Peršokti prie turinio


Nuotrauka

1l 106 kartais nesikuria


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 49

#21 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 birželio 06 - 20:08

jau net vaziuojant katik viduri autobano uzgesau ir vos dariedejau iki saugaus tasko sustot. lysiu i ebay ieskot pumpos, gal tinka ir nuo galingesniu varikliu? ir kaip ja pakeist bei kur ji yra kad negaist laiko beieskant, nes atsivertes sedynes neradau jokios angos ilyst i baka edit , durnius... radau as ta pumpa, domina tada ar tarkim nuo 1.1 ar 1.2 motoru tiktu

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 birželio 06 - 20:10

  • 0

#22 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 birželio 09 - 10:16

jau net vaziuojant katik viduri autobano uzgesau ir vos dariedejau iki saugaus tasko sustot.

lysiu i ebay ieskot pumpos, gal tinka ir nuo galingesniu varikliu? ir kaip ja pakeist bei kur ji yra kad negaist laiko beieskant, nes atsivertes sedynes neradau jokios angos ilyst i baka


edit , durnius... radau as ta pumpa, domina tada ar tarkim nuo 1.1 ar 1.2 motoru tiktu

va nuo ko tinka nepasakysiu., bet manau turi tikt ir nuo galingesniu 1.1 ir nuo tu 1.2 kaip sakai. bet galvos kirst neduodu
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#23 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 birželio 17 - 14:36

supykau siandien ant peugeot visai, pumpa kaip ir laikinai atmeciau nes spaudima sukelia, ir kaskart atsukus viena ipurskimo dali, purskia benzo pakeiciai davikli kuris skaiciuoja fantukus(pilnas internetas info kad del jo, simptomai irgi vienodi, tik issoriskai pakeiciau ir temp davikli, vistiek kompas turi matyt kad variklis saltas ir ji kurti sitas buvo su dvienkontaktais zalias yra dar vienas melynas, ar del jo irgi gali nesikurti??????? zodz pakeiciau du daviklius ir va veliskrete isdaiga pugas, stoviu ir nesikuria idomu uz ka atsakingas tas vienas vienkontaktis temp daviklis esme: kazkas tiesiog atjungia purkstuka ir neleidzia kurti.

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 birželio 17 - 14:43

  • 0

#24 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 birželio 17 - 14:52

Teoriškai, mėlynas daviklis būna rodyklės, žalias kompo. Tai jei nėra rodyklės skydely, tuomet turėtų (manau, o ne žinau) būti daviklis, kuris uždega perkaitimo lemputę. Įsitikink, kad tuo metu, kai nesiveda karštas, tikrai yra kibirkštis tvarkinga visuose cilindruose. Kiek man teko susidurti, tai kas susiję su temperatūriniais nesivedimais karšto arba šalto, daug didesnis procentas gedimų būtent aukštos įtampos sistemoje.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#25 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 birželio 17 - 14:53

dar... bandysiu imt lauk fiske ir kaip nors tiesiog sulituot daviklio laidus kur skaiciuoja dantracius, nes ji gana pavargus
  • 0

#26 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 birželio 17 - 14:56

esme kad namu salygom nepatikrinsiu ar yra "teisinga" kibirkstis, bet kad purkstukas nemyza tai 100 procentu tai zinau tai vistiek link tos puses kas atjungia purkstuka linkstu privarius i sistema siektiek benzo ar to pacio wd40, automobilis parodo gyvybes zenklus bet paskui vel uzgesta nes purkstukas nepurskia juodai truksta minciu ka daryt nes keist visko isseiles irgi nesinori, jau ne tik silta nesikuria, bet praeita karta ir bevaziuojant uzgeso kelis kart

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 birželio 17 - 15:06

  • 0

#27 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 birželio 17 - 16:02

Kompą pasijungti reiktų ir pažiūrėti daviklių duomenis, kuriuos rodo būtent tuomet, kai nesikuria. Jei su jais viskas tvarkoj - tuomet elektros reikalai. Pradžioj tikrinti tuo metu, kai nesikuria - ar purkštukas gauna maitinimą sukant starteriu. Jeigu ne - tuomet jau nebe taip malonu. Imti elektros schemas ir žiūrėti, nuo kurio kompo kontakto ar aplamai nuo kur ateina signalas purkštukui. Ir paeiliui, kur jis nutrūksta, jei iš kompo išeina. Darbas sunkus ir erzinantis, nes elektros komponentai pastoviai būna tokiose vietose, kur mažiausiai norisi lįst.... Su testeriu, lengvų įrankių ardymui, visokių laidų laidelių ir kitokio šlamšto krūva rankose bei daug keiksmažodžių Tiesa, jei purškalas Bosch A2.2, tai kompas prie jo nesijungia. Bet jei Magnetti Marelli ar koks naujesnis Boschas - turėtų jungtis :hmm: Signalizacijos papildomos nėra?
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#28 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 birželio 17 - 16:20

