Peršokti prie turinio


Nuotrauka

scorpio1991 P307 :)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 743

#101 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2014 kovo 12 - 23:00

kodel sakai silpnas mazgas,atsimenu darbinio buso potencikas ssugedo,tai paleisdavom mes ji tik tiesiogiai pliusa padavus,tai buvom ideje C16 amperu vienfazi automata,uzkaito ir ismete,tai idejom C32 amperu vienfazi,tai tas budavo gerokai siltas,bet jau nebeismesdavo :D
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#102 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2014 kovo 13 - 14:39

Uzsakytas rezistorius is autoplikis.lt. bus ryt is ryto. Tikekimes veiks :D
  • 0

#103 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 kovo 13 - 15:01

kodel sakai silpnas mazgas,atsimenu darbinio buso potencikas ssugedo,tai paleisdavom mes ji tik tiesiogiai pliusa padavus,tai buvom ideje C16 amperu vienfazi automata,uzkaito ir ismete,tai idejom C32 amperu vienfazi,tai tas budavo gerokai siltas,bet jau nebeismesdavo :D

Silpnas ne ta prasme, kad mažai amperų laiko, o ta, kad suprojektuotas su maža atsarga. Kažkur srovė dėl strigimų, vandenėlio ar pan pakyla perdaug, kažkur temopasta susensta ir gero šilumos perdavimo į radiatorių nebegarantuoja, o gal ir pats radiatorius per mažas. Stringantis pavargęs ventiliatorius nesukuria reikiamo srauto efektyviam aušinimui. O gal tiesiog darbinės tranzų temperatūros gaunasi ant ribos ar net viršribinės ir taip stipriai sumažėja jų ilgaamžiškumas...
Kažkas tokio, jei jau pasvaičiojant :hmm:
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#104 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2014 kovo 13 - 16:26

Siaip dabar net nezinau ka daryt, ar nusipirkus iskart megint det ta rezistoriu ar ne, ar ieskot kokio elektriko, kad patikintu viska, nes elektros prekem autoplikis garantijos neduoda...
  • 0

#105 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2014 kovo 13 - 17:32

Siaip dabar net nezinau ka daryt, ar nusipirkus iskart megint det ta rezistoriu ar ne, ar ieskot kokio elektriko, kad patikintu viska, nes elektros prekem autoplikis garantijos neduoda...

nesuk kiaushu, statai nauja ir vazhiuoji, nei tu pirmas nei paskutinis kai nudvesia. Jei neturi ka veikt, gali terlytis su tepimais ir elektrikais.. da betruko ka wd pasiulytu pripurksht :wh:
  • 0

#106 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2014 kovo 13 - 17:49

nesuk kiaushu, statai nauja ir vazhiuoji, nei tu pirmas nei paskutinis kai nudvesia. Jei neturi ka veikt, gali terlytis su tepimais ir elektrikais.. da betruko ka wd pasiulytu pripurksht :wh:

:D na zinai, gal ir tavo teisybe, bet jei iskart ar po keliu dienu nusprogtu tai ne kazka :D pigiausias naujas turbut kuri radau 178Lt Hella firmos.
  • 0

#107 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 kovo 13 - 18:08

Siaip dabar net nezinau ka daryt, ar nusipirkus iskart megint det ta rezistoriu ar ne, ar ieskot kokio elektriko, kad patikintu viska, nes elektros prekem autoplikis garantijos neduoda...

