Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 gegužės 23 - 22:21
EvX P406 V6 baracuda
#61
Parašyta 2014 gegužės 23 - 22:20
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#62
Parašyta 2014 gegužės 23 - 22:20
Pasizaibys pries mergas su tipo sustra "atkalta" silkute ir veliau ims vel kita masina. Anis tvarko kaip studentas.Silogizmo ziaur jos nepriziurejo matau.. vaziavo kol vaziavo.. gaila..
Reik pradet garazuose jam laipsnius gert, pasikeis ir prieziura, kazi kas su OOOO bus....
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#63
Parašyta 2014 gegužės 23 - 22:50
#64
Parašyta 2014 gegužės 23 - 22:55
#65
Parašyta 2014 gegužės 24 - 02:54
Nelabai supratau ką, jaunuoli, čia norėjote pasakyti, tikiuosi, čia ne lenkiškaiZilva, neputok tu. Karstas tavo vaziuoja, kai suges i servisa nuvarysi. Ot beda.
Mintis taisyklinga lietuvių kalba su tinkama skyryba reikš- tas forumo taisyklėse įrašyta, kitaip sunku bus tave suprasti.
2011m. Volvo XC60 Summum, Cosmic White;
#66
Parašyta 2014 gegužės 24 - 08:35
Tiesą bylojat, kolega. Kaip atrodančių balionų tenka matyt tiems, kurie remontuoja automobilius su išoriniais balionais (po dugnu ar zapaskės išoriniam "rėme"), bet nesproginėja jie.is tikruju ts balionas dar tarnautu ir tarnautu, baisi jo estetine isvaizda ir tiek...daznai kas su metalu mazai susiduria tai toks vaizdas atrodo kraupiai... Sienele 3mm baliono, beto cia tikriausiai jo dugnas,o ten pasitaiko dregmes tai ir turim rezultata.
Galiu garantuot, kad sprogimo rusiškam filmuke pirminė priežastis buvo ta, kad rusas garantuotai nusiėmęs apsauginį vožtuvą ir pilna po pilną. Pastovėjo kamšty ant saulės ir babach. Būtų dar važiavęs greitai, tai dujos, garuodamos, buitinį balioną atvėsina būna net iki minuso, o po pasilankstymų trasom su pedalu beveik iki atramos man irgi parodė, kad balionas būna vėsus bet kai kuro sunaudojimas keli litrai valandai, nespėjo jam ataušint. Na ir balioną galbūt neaiškų kokį susimetęs į tą devintuką, sklepo gamybos... Griežti ES reikalavimai gamybai ir prekybai. Kai kur labai nepatogu, bet tokiose srityse visai praeina.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 gegužės 24 - 08:35
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#67
Parašyta 2014 gegužės 24 - 10:44
Nėra tikslo čia drąskytis. Tiesiog rašau viską, kad kaikas rOOOOžinius akinius nusimestų... Techninei apžiūrai ruoštas liūtas... Už šimtinę nebent......Cia vienas Evx'as neputoja...O del duju baliono tai manau techa einant tiesiog buvo isimtas ir viskas. Maziau bedu...
Dėl baliono išėmimo turėtų nepavykti, nes popieriai su įrašytom dujom.
O iš komikų klubo: minėjau, kad Husky pensinikas pirko marčiai. Marti kiek supratau 306o rankose nečiupinėjo... Šiandien ryte skambina, sako nepraėjau techninės apžiūros... Tiek žmona, tiek marti su šia mašina nevažinės. Nepatinka, ne moteriška, ne automatas... Tai turbūt vėl gide atsiras
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#68
Parašyta 2014 gegužės 24 - 12:03
#69
Parašyta 2014 gegužės 24 - 13:30
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#70
Parašyta 2014 gegužės 24 - 20:24
Taigi koks skirtumas, jei pinigai gauti ir babkės sumokėtos. Nebent jei labai rūpi tolimesnė ex-bolido ateitis, bet juk tada tokiem ir neparduosi...Buna buna tokiu klounu.. bet as susiduriau kolkas tik telefoniniais pokalbiais kai jie dar domedavosi masina.. tai kai imdavo klausinet tokiu pievu, kad pokalbis ilgai nebeuzsitesdavo.. mesdavau rageli lauk.. bet tokiu debilu tai is kur dar...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#71
Parašyta 2014 gegužės 24 - 22:10
Nebent parduodamas kekviena savo ex bolida kekvienam klounui -KEISCIAU savo tel numeri.. per visa savo gyvenima tik du numerius pakeiciau ir daugiau turet ar keist neplanuoju, kad po pardavimo man tas asilas skamintu ir smegenis kvarsintu, su tokiais ne nelrasidedu.. ar lietuvelej jau truksta zmogenu ?Taigi koks skirtumas, jei pinigai gauti ir babkės sumokėtos. Nebent jei labai rūpi tolimesnė ex-bolido ateitis, bet juk tada tokiem ir neparduosi...
