PSA sertifikatą. Įtariu, kad jie jo tiesiog neturi ir čia toks pat reikalas, kaip Mėslitos metų gaminio lipdukas.
Pilkit jūs į tas savo dėžes absoliučiai ką tik norit, man nuo to galvos neskauda, tik sakau - atkreipkit dėmesį į tai, ką naudojat Priešingai, nei varikliuose, dėžėse ne visada gerai, kai tepalas slidesnis.
Pabandykit į PSA naudotus ZFo gamintus automatus, kurių numeriai 4HP14, 4HP18, supilt Dexron-III sintetinę alyvą. Ji skystesnė, slidesnė ir dar labiau viskuom geresnė už mineralinę Dexron-II, bet ji netinkama. Ir jei ant pakuotės parašyta, kad atitinka ir Dexron-II ir Dexron-III, tai nuo tokios alyvos reiktų atsitraukti, nes tai prieštarauja elementariai logikai.
Lygiai kaip ir stabdžių skysčiai DOT3, DOT4 ir DO5,1 yra suderinami, bet DOT5 - šiukštu.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 14 - 15:24
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#679
Parašyta 2016 sausio 14 - 17:06
Baikit čia muštis. Alyva yra alyva. Koks ten gali būt stebūklas ta mech. dėžė PSA ar USA Ar ten aliuminiai, ar auksiniai dantračiai esmė tik sutept reikiami klampumo alyva ir vsio.
O jei reik daugiau, tada XADO pilt Čia didžiulis biznis naftos produktai, tai ten mušasi vieni su kitais papirkinėja auto gamintojus, kad ju marmalą knygutėj siūlytų su jų specifikacijom už kurias reik mokėt irgi.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#680
Parašyta 2016 sausio 14 - 17:59
yra kai pyra, prades dilt ar dar kas, nu reiks ir pakeisim ir kita layva supilsim Gali ir Tado but tiesa, vis gi kazkokia literatura apie tai raso.
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0