O nebus bėdų dėl katalizatoriaus per kitą tech. apžiūrą?
EvX P406 V6 baracuda
#481
Parašyta 2015 birželio 06 - 18:17
#482
Parašyta 2015 birželio 06 - 19:08
O nebus bėdų dėl katalizatoriaus per kitą tech. apžiūrą?
Kodel turetu buti? ☺
#483
Parašyta 2015 birželio 06 - 19:15
Nuo kažkurių metų pirmos registracijos lietuvoje katalizatorius privalo būti..
#484
Parašyta 2015 birželio 06 - 19:27
nebukit naivus. Privalo... bet dazniausiai ju nera. Ir nesuprasi yra jis ar ne. Moka ir siules i virsu suvirinti ir bakelius viela prikemsa kad nebarsketu.Nuo kažkurių metų pirmos registracijos lietuvoje katalizatorius privalo būti..
#485
Parašyta 2015 birželio 06 - 21:00
Dėl katalizatoriaus, čipuojant taurius siūlė palikti. Bet poto garaže prapjovus pasirodė, kad pasikimšęs kaip reikiant. Tai pirmiausiai šalintas dėl užsikišimo, antra dėl traukos ir trečia dėl jo kainos. O jei jo kažkada ir prireiks,25e ir apžiūra pravaryta.
Čipuojant kiek supratau iš pradžių pakeitė standartiškai, poto diagnostika atlikta važiuojant, ir atsižvelgiant į tai, kad visiškai jokio dūmo nemetė, dadėjo dar čiut kumelių. O ir tiek turba, tiek sankaba paprasta, nėra kam gesti, viskas remiasi tik į sąnaudas... Kelionėj link Kybartų pratestuotas kaip priklauso, parako nulėpausis dabar turi
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#486
Parašyta 2015 birželio 14 - 20:12
Užmoviau vistik r16 ratukus , r15 ATS'ai su kuriais buvo nupirktas puikiai sueis ant žieminiu.
Panaršius rasta, kad P307, Mondeo ir Focus'o stogo bagažinės/ tvirtinimai vienodos. Tai buvo rasti ir nupirkti ale rakinami stogo bagažinės tvirtinimai nuo Focuso. Pirkau tik tvirtinimus, nes už pačius skersinius/ vamzdžius kaina pasirodė švelnus kosmosas... Radus skersinių brėžinius, jie buvo pagaminti iš 2*2 vamzdžio (standartiškai priklauso 2*3, bet tokio matmens neturėjau), išfrezavau 5mm griovį (kaip originale), uždėjau vamzdžių antgalius, ir patys vamzdžiai nudažyti milteliais pilka spalva.
t priekinio stiklo uždėta juosta didesnė nei leidžiama, bet jei klijuoti "galimą" variantą, tai kažkaip keistai atrodo- tokiam langui baisiai neproporcingai maža...
Ir pagaminti variklio apsaugos laikikliai, nes originalus buvo tik 1 sveikas. Pagaminti iš to, kas rasta garaže po ranka- pilnavidurė guma, ilgasriegis ir veržlės. Guma pragręžta kiaurai, varžtai įsukti klijų pagalba po kokius 1cm, paliekant vidury tarpą, uždėjus apsaugą prisukta spyruokline šaiba ir veržle su "kepurėle"
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#487
Parašyta 2015 birželio 21 - 14:18
Autoaibėje tiek laikiklių tiek kepurėlių yra originalių.
I <3 HATERS
#488
Parašyta 2015 birželio 21 - 15:26
Autoaibėje tiek laikiklių tiek kepurėlių yra originalių.
Žinau, mačiau, tik bėda ta, kad su įrankiais esu nesusipykęs, tai ir nematau prasmės mokėti kad ir tuos 13e už laikikliukus, kurie tą savaitgalį buvo pagaminti visiškai už dyką, sugaištant max 20min... O žinant nors ir "naujų originalių" patvarumą, ir kepurėlių nulakstymą, tai šitie atlaikys šito pežiaus gyvenimą...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#489
Parašyta 2015 birželio 21 - 15:47
#490
Parašyta 2015 birželio 22 - 10:42
folksvageniniai su sriegiais abiejuose galuose ten po litą kažkur kainuodavo
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#492
Parašyta 2015 birželio 30 - 16:40
Kasdieniškai...
Primena situacija tas lenteles ant XM ir Xantia, kur parašyta, kad šis automobilis nėra oficialiai parduodamas JAV ir išvis draudžiama naudoti JAV, nes neatitinka valstybės normų, o jei bus parduodamas ar naudojamas JAV - Citroen gamykla už nieką neatsako ir visas garantines sąlygas nuo savęs nusiplauna.
O kas čia matavo? Mentovskas matuoklis ar kokia nesertifikuota nesąmonė?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#493
Parašyta 2015 rugpjūčio 01 - 21:52
Galės po čipavimo dar smagiau "suktis" . Keičiant oro filtrą jau seniau kažkas gerai prichaltūrino ir "nusuko" dėžės korpuso varžtų atsukimo galvas. Jau mąsčiau, kad teks išimti visą dėžę, bet poto pastebėjau, kad "nusukti" tik priekiniai. Tai nuėmus gazo droselį pavyko abu varžtus įpjauti bulgarke ir atsukti paprastu atsuktuvu. Tepalo filtrui kaip priklauso įdėtas naujas varinis šaibokas. Nunulinau servisą, tik ans zaraza rodo likusius 20000km. Kažin neįmanoma jo sumažinti...?
