Nice. B6 audinėm su 3l ir s4 4,2l visada jaučiau silpnybę, nors teko pavairuot tik 1,9tdi 92kw
2,5 dyzelis kaip suprantu?
Tikrai taip. 2.5 dyzelis. Žiūrinėjau B6 trilitres, bet su šia mašina truputį kitokia istorija...


Parašyta 2015 sausio 30 - 12:50
Nice. B6 audinėm su 3l ir s4 4,2l visada jaučiau silpnybę, nors teko pavairuot tik 1,9tdi 92kw
2,5 dyzelis kaip suprantu?
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2015 vasario 04 - 21:23
Atrodo lyg ir radau apsukų plaukiojimą ir gesimo laisvu bėgiu priežastį. Atjungus šią fyškę, apsukos laisvu begu čiut didesnės, apie 950, ją pajungus mažesnės, bet nevienodos, iki kol gęsta... Protingi kurmiai gal paporins ką ana su įsiurbiamu oru reguliuoja, nes išeina iš pat filtro dėžės.
Ir, kad nebūtų liūdna, nulūžo sėdynės rėmas. Matyt pežius pyksta, prašosi dėmesio, kad jau daugau nei savaitę, kai juzinu audę, stovėjo nekurtas...Bet užtat dabar patogu, lyg supamam krėsle...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2015 vasario 04 - 21:31
Pas mane toje pat vietoje sedynės rėmas lūžęs buvo..Metus kentėjau , neintensyviai ieškojau viso kito salono, bet galiausiai pas meistriuką susivirinau ir važinėju toliau nesisupdamas..
Parašyta 2015 vasario 04 - 21:45
Blogiausia, kad kai su tokia sulūžusia važinėji, būna dar kitose vietose lūžta, lūžta, lūžta. Kol iš sėdynės tik pavadinimas belieka.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2015 vasario 04 - 21:55
...Metus kentėjau
...
Na metų aš nekentėsiu, jau savaitgalį bus svarkė į draugus pakviesta...
Blogiausia, kad kai su tokia sulūžusia važinėji, būna dar kitose vietose lūžta, lūžta, lūžta. Kol iš sėdynės tik pavadinimas belieka.
Taip ir turi būti, jei sėdynę dabar prieky laiko tik viena pusė. Tu geriau paporink ką atjungta fyškė reguliuoja
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2015 vasario 04 - 22:18
Pagal viską, turėtų būti laisvos eigos vožtuvas.
Išorinis, kaip pas senuosius XU 1.6-1.8 8V motorus.
Jei į jį apačioje pajungtos dvi žarnos, tuomet tikrai.
Kartais laisvų apsukų teisingam palaikymui padeda vien jo išvalymas, išplovimas (nežinau, kuo ir kame juos plauna, bet gal irgi ultragarsu?), kartais reikia keisti nauju ar bent naudotu, o kartais problema būna net ne pačiame jame, tiesiog variklio kompas, nesuvaldydamas mišinio ir laisvų apsukų, desperatiškai bando jį darinėti, ir vis nesėkmingai. Variante su šlanginėmis dujomis esu kelis kartus matęs tą daiktą visai išmestą ir paliktą tiesiog santechninę sklendę. Kadangi šlanginės dujos turi savo paties laisvas apsukas, o benzinu tik užvesti ir pašildyti...
Na bet čia jau chaltūra, ir aukšto laipsnio.
Principas sistemos yra tame, kad benzine reguliuojame variklio sūkius tiesiogiai ne kuro kiekiu (kaip pas seną dyzelį), o oro kiekiu, darinėdami droselinę sklendę. Variklio kompas pagal oro srauto ir vakuumo kolektoriuje rodiklį (sistemose su MAF ir MAP) arba droselinės sklendės atsidarymo kampą (senuose jetronic purškaluose) išpurškia atitinkamą kiekį benzino. Yra sistemos, kuriose laisvos apsukos reguliuojamos tiesiogiai darinėjant droselinę sklendę, pagrinde senieji purškalai, tiek patys jetronic ir pan.
