Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Variklio keitimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 23

#1 Ignasm

Ignasm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 144
  • Vieta:Utenos r.
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v LPG

Parašyta 2014 vasario 19 - 10:40

Sveiki, ar tinka i 406 1.6 peza 1.8 variklis, ar daug darbo butu? ar uztenka pakeist varikli, ir kompus? Labai svarbi jusu nuomone, nes radau masina nebloga, tik kad nutrukes dirzas pagr. Bet turiu veikianti 1.8 su kompais ir pan.. Dekuj
  • 0

#2 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 vasario 19 - 12:01

ideti sunku nebus, bet reikia visos 1.8 variklio skyriaus pravodkes, jei nenori vargti pajungdamas variklio periferija ir valdyma..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 vasario 19 - 12:16

O tas 1,8i variklis yra 8 ar 16 vožtuvų? Jeigu 8, tai bent jau Xantijoms, tikrai teko girdėti, kad dedasi ir veikia. Traukia ne taip, kaip turėtų traukti tas 1,8i, bet šiaip važiuoja normaliai ir sąnaudos irgi normalios. Tikt ten turėtų viskas arba beveik viskas, nes varikliai skiriasi tik stumoklio eiga. Jei 16V - kaip ir Paulius sakė, darbo bus daug, nes skirtumai jau rimtesni. Jei tinkamas naudojimui ir 1,6 (65kw jis turi) varikliukas - siūlau dėti visą pilną naudotą galvą ir nesukti plaučių. Galva tinka nuo 1,6 ir 1,8 variklių. Nesu įsitikinęs, bet gali būti, kad ir nuo 1,9 senesnio, nes tarpinė jiems irgi ta pati, bet reiktų apžiūrėti, ar visur užtenka kanalų ir tinka prijungimai kolektoriams ir ar tiks uždėti vožtuvų dangtelį-filtrą. Galvos jų pigios. Šrote nežinau, bet pas žmones iki 100Lt tikrai nuperkama, tik dar reikia tarpinės, išmetimo kolektorių tarpinės ir galbūt įsiurbimo, bet ten galima ir hermetiku užtept, varžtai be tempimo sraigių tinka seni, jei su jom - reiktų irgi pakeisti. Turiu Kaune vieną naudotą už 40Lt pilnam komplekte su velenėlio laistytuvu, kuriam net buvo pakeistos gumelės. Dėdamas ją, pasikeisčiau riebokšlį ir vožtuvų gumelės, o šiaip turėtų veikti. Neperkaitinta ir netrūkus. Gimtasis jos variklis buvo 1,6, bet paskutinius savo gyvavimo metus buvo dirbus ant 1,8i 74kw.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 vasario 19 - 12:32

ai jo, as apie 8v net nepagalvojau...aisku jeigu 8 v, tai gali ir motora keisti, motora imeti, kompa ikisi i fyske ir leki, aisku jei immo yra reiktu ji ismesti..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#5 Ignasm

Ignasm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 144
  • Vieta:Utenos r.
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v LPG

Parašyta 2014 vasario 19 - 12:38

na pas mane 1.8 16v variklis nuo 1996 m pezo.
  • 0

#6 Ignasm

Ignasm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 144
  • Vieta:Utenos r.
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v LPG

Parašyta 2014 vasario 19 - 12:45

Na tai teks senaji peza tvarkyt.. o sita duslintuvai 1.6 ir 1.8 skiriasi ar ne?
  • 0

#7 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2014 vasario 19 - 12:51

skirias ties pajungimu i kolektoriu, toliau nebaisiai..
  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#8 Ignasm

Ignasm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 144
  • Vieta:Utenos r.
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v LPG

Parašyta 2014 vasario 19 - 12:57

Bet ties kolektoriu keiciasi tie pajungimai kad tiktu ir 1.8 ir 1.6. ar klystu?
  • 0

#9 Ignasm

Ignasm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 144
  • Vieta:Utenos r.
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v LPG

Parašyta 2014 vasario 19 - 13:06

ir ar isvis tinka duslintuvas nuo 1.6 ant 1.8.. nepykit kad durnai klausiu, nelabai raukiu dar masinose :)
  • 0

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 vasario 19 - 13:22

ai jo, as apie 8v net nepagalvojau...aisku jeigu 8 v, tai gali ir motora keisti, motora imeti, kompa ikisi i fyske ir leki, aisku jei immo yra reiktu ji ismesti..

Nepagalvojai todėl, kad manrods 406 neturėjo 1,8 8V, bet turėjo kiti mašingalviai, o nuo ko tiksliai variklis - parašyta nebuvo, tad aš ir iškėliau mintį.

Immo tokių metų tai jaučiu, kad bus klavkė, o klavkė ar tik ne pati savo kodą turi? Ar siunčia į ECU tą surinktą kodą? Atsijungia paprastai - suvedi kodą ir atjungti fiškę, bet jei kodas sėdi ECU - kaip tai padaryti, jei tarkime nežinomas tas kodas? Programiškai ar mechaniškai (su lituokliu) lendant į ECU?