diagnostikos kompas prie sitos nesijungia, kaip tik googlinu kaip jai blink error ishauti su led, nors skydelyje pastoviai neziba variklio indikatorius bet ar blink code vistiek kazka gali parodyt? palikau masiva vel venlias zino kur ir peskamobiliu parkelevau namo, jungiu autodata ir studijuoju laukiu nesulaukiu kada pasiimsiu atgal savo e38, nes su pugais jau pavargau kariaut, ankstesnis turejo kazkokiu mistiniu el bedu, sitas irgi.. edit, dar: Ziuriu dabar kad turi buti prie kompo zalia fyske diagnostikai su dviem pinais, neuzkurus masinai siandien nusiemiau kompa ir ta rele, zodziu krapsciausi prie tos puses, ir ten nemaciau JOKIOS ZALIOS FYSKES, sakes jau juodai pasimeciau, tai kaip klaidas jai tikrinti blink`u???? bent autodata rodo kad Bosh Mono Motronic MA 3.0

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 birželio 17 - 17:00

  • 0

#29 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 birželio 17 - 17:52

dar paflodinsiu, tokios diangostikos fyskes kur visur skelbiama (zalios su dviem pinais prie kompo) - NERA yra kazkokia kitokia fyske priesingoje puseje niekur nepajungta- kuri turi lygtais 4 pinus, ar ten kazkokia mandrinta diagnostikos fyske - nezinau, nes informacijos apie ja nera, yra tik apie ta zalia kurios mano automobilis neturi (kodel??) Neatitinka ir autodatos pateiktas laidynas, bandau multimetru atskirai tikrinti sensorius, autodata raso 25 ir 26 kontaktas fyskeje (laidu puse), pasmane 25 tuscias... (ten kur pats signalas turi buti)

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 birželio 17 - 18:12

  • 0

#30 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 birželio 17 - 20:13

Mano žiniomis, Motronikui diagnostika jungiasi. Nesijungia tik senajam Jetronikui ir ten galima naudoti tik lemputės diagnostiką. Prijungus diagnostinę įrangą - ji padaro tą patį ir ekrane tiesiog rodo klaidų kodus ir reikšmes. O Motronikui turėtų jungtis ir skaityti gyvas klaidas ir rodyti gyvus parametrus tiek užvestam, tiek užgesintam, tiek bandomam užvesti varikliui. Taip pat, galima puikiai atlikti ir aktuatorių testus. Nenurašykit žaliosios fiškės :) Negaliu to garantuoti, nes nebandžiau, bet esu jungęsis prie Magnetti Marelli monopurškalo 91mųjų metų automobiliukui per žaliąją jungtį - tikrai veikia ir viską rodo. Taip pat prie daugiataškio Bosch Motronic irgi per žaliąją fiškę 94metų automobiliui - irgi rodo gyvus parametrus. Va ten ir matosi daviklių gyvos reikšmės, nesvarbu, kad lemputė nedega. Ir galima pažiūrėti, ką rodo temperatūros, ankstinimai, kolektoriaus vakuumas ir t.t. O kad jau nerandi po kapotu saugiklinėj, prie relių ar pan. žaliosios fiškės, tai tuomet dar siūlau pažiūrėt salone prie saugiklių bloko - ten gali rast rudąją fiškę, kuri gana plati ir turi 30 kontaktų (arba bent lizdus 30čiai kontaktų). Su išimtimis, ji naudojama modeliuose nuo maždaug 95-96 metų (kurie nebuvo po jų atnaujinti, galėjo būti ir žalioji). Gali būti, kad porestailiniam 106 būtent tokia ir buvo, bet tik spėju (tiksliau pasakys 106 turėtojai).

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 birželio 17 - 20:15

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#31 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 birželio 17 - 20:32

vel vaziuojant uzgeso ir vos laisvu dariedejau iki ten kur saigiau, uzsisakiau per ebay kita pumpa ir variklio kompiuteri zodziu , sensoriukas kuris skaiciuoja, ir temp daviklis siuncia gerus signalus i kompa, ir kompas juos priima, o del fuskes tai radau salone prie saugikliu ta placia ruda, bet ar namu salygom galiu pasitikrinti ka nors? jau butu geriau buvus zalia kur laidu pazaidus susigaudai klaidas

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 birželio 17 - 20:34

  • 0

#32 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 birželio 17 - 20:51

vel vaziuojant uzgeso ir vos laisvu dariedejau iki ten kur saigiau,

uzsisakiau per ebay kita pumpa ir variklio kompiuteri
zodziu , sensoriukas kuris skaiciuoja, ir temp daviklis siuncia gerus signalus i kompa, ir kompas juos priima,
o del fuskes tai radau salone prie saugikliu ta placia ruda, bet ar namu salygom galiu pasitikrinti ka nors? jau butu geriau buvus zalia kur laidu pazaidus susigaudai klaidas

