Na kolegos, kaip jums toks Denso žvakės vaizdelis po keitimo praėjus geram mėnesiui ir nuvažiavus ~1200km? Spėkit kur kaitinimo elementas?
Parašyta 2016 kovo 07 - 20:57
Kaimyno 607'tintam pakeitė Valeo sankabos komplektą. Nepraėjus nei mėnesiui, nuskilo kniedė ir pramušė greičio dėžėje skylę. Paskambinus į bendrovę kur pirko komplektą - pasakė, jog atvežk ką pardavėm, mes nuvešim pas gamintoją patikrinimui, o tau tiesiog reiks kokius 2 mėnesius mažiausiai palaukti atsakymo... Gal ir Tu galvoji dėl žvakių kokybės kreiptis į gamintoją?
Parašyta 2016 kovo 07 - 21:32
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Parašyta 2016 kovo 08 - 11:03
Parašyta 2016 kovo 08 - 11:11
nu jo... as su boshine zvake luzusia pravaziavau nemaza atstuma galiukas neikrito., o dabar kai istrauke luzusia isukau Denso zvake., jau irgi pravaziuotas panasus atstumas, kazi kokia istrauksiu
tai jau galvos kelimas nusimato ..? jo magnetai tikrai nepritrauks.. arba zvejoti su kokiu daiktu, ant galo turint lipnu daikta.. gal prikibtu..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2016 kovo 08 - 11:21
...tai jau galvos kelimas nusimato ..? jo magnetai tikrai nepritrauks.. arba zvejoti su kokiu daiktu, ant galo turint lipnu daikta.. gal prikibtu..
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 kovo 08 - 11:59
Tai va, kad aš tų Denso per pastaruosius kelis metus pats kokių 10 komplektų susukau, tai dabar ir neramu pasidarė. Šitam varikliui irgi pats keičiau jas, berods dar Sausis tada buvo, bet jau nebelabai šalta diena. Pirkau ne pats, bet kiek žinau, iš ten pat pirktos, kur ir aš būčiau pirkęs, jei rinkčiaus būtent Denso. Žvakės buvo kažkurios dar gyvos ar visos jau lavonai, nebeatsimenu, bet kad visas išsukau ir susukau lengvai, t.y. buvo kiek perveržtos, nes sunkiai atsileido, bet sukant nestrigo nei viena. Susitvarkau dabar susikaupusią mašinų eilę ir statom pežuką į garažą rimtesniems darbams.
Biškel nemalonu dėl tų purkštukų, gal ir nebūtina juos pirkti buvo, bet galbūt bus ramiau, kad nebedegins stumoklių.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 08 - 12:00
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 kovo 08 - 13:29
Parašyta 2016 kovo 08 - 13:50
nera cia ko varyt... tos denso savo kainike turi irgi kaip kokios Bosh.. tokiu ir ieskojau.. neturejau, turejo denso, panasi kaina buvo..
matyt pasitaike turinti savo broko... o tie volframiniai galiukai su klijais ten priklijuoti... matyt silpnai pasitaike uztaisyta..
nemanau, kad galva bus suvaryta ar kas daugiau, tas galiukas minkstas yra turejo suplot... (as taip galvoju)
galvos nededu, bet kiek ten dar taip vazinetoj taip..
svarbu nepakliuvo tarp voztuvo ir jo kanalo
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2016 kovo 08 - 17:24
Na aš pirma pabandysiu aišku įdėt ketvirtą gerą purkštuką ir duot padirbt gerokai, prieš imdamasis tikrojo galvos lupimo, bet plika akimi matosi iš korekcijų, kad būtent trečias cilindras (kurio žvakė trakšt) prasčiausiai dirba, nes kitus tris slopina iki 70proc netgi , o trečią perpilinėja - 130-140proc. Kompas bando taisyti situaciją. Buvo apkaltinti purkštukai dėl to, ir juos patikrinus pas Paulių, rastas nekoks rezultatas. Kadangi visi buvo vienodai blogi, tai sudėjus visus vienodai gerus skirtumo korekcijose ir nelabai pastebim.
Na o Denso žvakės už Bosch yra gerokai pigesnės. Ne dvigubai, bet kokiais 20proc.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 08 - 17:26
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 kovo 13 - 20:18
Parašyta 2016 kovo 13 - 20:25
as galiu savo papasakot, su 605 (didesne mase ) paspausdamas, paraliuodamas max max ka esu pasiekes 14-15 litru paskraidydamas nuo sankryzu 1-2-3 pavarike pasikasdamas vietom.. Mieste, pasilinksmindavau, kitus pagazdindavau praeinancius su garso ir vaizdo efektais.. specialiai nevaziuodavau i jokias aiksteles. .
Tiek duju tiek benzo iseidavo labai panasiai. duju neesu mates daugiau 15. benzo ipac..
kiek zinau ir atsimenu EVX trilitris yra ekonomiskesnis dar ir uz mano
jei normaliai vaziuoju, pataupau., apsieidavau su 12-13 duju. benzo irgi panasiai but iseje.
nezinau kaip tu ten vazineji, jei tau ta rodykle akyse krente. gal tu ten apsukas ant redlaino laikai ir stovi vietoje , ar taip apsukas laikai ir pastoviai ratus kasi ? tu pabandyk mieste pavazinet ir nevaikyti to motoro virs 4 rpm ., susilaikyk ties 2.5-3 . normaliai pavazinek..
jei tu sportuoji baisiai, tai gali buti...
as su pilnu baku tuos ratus 1,,2,3 pavarom gal pora kelis kartus pasukdavau., taip jau nesportuodavau nuo kekvienos sankryzos..