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2014 gegužės 24 - 22:11
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#72
Parašyta 2014 gegužės 26 - 21:18
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#73
Parašyta 2014 gegužės 27 - 17:04
Rasti varžtai vopše be sriegių galuose, plius akivaizdu, kad susukti varžtai buvo per trumpi. O ir varžtai šiems ratams turėtų būti su šaiba... Kairėj naujai sukami OOOO varžtai, likę 3vnt(iš kairės į dešinę) buvę susukti...
Sugadintų sriegių taisymui reikia:
12,5 grąžto, 14*1,5 sriegpjovės, laikiklio, suktuko ir 2ltr olaus (ant rato o vieną.... )
Padarius/ persriegus naują skylę, nuspręsta, kad varžtai galėtų būti čiut ilgesni. Googlė surado, kad Sharano/ Galaxy varžtai yra 4mm ilgesni, kas reiškia papildomus 3-4 sriegio apsisukimus.
Ryt ieškosiu Sharano varžtų komplekto, bus perdaryti visi 16vnt sriegių.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#74
Parašyta 2014 gegužės 27 - 20:00
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#75
Parašyta 2014 gegužės 27 - 21:22
Kodėl nepavyko? Kiek sugebėjo, o gal tiksliau kiek "reikėjo", tiek ir tvarkė....kad pasikeltum taip kaip priklauso sy 406 , kaip nepavyko Justui...
Nupirkau dar šiandien komplektą Sharano varžtų . Jie pasirodo su atskira didesne konusine šaiba kuri sukasi, plius ilgesni.
Spėjau persriegti galinę problematiškiausią stupicą. Liko dar trys...
Nors dvi stupicos atrodo kaip ir tvarkingos, bet ryt pabaigsiu "perdaryti" visas, bus ramu, žinosiu, kad paspaudus ratai neaplenks...
Užpiltas pilnas bakas dujų (48,2ltr), pravažiuota 240km pencinYko( dvi savaitės be techo... ) režimu, ryt prasuku dar apie 110km, ir važiuoju pildytis bezdalų, žiūrėsim ką srebia...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#76
Parašyta 2014 gegužės 27 - 23:50
#77
Parašyta 2014 gegužės 28 - 06:12
Nėra ten taip baisu, kažkokių spec. patarimų kaip ir nėra. Pasiskaičiuoti kokio diametro grąžto reikia, tepalo, gerai pagaląsto grąžto, nes stupica iš tikrai kieto metalo. Ir ne akumuliatorinį sukutį reikėtų naudoti- labiau paspaudus užkerta ir galios mažai. Dirbsim šiandien su 220v....tai sunkiausia būdavo pragręžt skylę tiesiai, o prasriegt gerai sutepus nebūdavo sunku. Gal kokių patarimų parašyk, jei kam nors ateity prireiktų tokio dalyko. O ir aš žinių bagažą padidint norėčiau, nors ir neaktualu kol kas toks dalykas
Šiaip, neradau pirminio sriegiklio, tai naudojamas mašininis, o su antriniu persriegiamas, nes nenuimtai stupicai mašininis sriegiklis nesisriegia kiaurai...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#78
Parašyta 2014 gegužės 28 - 09:52
#79
Parašyta 2014 gegužės 28 - 10:13
Jei reikia sriegį tik pataisyti, tai tuomet užtenka tik persriegti/ išvalyti. Šiuo atveju stupcoj sriegių galima sakyti nebebuvo, buvo ištempti. Tam ir gręžiau didindamas skylę iš 12 į 14, o žingsnį keisdamas iš 1.25 į 1.5. O kreivai pergręžti kažkaip nelabai pavyktų...... rankiniu budu be jokiu graztu...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#80
Parašyta 2014 gegužės 28 - 21:28
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0