Apsieik gal be elektriko, bet bent ventliatoriaus sukimąsi siūlau vistiek patikrint. Turėjau porą atvejų su kitos markės automobiliais. Vienam nukepė tranzas, kuris šiaip ja niekad nekepa. Nuėmęs radau gan pastrigusį ventliatoriuką.
Kitam buvo išvis net ne tranzistorinis, o paprastas rezstorinis 4 padėčių valdymas ir dėl strigusio ventiliatoriaus nukepė net ne varža, o šuntas. Priežastis - mažiausiomis apsukomis ventliatorius net nesisuko, tad ir nesugebėjo aušinti varžyno.
Abu ventiliatoriai sutepti, sutvarkyti šuntas (užpresavau naują) ir tranzas (pakeičiau visą schemutę) ir veikia iki šiol, vienas darytas 2009tais, kitas 2012tų gale.
Nežinau, kaip tokiam automobily viskas įgyvendinta, nes tokiam naujam dar neardžiau, bet prancūzam kažkur iki 2000tųjų ten viskas paprastai ir greitai ardosi - ventiliatoras išsitraukia keleiviui virš kojų atsijungus fiškę ir kokie 3-5 T20 ar PH2 varžčiukai. Tada atsuki dar 3-4 varžčiukus ir atsargiai nutrauki korpusą nuo pačio variklio. Kad priekinę įvorę sutept, būtų reikalų nupresuot sparnuotę, o tas be spec įrangos baigtųsi jos sulaužym, tad tiesiog užpilu tepaliuko per tarpą tarp sparnelių tiesiai ant ašies, paverčiu, kad nubėgtų ir suku ranka rotorių. Taip pakartoji kelias minutes - įvorė pralaisvėja, galima eiti prie galinės. Galinė dažnausiai susitepa lengvai - reikia su atsuktuvu nuimti tokią skardinę fiksacinė šaibelę, numauti dar kokią metalinę ar plastikinę šaibelę ir priėjimas prie įvorės laisvas - pili kažką ir suki. Paskui su replėm ištiesini fiksacinę šaibą ir užmauni atgal.
Aš naudoju visad kokią varklinę ar transmisinę tirštesnę alyvą, dar pamaišau su molibdeniniu ar grafitniu tepalu, kad skystai fazei išsivaikščiojus - liktų kažkiek sauso tepimo.
Sunkiai tikėtina, kad tokie patys strigimai gali būti tiek 1994, tiek tavo berods 2005tų metų automobiliuose, bet 9 metai jau gal ir arti to amžiaus, kai kažkur gali atsirasti oksidacija, plieno ir žalvario sandūroj, esant drėgmės patekimui. 9 metai kaip ir tas laikas, per kuriuos gali tepalo nebelikti slydimo guolyje.
Truksi kokį pusvalanduką, bet bus bent šiek tiek ramiau dėl šios arti 200Lt investicijos. Kaip studentui, manau nėra tas centai.
Arba nedaryk nieko, nes taip rekomenduoja labiau už mane patyrę žmonės :wh:

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 kovo 13 - 18:11

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#108 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2014 kovo 13 - 18:21

Apsieik gal be elektriko, bet bent ventliatoriaus sukimąsi siūlau vistiek patikrint. Turėjau porą atvejų su kitos markės automobiliais. Vienam nukepė tranzas, kuris šiaip ja niekad nekepa. Nuėmęs radau gan pastrigusį ventliatoriuką.
Kitam buvo išvis net ne tranzistorinis, o paprastas rezstorinis 4 padėčių valdymas ir dėl strigusio ventiliatoriaus nukepė net ne varža, o šuntas. Priežastis - mažiausiomis apsukomis ventliatorius net nesisuko, tad ir nesugebėjo aušinti varžyno.
Abu ventiliatoriai sutepti, sutvarkyti šuntas (užpresavau naują) ir tranzas (pakeičiau visą schemutę) ir veikia iki šiol, vienas darytas 2009tais, kitas 2012tų gale.
Nežinau, kaip tokiam automobily viskas įgyvendinta, nes tokiam naujam dar neardžiau, bet prancūzam kažkur iki 2000tųjų ten viskas paprastai ir greitai ardosi - ventiliatoras išsitraukia keleiviui virš kojų atsijungus fiškę ir kokie 3-5 T20 ar PH2 varžčiukai. Tada atsuki dar 3-4 varžčiukus ir atsargiai nutrauki korpusą nuo pačio variklio. Kad priekinę įvorę sutept, būtų reikalų nupresuot sparnuotę, o tas be spec įrangos baigtųsi jos sulaužym, tad tiesiog užpilu tepaliuko per tarpą tarp sparnelių tiesiai ant ašies, paverčiu, kad nubėgtų ir suku ranka rotorių. Taip pakartoji kelias minutes - įvorė pralaisvėja, galima eiti prie galinės. Galinė dažnausiai susitepa lengvai - reikia su atsuktuvu nuimti tokią skardinę fiksacinė šaibelę, numauti dar kokią metalinę ar plastikinę šaibelę ir priėjimas prie įvorės laisvas - pili kažką ir suki. Paskui su replėm ištiesini fiksacinę šaibą ir užmauni atgal.
Aš naudoju visad kokią varklinę ar transmisinę tirštesnę alyvą, dar pamaišau su molibdeniniu ar grafitniu tepalu, kad skystai fazei išsivaikščiojus - liktų kažkiek sauso tepimo.
Sunkiai tikėtina, kad tokie patys strigimai gali būti tiek 1994, tiek tavo berods 2005tų metų automobiliuose, bet 9 metai jau gal ir arti to amžiaus, kai kažkur gali atsirasti oksidacija, plieno ir žalvario sandūroj, esant drėgmės patekimui. 9 metai kaip ir tas laikas, per kuriuos gali tepalo nebelikti slydimo guolyje.
Truksi kokį pusvalanduką, bet bus bent šiek tiek ramiau dėl šios arti 200Lt investicijos. Kaip studentui, manau nėra tas centai.
Arba nedaryk nieko, nes taip rekomenduoja labiau už mane patyrę žmonės :wh:

Issiimt man motoriuka peciuko lengva, jau meginau viena kart, tik nepravaliau as jo, virs pedalu jis ten randasi, realiai radau neprisukta ji ir nelabai lyg maciau kad suktusi kazkur, tiesiog pasukus jie kazkiek isneria pats. O siaip pacia asele kuo geriau uzlasint naminem salygom? :D aliejum, panaudotu tepalu vadinamu atrabotke ar kokio geriau nusipirkt tepalo?
  • 0

#109 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2014 kovo 13 - 21:09

jei neturi normalaus tepalo tai geriau nesiterlyk. Tiems kas megsta pilstyt skysta tepala - po kokios savaites naudojimo tas tepalas pririnks dulkiu ir naudos bus nulis. tokias vietas reik tept ne belekuo, o geru tirshtu ivorems skirtu tepalu, kad susidarytu apsauginis nelimpantis sluoksnis ir nenuteketu.
  • 0

#110 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2014 kovo 13 - 21:51

O ziurekit, mano vienas is tolimu ar artimu darbu butu autopiloto idiegimas :D Ir buvau kazkada tema atskira sukures ir ten sake patikrint ar yra kazkokios varlytes prie sankabos. Cia meginau nufotkint kas ten prie sankabos yra, tai pagal mane kazkokia varlyte yra isvirsaus(meginau apiebraugt) .

Posted Image

Tai ar cia sita ar dar kazkokia turi but? ir ka dar reiktu tikrint iki rankeneles pirkimo ir jos pririsimo kompiuteriu?
  • 0

#111 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 kovo 14 - 08:17

sveikinu , cia autopiloto varlyte :) dabar nusiimk apdaila aplink vaira kur valytuvai ir sviesos turi buti dar viena fyske pultui autopiloto. nusiperki ta pulta. idedi, ir vaziuoji pas dede kas aktyvuotu pasijunges kompa.

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2014 kovo 14 - 08:17

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#112 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2014 kovo 14 - 11:40

pala pala, o tai ant stapdziu neturi dar viena varlyte???
  • 0

#113 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2014 kovo 14 - 12:15

Del stabdziu tai nzn. Grizes namo nufotkinsiu, bet kazka maciau, tiksliai nezinau ar viena ten ar dvi. O dabar ka tik nupirktas ir idetas naujas peciuko rezistorius. Veikia puikiai :) jau buvau pamirses per kelias savaites kad toka daiktas yra :D uz rezistoriu palikau 178lt - dekui autodetaliu parduotuvei autoplikis.lt . Manau as ten dazniau ir apsilankysiu :D Dabar tik susizinot tiksliai su tom varlytem del autopiloto ir tada ieskot rankeneles. O siaip kiek aktyvavimas ir rankenele kainuoja? Tikiuosi nekosminius pinigus :D
  • 0

#114 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 kovo 14 - 12:24

Del stabdziu tai nzn. Grizes namo nufotkinsiu, bet kazka maciau, tiksliai nezinau ar viena ten ar dvi.

