Peršokti prie turinio


Nuotrauka

307 2.0 hdi dirzo keitimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 13

#1 Klapsius

Klapsius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 121
  • Automobilis:307

Parašyta 2014 birželio 14 - 18:57

Galvoju garaziuke pasikrapstinedamas dirza pakeisiu. Galit pagelbet? Keliose vietose uzfiksuoti kad neprasisuktu? Ir kaip su itempimu paskui? Pagal ka itempti? Jei netingit gal kas bendra eiga keitimo galit nupasakot be visu marazmu gal nekeisk ir t.t dekoju
  • 0

#2 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2014 birželio 14 - 22:37

Tik Youtube tau padės. Žodžiais tokiu dalykų neišdėstysi.
  • 0

#3 Klapsius

Klapsius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 121
  • Automobilis:307

Parašyta 2014 birželio 19 - 09:39

Dar vienas klausimas. Pasikeiciau ta dirza su visais priedais. Ir truputi itempiau per daug. ir dabar pagazavus apie 2000rpm girdisi toks uzimas (velenelio turbut?) Ar rekomenduotumet palikti taip kaip yra ar cia reiktu ta dirza atleist? Kokios pasekmes galetu buti jei neatleisiu? Ir ar galima atleisti dirza nenuimant apatines apsaugos/skyvo?
  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 birželio 19 - 10:04

Apatinės nenuimant - įmanoma. Bet viršutinę teks nusiimti, galbūt ir siurblio (nepamenu), taip pat berods ir pagalvės kronšteiną teks nusiimti, kiek pamenu, nes kitaip iš viršaus neprieisi prie tempėjo ar tai nenusiimsi dangtelio. Nebepamenu tiksliai, bet pamenu, kad vienam žmogui pakeitus irgi tikriausiai truputį pertempiau, tai paskui grįžo su zyzimo simptomais ir teko pareguliuoti. O reguliavimas dėl kažkokių prižasčių vyko variklį padėjus ant atramos, vadinas pagalvė buvo nuimta. Tai va tiek. Beje, iš mano kuklios patirties, naujas dirželis visada šiek tiek zyzia, net ir įtemptas ne iš rankos, o su pusiau automatiniu tempėju idealiai iki žymės ir darant kaip priklauso pirminį įtempimą ir antrinį pertempimą prasukus veleną 10 ratų, tai žiūrėkis, gal dar jis prisidirbs :) Paprastai po poros šimtų km aptyla. Arba ne, jei pertemptas :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Klapsius

Klapsius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 121
  • Automobilis:307

Parašyta 2014 birželio 19 - 20:27

tai tada paliksiu keliem šimtam km jei ne tada reiks sukt galva
  • 0

#6 Klapsius

Klapsius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 121
  • Automobilis:307

Parašyta 2014 liepos 18 - 19:27

Truputi pabandziau atleisti ta dirza. Tai lyg buvo gerai bet dar per mazai turbut kazkur tarp 1000-1500 girdedavosi taciau pravaziavau ilgesni atstuma variklis buvo karstesnis tai vel pradejo ziauriai girdetis didesniu intervalu. Tai galejo bedirbdamas uzsiverst savaine? Kitas klausymas kiek laisvas gali buti tas dantratis kur ant veleno stovi? Nes is pacios sponkes turi kazkur per viena dantuka laisvuma bet nei trauka nei apsukos nesokineja. Ir skyvas siek tiek svankuoja. Ar reiktu keist abu?
  • 0

#7 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 liepos 18 - 20:47

Jis visai neturi buti lasvas.Jis prisiverzia skriemuliu, pagrindiniu varztu (pries tai ji butinai sutepus sriegiu fiksatoriumi).Uzverzimo momentas 40Nm+dasukame 51laipsni (kontrolei galutinis uzverzimo momentas 195Nm).Pries uzdedant dirza reikia iscentruoti ta krumpliaratuka, t. y. ikisti atatinkamo plocio juosteles(vienodas) is vienos ir is kitos puses ,pries tai uzfiksavus paskirstymo veleneli ir smagrati.Apskritai pagrindinio dirzo uzdejimas, itempimas , kad ir su automatiniu itempeju turi labai daug niuansu.Jeigu nesilaikyti uzdejimo ,itempimo eiliskumo ir t.t , galima ir sugadinti dirza arba sutrumpinti jo tarnavimo laika.Labai daug informacijos siuo klausimu yra rusiskuose tinklapiuose.
  • 0

#8 Klapsius

Klapsius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 121
  • Automobilis:307

Parašyta 2014 liepos 19 - 08:57

O man idomu kaip ta jus ta uzverzima galit kontroliuot nes tarkim verziant ne pneumatiniu prasisukineja variklis.
  • 0

#9 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2014 liepos 19 - 11:48

Laikai ant stabdzhiu nuspaudes arba i starterio vieta kishi apravke ant dantuku. Smagratis berods kaisciuojasi nepamenu kai sau jau keiciau :)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#10 Klapsius