Rudai fiškei jau būtina diagnostinė įranga ir kompas/programa...
Mirksiukas galiojo tik senajai žaliajai, bet ir tai ten išmirksi tik klaidų kodus, o gyvų parametrų juk neišmirksės :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#33 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 birželio 18 - 00:36

ryt uzsuksiu i vietini servisa pasiklaust ar jie padarytu diagnostika, isprovokiosiu prie serviso "neuzkurima" ir ziuresim kas kaip
  • 0

#34 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 birželio 18 - 20:34

rele esanti po kompu atsakinga tik uz pumpa ar ir purkstuka? gaila ji nera ardoma, gal imanoma ja kazkaip patikrinti bent? gal sakau susmigiuot tuo metu kada neveikia reik info susiieskot kaip laikinai uzkurt masina be jos, t.y kuriuos pinus trumpint kad veiktu pumpa or purkstukas pas mane rankoje ruda rele, ebay yra ruda ir juoda, rudos dalies kodas kitoks(gamintojas tai pat), o juodos ir dalies kodas ir gamintojas toks pat, bet jei reles spalva kita, ar man tiks?

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 birželio 18 - 20:41

  • 0

#35 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 birželio 18 - 20:53

problema sugrizo, mastau as irgi apie ta rele, nes ji labai nevienodai dirba... ir matosi buvo kazkas su ja daryta, nes lituota buvo...
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#36 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 birželio 18 - 23:08

kaip ji dirba pas tave? man ijungus degima sutaksi ir ijungia kelios sekundem pumpa gale, man atrodo o ir skaiciau kazkur kad ji iruzpurkstuka atsakinga, nes atrodo ir laidai is reles i purkstuka eina bandysiu lituokliu nulituot originalius klijus ir paziuresiu ka viduj pamatysiu, gal kur kas prisvile
  • 0

#37 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 birželio 19 - 07:05

Simptomai tokie, Bandai vesti rele sutaksi kartais karta, kartais daug kartu, pvz kol laikysi rakteli ir tol takses vis, bet starteris neveikia... Kartais vedasi be problemu is pirmo karto. Nors dazniausiai sutaksi tik karta, kartais garsiai, kartais tyliai. Uzsistumus vedasi pasirodo visada, bet reikia skirtingo greicio, pvz kartais vienas gali uzsistumti, o kartais reikia geros nuokalnes ir dar per prievarta vesti o uzvedus per prievarta dega lempute check engine ir vos atleidi gaza iskart ima gesti. Svarbiausia uzvedus - bandau atsargiai pasukt starteri, veikia VISADA. Kazkas su elkektra... Nes kad starteris kaltas duodu tik 20 proc. anksciau buvo laidas prie pavaru dezes atsisukes, ji priverzus pradejo vestis, dabar visi laidai lyg ir tvarkoje, nebent kazkas nupuve... Neturiu variklio laidyno schemu kolkas jog viska sutikrint. KRC liudesiukas kai vasara kabrio reikia uzsistuminet :((( P.S tiek pompa, tiek purkstukai veikia... drauge sedejo, ijungia degima sutaksi rele, ir jauciasi smulki vibracija ant purkstuku jauciama. Viena vamzdeli pajudinus net kuras pradejo begti, faktas tas, kad kuras tuomet patenka. :hmm: like proc laidam ir galbut relei... kolegos minejo pasiziureti starterio suzadinimo laida, patikrinsiu greiciausiai penktadieni tik. + pastebejimas prisiminiau, palaikiau ilgiau degima na t.y vedimo pozicijoje lemputes ima gesti...

Šį pranešimą redagavo sieras206: 2014 birželio 19 - 07:10

  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#38 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 birželio 19 - 14:57

tik ijungus degima neturi purkstukas veiks, nes ilgiau palaikius automatiskai uzpils, as savo rele issiardziau ir nieko blogo ten neradau mane nervuoja kad pas pugis kazkam sigedus nemeta check engine, turejau anksciau 406c, tam irgi atjunginek bet kuri davikli jokios lemputes nebus, ta pati situacija su situo,

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 birželio 19 - 15:02

  • 0

#39 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 birželio 19 - 15:13

Grisiu namo tikrinsiu greicio davikli ant dezes, radau jog TU3 ir TU5 varikliuose tai dazna problema kontaktuose. T.y nesiveda jei turi blogesni kontakta deze su varikliu. Kolkas neisivaizduoju kaip ten kas, bet ieskosiu. bet kad kura pumpuoja tai 100% nes uztenka paliesti slangele viena, pila kaip reikalas pro sona, kai buna uzvesta, spaudimo nera ir net nenumausi. Jauciu tuomet ir blogiau kuriasi kai per daug uzpumpuoja "uzpila" kura.

radau nuoroda, gal bus naudinga.

http://www.autodiagn...ts_and_tips.pdf
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#40 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 birželio 20 - 14:38

rele patikrinau - atrodo gera, sekantys mano darbai tai keist kompa ma3.1 54 kuris atkeliau kita sav turiu po ranka ir ma3.0 nuo senesnio modelio, apsimoka junkt? ar jau 100% netiks?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0