O dabar ka tik nupirktas ir idetas naujas peciuko rezistorius. Veikia puikiai :) jau buvau pamirses per kelias savaites kad toka daiktas yra :D uz rezistoriu palikau 178lt - dekui autodetaliu parduotuvei autoplikis.lt . Manau as ten dazniau ir apsilankysiu :D

Dabar tik susizinot tiksliai su tom varlytem del autopiloto ir tada ieskot rankeneles. O siaip kiek aktyvavimas ir rankenele kainuoja? Tikiuosi nekosminius pinigus :D

rankenele apie 50 lt., ant 307 eina tokia kaip c 5 :hmm:
pajungimas ir aktyvavimas ant kompo ir apie 50 lt ., aktyvuociau asmeniskai ir uz :beer:

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2014 kovo 14 - 12:25

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#115 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2014 kovo 14 - 12:50

Del stabdziu tai nzn. Grizes namo nufotkinsiu, bet kazka maciau, tiksliai nezinau ar viena ten ar dvi.

O dabar ka tik nupirktas ir idetas naujas peciuko rezistorius. Veikia puikiai :) jau buvau pamirses per kelias savaites kad toka daiktas yra :D uz rezistoriu palikau 178lt - dekui autodetaliu parduotuvei autoplikis.lt . Manau as ten dazniau ir apsilankysiu :D

Dabar tik susizinot tiksliai su tom varlytem del autopiloto ir tada ieskot rankeneles. O siaip kiek aktyvavimas ir rankenele kainuoja? Tikiuosi nekosminius pinigus :D

rankenele apie 50 lt., ant 307 eina tokia kaip c 5 :hmm:
pajungimas ir aktyvavimas ant kompo ir apie 50 lt ., aktyvuociau asmeniskai ir uz :beer:

Na uz :beer: tai tikrai butu malonu :) tik ta Silale tolokai... bet kartais vaziuoju i Taurage, tai nuo ten gal ir uzsukciau :D pirma tai reik del tos varlytes ant stabdziu pasiziuret, kaip sakoma is anksto prognozuot nereik :D
  • 0

#116 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2014 kovo 14 - 12:53

Bet kaip del kitos stapdziu varlytes?
  • 0

#117 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 961
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 1007 1.6 80kW

Parašyta 2014 kovo 14 - 12:57

Bet kaip del kitos stapdziu varlytes?

Tai vat, grisiu i pavakare is Kauno kaziuko muges ir uzdedamas apsaugas prie peciuko paziuresiu ir foto imesiu. Tada bus galima sprest kazka. Bet lyg dar skaiciau kad prie stabdziu gali but viena varlyte bet su 4 ar tai keliais laidais.
  • 0

#118 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2014 kovo 14 - 13:56

Tai vat, grisiu i pavakare is Kauno kaziuko muges ir uzdedamas apsaugas prie peciuko paziuresiu ir foto imesiu. Tada bus galima sprest kazka. Bet lyg dar skaiciau kad prie stabdziu gali but viena varlyte bet su 4 ar tai keliais laidais.

teisingai, pas mane du laidai.
  • 0

#119 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 kovo 14 - 14:19

vyrai, stabdziu varlyte bus visada, ar yr autopilotas ar ner, nes be jos neveiktu nei abs, nei esp, nei juo labiau galiniai stabdziu zibintai.
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#120 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2014 kovo 14 - 15:19

vyrai, stabdziu varlyte bus visada, ar yr autopilotas ar ner, nes be jos neveiktu nei abs, nei esp, nei juo labiau galiniai stabdziu zibintai.

Tai cia aisku kaip diena, bet ar antra varlyte yra, va cia tai klausimas.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 7

narių: 0, svečių: 7, slaptų narių: 0