Klapsius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 121
  • Automobilis:307

Parašyta 2014 liepos 19 - 15:59

Nu reiks pasidarbuot o siaip kokia tikimybe kad toks varstas atsisuktu jug variklis sukasi kad ta varsta verzia. Plius jei dar se klijais
  • 0

#11 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 liepos 21 - 18:07

Kaisciuojasi specialiu irankiu smagracio vainikas.Turiu , man atrodo, brezini Autokado faile.Ir uzsukant naudoji dinamometrini rakta, o ne pneumo prisukeja.
  • 0

#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 liepos 28 - 23:00

Veržiu visada stipriai iš rankos ir tiek. Kai prisuka su klijais - padėk Dieve. Esu vien tą varžtą sukęs pusę valandos, o kai kartą buvo klijų papuolę ir ant pačio veleno - dar ir škyvą lupau valandą... Todėl kad tokių marazmų nebūtų, jei vėl reiktų pačiam ten lįst - sutepu ir veleno galą, ir smagratį. Dar nė vienas neatsisuko, o atsukt paskui nėra jokių problemų. Priverži su metriniu vamzdžiu ir gerai. Varžtas atsisuka įmetus penktą bėgį ir laikant stabdžius. Jei prasisuka pavargus sankaba - galima naudoti smagračio kaištį, bet turi būti tvirtas (gražtas ar pan, nes vielas ir varžtus galit ir nukirpt ar užlenkt , o paskui problemų iškrapštyt užlinkusį vos ne iki dėžės lupimo galima prisidaryt). Jei nenorit rizikuoti kaiščiaviete - atsuktuvas į smagračio žiedą. Nepamenu, bet berods pas DW variklius nebėra atviro smagračio vietos po apačia, kaip būdavo pas XU serijos benzus ir dyzelius, tai reikia nusiimti smagračio apsaugėlę ir kišti atsuktuvą į tarpą tarp kožuko ir smagračio žiedo. Nebijokit, nesugadinsit jo taip lengvai. Jei kas turit specialų įrankį tvirtinimui - puiku ir patogu, tik starterį vistiek teks nuimti. Tiesa, tekę tą varžtą sukti ir tvarkingai, pagal niutonmetrus ir kampą. Tai buvo VW variklis, kuriame škyvukas maunasi be šponkės ir per laisvai užveržus - išsiplaka lizdas, o perveržus gali trūkti vienkartinis varžtas, tempiamas iki plastinės deformacijos (kaip ir galviniai varžtai). Vien dėl profilaktikos tuomet dėjom ir naują škyvuką, ir naują varžtą, ir net naujus generatoriaus diržo škyvo varžtus, nes dariau tėvukui ir tokiu atveju jokių problemų tie papildomi 50Lt už viską, galėčiau ir iš savo kišenės padengt dėl ramybės.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 liepos 28 - 23:09

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#13 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 liepos 29 - 17:05

Yra ta laisva smagracio vieta ir pas DW motorus(reikia nuimti apsauga smagracio).Labai nesudetingas tas smagracio fiksavimo prietaisas, ir jokio starterio imti nereikia.O normaliai uzversti priekini (pagrindini skriemulio fiksavimo varzta) neuzfiksavus smagracio tikrai neina.Fiksuoti smagrati kaisciu ,kuris naudojamas dirzo nustatymui tikrai negalima.
  • 0

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 rugpjūčio 02 - 14:34

Yra ta laisva smagracio vieta ir pas DW motorus(reikia nuimti apsauga smagracio).Labai nesudetingas tas smagracio fiksavimo prietaisas, ir jokio starterio imti nereikia.O normaliai uzversti priekini (pagrindini skriemulio fiksavimo varzta) neuzfiksavus smagracio tikrai neina.Fiksuoti smagrati kaisciu ,kuris naudojamas dirzo nustatymui tikrai negalima.

Vat būtent, kad pas XU/XUD nereikia nė apsaugėlės nuimti, yra tarpelis.
Smagračio varžtą atsukti galima be problemų, jei tik sankaba dar kiek gyva.
Taip pat ir smagratį fiksuoti kaiščiu galima, jeigu nėra užvarytas smagračio varžtas iki negalėjimo ir dar su klijais. Savo prieš tai veržtus, jeigu jau prasisuka sankaba, ramiai suku iki kaiščio. Jei matau, kad prikepę ir nejuda iki tam tikros jėgos - galiu sugadinti kaiščiavietes - tuomet jau imuosi smagračio žiedo fiksavimo :)
Čia iš praktinės pusės labiau. O teoriškai, žinoma, kalbat tikrą tiesą.
Taip pat ir mažiau patyrusi (būtent ties ta vieta) ranka, geriau tai priimtų kaip tiesą.
Bet juk realybėje būna ir visai kitaip, ir naudojamasi ne tik kaiščiaviete, bet ir alkūninio centrinis varžtas atmušinėjamas starterio pagalba...
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0