Ignai - pats duslintuvas tiks, išskyrus tik patį galą prie varklio, nes netiks kampas ir gal ir diametras prijungimo žiedo. Diametro skirtumo įtaka variklio galiai nebus matomai tokia jaučiama, kad ateitų noras visą naują duslerkę keisti, bet, aišku, jei yra iš kur paimti šrotinį visą vamzdį nuo variklio iki mašinos galo nuo tinkamo variklio 406to - būtų paprastas ir greitas keitimas. Dedant šitą variklį vietoj 1,6 - reikės nupjauti duslintuvo galą prie variklio ir privirinti tinkamu kampu. Nežinau, ar skiriasi žiedo diametras, bet jei skiriasi, tai reiks ir to galo šrotinio iš kažkur. Duslintuvininkai šitą padarytų dar ir be žiedo - esu matęs privirintą vamzdžio galiuką prie pačio kolektoriaus išėjimo angos ir tiesiog sujungta su likusiu vamzdžiu per gofrą. Aš dabar išvis važinėju su benzinine duslerke , prijngta prie dyzelinio variklio (priekis pervirintas) ir kažkokio labai didelio problemso nejaučiu, nes variklius (44kw) kaip netraukė, taip ir netraukia, tiesiog vežioja subinę ir daiktus, ir tiek.
nežinau, aš vistiek tvarkyčiau esamą motoriuką, jei pagal norus traukai, užtenka 65kw. Važinėjau truputį su senesnio tipo 1,6i 65kw. Tiesa, ten buvo monopurškalas. Tai trauka nepasakyčiau, kad įspūdinga, nors ir ta mašinytė sveria vos toną. 406 karvę net ir su pilnu purškalu įspūdingai irgi netrauks, bet važiuot važiuos.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 vasario 19 - 13:27

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 Ignasm

Ignasm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 144
  • Vieta:Utenos r.
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v LPG

Parašyta 2014 vasario 19 - 13:25

Na viskas aisku tada, dekuj padejusiems :)
  • 0

#12 Ignasm

Ignasm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 144
  • Vieta:Utenos r.
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v LPG

Parašyta 2014 vasario 19 - 13:31

Ir dar klausimelis.. nesupykit. O tai tiktu galva ar voztuvai su veleneliais nuo 1.8 ant 1.6?
  • 0

#13 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 vasario 19 - 14:12

nuo 1,8 16V nori uždėt galvą ant 1,6? Jaučiu, kad užsidėt užsidės, nes atrodo, kad tarpinė ta pati (galiu patikslinti, jei reikia) Tad užsidės ir prisiverš, bet pats supranti, kad tokiu atveju surenki tokį variklį, kokio gamyboje nebuvo, ir jo 1,6 kompas tikrai nevaldys, o 1,8 16V kompas - galima bandyti. Domintų mane tokiu klausimu Pauliaus nuomonė, ar įmanoma sukombinuot, paliekant 1,6 apačią, su 1,8 kompu suvaldyti. Davikliai ten turėtų būti panašūs, bet kaip dirbtų su kita kubatūra - velns žinos. 1,8 ir 1,6 8V variklių kompai vienas kitą suvaldo, ne super, bet suvaldo. Jei nesi kietas automobilistas ar bent jau nesi linkęs užsiimti eksperimentais, kuriem nepavykus spjaunama į išleistus pinigus ir prisvilęs blynas išmetamas ne širdies gailesčio, vertinant tik įgytą patirtį - galima pabandyti. Kitu atveju, gal nedaryk... Nes hemorojaus gali būti ir daug daugiau, negu permetant visą variklį. Jei turi omeny, kad nusipirksi veikiančią 1,8 8V galvą - tuomet taip, puikiausiai. Sakau, kad esu pats taip dėjęs ir viskas gerai veikė, nes galva ir cilindro skersmuo nesiskiria.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 vasario 19 - 14:13

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#14 Ignasm

Ignasm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 144
  • Vieta:Utenos r.
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v LPG

Parašyta 2014 vasario 19 - 18:22

Bus tada sita masina su 1.6 varikliu kaip donoras kitai masinai :D gaila, ant sitos ir liukas yra ir mago rankena.. nu bet tiek to, issirinksiu ka reik, o po to dalim leisiu manau. Dekuj padejusiems. Tvarkysiu daužtą savo 406 su 1.8 varikliu. tik va idomu tas kaip sakant (televizorius) kur radiatorius, keiciasi, ar ne? nes sulenktas gerai :)
  • 0

#15 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2014 vasario 19 - 18:53

Na as neissivaizduoju kaip 406 su 1.6 varikliu vaziuoja, :hmm: cia nebent kokiam diedukui iki baznycios ir atgal, o sanaudos kaip kokio 2.0
  • 0

#16 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2014 vasario 19 - 19:00

Na as neissivaizduoju kaip 406 su 1.6 varikliu vaziuoja, :hmm: cia nebent kokiam diedukui iki baznycios ir atgal, o sanaudos kaip kokio 2.0

kiek teko vaziuot, tai 406 su 1.6 netgi smagiau uz 1.8 vaziavo deka trumpu pavaru ir tachometro nebuvimo :) del sanaudu nesiginciju..
  • 0

#17 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2014 vasario 19 - 19:11

Tadai, jei dar niekas neatsake tai as atsakysiu del immo, kodas ir klaviaturoj ir ecu, viskas geriausia kad butu is vienos masinos ir nereiktu kazkam vezt koduot....
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#18 Ignasm

Ignasm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 144
  • Vieta:Utenos r.
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v LPG

Parašyta 2014 vasario 19 - 19:41

Gal nieko ir 1.6 bet pas man 1.8 variklis kapitalinis remontas padarytas, tepalu ne laso neryja, graziai dirba. Gaila issiminet net. Tik va avarija buvo tai prieki keist galima sakyt visa reikia ;(
  • 0

#19 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2014 vasario 19 - 19:45

1.6 tau suvartos daugiau degalu nei 1.8 ;]
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#20 Ignasm

Ignasm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 144
  • Vieta:Utenos r.
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v LPG

Parašyta 2014 vasario 19 - 20:59

Tai del to ir nenoriu darytis sau 1.6. man ganetinai mazai jegos su 1.8 ir sanaudos neblogos, o ka sakyt apie 1.6? buciau zinojes, buciau 2.0 pasiemes benza/dujas ir ramu butu
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0