scorpio1991 P307 :)
#101
Posted 2014 March 12 - 23:00
8-663-63443.
#102
Posted 2014 March 13 - 14:39
#103
Posted 2014 March 13 - 15:01
Silpnas ne ta prasme, kad mažai amperų laiko, o ta, kad suprojektuotas su maža atsarga. Kažkur srovė dėl strigimų, vandenėlio ar pan pakyla perdaug, kažkur temopasta susensta ir gero šilumos perdavimo į radiatorių nebegarantuoja, o gal ir pats radiatorius per mažas. Stringantis pavargęs ventiliatorius nesukuria reikiamo srauto efektyviam aušinimui. O gal tiesiog darbinės tranzų temperatūros gaunasi ant ribos ar net viršribinės ir taip stipriai sumažėja jų ilgaamžiškumas...kodel sakai silpnas mazgas,atsimenu darbinio buso potencikas ssugedo,tai paleisdavom mes ji tik tiesiogiai pliusa padavus,tai buvom ideje C16 amperu vienfazi automata,uzkaito ir ismete,tai idejom C32 amperu vienfazi,tai tas budavo gerokai siltas,bet jau nebeismesdavo
Kažkas tokio, jei jau pasvaičiojant
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#104
Posted 2014 March 13 - 16:26
#105
Posted 2014 March 13 - 17:32
nesuk kiaushu, statai nauja ir vazhiuoji, nei tu pirmas nei paskutinis kai nudvesia. Jei neturi ka veikt, gali terlytis su tepimais ir elektrikais.. da betruko ka wd pasiulytu pripurkshtSiaip dabar net nezinau ka daryt, ar nusipirkus iskart megint det ta rezistoriu ar ne, ar ieskot kokio elektriko, kad patikintu viska, nes elektros prekem autoplikis garantijos neduoda...
#106
Posted 2014 March 13 - 17:49
na zinai, gal ir tavo teisybe, bet jei iskart ar po keliu dienu nusprogtu tai ne kazka pigiausias naujas turbut kuri radau 178Lt Hella firmos.nesuk kiaushu, statai nauja ir vazhiuoji, nei tu pirmas nei paskutinis kai nudvesia. Jei neturi ka veikt, gali terlytis su tepimais ir elektrikais.. da betruko ka wd pasiulytu pripurksht
#107
Posted 2014 March 13 - 18:08
Apsieik gal be elektriko, bet bent ventliatoriaus sukimąsi siūlau vistiek patikrint. Turėjau porą atvejų su kitos markės automobiliais. Vienam nukepė tranzas, kuris šiaip ja niekad nekepa. Nuėmęs radau gan pastrigusį ventliatoriuką.Siaip dabar net nezinau ka daryt, ar nusipirkus iskart megint det ta rezistoriu ar ne, ar ieskot kokio elektriko, kad patikintu viska, nes elektros prekem autoplikis garantijos neduoda...
Kitam buvo išvis net ne tranzistorinis, o paprastas rezstorinis 4 padėčių valdymas ir dėl strigusio ventiliatoriaus nukepė net ne varža, o šuntas. Priežastis - mažiausiomis apsukomis ventliatorius net nesisuko, tad ir nesugebėjo aušinti varžyno.
Abu ventiliatoriai sutepti, sutvarkyti šuntas (užpresavau naują) ir tranzas (pakeičiau visą schemutę) ir veikia iki šiol, vienas darytas 2009tais, kitas 2012tų gale.
Nežinau, kaip tokiam automobily viskas įgyvendinta, nes tokiam naujam dar neardžiau, bet prancūzam kažkur iki 2000tųjų ten viskas paprastai ir greitai ardosi - ventiliatoras išsitraukia keleiviui virš kojų atsijungus fiškę ir kokie 3-5 T20 ar PH2 varžčiukai. Tada atsuki dar 3-4 varžčiukus ir atsargiai nutrauki korpusą nuo pačio variklio. Kad priekinę įvorę sutept, būtų reikalų nupresuot sparnuotę, o tas be spec įrangos baigtųsi jos sulaužym, tad tiesiog užpilu tepaliuko per tarpą tarp sparnelių tiesiai ant ašies, paverčiu, kad nubėgtų ir suku ranka rotorių. Taip pakartoji kelias minutes - įvorė pralaisvėja, galima eiti prie galinės. Galinė dažnausiai susitepa lengvai - reikia su atsuktuvu nuimti tokią skardinę fiksacinė šaibelę, numauti dar kokią metalinę ar plastikinę šaibelę ir priėjimas prie įvorės laisvas - pili kažką ir suki. Paskui su replėm ištiesini fiksacinę šaibą ir užmauni atgal.
