66kw. Biškytį po blatuTai dabar plikas 2.0 HDi 79 kW variklis kainavo 60 euriukų?

Pezdavojo, kad valins geriau, dabar vietoj 66kw įdėtas 81kw iš 406to motoriukas

Parašyta 2016 kovo 29 - 14:37
66kw. Biškytį po blatuTai dabar plikas 2.0 HDi 79 kW variklis kainavo 60 euriukų?
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 kovo 29 - 16:16
Kompo nekeičiant ir neperprogamuojant tiesiog makeista geležis? Ar jau prieš tai buvo čipuotas ir padaryti rimtesnio brolio pajėgumai?
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
Parašyta 2016 kovo 29 - 19:28
Motorai juk tie patys, tik aprengimas kitoks... Viskas buvo perdėta nuo buvusio ant donorinio ir tiek. Giliai jūs čia kapstot .
... mestelk saliono nuotraukų, įdomu kaip tie davikliai atrodo, įdomu pasidarė a mano orginaliai tūrio davikliai yra...
Pravariau dar šiandien trilitriui apžiūrą. Prieš varant pakeisti led į kaitrines, atjungtas trečias gabaritas, kurio vietoj atsirado priešrūkas. Penktadienį kai variau kratė baisiai- juostą ant lango abejose pusėse matavo, galinius guolius kažkodėl du kartus sukinėjo, kuro magistralės tvirtinimus visus žiūrėjo...
Rasti gedimai/ defektai sakyčiau simboliniai:
vienoj vietoj dujų magistralė rasta neprintvirtinta- remontas dviejų zateškių pagalba
nebuvo vidurinio saugos diržo- neįdėjau kai keičiau palangę su užuolaida, diržas mėtėsi rusy.
nebuvo uždėtas dujų baliono dangtelis dengiantis vožtuvą- nededu, nes pakeitus balioną neveikia dujų kiekio dačikas salone.
ir sumąstė vienas priešrūkas neįsijungti...
Gedimų šalinimui sugaišta max pusvalandis kieme...
Po apžiūros vėl dingo galinis priešrūkas, atsirado deganti pilna galinio žibinto "juosta", gryžo led į numerių apžvietimą... Riedam toliau.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 kovo 30 - 23:28
Kiek pamenu, tai pas Saulyną motoras kažkada praeitą rudenį buvo tie patys 60eur, taip kad čia viskas normaliai. Tik aišku ten gaunasi truputį senesnis gal, kokių 99tų metų, nes iš Xantijų. Nors ir šitas, kiek pamenu pagal štampus ant dalių, ne ką labai ir naujesnis, ar tik ne 00 štampukai ten buvo.
Šiaip šito motoro kaina yra apie dviguba pusei naudotų karomyslų komplekto kainos Nors daug kas tingi sužinot, kad tie karomyslai nauji vos po 6eur kainuoja.
Pradžioj, užkūrus pirmąkart šaltą, nelabai smagiai jis dirbo, bet tai pakankamai normalu. Dar netgi prieš išvažiuojant, truputį garsiukų pašalinių natūralaus nusidėvėjimo buvo. Bet gal supylus naujus geresnius tepalus ir daugiau kilometrų pravažiavus dar prasimankštino jis, nes taip labai dažnai būna. Nors gavau aš jį ne tuščią - išleidau gal 4L tepalo ir nusukau pilną tepalo Mecafilter filtrą. Užsukau tada Knecht naują filtrą ir supyliau seną tepalą iš buvusio motoro, kadangi jis pravažiavęs buvo vos kelis tūkstantėlius. Gal ir gerai, kad pasikeitė tas tepalas dabar darkart - gavosi savotiškas praplovimas nuo praeito savininko galimų marmaliozių
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 30 - 23:29
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 kovo 31 - 15:33
Taip, žvakės iš Plikio.
