Kala variklis
#21
Parašyta 2014 vasario 21 - 08:02
#22
Parašyta 2014 vasario 26 - 09:42
#23
Parašyta 2014 vasario 28 - 22:07
O tai per Peugeot Planet, automobiliui dirbant, nepavyksta pasižiūrėti bent jau minimalių skaičiukų, kurie rodo purkštukų darbą? (:Vis del to apsistosiu ties purkstukais, neverta kol kas nuimineti galvos.
#24
Parašyta 2014 vasario 28 - 22:17
Pavyksta, normos ribose tie skaiciukai, bet kiek man aiskino is purkstuku korekcijos pilnai nenustatysi ar purkstukas (ai) blogi.O tai per Peugeot Planet, automobiliui dirbant, nepavyksta pasižiūrėti bent jau minimalių skaičiukų, kurie rodo purkštukų darbą? (:
#25
Parašyta 2014 kovo 07 - 14:36
#26
Parašyta 2014 kovo 07 - 15:03
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#27
Parašyta 2014 kovo 07 - 16:31
#28
Parašyta 2014 kovo 07 - 19:07
Variklis buvo nuo volvo 440(šitą tikrai žinau) [1.9dt 66kw] dėl kilovatų galiu klyst, bet tikrai buvo 1.9 su turbina. Pardavėjas sakė, kad pakeitus variklį kalė, kalė, kalė... ir jokie meistrai negalėjo nustatyt, kodėl kala, nes viskas kaip ir OK buvo Prakeikiau aš tą variklį ieškodamas šaibučiųhidrokompensatoriai pas renault 19 ? a tikrai ?
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#29
Parašyta 2014 kovo 07 - 21:49
#30
Parašyta 2014 kovo 07 - 22:33
Nes pas mane irgi pakalena. Žiūrėta Peugeot planet, tai du purkštukai jau nori būti "gydomi". Žinoma, kalenimas būna esant šaltam varikliui ir dingsta nuspaudus akseleratorių, tai manau kaip čia kiti rašė - bus kalti kompensatoriai (:Pavyksta, normos ribose tie skaiciukai, bet kiek man aiskino is purkstuku korekcijos pilnai nenustatysi ar purkstukas (ai) blogi.
#31
Parašyta 2014 kovo 09 - 09:29
#32
Parašyta 2014 kovo 09 - 09:43
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#33
Parašyta 2014 kovo 09 - 22:28
Šį pranešimą redagavo pitt: 2014 kovo 09 - 22:30
#34
Parašyta 2014 kovo 16 - 16:49
#35
Parašyta 2014 kovo 16 - 17:13
Kaip vadinami tie stumokliukai, kuriuos maigo velenėlis, kai tarp vožtuvo ir to stumokliuko visgi dedama šaiba?Jeigu yra reguliavimo saibutes tai tada nera jokiu hidrokompensatoriu.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#36
Parašyta 2014 kovo 16 - 21:09
Kaip norime taip ir vadinkime (stūmuokliuku, stūmeju ir t.t).Esmė tame , kad esant automatiniam tarpo reguliavimui ,tame stūmuokliukyje nėra vietos jokiai reguliavimo šaibai, jis yra ištisinis, o jo viduje sumontuota plunžerių ir vožtuvo sistema kuri užtikrina automatinį tarpo palaikymą ,naudojant, variklyje sudaromą tepalo spaudimą.Kaip vadinami tie stumokliukai, kuriuos maigo velenėlis, kai tarp vožtuvo ir to stumokliuko visgi dedama šaiba?
Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2014 kovo 16 - 21:14
#37
Parašyta 2014 lapkričio 30 - 10:41
Bet esme ta, kad po kolektoriaus nuemimo kalimas prasidejo prie aukstesniu sukiu, gal kokiu 2.5 tkst.mistika kazkokia, gal is vis koks velenelis dauzosi i kolektoriu del to ir kalti pradeda..
#38
Parašyta 2014 gruodžio 07 - 21:14
sweiki, pas mane siuacija panasi, Peugeot 407 2.0hdi 100kw ant laisvu apsuku dirdisi toks kaip tratejimas, kaip tcaksejimas kazkur prie generatoriaus prie pagrindinio dirzo, ir vaziuoju ir bijau kad nebutu kazkas su pagrindiniu dirzu, kaip sakot?
#39
Parašyta 2014 gruodžio 07 - 22:32
#40
Parašyta 2014 gruodžio 08 - 13:00
Girdejau, kad buna generatoriui sankaba, gal ji cia galetu garsa skeisti? nes garzas kazkur prie generatoriaus ir gesinant masina toks sucypimas buna
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0