Aš naudoju visad kokią varklinę ar transmisinę tirštesnę alyvą, dar pamaišau su molibdeniniu ar grafitniu tepalu, kad skystai fazei išsivaikščiojus - liktų kažkiek sauso tepimo.
Sunkiai tikėtina, kad tokie patys strigimai gali būti tiek 1994, tiek tavo berods 2005tų metų automobiliuose, bet 9 metai jau gal ir arti to amžiaus, kai kažkur gali atsirasti oksidacija, plieno ir žalvario sandūroj, esant drėgmės patekimui. 9 metai kaip ir tas laikas, per kuriuos gali tepalo nebelikti slydimo guolyje.
Truksi kokį pusvalanduką, bet bus bent šiek tiek ramiau dėl šios arti 200Lt investicijos. Kaip studentui, manau nėra tas centai.
Arba nedaryk nieko, nes taip rekomenduoja labiau už mane patyrę žmonės
Edited by tadas1991, 2014 March 13 - 18:11.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#108
Posted 2014 March 13 - 18:21
Issiimt man motoriuka peciuko lengva, jau meginau viena kart, tik nepravaliau as jo, virs pedalu jis ten randasi, realiai radau neprisukta ji ir nelabai lyg maciau kad suktusi kazkur, tiesiog pasukus jie kazkiek isneria pats. O siaip pacia asele kuo geriau uzlasint naminem salygom? aliejum, panaudotu tepalu vadinamu atrabotke ar kokio geriau nusipirkt tepalo?Apsieik gal be elektriko, bet bent ventliatoriaus sukimąsi siūlau vistiek patikrint. Turėjau porą atvejų su kitos markės automobiliais. Vienam nukepė tranzas, kuris šiaip ja niekad nekepa. Nuėmęs radau gan pastrigusį ventliatoriuką.
Kitam buvo išvis net ne tranzistorinis, o paprastas rezstorinis 4 padėčių valdymas ir dėl strigusio ventiliatoriaus nukepė net ne varža, o šuntas. Priežastis - mažiausiomis apsukomis ventliatorius net nesisuko, tad ir nesugebėjo aušinti varžyno.
Abu ventiliatoriai sutepti, sutvarkyti šuntas (užpresavau naują) ir tranzas (pakeičiau visą schemutę) ir veikia iki šiol, vienas darytas 2009tais, kitas 2012tų gale.
Nežinau, kaip tokiam automobily viskas įgyvendinta, nes tokiam naujam dar neardžiau, bet prancūzam kažkur iki 2000tųjų ten viskas paprastai ir greitai ardosi - ventiliatoras išsitraukia keleiviui virš kojų atsijungus fiškę ir kokie 3-5 T20 ar PH2 varžčiukai. Tada atsuki dar 3-4 varžčiukus ir atsargiai nutrauki korpusą nuo pačio variklio. Kad priekinę įvorę sutept, būtų reikalų nupresuot sparnuotę, o tas be spec įrangos baigtųsi jos sulaužym, tad tiesiog užpilu tepaliuko per tarpą tarp sparnelių tiesiai ant ašies, paverčiu, kad nubėgtų ir suku ranka rotorių. Taip pakartoji kelias minutes - įvorė pralaisvėja, galima eiti prie galinės. Galinė dažnausiai susitepa lengvai - reikia su atsuktuvu nuimti tokią skardinę fiksacinė šaibelę, numauti dar kokią metalinę ar plastikinę šaibelę ir priėjimas prie įvorės laisvas - pili kažką ir suki. Paskui su replėm ištiesini fiksacinę šaibą ir užmauni atgal.
Aš naudoju visad kokią varklinę ar transmisinę tirštesnę alyvą, dar pamaišau su molibdeniniu ar grafitniu tepalu, kad skystai fazei išsivaikščiojus - liktų kažkiek sauso tepimo.
Sunkiai tikėtina, kad tokie patys strigimai gali būti tiek 1994, tiek tavo berods 2005tų metų automobiliuose, bet 9 metai jau gal ir arti to amžiaus, kai kažkur gali atsirasti oksidacija, plieno ir žalvario sandūroj, esant drėgmės patekimui. 9 metai kaip ir tas laikas, per kuriuos gali tepalo nebelikti slydimo guolyje.