O yra sistemos, kuriose tas oro srautas droselinę sklendę apeina. Tokios sistemos būna su vidiniu apėjimu, kur vožtuvas statosi į purškalo korpusą, o būna kaip ir šioje pas 2.9i motorą, stovi išorėje ir jungiasi žarnomis. Šitas vožtuvas reguliuoja paduodamo į variklį oro, aplenkiant droselinę sklendę, kiekį, pagal kurį variklio kompas įpurškia ir benzino. Jį atjungus, jis turėtų arba likti toje padėtyje, kurioje buvo (jei yra žingsninis varikliukas), arba numesti arba sukelti apsukas (jei koks nors selenoidinis, arba šiaip su spyruokle, ar panašiai). Žodžiu, tas oro kiekis pasidaro pastovus ir variklio kompas jo nebereguliuoja, taigi varikliui šylant, apsukos natūraliai kils aukštokai; o jei esant varikliui šiltam, bus normalios, tuomet šaltas norės gesti. Aš taip su saviškiu važinėju praktiškai jau metus laiko. Šaltas gesta, o šiltas dirba truputį aukščiau, nei priklauso. Subyrėjo laisvų apsukų valdymas seno monopurškalo, tai teko truputį praverti droselinę sklendę mechaniškai (patempiant gazo trosą), o pakaitinio mechanizmo negaunu (nelabai ir ieškau), tai ir vargstu truputį....
Jei reiks pakaitinio, sakykit, gal pavyks suveikt pas saulyną iš Ukmergės nuo kokio XMo ar Xantijos...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 vasario 04 - 22:19
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2015 vasario 04 - 22:31
... oro srautas droselinę sklendę apeina...aplenkiant droselinę sklendę... Jį atjungus...oro kiekis pasidaro pastovus ir variklio kompas jo nebereguliuoja, taigi varikliui šylant, apsukos natūraliai kils aukštokai; o jei esant varikliui šiltam, bus normalios, tuomet šaltas norės gesti..
Nepatingėjau nueiti ir apžiūrėti smulkiau- išeina iš oro filtro ir aplenkia droselį. Motoras buvo beveik šaltas (po kurimo praėjo beveik 4h), užkūrus apsukos lygiai 800, pašilo keletą minučių, sukilo iki minėtų beveik 1000. Bus matyt kokias apsukas rodys ryt ryte. Parašysiu.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2015 vasario 04 - 22:42
Tai kaip ir tadas sakė yra vadinamasis LEV. Tik iš jo išeina viena kampinė jungtis ir eina tiesiai į įsiurbimo kolektorių. O ant paėmimo , bent jau pas mane, dar stovi ir įsiurbiamo oro temperatūros jutiklis, kuris irgi apsineša visiokiu š... o dar jei ardysi tai nepamiršk pajungti jo, nes suksi galvą kodėl neužsikuria. Man kada taip buvo tai iki kol iškroviau akumą brūžinau vis nerasdamas kodėl nežsikuriaTu geriau paporink ką atjungta fyškė reguliuoja
Šį pranešimą redagavo Gedmantas: 2015 vasario 04 - 22:54
Parašyta 2015 vasario 06 - 11:54
Jei reiks pakaitinio, sakykit, gal pavyks suveikt pas saulyną iš Ukmergės nuo kokio XMo ar Xantijos...
Kalbėjau vakar su juo, sake su benzais '' nedraugauja'' bet tuos vožtuvėlius nuo v6 turi kelis. O ir be jo kuriasi pežius tiek šaltas tiek šiltas kaip priklauso, laisvos apsukos 1k nebūna didesnės. Tai velniop jis reikalingas
Palauks pežius dar remonto, svarbu priežastis rasta, gesinėjimų nebėra. Reikia dabar audę baigti ''privesti'' iki pabaigos- moterai privaloma atiduoti kiek galima tvarkingesnę
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2015 vasario 06 - 12:39
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 vasario 06 - 12:34
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2015 vasario 06 - 14:56
map'ai būna dviejų rušių, jeigu pas su tas, ne su plona skilute adatėlės dydžio, o didelė skylė, kreipkitės, turiu du. originalą ir kitą mėnesį naudotą.
