Variklio keitimas
#1
Posted 2014 February 19 - 10:40
#2
Posted 2014 February 19 - 12:01
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3
Posted 2014 February 19 - 12:16
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4
Posted 2014 February 19 - 12:32
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#5
Posted 2014 February 19 - 12:38
#6
Posted 2014 February 19 - 12:45
#7
Posted 2014 February 19 - 12:51
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#8
Posted 2014 February 19 - 12:57
#9
Posted 2014 February 19 - 13:06
#10
Posted 2014 February 19 - 13:22
Nepagalvojai todėl, kad manrods 406 neturėjo 1,8 8V, bet turėjo kiti mašingalviai, o nuo ko tiksliai variklis - parašyta nebuvo, tad aš ir iškėliau mintį.ai jo, as apie 8v net nepagalvojau...aisku jeigu 8 v, tai gali ir motora keisti, motora imeti, kompa ikisi i fyske ir leki, aisku jei immo yra reiktu ji ismesti..
Immo tokių metų tai jaučiu, kad bus klavkė, o klavkė ar tik ne pati savo kodą turi? Ar siunčia į ECU tą surinktą kodą? Atsijungia paprastai - suvedi kodą ir atjungti fiškę, bet jei kodas sėdi ECU - kaip tai padaryti, jei tarkime nežinomas tas kodas? Programiškai ar mechaniškai (su lituokliu) lendant į ECU?
Ignai - pats duslintuvas tiks, išskyrus tik patį galą prie varklio, nes netiks kampas ir gal ir diametras prijungimo žiedo. Diametro skirtumo įtaka variklio galiai nebus matomai tokia jaučiama, kad ateitų noras visą naują duslerkę keisti, bet, aišku, jei yra iš kur paimti šrotinį visą vamzdį nuo variklio iki mašinos galo nuo tinkamo variklio 406to - būtų paprastas ir greitas keitimas. Dedant šitą variklį vietoj 1,6 - reikės nupjauti duslintuvo galą prie variklio ir privirinti tinkamu kampu. Nežinau, ar skiriasi žiedo diametras, bet jei skiriasi, tai reiks ir to galo šrotinio iš kažkur. Duslintuvininkai šitą padarytų dar ir be žiedo - esu matęs privirintą vamzdžio galiuką prie pačio kolektoriaus išėjimo angos ir tiesiog sujungta su likusiu vamzdžiu per gofrą. Aš dabar išvis važinėju su benzinine duslerke , prijngta prie dyzelinio variklio (priekis pervirintas) ir kažkokio labai didelio problemso nejaučiu, nes variklius (44kw) kaip netraukė, taip ir netraukia, tiesiog vežioja subinę ir daiktus, ir tiek.
nežinau, aš vistiek tvarkyčiau esamą motoriuką, jei pagal norus traukai, užtenka 65kw. Važinėjau truputį su senesnio tipo 1,6i 65kw. Tiesa, ten buvo monopurškalas. Tai trauka nepasakyčiau, kad įspūdinga, nors ir ta mašinytė sveria vos toną. 406 karvę net ir su pilnu purškalu įspūdingai irgi netrauks, bet važiuot važiuos.
Edited by tadas1991, 2014 February 19 - 13:27.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Posted 2014 February 19 - 13:25
#12
Posted 2014 February 19 - 13:31
#13
Posted 2014 February 19 - 14:12
Edited by tadas1991, 2014 February 19 - 14:13.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Posted 2014 February 19 - 18:22
#15
Posted 2014 February 19 - 18:53
#16
Posted 2014 February 19 - 19:00
kiek teko vaziuot, tai 406 su 1.6 netgi smagiau uz 1.8 vaziavo deka trumpu pavaru ir tachometro nebuvimo del sanaudu nesiginciju..Na as neissivaizduoju kaip 406 su 1.6 varikliu vaziuoja, cia nebent kokiam diedukui iki baznycios ir atgal, o sanaudos kaip kokio 2.0
#17
Posted 2014 February 19 - 19:11
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#18
Posted 2014 February 19 - 19:41
#19
Posted 2014 February 19 - 19:45
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#20
Posted 2014 February 19 - 20:59
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users