Cia viskas nuo tarpines tarp sedynes ir variklio., nelygu kas kaip pasporuoja
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 kovo 13 - 20:29
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2016 kovo 13 - 20:33
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2016 kovo 13 - 20:34
Parašyta 2016 kovo 13 - 20:40
nu tai viskas normaliai. Ismoksi tu sita vadeliot dar , iprasi, vaziuosi normaliai, 1-2-3 pavarike nuo sankryzos isibegesi greiteliau nei visi- staigiau sumesi pavaras ir toliau 4 pavara, apsukos stabiliai su 60 km/h greiciu ir vaziuosi palaikydamas greiti.
jei bus kokie ciuvakai sustri, ar geros mergelikes, ten jau parodysi kas po kapotu., viena - pora kartus..
ir turetu iseit vidurkis 12-13 biski baisiai atrodo kai isipyli po kelis litrus ir po tu keliu kilometru vel vaziuoji i degaline del to taip ir atrodo , kad pinigine salia turi laikytis ., jei piltum dideliu kiekiu bent puse bako 35 litrus., jau daugiau laiko atsipustum ir but daug maz tiksliau.. su dujom ta reikala pamirstum..
nu trasoj ir maziau turetu iseit bent vienu litriuku jei iki 120 stabiliai pavaziuotum ne daugiau
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 kovo 13 - 20:42
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2016 kovo 13 - 20:52
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 kovo 13 - 21:06
Parašyta 2016 kovo 13 - 21:21
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 kovo 13 - 21:34
Parašyta 2016 kovo 13 - 22:32
dek sitam varikliui stag'a ir bus gerai, vaziuosi ir bus viskas ok ;)
stagas paprastas IV kartos nera brangus pigiai isigysi- reduktorius, kad atitiktu galinguma su + , ir dar gal rinkciaus tik purkstuskus is geresniu (ne valtek). o variklis ir visa kita draugaus gerai ir su duju ecu stag 300-6 vaziuosi ir bus ok..
pildamas dujas pamirsi kuro sanaudas.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2016 kovo 16 - 00:33
Būnant pas Paulių tikrinant eilinį purkštukų komplektą, išėjo kalba apie žvakes, tai sužinojau, kad jo nuomone, nuo Denso (išskyrus japoniškai technikai) reikia bėgti. Nenoriu būt sugedęs telefonas ir kažko ne taip pasakyt, bet jei teisingai pakartosiu, tai sakė, kad jam yra buvę tokių atvejų, kad įsuki naują, po to dėl kažko kito išsuki, ir elementas jau laisvas arba netgi pasilieka lizde. Ties šita vieta aš jas ir nustosiu naudoti ir pats.
Į naująjį variklį bus susuktas Bosch komplektas. Šiuo metu tiek senasis, tiek naujasis varikliai ont grindų vienas šalia kito ir pamažu perkelinėjamas visas apipavidalinimas.
Darbelio išimt buvo, kadangi pas 307 labai ilgas stiklas ir nenorėjau lupti per viršų, o per apačią traukti neturiu sąlygų (keltuvo arba megaplačios duobės), tai viskas per priekį. Padarysim ir kad bamperis būtų neužpuvęs, nes prireikus nuimti - kažin ar būtų pavykę lengvai ir greitai tą padaryt. Teko atsileisti bamperio ir sparno laikiklius nuo kėbulo, atitraukti stipriai, kiek išeina, ir per susidariusį tarpelį nupjauti varžtelius, jungiančius laikiklį/sparną/bamperį.
Radau sankabos keitėjų chaltūrą. Įpjautas su bulgarke dėžės pagalvės kronšteinas. Esmė, kad žinau ir suprantu, kodėl pjovė, bet tai tik parodo, kad neturėdami tinkamo įrankio - labai ilgos 16mm galvutės (tinka ir pragręžta žvakių galvutė, nes galima ją sukti su kita galvute, o tada užtenka ilgio), jo nenusipirko, o pritaikė liaudiškus metodus. Pažiūrėsim, gal tas kronšteinas tiks nuo turimos šrotinės C5 2.0i 100kw dėžės, kuri tokio pat modelio. Jei ne - teks taip ir palikti.
Ai, o problema tai aiški - vožtuvai sveiki lyg ir (nebuvau pasikėlęs pažiūrėt darbinių plokštumų, bet atrodo tiesūs ir nesudaužyti), bet stipriai apdaužytas stumoklis ir galvos paviršius, duobėm, kalneliais, ir švelniai pabraižytas cilindras dviejose vietose. Nors tikėtina, kad galėtų dirbti ir toks su didele purkštuko korekcija, nes nuo stumoklio nenudaužyta tiek daug, kad kompresija kristų perpus ar dar daugiau. Jaučiu, kad visgi bus vožtuvo lizdas pagnaibytas, reiks pažiūrėt laisvu laiku. Nes dabar šaltas dirbdavo tikrai ne kaip. Nors kai įdomumo dėlei daviau padirbt - tai labai neblogai prasidirbo, ir šiltas jau ir nedūmino, ir garso kalenimo likę buvo vos vos, ir netgi trauka buvo tikrai gera. Bet korekcija cilindro labai didelė, įtariu ir perpilinėjo, nes išleisti tepalai truputį kvepia nesudegusiu kuru.
Įdėsiu gal paskui fotkių
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0