Parašyta 2015 vasario 06 - 15:19
Palaikyk, po savaitgalio kada privažiuočiau paeksperimentuotimap'ai būna dviejų rušių, jeigu pas su tas, ne su plona skilute adatėlės dydžio, o didelė skylė, kreipkitės, turiu du. originalą ir kitą mėnesį naudotą.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2015 vasario 06 - 17:23
Šį pranešimą redagavo luciferis: 2015 vasario 06 - 17:24
Parašyta 2015 vasario 06 - 21:10
Parašyta 2015 vasario 06 - 21:57
As ir LEV atsijunges vazineju, apsukos 1k. Is vietos judresne, gaza priima geriau.. Vien tik pliusai. MAP nauja nusipirkau, vistiek gesinedavo su ijungtu LEV. O siaip buna ir su atjungtu buna uzgesta, xren cia suprasi tas dujas. Nu aisku, pas mane vienas purkstukas mala kakala.. Nu zodz, nereiktu taip drasiaibapie ta MAP..;) bet gal.. Nk nesakau
Parašyta 2015 vasario 13 - 18:05
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2015 vasario 14 - 12:01
Iš klubiečio Virzin gauta dovanų nesulūžusi identiškos ''medžiagos'' vairuotojo sėdynė
. Ir virinti senos neprireikė
Ir nors pežas komfortu su aude nesilygina, bet pasijaučiau šiandien kaip mažas vaikas, kai pagaliau su motera ''apsikeitėm'' mašinom.
Nori pasakyt audi komfortiškesnė? Abi vairavau, kiek pamenu a4 tikrai nebuvo komfortiškesnė, kaip tik standesnė ant kelio pasirodė
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2015 vasario 14 - 14:51
Nori pasakyt audi komfortiškesnė? Abi vairavau, kiek pamenu a4 tikrai nebuvo komfortiškesnė, kaip tik standesnė ant kelio pasirodė
Vienareikšmiškai taip. Pežas tik vienoj vietoj deda kruopų- traukoj. Visur kitur gauna į vienus vartus. Nors kaip tu gali jas lyginti, kai tarp mašinų daugiau nei 9 metų skirtumas
Koks ten gali būti audės standumas su plaukiojančia važiuokle . Plius ir pakabų aukščiai kokie- su pežu į garažą be lentų neįvažiuoju, audej dar lieka kokie 3cm. O kur dar pilna elektra koža, visi valdymai nuo vairo, skirtingų pusių klima reguliavimai, visi apšvietimai duryse, po kojomis, bagažinės dydis ir pan...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2015 vasario 14 - 19:02
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
Parašyta 2015 vasario 15 - 16:05
Susidūriau su šiokiais tokiais nesklandumais... Nerandu tinkamos posūkių/ priekinių priešrūkų rankenėlės. Jau nuo įsigyjimo ji "gliučino"- neatmesdavo posūkių. Tuomet, kad bent atmestų posūkius buvo įdėta kita rankenėlė, bet tik su galinių priešrūkų įjungimu. Bėda tame, kad pas daugumą ikirestailų arba nėra prieky priešrūkų, arba jų įjungimas per atskirą knopkę. Šiandien apžiūrėjau dar dvi skirtingas ikirestailų rankenėles, tai visos skirtingos- pas mane su 2 fyškėm, o apžiūrėtos, nors ir su priekiniais priešrūkais, bet fyškė tik 1 ir didesnė, o ir tos abi su skirtingais kontaktų išdėstymais... Porestailo rankenėlė su priekiniais priešrūkais identiška manajai- dvi tinkančios fyškės, tik kontaktai skirtingai išdėstyti, ir bėda tame, kad porestaile nėra pypso rankenėlėj...
Tada kvaila mintis galvon, kad ar taip, šeškėj gale priešrūkų šiai dienai nebėra, tai galima priekinius pajungti nuo rankenėlės apkeitus kontaktus- įjungus galinius.
Taigi, protingi kurmiai, gal kas turite ikirestailo posūkių rankenėlės su dvejom fyškėm kontaktų išdėstymo reikšmes???
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0