Žinok suoliukas buvo tik už priemoką. Neėmiau, nes brangu. Dabar sėkmingai važinėju be suoliuko, siūlau ir tau pabandyti.prie vairo įpratot? rankenėlių, kišenėlių salone nepasigendat? suoliuką naudojat, ar tik vairuotojas vairuoja?
Juzva Peugeot 2008
#21
Parašyta 2014 gegužės 26 - 11:19
#22
Parašyta 2014 rugpjūčio 05 - 14:04
#23
Parašyta 2014 spalio 27 - 14:14
Pusė metų ir žieminiai ratai.
#24
Parašyta 2015 kovo 21 - 17:31
Seniai berašėte, kaip su mašina sekasi. Kaip eksploatacija? Neatsirado ilgiau pavažinėjus erzinančių dalykų?
Dar klausimas - kaip garso izoliacija šio modelio? Palyginus su kitais peugeot?
Šiandien žiūrėjom Autovici tokį, pirmadieniop bandysim pasivažinėt
Peugeot 307 1.6 HDI 2005 m. - džiaugiasi tėvukas
Peugeot 307 2.0 HDI 2002 m. - sold
BMW 316ti 1.8 2002 m. - sold
Peugeot 406 2.0 HDI 2001 m. - sold
Peugeot 406 2.0 HDI 2000 m. - crashed
#25
Parašyta 2015 kovo 31 - 14:01
Atvažinėjau beveik metus. Žymių nusiskundimų neturiu. Pakaba kiek minkštoka, truputį gailiuosi, kad su 17kiniais ratais neužsisakiau.
Variklis ok, pakankamai taupus. Norint važiuoti dinamiškai, reikia laikyti gana aukštas apsukas.
Šiaip, su garso ižoliacija nėra labai jau gerai. Važiuojant greičiau nei 100 km per val. girdisi žymus gausmas. Pervažiuojant gilesnę balą girdisi kad arkos, garso izoliacijos prasme yra gana kiauros.
Šiaip, esu patenkintas. Žiemą ant slidaus ar apsnigto kelio jautiesi užtikrintai, elektronika padeda.
#26
Parašyta 2015 kovo 31 - 17:15
pakaba kiek minkstoka ??
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#27
Parašyta 2015 balandžio 01 - 07:04
Dėkui už info už keleto savaičių prisijungsim prie 2008 turėtojų. Norėjom pradžioj su mergike 208 imt, tačiau šis labiau patiko.
Peugeot 307 1.6 HDI 2005 m. - džiaugiasi tėvukas
Peugeot 307 2.0 HDI 2002 m. - sold
BMW 316ti 1.8 2002 m. - sold
Peugeot 406 2.0 HDI 2001 m. - sold
Peugeot 406 2.0 HDI 2000 m. - crashed
#28
Parašyta 2015 balandžio 01 - 08:50
Dėkui už info už keleto savaičių prisijungsim prie 2008 turėtojų. Norėjom pradžioj su mergike 208 imt, tačiau šis labiau patiko.
Kokią komplektaciją mastote imti?
#29
Parašyta 2015 balandžio 01 - 10:21
Jau rezervuotas konkretus variantas - active plus komplektacija, variklis 1.2 VTI, benzinas, 60 kw. Variklis neįspūdingas, tačiau ne šioje vietoje prioritetai
Peugeot 307 1.6 HDI 2005 m. - džiaugiasi tėvukas
Peugeot 307 2.0 HDI 2002 m. - sold
BMW 316ti 1.8 2002 m. - sold
Peugeot 406 2.0 HDI 2001 m. - sold
Peugeot 406 2.0 HDI 2000 m. - crashed
#30
Parašyta 2015 balandžio 01 - 10:44
Jau rezervuotas konkretus variantas - active plus komplektacija, variklis 1.2 VTI, benzinas, 60 kw. Variklis neįspūdingas, tačiau ne šioje vietoje prioritetai
Variklis tikrai neispudingas, bet tikekimes valgys, kiek turetu 1.2. Kitaip man jau nebesirisa
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2015 balandžio 01 - 10:45
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#31
Parašyta 2015 balandžio 01 - 11:05
Mane tai kas atgrąso nuo tų 1,2 ir panašių jog čia 3 cilindrų... o mašina vistik gana nemaža. Suprantu kur ten 107 su 3 cilindrais tai kaip ir normalu viskas... bet čia... nu nežinau kažkaip? Na bet ne mano reikalas, ne aš važinėsiu
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#32
Parašyta 2015 balandžio 01 - 11:40
Kad plius 1000eur ir išeina dyzeliukas 1.4, aišku 10kw mažiau nei bendzinas 1.2
Sieras206 - true, man po patssaudievas kai užlenkė savo variklį, tai mažatūrio nebeimčiau gyvenime, nes pagalvojus normaliai, taip ir gaunasi, kad kuo mažesnis, tuo opesnis, nebent kažkokios technologijos naudojamos, kad atlaikytų apkrovas kaip 2.0
#33
Parašyta 2015 balandžio 01 - 12:12
Nebenoriu dyzelio. Priežastys subjektyvios
Dėl mažo darbinio tūrio - vėlgi subjektyvu. Tos mašinos masė +- tokia pat kaip 206 modelio ir ženkliai mažesnė nei, pvz., 307.
Peugeot 307 1.6 HDI 2005 m. - džiaugiasi tėvukas
Peugeot 307 2.0 HDI 2002 m. - sold
BMW 316ti 1.8 2002 m. - sold
Peugeot 406 2.0 HDI 2001 m. - sold
Peugeot 406 2.0 HDI 2000 m. - crashed
#34
Parašyta 2015 balandžio 01 - 14:17
Kad plius 1000eur ir išeina dyzeliukas 1.4, aišku 10kw mažiau nei bendzinas 1.2
Sieras206 - true, man po patssaudievas kai užlenkė savo variklį, tai mažatūrio nebeimčiau gyvenime, nes pagalvojus normaliai, taip ir gaunasi, kad kuo mažesnis, tuo opesnis, nebent kažkokios technologijos naudojamos, kad atlaikytų apkrovas kaip 2.0
Tai, kad kiek pamenu, tai PatsSauDievo Fiatuko variklio gedimo priežastys buvo kitos, o ne maža kubatūra.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2015 balandžio 01 - 14:17
#35
Parašyta 2015 balandžio 01 - 15:55
#36
Parašyta 2015 balandžio 01 - 15:59
Ford Focus ecoboost su savo 3 cilindru ir 125Ag Autobildo 100000km atvare be jokiu nusidevejimo zenklu.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#37
Parašyta 2015 balandžio 02 - 18:54
Viskas tvarkoj su tom mažalitražkėm, jei variklis teisingai sutvertas. Pažėkit pas japonus, be problemų litriukas toną gryno svorio tampo. Pežukas irgi turėjo ir litrinį, ir viensviens TU varikliukus, kurie iki tonos tikrai tampė, ir nei patikimumu, nei lagu, nei super sąnaudomis per daug nesiskundė
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#38
Parašyta 2015 balandžio 02 - 20:02
kaip suprast, patikimumu nesiskunde, tipo gedo daznai ?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#39
Parašyta 2017 sausio 15 - 17:00
Sveiki. Keletas šviežių nuotraukų.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0