Pirk iš Kokono. Turėjau reikalų ir su Plikiu, bet nusivyliau vieno (brangiausio) įtempėjo kokybe ir bendravimo maniera, užsiminus apie problemą. O apie Kokoną ir jo prekes galiu kalbėti tik gerai
Šį pranešimą redagavo evbi: 2016 kovo 31 - 15:43
Parašyta 2016 kovo 31 - 16:40
Bendrauju ir su Tomu/ kokonuPirk iš Kokono. Turėjau reikalų ir su Plikiu, bet nusivyliau vieno (brangiausio) įtempėjo kokybe ir bendravimo maniera, užsiminus apie problemą. O apie Kokoną ir jo prekes galiu kalbėti tik gerai
![]()
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 kovo 31 - 17:06
Bendrauju ir su Tomu/ kokonu
. Į šitą reikalą nespjovė ir pats Plikis- atrašė, kad atvežčiau žvakes, siūs ale į gamyklą. Bet kadangi jis tik tarpininkas, reklamacijų nepildo ir nereikalauja, tai siuntimas mano sąskaita. Būčiau aukojęs tuos 30e už siuntimą, radau kas "išrašytų" oficialią sąskaitą už atliktą remontą, bet nebuvo pilno komplekto žvakių. Kai pirkau žvakes, Plikis turėjo tik 3vnt. Jas nupirkau ir Tadas pakeitė. Paskutinę gavau vėliau ir ji taip ir liko galima sakyti nekeista... Ties čia viskas ir baigiasi... Juolab ir purkštukų darbo reikia neatmesti. Reziume matot, o aš tikiuosi, kad investicijas į motorą jau atlikom
O šiaip kaip dabar dirba pakeistas variklis? Vistiek kažkiek važiuota jau ir bandyta?
Šį pranešimą redagavo evbi: 2016 kovo 31 - 17:31
Parašyta 2016 kovo 31 - 17:10
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 kovo 31 - 17:33
Beje, gal kvailas klausimas, bet jei programiškai niekas nekeista, tai "čipas" 307-am išliko?
Parašyta 2016 kovo 31 - 17:41
Beje, gal kvailas klausimas, bet jei programiškai niekas nekeista, tai "čipas" 307-am išliko?
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 kovo 31 - 18:01
Na taip. Prie kompo nelysta (bent kiek aš žinau
).
Tai gal vėl netrukus teks naujų purkštukų (ar viso variklio) ieškot, jei nelįsta?
Šį pranešimą redagavo evbi: 2016 kovo 31 - 18:51
Parašyta 2016 balandžio 04 - 21:42
NeprikarksėkTai gal vėl netrukus teks naujų purkštukų (ar viso variklio) ieškot, jei nelįsta?
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 balandžio 04 - 21:47
Po trilitrio gal. Man po 2.2HDi irgi nevalina, bet kai po 1.7D 44kw, 1.4i mono 55kw ar 1.9D 47kw atsisėdi, tai oi oi oi kaip tokie bolidai traukia. Dėdulė mano prieš kelias dienas išmainė 99tų 406tą su 2.0HDi 66kw į 04tų Berlingą su tokiu pat, kaip tamstos, dvilitriu 66kw ir netgi taip pat Symensiniu, tai kadangi tik parsivarius iškart pradėjo nebesikurt, turėjau progos tvarkydamas išbandyt - peša jis tikrai neblogai Nečipuotas ir netiuninguotas, ir netgi su katalizatorium, ir vistiek man pasirodė neblogai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 balandžio 05 - 10:23
Neprikarksėk
. Prasukau šiandien po Lietuvėlę beveik 350km.Viskas kaip ir ok. Tik bėda viena- ans po trilitrio nifiga nevalina...
Nekarksiu, tik tikiuosi, jog bėda nebuvo susijusi su čipavimu, kai galimai neatlaikė ant ribos jau prieš čipavimą buvę purkštukai...
Parašyta 2016 balandžio 05 - 16:15
Parašyta 2016 balandžio 05 - 16:43
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 balandžio 05 - 18:07
zaliuks, o prie ko čia kompas, jei keistas tik motoras? Nesiriša man čia kažkas tavo apmastymuose...
juk kiek supratau tu dejai vietoj rhz vietoj rhy, o standartiniai map ju skiriasi. o tu palikai sena map, o gal ir galima, del to ir paklausiau daugiau apie tai nusimananciu.
as pasakiau kaip pas mane buvo,palikau sena motora rhz tik kompa idejau nuo rhy , o pas tave atvirkstinis variantas, ir viskas gerai, o pas mane motors burbuliavo
Parašyta 2016 balandžio 05 - 18:20
Mintis tokia. Pats 66 kW ir 80 kW motorai yra vienodi. Skirtingais juos padaro tai kuo aplipdytas motoras. Prieš kokius penkerius metus forume buvo apie tai tema, tai ten visgi buvo iškelta mintis, kad galimas daiktas ir geležis kažkuo skiriasi, alkūninis, ar dar kas jau ir nepamenu, nors taip ir nebuvo nei patvirtinta, nei paneigta.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2016 balandžio 05 - 18:21
Parašyta 2016 balandžio 05 - 18:48
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Parašyta 2016 balandžio 05 - 20:15
Būtent! Motorai tie patys, skiriasi tik "aprengimas". Viskas nuo nupirkto donorinio motoro buvo nuimta, palikta tik geležis ir ant jo visas gėris perkrautas nuo senojo.
Išskyrus purkštukus
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0