esant limito funkcionalui ji galima virsyt spaudziant gaza iki galo ;) - buna toks trakst per pedala (kas turi tas supras) tai irgi labai geras dalykas - mieste neprisirinksi baudu pavzSmagaus naudojimo.
406-am neturejau, tai nutares buvau kad reikia, po ilgo informacijos rinkimo, vis del to buvau isidejes, tik ten reikalu daugiau buvo isideti, laidu nebuvo ir t.t.
Dabar be jo neapsienu, net ir paprastuose keliuose, jug niekas nedraudžia ant ijungto piloto paspausti gaza kai reikia aplenkti, atleidi pedala ir jis gryžta i prieš tai isiminta greiti.
O tie kas čia purkštauja, neturi ir nesupranta kas čia per geris.
P.S. Rankena su limito funkcija? kitaip negalesi viršiti nustatyto, visi stengiasi jieškoti be limito.
scorpio1991 P307 :)
#141
Posted 2014 March 16 - 17:49
#142
Posted 2014 March 16 - 18:05
#143
Posted 2014 March 16 - 18:09
#144
Posted 2014 March 16 - 18:18
Zinok megink nebereiks vargint koju ir ekonomiskai vazinet galimaNu ka gal bandysiu as vel isidet iki pat galo autopilota
#145
Posted 2014 March 16 - 18:34
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#146
Posted 2014 March 16 - 19:07
zinok pas mane tai nera limito, bet man atrodo pas vakari yra , tai gal jis nufotkinsTa limito funkcija ant autopiloto pulto ? Butu gal foto galima kaip rankenele atrodo ? Pas mane ant c5 ta funkcija irgi yra, bet mygtukas ant valytuvu rankeneles ir virsijus tai paprasciausiai pyptelna ir pranesima ismeta ant ekrano.
#147
Posted 2014 March 16 - 20:26
#148
Posted 2014 March 17 - 09:01
#149
Posted 2014 March 17 - 09:05
Minkyk su ranka rankini, kol pilnai atsigaus.Pas mane truputi neatsileidzia trosas rankinio desines puses. Kur butu galima ipilt tepalo ar ko kad truputi pramankstint trosiuka? Ziema tai prisaldavo truputi, tai nenaudojau, bet kai atsilo orai tai vistiek siek tiek neatsoka.
#150
Posted 2014 March 17 - 09:12
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#151
Posted 2014 March 17 - 11:08
Edited by Bildas, 2014 March 17 - 11:08.
#152
Posted 2014 March 17 - 11:14
Šiaip, jei nesinori investuoti arba jei tingisi dirbti - visai gali būti ir išeitis. Prieš TA man vienas ratas beveik nelaikė, žiemą buvo prilipęs (teko plaktuku suporto svirtelę pastuksenti, kad ištrauktų prišalusį trosą). Vasarą kažkaip nestrigo, bet vistiek laikė tik vienas ratas normaliai, tai buvo neramumų, pvz pastatant mašiną su krauta priekaba stačioj įkalnėj jei dar ant gruntinio kelio... Išsitraukiau iš dėžės turimą naują trosą, nusiėmiau ratą, salono plastmasę ir pažiūrėjau, kad nėra tragedijos - troso šarvo guma prasitrynus , bet metalas dar visur geras. Tingėdamas išsitraukiau purškalo ir į švirkštą kažkokio tirštesnio skystos konsistencijos tepalo (gal transmisinio), lengvai atsijungęs abu galus, bejudindamas su purškalu atlaisvinau ir su normaliu tepalu sutepiau ir dar prajudinau, kol pradėjo vaikščiot visiškai laisvai. Užmoviau ties prasitrynusia vieta žarnoko ar gal kokio termokembriko, dar apsukau izolke. Tikėjaus irgi laikino efekto iki žiemos, bet nuo rugsėjo pradžios iki va - Kovo galo, jau važiuoju, nebuvo abejonių dėl prilipimo net ties -15. O TA netolygumą įsuko 1proc. (leidžiama iki 70proc.)geriausia keisti trosa.. ne iseitis ten kazka jau pilti. paprasciausiai troso sarvas prasitrine ir pats troselis veliasi viduj..
pas mane ant c5 irgi trosas vienas pradedantis jau strigti, bet dar po biski atmeta pats. tai kad vasara datempt tada keisiu troseli.
Edited by tadas1991, 2014 March 17 - 11:16.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#153
Posted 2014 March 17 - 13:39
neprastaiŠiaip, jei nesinori investuoti arba jei tingisi dirbti - visai gali būti ir išeitis. Prieš TA man vienas ratas beveik nelaikė, žiemą buvo prilipęs (teko plaktuku suporto svirtelę pastuksenti, kad ištrauktų prišalusį trosą). Vasarą kažkaip nestrigo, bet vistiek laikė tik vienas ratas normaliai, tai buvo neramumų, pvz pastatant mašiną su krauta priekaba stačioj įkalnėj jei dar ant gruntinio kelio... Išsitraukiau iš dėžės turimą naują trosą, nusiėmiau ratą, salono plastmasę ir pažiūrėjau, kad nėra tragedijos - troso šarvo guma prasitrynus , bet metalas dar visur geras. Tingėdamas išsitraukiau purškalo ir į švirkštą kažkokio tirštesnio skystos konsistencijos tepalo (gal transmisinio), lengvai atsijungęs abu galus, bejudindamas su purškalu atlaisvinau ir su normaliu tepalu sutepiau ir dar prajudinau, kol pradėjo vaikščiot visiškai laisvai. Užmoviau ties prasitrynusia vieta žarnoko ar gal kokio termokembriko, dar apsukau izolke. Tikėjaus irgi laikino efekto iki žiemos, bet nuo rugsėjo pradžios iki va - Kovo galo, jau važiuoju, nebuvo abejonių dėl prilipimo net ties -15. O TA netolygumą įsuko 1proc. (leidžiama iki 70proc.)geriausia keisti trosa.. ne iseitis ten kazka jau pilti. paprasciausiai troso sarvas prasitrine ir pats troselis veliasi viduj..
pas mane ant c5 irgi trosas vienas pradedantis jau strigti, bet dar po biski atmeta pats. tai kad vasara datempt tada keisiu troseli.
kazkaip to bandeės net neesu, mazai bedu kada buve man su juo. 605 kai turejau trosas buvo trukes , tai keiciau vieninteli karta
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#154
Posted 2014 March 17 - 15:08
#155
Posted 2014 March 17 - 17:03
#156
Posted 2014 March 17 - 17:27
Tai kad maziau tai jo, bet beveik 2ltr atrodo daugoka Vis galvodavau, kad taip apie 1ltr paklaida buna. Nors idomu kaip jis ten skaiciuoja, nes pvz kompas pradeda sanaudas rodyt tik nuo 30km/h greicio o iki to gal neskaiciuoja kiek suedaBorto kompas visa laika rodo maziau negu realios sanaudos, kazkurioj laidoj maciau, buvo testai daryti
#157
Posted 2014 March 17 - 18:39
#158
Posted 2014 March 17 - 18:58
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#159
Posted 2014 March 17 - 19:42
gal sakyciau cia koks simptomas :/ nors paskutini kart paulius kai dare diagnostika, tai kaip viskas ir tvarkoj buvo...pas mane benzinas skaiciuoja gan tikslokai palyginus. dazniau nunulink BK ir per naujo matuok
#160
Posted 2014 March 17 - 20:40
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users