Iš trilitrio garažo nieko naujo. Rieda kaip priklauso . Buvo galimybė trasoje išbandyti kumelius, kad ir kiek jų ten likę, tai 4 bėgiu išspausta pagal gps iki 181km/h, o jungus 5'tą iki 203km/h. Daugiau jau nebuvo tikslo, nes prie tokio greičio viskas šniokščia, ūžia, plius ir saugumo jokio...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#494
Parašyta 2015 rugpjūčio 01 - 23:01
Daviau šiandien hdi'nui šviežienos.
Galės po čipavimo dar smagiau "suktis"
Aga dabar kaip raketa šaus...greiciau uz garso greiti...
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#495
Parašyta 2015 rugpjūčio 01 - 23:05
Aga dabar kaip raketa šaus...greiciau uz garso greiti...
Šauna pakankamai dabar, ypač akseleracija iš vietos ar lenkiant numynus tapkę. Taurius neprifailino , nebūk pavydOlis... .
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#496
Parašyta 2015 rugpjūčio 01 - 23:11
laikas parodys ka jis ten privafailino oar privaflino.Olis,benzolis,gazolis,metanolis ir visa Mendelejevo lentele...
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#497
Parašyta 2015 rugpjūčio 01 - 23:17
Gaila, kad kuo toliau, tuo labiau tamsta praleidžiate progą patylėti ir negalite pripažinti konkurentų. Baigėsi tie laikai, kai tamsta buvo "vienintelis". Konkurencija sveikintinas dalykas, verčiantis tobulėti, eiti pirmyn, gauti rekomendacijas ir pan. Tik tamstai matau tas svetima...laikas parodys ka jis ten privafailino oar privaflino.Olis,benzolis,gazolis,metanolis ir visa Mendelejevo lentele...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#498
Parašyta 2015 rugpjūčio 02 - 04:22
Tu galvoji supirkta visa sita "badiaga" kumeliu papildomu dar duos,ar kaip saugiklis nuo uzkalimo apsaugos,klysti vaiki.
o minetas vaikis man ne konkurentas(ne karta minejau,darbu pas mane pilna),jam dar augti ir augti kaip paukstideje kiausineliui,ir ne konkurentcijoje esme,ju buvo ir bus,as senu akibrokstu nepamirstu tamstos (pajacas)
yra patarle: laikas ismetyti akmenis ir laikas juos surinkti.Taip kad laikykis,patrolinsiu,progos nepraleisiu
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 rugpjūčio 02 - 04:23
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#499
Parašyta 2015 rugpjūčio 02 - 09:21
Visa šita "badiaga" tai eilinis tech. aptarnavimas (reikia skaityti tarp "kabučių"), atliktas po praėjusio keitimo prabėgus tik 8K km. O jei kas ir užkals, suges, ar "užlinks", tai nieko naujo, bus nupirktas kitas keturratis. Prie mašinų neprisirišu, visos gedo ir ges. Mašina tarnauja man, ne atvirkščiai.Tu galvoji supirkta visa sita "badiaga" kumeliu papildomu dar duos,ar kaip saugiklis nuo uzkalimo apsaugos,klysti vaiki.
o minetas vaikis man ne konkurentas(ne karta minejau,darbu pas mane pilna),jam dar augti ir augti kaip paukstideje kiausineliui,ir ne konkurentcijoje esme,ju buvo ir bus,as senu akibrokstu nepamirstu tamstos (pajacas)
yra patarle: laikas ismetyti akmenis ir laikas juos surinkti.Taip kad laikykis,patrolinsiu,progos nepraleisiu
Dėl manęs tamsta gali ir toliau tiek pajacinti, o dabar jau ir trolinti. Galima išvaryti žmogų iš kaimo, bet kaimo iš žmogaus-niekada. Anyway, sėkmės.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#500
Parašyta 2015 rugpjūčio 02 - 16:38
kai realiai nera ka pasakyti protingo,tai izeidinejimai(kaimas) prasideda,na zinau is kurio krasto toks mentalitetas,nors ir ten yra padoriu zmoniu,tiesiog yra kategorija tokiu ,neminesiu.O ko slepiesi kad ale Kaunas,tai gal problema tame kad ne grynas kaunietis As nesislapstau,gimiau ir uzaugau Vilniuje ir akiplesu nepernesu tiesiog,ta suprask,ir mokinkis su zmonem bendauti,tada ir bendra kalba rasi,o tai pajacas,pajacas,vien del to kad pasiuliau savo alternatyva,pavydas?lendimas be muilo sub..ne kazkam kad bonusu,privelegiju ale gauti?
Man kad ir zmogus is kaimo,neziuriu is aukstumu i ji,ir nevaidinu miescioniu
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 rugpjūčio 02 - 16:40
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0