P406 pagrindinio dirzo keitimas
#1
Posted 2014 June 17 - 15:50
#2
Posted 2014 June 17 - 15:58
Cia ka kosminiai pinigai sitam varikliukui dirza pasikeisti? Sako vaziuok kol nutruks.... o jei nutruks kokiam kaime ar autostradoj pakeliui i pajuri? Malonu bus, paildoma kruva problemu? Net jei ir neuzlenks nieko?Sveiki, kas kiek laiko patartumet keisti peugeot 406 pagrindini dirza? Girdejau neuzlankstami motorai tai kiti sako vaziuok kol nutruks o kiti kalba pasiziuret pati dirzeli jei jau blizga vadinasi reikia keisti, kaip yra istiesu? Kas kiek laiko keiciate savaji?
As savo P407 coupe kaip tik dabar i servisa nuvariau keist visus situs reikalus, nors pries 2000 km. prancuzijoj keistas variklis naujas buvo, bet kai pezo centras pasake kad ne faktas kad ir dirza pakeite, nes nemato dirzo uzsakymo istorijos (nors turejo pakeisti logiskai), tai ir tai nerizikuoju, keiciu viska, nors kainuoja procedura gal 10 x daugiau nei tau...
#3
Posted 2014 June 17 - 16:07
#4
Posted 2014 June 17 - 16:16
Gal nereikia taip drąstiškai, 10 kartų tikrai nesiskiria, max 5. . Beto, gal pas jį trilitris?nors kainuoja procedura gal 10 x daugiau nei tau...
O dėl diržo, jei ruošiamasi ilgiau važinėti, tai mąstau ir reikia keisti. Iš išvaizdos nepribursi. Turėtam 1.8 po diržo bajerių iš 16vožtuvų linko 8. Tai nežinau koks P406 motoras nelanksto...
Švogerio 626 Mazdai diržas trūko po beveik 9oookm... Gerai, kad normaliam servise keitė, tai remontas nekainavo.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#5
Posted 2014 June 17 - 16:32
#6
Posted 2014 June 17 - 16:38
Ankstoka dar man rodos, keiciamas kazkur kas 60 k km. ar klystu?prabeges maniskis dabar apie 35 tukstancius kaip pakeistas dirzelis, tai sakot pasikeisti butu jau gerai?
#7
Posted 2014 June 17 - 16:40
#8
Posted 2014 June 17 - 20:34
Edited by tadas1991, 2014 June 17 - 20:36.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Posted 2014 June 18 - 08:37
#10
Posted 2014 June 18 - 09:13
Taip taip, dauguma gamintojų deklaruoja 5 metus, bet iš patirties - jei nedaug važiuoji, ir ne piktai (ne vien mieste, ne vien start/stop rėžimu), tai kokybiškas gali dirbti ir kokius 6-8. Naujų automobilių diržai jau būna deklaruojami 10 metų naudojimui ir didesnėm ridom, net iki 240kkm.o nuvaziuoti km ir metai nesusirisa? kitas tuos 60tuks. km gali vaziuot ir 12m, o kitam ir 2 metu uzteks?
Todėl ir sakau, kad klausia žmogus apie diržą, bet koks tas diržas (variklio modelis) - pamiršo paminėt
Edited by tadas1991, 2014 June 18 - 09:14.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Posted 2014 June 18 - 16:36
pas mane 2litrai Hdi, 80kw. Tai kazkur 60 tukst galiu drasiai vaziuoti? O koks dirzelis tiksliai nepasakysiu, nes masina neperseniausiai pirkta, ne pats keiciauŠiaip tai autorius grybas, nes neparašė, koks pas jį variklis. Tai ką dabar atsakyt tiksliai?
Taip iš lempos:
Jei labai geras diržas, galima ir 100kkm, jei normalus, drąsiai 80kkm, su pigesniu daugiau 60kkm jau nevažiuočiau.
Vėlgi priklauso dar labiausiai nuo variklio. Senam XUD turbodyzeliui netgi su geresniu dirželiu visad rašau 60k, nes ten dirželiui kitokio pobūdžio apkrovos.
Žinau, kad dvilitriam HDi 66 ir 80kw vožtuvų dažniausiai nelanksto, tad reikia tik keisti karomyslus. Bet tas visvien nėra pigu... Diržo pakeitimas daug pigiau...
Visiem kitiem varikliam - negirdėjau, kad nelankstytų. Gal dar į tai įeina koks 2,2Hdi, ir tikriausiai viskas. Kad benzam šiuolaikiniam nelankstytų - nebebūna irgi taip, baigės tas penkto žiguliuko laikais, kai atsarginis dirželis visad bagažinėj...
Edited by Swarschikas, 2014 June 18 - 16:38.
#12
Posted 2014 June 18 - 17:42
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Posted 2014 June 18 - 18:04
aciu tau uz sugaista laika ir pagalba ;)60 tikrai važiuok drąsiai, bet jei keista nežinoma kur - aš gal vis tik nuimčiau priekinį dangtuką ir bent pažiūrėčiau, ar pakankamai įtemptas. Jei pačiam nelabai tas aišku - paprašyk suprantančio draugo ar kolegos. Siurblio dangtukas, kiek pamenu, nusiima lengvai.
Kai nuperku kokią mašiną, visada diržiuką bent jau pasižiūriu iš viršaus - ar įtemptas, ar ne tepaluotas ir šiaip ar dar ne baisus
#14
Posted 2015 May 26 - 15:43
Sveiki, klausimas su 2,1 td variklio diržo keitimu. Kaip sakoma "metkes" įsiaiškinau jau, bet klausimas kaip atsukti namų sąlygomis škyvą? sukasi su visu motoru.
#15
Posted 2015 May 26 - 15:51
Sveiki, klausimas su 2,1 td variklio diržo keitimu. Kaip sakoma "metkes" įsiaiškinau jau, bet klausimas kaip atsukti namų sąlygomis škyvą? sukasi su visu motoru.
O šitų variklių mietkės nesistato kišant kaiščius?
#16
Posted 2015 May 26 - 15:53
Tai taip:)) nustačiau su tais varštais ties ketvirta ir aštunta valanda. Viso pasekmes atsirado, nes geniko dirželį sugraužė ir palindo po pagrindiniu ko pasekmėje peršoko.
#17
Posted 2015 May 26 - 15:56
Tai taip:)) nustačiau su tais varštais ties ketvirta ir aštunta valanda. Viso pasekmes atsirado, nes geniko dirželį sugraužė ir palindo po pagrindiniu ko pasekmėje peršoko.
Na tai kaiščiuoji alkūnę ir atsuki pagrindini skriemulį.
#18
Posted 2015 May 26 - 15:58
Šneku apie vietą prie smagračio.
#19
Posted 2015 May 26 - 16:02
Šneku apie vietą prie smagračio.
bet tasai smagratis juk lengvai nepasiekiamas iš viršaus? o pagrindinį dirželį aš nupjoviau, nes reikėjo karomislus pasiekti:)) o tam reikėjo variklio viršutinę dali atsukti:))
Edited by Bariukas, 2015 May 26 - 16:03.
#20
Posted 2015 May 26 - 16:04
Tikiesi pagrindinį diržą pakeist nepalindęs po apačia?
Galbūt įmanoma, bet mintys optimistinės ;)
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users