Truksi kokį pusvalanduką, bet bus bent šiek tiek ramiau dėl šios arti 200Lt investicijos. Kaip studentui, manau nėra tas centai.
Arba nedaryk nieko, nes taip rekomenduoja labiau už mane patyrę žmonės
#109
Posted 2014 March 13 - 21:09
#110
Posted 2014 March 13 - 21:51
Tai ar cia sita ar dar kazkokia turi but? ir ka dar reiktu tikrint iki rankeneles pirkimo ir jos pririsimo kompiuteriu?
#111
Posted 2014 March 14 - 08:17
Edited by Eddy, 2014 March 14 - 08:17.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#112
Posted 2014 March 14 - 11:40
#113
Posted 2014 March 14 - 12:15
#114
Posted 2014 March 14 - 12:24
rankenele apie 50 lt., ant 307 eina tokia kaip c 5Del stabdziu tai nzn. Grizes namo nufotkinsiu, bet kazka maciau, tiksliai nezinau ar viena ten ar dvi.
O dabar ka tik nupirktas ir idetas naujas peciuko rezistorius. Veikia puikiai jau buvau pamirses per kelias savaites kad toka daiktas yra uz rezistoriu palikau 178lt - dekui autodetaliu parduotuvei autoplikis.lt . Manau as ten dazniau ir apsilankysiu
Dabar tik susizinot tiksliai su tom varlytem del autopiloto ir tada ieskot rankeneles. O siaip kiek aktyvavimas ir rankenele kainuoja? Tikiuosi nekosminius pinigus
pajungimas ir aktyvavimas ant kompo ir apie 50 lt ., aktyvuociau asmeniskai ir uz
Edited by Eddy, 2014 March 14 - 12:25.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#115
Posted 2014 March 14 - 12:50
Na uz tai tikrai butu malonu tik ta Silale tolokai... bet kartais vaziuoju i Taurage, tai nuo ten gal ir uzsukciau pirma tai reik del tos varlytes ant stabdziu pasiziuret, kaip sakoma is anksto prognozuot nereikrankenele apie 50 lt., ant 307 eina tokia kaip c 5Del stabdziu tai nzn. Grizes namo nufotkinsiu, bet kazka maciau, tiksliai nezinau ar viena ten ar dvi.
O dabar ka tik nupirktas ir idetas naujas peciuko rezistorius. Veikia puikiai jau buvau pamirses per kelias savaites kad toka daiktas yra uz rezistoriu palikau 178lt - dekui autodetaliu parduotuvei autoplikis.lt . Manau as ten dazniau ir apsilankysiu
Dabar tik susizinot tiksliai su tom varlytem del autopiloto ir tada ieskot rankeneles. O siaip kiek aktyvavimas ir rankenele kainuoja? Tikiuosi nekosminius pinigus
pajungimas ir aktyvavimas ant kompo ir apie 50 lt ., aktyvuociau asmeniskai ir uz
#116
Posted 2014 March 14 - 12:53
#117
Posted 2014 March 14 - 12:57
Tai vat, grisiu i pavakare is Kauno kaziuko muges ir uzdedamas apsaugas prie peciuko paziuresiu ir foto imesiu. Tada bus galima sprest kazka. Bet lyg dar skaiciau kad prie stabdziu gali but viena varlyte bet su 4 ar tai keliais laidais.Bet kaip del kitos stapdziu varlytes?
#118
Posted 2014 March 14 - 13:56
teisingai, pas mane du laidai.Tai vat, grisiu i pavakare is Kauno kaziuko muges ir uzdedamas apsaugas prie peciuko paziuresiu ir foto imesiu. Tada bus galima sprest kazka. Bet lyg dar skaiciau kad prie stabdziu gali but viena varlyte bet su 4 ar tai keliais laidais.
#119
Posted 2014 March 14 - 14:19
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#120
Posted 2014 March 14 - 15:19
Tai cia aisku kaip diena, bet ar antra varlyte yra, va cia tai klausimas.vyrai, stabdziu varlyte bus visada, ar yr autopilotas ar ner, nes be jos neveiktu nei abs, nei esp, nei juo labiau galiniai stabdziu zibintai.
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users