Tamsta, matuoji teisingai. Pirma prijungiant testerį lygiagrečiai ir tada atjungiant klemą, t.y. paliekant testerį įjungtą nuosekliai, nenutrauki grandinės, taigi mašinos kompai lieka aktyvūs, kurie buvo aktyvūs, o relės, kurios buvo aktyvios, irgi lieka įjungtos.
Jungiant testerį ant nutrauktos grandinės, matuojama pažadinimo srovė, taip pat tikrinama, per kiek laiko ta srovė dingsta ir pan. Dauguma net senesnių automobilių, turinčių kažkokius kompus, tik užmovus klemą, šauna beveik iki kokių 8-10A, po to prigęsta, pvz Citroen XM ar Xantia hidroaktyviniai iškart prasidaro vožtuvus, o tai labai nemažai amperų. O prijungus kokiam C5 ar panašiam su elektriniu hidrauliniu siurbliu, jei užfiksuos neteisingą aukštį ir sumanys pasikelt - sudegs testeris, nes ten srovės tikrai daugiau už 10, ir tikriausiai ir daugiau už kai kurių prabangesnių testerių sugebamus išmatuoti 20A...
Dar pažiūrėčiau signalizaciją, jei tokia yra. Nes chebra pajungia jos maitinimą nuo bet ko, netgi nuo mago ar prikūrkės, tai gali būti apkrova ant bet kokio saugiklio... Arba dujas, jos turėtų turėt savo atskirą saugiklį.
Edited by tadas1991, 2015 August 26 - 12:37.