Gal ir teisybė, bet aš kažkaip vistiek sintetiką pyliau.. Jo, žiūrėjau, lyg ir yra kažkas panašaus, bet atsimenu kažkas pastabdė mane jį keist.. Tai taip išeina, kad nebūtinybė keist?
Retas kas keičia, o dažniausiai nieko ypatingo iš to, kad ir pakeiti, gal nebent siurbliui lengviau kočiot. Nebent jei kuras iš bačkos pilamas, tada kemšasi jie. Benzinas yra labai švarus daiktas, parafinuotis irgi nesiparafinuoja. Tai ir užsikemša ypatingai retai ir, kaip ir sakiau, dažniausiai kurą iš knygnešių, o ne iš degalinės pilant. Daugumoj naujesnių pežų to filtro tokio, kaip įprastas, nebėra, viso labo sietelis bake prie siurblio.
Prisiminkit, koks filtras būdavo pas karbus, ir tai nelabai kimšdavos. Dabar kaip tik važinėju su benzinu, kuriam bent 8 pastaruosius metus tas filtras nekeistas. Nieko, važiuoja, traukia normaliai.
Prieš keisdamas įpurškiminei sistemai kuro filtrą, nepamirškit nusileisti nuo sistemos slėgį, nes gali būti nemalonių staigmenų, ypač kai filtras yra ne šlanginio tipo antgaliais, kur galima žarnelę pajudinus, tvarkingai nusivarvint, o su užmaunamom click tipo jungtim, kur vos nuspaudęs mygtuką pajudini, nuspjauna antgalį nuo filtro ir gauni gerą dozę benzino į veidą. O akis nuo jo labai skauda, patikėkit Kad mašina ilgai nekurta, ne rodiklis, nes pasitaiko ir sandarių slėginių kuro sistemų. Esu po paros stovėjimo keitęs vienam 407tam filtriuką, tai ajajaj... o nuslėginimo kalpokiukas buvo tiesiog po kapotu ant žarnelės gerai matomoj vietoj.
Edited by tadas1991, 2015 March 25 - 23:18.